Boots Dubai Reviews 

141
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company/shop are scammers who will try and hide behind their authenticity in terms of products sold but are without a doubt selling fake Nike products. They will ignore emails and also will not r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered new boots and jerseys for my son. I even got one for myself. I liked the limited items and archived jerseys that are no longer available, like the Haaland 2022 title. The Lamine Yamal boots... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY!! The option to pay is not a secure site (no lock symbol in browser bar), meaning your card details can be stolen and your bank will not cover your purchase if never received. This scr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered new boots and jerseys for my son. I even got one for myself. I liked the limited items and archived jerseys that are no longer available, like the Haaland 2022 title. The Lamine Yamal boo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Voetbalwinkel

Geschreven door het bedrijf

Chicken Road von Inout Games bietet ein unterhaltsames und spannendes Crash-Casino-Erlebnis, bei dem ein mutiges Huhn Hindernisse überwinden muss, um große Gewinne zu erzielen. Mit einer hohen RTP von 98 %, mehreren Schwierigkeitsstufen, einem breiten Wettbereich (€0,01–€200) und innovativen Funktionen wie Cash-Out und Space Mode spricht es sowohl Gelegenheitsspieler als auch erfahrene Spieler an. Genieße lebendige Grafiken, reibungsloses mobiles Spielen und nachweislich faire Mechaniken für ein sicheres und fesselndes Spielerlebnis. Perfekt für kurze Sessions oder hochriskante Einsätze – Chicken Road bietet rasantes Entertainment und großes Gewinnpotenzial.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

141 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(141)

29 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The “Buy 2 Take 2” promotion seems…

The “Buy 2 Take 2” promotion seems misleading. I only received 2 items instead of 4. I contacted customer service and returned the items. After a week, the same items were sent back to me instead of a refund, and there was no explanation.

Customer service is very slow and not helpful to their customers. Please avoid ordering from this online store. It is a waste of time and money.

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scamming and bad customer service

On february 17th i ordered my shoes and already payed and everything. They said delivery is gonna be from march 3rd to march 5th. Now its march 18th and i still havent even got a hint on where my order is. I tried contacting them and they just never respond. My shoes is literally no where to be seen and they have just taken my money. They are real scammers

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not bad

A few days ago bought a pair of mercurial, came in 4 days, not bad. Tested already, seems to be a good pair.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give them a negative 5…

If I could give them a negative 5 stars, I would. Days after I received my order I got an email from bootsdubai@outlook and some email with store+7024964408 and from #+1 (218) 778-3835 that I I had to submit a claim to get a refund and to say I didn’t get the shoes, because supposedly they hadn’t received my payment and 8 had to make a new payment through a paypal to an account. I said, no I am not doing that because I got the shoes and of course the payment was processed accordingly. The money was taken from my account and the shoes arrived ( very low quality to be honest for the price. They are not original) Then this person started threatening me, saying was going to call my local police to have me arrested and that I needed to pay for the shoes that I got. I contacted the bank and they said no issues were found with the payment and they had to contact the bank if the payment didn’t reflect on their end. This continued for several weeks, I replied I was going to go to my local police to file a report since they knew my address and I felt harassed and finally stopped threatening me.
Emails and messages were from this person
Kind regards,
Mohammed Abdulla
Fraud Prevention & Risk Management
Boots Dubai

26 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Boots Dubai

Antwoord van Boots Dubai

Hello Rodriguez,

Thank you for taking the time to share your feedback. I’d like to clarify the situation for transparency. At the time of your order, we experienced an unexpected issue with PayPal that affected around 10 customers, including yourself. Because of this, we advised affected customers to request a refund directly from PayPal, as we were unable to process it ourselves.

Even though your order was shipped and delivered, the payment did not reach us due to the PayPal issue. That said, we decided to abandon any further charges on those affected orders, including yours, so you were not asked to pay again.

We apologize if this experience caused you stress — that was never our intention. Our goal is always to deliver quality service and products, and we’ve since resolved the PayPal issue to ensure this doesn’t happen again.

Kind regards,
Boots Dubai Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer