Boho Beach Hut Reviews 

684
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible quality of clothing. Looks nothing like the photos and you can only return for store credit. Shipping is lengthy and their clothing quality is less than 1 star. Do not buy from them I return... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered some shorts off their website August 3rd for an August 15th event. Never received them. After multiple emails, I've never heard back from them. They are a total SHAM company. I've had to lea... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish they had minus stars. The dress I ordered does not fit and when I go to return it, it says not eligible for return. I called the number on the website and they don’t answer during business hour... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please don’t shop on this website! The customer service is pretty much non existent and non-responsive. There are no refunds just exchange for credit. The products are so cheaply made and fit is unfla... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Boho Beach Hut specializes in boho-chic apparel that captures the essence of effortless, free-spirited style. From flowy dresses and skirts to breezy blouses, stylish shorts, and unique jewelry, we offer a wide range of pieces designed for the modern bohemian. As the leading online destination for bohemian fashion, Boho Beach Hut is your go-to for beautifully crafted, on-trend clothing that exudes charm and individuality.


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

684 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 1% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(684)

70 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This isn't US beach wear. Completely opposite.

If you are expecting US beach wear, this is as far removed from that as possible. The material is the poorest quality I have ever seen. The sizes are totally 1 or 2 sizes too small. The shapes are also not for regular women. The packages comes from China.

15 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Silke,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear that the items you received did not meet your expectations in terms of quality, sizing, and overall fit. This is not the experience we aim to provide, and we regret any frustration caused.

While we are based in the Reno-Tahoe area, we work with manufacturers globally to bring unique styles to our customers. We understand that sizing can sometimes vary, and we encourage our customers to refer to the size chart provided on our website to ensure the best fit.

Your feedback is valuable, and we’ll review it with our team to improve product descriptions, quality, and customer experience. If there’s anything we can do to assist you further, please feel free to contact us at Support@BohoBeachHut.com.

Thank you for your input, and we apologize again for any inconvenience caused.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very Disappointed!

Received my order today and looks nothing like the picture..horrible quality ..definitely not worth the money!
It is supposed to be a One Size sweater but looks very small!
Packaging was very cheap..almost looks like a Temu item.

15 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Stacey,

Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear that your order did not meet your expectations in terms of quality, fit, and packaging. This is not the experience we aim to provide, and we deeply regret any disappointment caused.

We’d like to take this opportunity to kindly remind all our customers to refer to the size chart provided on our website when placing orders, as sizing can vary across different styles. Your feedback regarding the “One Size” sweater will be reviewed with our team to ensure better clarity and customer satisfaction.

If you would like assistance with this order or to explore your options, please don’t hesitate to reach out to us at Support@BohoBeachHut.com. We’re here to help and want to make things right.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible quality definitely not worth…

Horrible quality definitely not worth the price by a long shot. Found the same skirt on Amazon for less than half the price. No tracking number was ever given until the day day before it was delivered and it took a shop inquiry to even get that! Stay far away!!!

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Tabitha,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were dissatisfied with your experience. However, we are unable to look into your order further because you did not provide the additional information we requested, such as your order details or contact information. Without this, we cannot verify or address your concerns.

We strive to provide clear communication and tracking for all orders, and we regret any inconvenience caused. If you would like us to investigate this matter further, please contact us at Support@BohoBeachHut.com with your order details, and we’ll be happy to assist you.

Thank you for your understanding, and we’re here to help if you need further support.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't recieved item yet but from…

Haven't recieved item yet but from these reviews am not looking forward to it. I should have paid attention to the fact it's being shipping from China. At this point practically no clothing item from that country is of quality. Boho Beach Hut is nothing more than alibaba or the like.

11 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Shane,

Thank you for sharing your concerns. Upon reviewing your order, we show that it was delivered on December 18, 2024, just 11 days after your purchase. We regret to hear that you’re not satisfied and understand how expectations can sometimes differ from the actual experience.

While we work with manufacturers globally to offer unique styles, we aim to ensure timely delivery and quality products. If you have any issues with your order or need further assistance, please don’t hesitate to reach out to us at Support@BohoBeachHut.com. We’re here to help resolve any concerns you may have.

Thank you for your feedback, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible

Horrible. Will not buy from them again

6 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Jordan,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your dissatisfaction with your experience. Unfortunately, we are unable to look into your order further because you did not provide the additional information we requested, such as your order details or contact information. Without this, we cannot verify or address your concerns effectively.

If you’d like us to assist you further, please contact us at Support@BohoBeachHut.com with the necessary details, and we’ll be happy to help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention, and we’re here to assist you when you’re ready to provide more information.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give lower than a 1 I…

If I could give lower than a 1 I definitely would!!!
Bad on me for not checking reviews before ordering from this site.
Item ordered is NOT as presented and the quality could be better if made by preschool children.
What a waste of money. Run from this site and tell your friends!!!!!

27 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Kathy,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that you were dissatisfied with your order. Unfortunately, we are unable to look into your specific concerns further because you did not respond to our request for additional information, such as your order details. Without this, we cannot verify your purchase or provide an appropriate resolution.

If you’d like us to assist you further, please reach out to us at Support@BohoBeachHut.com with your order information, and we’ll be happy to investigate the matter.

We value your feedback and regret that we were unable to address your concerns directly.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

omggggggggg NO RETURNS CAUSEEEEEE…

omggggggggg NO RETURNS CAUSEEEEEE EVERYTHING ISO. SALE NOTHING CAN B RETURNED CAUSEEEEE THEIR B.S. SIZEING/ QUALITY IS RIDICULOUS THEY ANSWER U NOOOOOO NO RETURNS!!! BECAUSE EVERYTHING IS ON SALE!! SCAMMMMMM DONT BUY PL,ZZZZZZ WTFFFFFFF

16 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Denise,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear that you were dissatisfied with our return policy and sizing. While many of our items are offered at discounted prices during sales, we do have a return policy in place for store credit when applicable, and we encourage customers to check our sizing chart to ensure the best fit.

We understand your frustration and are continually working to improve both our products and customer experience. Your feedback is valuable and will help us identify areas where we can do better.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM THIS ‘COMPANY’!!

I ordered a sweater but when I received it, IT LOOKED NOTHING LIKE IT DID IN THE PHOTO! So cheaply made, so ugly, and I can’t even receive a credit on my card. They only offer exchanges or ‘store credit’. I would never want anything from this bogus site. It’s a deceitful, scamming company. Read all these 1 star reviews! I’m contacting the BBB also.

24 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Gina Basso,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that the sweater you received did not meet your expectations or match the photos on our website. Providing quality products and accurate descriptions is a top priority for us, and we deeply regret that this was not reflected in your experience.

Regarding our return policy, we strive to make it transparent by clearly outlining that we offer store credit for eligible returns. We understand that this may not align with every customer’s preferences, and we regret that this policy did not meet your needs. While we do not offer direct refunds to credit cards under our current policy, we value your feedback and are reviewing our processes to better serve our customers.

Your concerns about product quality are important to us, and we will share your feedback with our team to address these issues and ensure greater accuracy in our product representations.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us improve, and we are committed to making necessary changes.

Best regards,
Customer Support
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t think you need any additional 1…

Don’t think you need any additional 1 star reviews to get the point but do not order from this company! Bad quality no returns

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Rochelle,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were unhappy with the quality of your order and our return policy. While we aim to provide clear product descriptions and a fair return process, we regret that your experience did not meet your expectations.

Your feedback is important to us and helps us identify areas for improvement.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company

Worst company! Shipping takes forever. It’s not a US company they are out of China. Don’t trust it. And the Customer Service is horrible

21 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Jason,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear about your concerns regarding shipping times and customer service. However, we are unable to look into your specific order because you did not respond to our request for additional information. Without this, we are unable to verify your purchase or provide an appropriate resolution.

While we are based in the Reno-Tahoe area, we work with manufacturers globally, which may occasionally result in longer shipping times. We understand how this can be frustrating, and we are continuously working to improve delivery timelines and communication.

We value your feedback, and it helps us identify areas for improvement.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality and doesn’t look…

Terrible quality and doesn’t look ANYTHING like the picture. What a scam. And I just found out they don’t do refunds only store credit. Dishonest I feel ripped off.

16 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Melissa,

Thank you for sharing your concerns. We’re sorry to hear that the item you received did not meet your expectations and that you were dissatisfied with our return policy. However, we are unable to look into your specific order because you did not respond to our request for additional information. Without these details, we are unable to verify your purchase or address your concerns properly.

We strive to ensure that our products are accurately represented and to provide clear communication about our policies. Your feedback is important to us and will be shared with our team to help us improve.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON'T BUY FROM THIS VENDOR

DON'T BUY FROM THIS VENDOR!

Sizes are way off
Quality is cheap and NOT as advertised
WAY overpriced for CHEAP quality
Terrible customer service
YOU CANNOT RETURN TO THEM!

I am filing a BBB complaint. I tried to cancel my order right after placing the order b/c i found the HIDDEN reviews and they refused but said I could return it upon receipt. They now have replied saying I can only return for an exchange.

14 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Beth,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear about your dissatisfaction with sizing, quality, and our return policy. However, we are unable to look into your specific order because you did not respond to our request for additional information. Without these details, we cannot verify your purchase or provide an accurate resolution to your concerns.

We strive to ensure that our sizing charts, product descriptions, and return policies are clear for all customers. Your feedback is important to us, and we will review your concerns to identify areas where we can improve both our service and communication.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality

Terrible quality, was extremely disappointed. Two items i purchased, one maxi jump suit another one piece. The first looked great in the picture and when i arrived it resembled a scrunched up rough single bed sheet. The other piece was a different material still looked cheap but more sweatpantsish and extremally ill fitting and also not like the picture. There is nowhere to leave reviews on their site, or social medias, no surprise. Nor do they offer refunds for poor quality or style not is. Wonder how many unsuspecting people have been ripped off.

8 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Kayla,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear that the items you purchased did not meet your expectations in terms of quality and fit. This is not the standard we strive for, and we regret the disappointment this has caused.

We understand the frustration when products do not align with their online representations. While we do not offer refunds, our return policy allows for store credit, and we encourage customers to reach out to us for assistance with any concerns about their orders.

Your feedback is valuable and will be shared with our team to improve product quality and transparency. If you’d like to discuss this matter further, please don’t hesitate to contact us.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm reporting them to the Better…

I'm reporting them to the Better Business Bureau! I wanted a refund and they refused! Total garbage clothes!

3 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Laurie Baginski,

Thank you for sharing your concerns. We sincerely apologize that your experience with us did not meet your expectations. We understand your frustration and regret that the items you received did not align with your standards.

Regarding our return policy, we aim to provide transparency by clearly outlining it on our website. While we currently offer store credit for eligible returns, we understand that this may not meet the needs of every customer. Please know that your feedback is important to us and will be shared with our team as we continue to evaluate and improve our policies.

If you would like to discuss your concerns further or explore any possible resolutions, we encourage you to reach out to us at Support@BohoBeachHut.com. We’d appreciate the opportunity to assist you directly.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us identify areas for improvement, and we are committed to making meaningful changes to better serve our customers.

Best regards,
Customer Support
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam - false advertising!!

This company is a scam! Everything you see here is false advertising, and they are not based in the United States. Not Nevada…China! Their orders take 3 to 4 weeks to receive, they have horrible customer service, and it is extreme false advertising. Do not order from here, regardless of how it looks online!!!!! Everything is cheaply made, not Anything close to what is advertised, and it has taken so much time and effort to try to get a refund. Do not order from this company. It is a scam and false advertising!!!

29 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear DesignNerd,

Thank you for sharing your feedback. We regret to hear that your experience did not meet your expectations. However, we are unable to look into your specific concerns because you did not provide the additional information we requested, such as your order details. Without this information, we cannot verify your purchase or address your concerns directly.

While we are based in the Reno-Tahoe area, we work with global manufacturers to bring unique styles to our customers. Delivery times and product quality are important to us, and we are always striving to improve these aspects of our business.

If you choose to provide your order information, we will be happy to investigate your concerns further.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Boho Beach Hut - do not order!

This is the one of the worst companies to order from. Their products are not as displayed, the sizes are not accurate, quality is horrible and their return policy is by far the worst. If you want to return, you will get store credit which takes anywhere from 4-6 weeks to process. I have complained about the extremely slow process and they do not acknowledge. Do not shop from Boho Beach Hut. I have done return upon return and am never satisfied with their products.

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Kristy,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re truly sorry to hear that our products and return process have not met your expectations. Providing high-quality items and a seamless shopping experience is very important to us, and we regret that this was not reflected in your interactions with us.

We understand your frustration with the quality, sizing, and return policy. Our store credit return policy is designed to allow flexibility for future purchases, but we recognize that this may not meet the needs of every customer. Additionally, we deeply regret the delays you’ve experienced during the return process. This is not the standard we aim for, and we are working to streamline and improve our processes to avoid such delays in the future.

Your feedback is invaluable, and we are committed to using it to make meaningful improvements. If there is anything further we can do to assist you or address your concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly at Support@BohoBeachHut.com.

Thank you for bringing these issues to our attention. We value all feedback and will continue striving to provide a better experience for our customers.

Best regards,
Customer Support
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give a 0 review I would

If I could give this company a 0 review I would. I ordered some boots that cost $70. When it had almost been 3 weeks and the boots hadn't arrived I tried to cancel via email but they waited to respond until the boots arrived 2 days later. The boots were cheap material and I coulsnt even squeeze them over my ankles. I tried to get a refund but they only refund to credit. Then they charged me $16 for the cheapest shipping available. What a scam and a rip off.

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Maggiemay,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear that your order did not meet your expectations. Unfortunately, we are unable to look into your specific order because you did not respond to our request for additional information. Without these details, we are unable to verify your purchase or provide a resolution.

Our return policy, which is outlined on our website, allows for store credit, and we regret if this did not align with your expectations. Shipping costs reflect standard rates, and we apologize if this added to your frustration.

If you wish to provide your order details, we’d be happy to review your case further. Your feedback is important to us as we continue to improve our products and services.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cheap fabric

Cheap fabric, not at all like photo. Been trying now for 2 weeks to get an RMA for return and 0 response.

21 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Mark & Judi,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and wanted to clarify the current status of your return and refund. While we have received your returned order, we are unable to issue a full refund until the dispute you filed with your bank has been closed.

We have made numerous attempts to contact you regarding this matter but have not received a response. Closing the dispute will allow us to process your refund promptly and resolve the issue completely.

If you have any questions or need assistance, please reach out to us directly. We regret any inconvenience and hope to resolve this matter soon.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Confirmed the boots I bought were junk…

Confirmed the boots I bought were junk do n

11 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Neil,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the boots you purchased did not meet your expectations. This is not the experience we aim to provide, and we regret any disappointment caused.

If you have concerns about your order, please feel free to reach out to us with your order details so we can review the matter and assist you further. We appreciate your feedback as it helps us improve our products and services.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Scammers. Cheap quality, fake pictures, no returns.

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Boho Beach Hut

Antwoord van Boho Beach Hut

Dear Oksana,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience with our products and policies did not meet your expectations. We strive to provide accurate product representations and a fair return policy, and we regret any disappointment you may have experienced.

If you would like to share more details about your order, we’d be happy to review the matter further. Your feedback is important to us as we work to improve our offerings and customer experience.

Best regards,
The Boho Beach Hut Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer