Keurige levering, alles was goed verpakt zodat het niet kapot kon gaan onderweg. De tijd tussen bestelling en verzending is wel wat langer (6 dagen tussen bestelling en verzending) Om deze reden dan... Toon meer

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ik heb 3 weken geleden gist besteld
Ik heb 3 weken geleden gist besteld. 6 dagen geleden kreeg ik bericht dat de bestelling op die dag door GDL zou worden afgeleverd. Tot op de dag van vandaag heb ik niets ontvangen. Ondertussen heb ik opnieuw besteld bij Amazon. Binnen 24 uur had ik de gist in huis. De oogst laat zich niet uitstellen namelijk. Schande voor Braunarkt en GDL. Ik kom daar niet meer terug voor bestellingen.
Tevreden klant
Ondanks de (veel) langere levertijd toch een tevreden klant. Duidelijke en eerlijke communicatie waar andere bedrijven nog iets van kunnen leren.
Ruim assortiment, goede kwaliteit.
Verzenden duurde veel te lang.
Er kan nog wel wat verbeterd
Veel van wat ik wilde bestellen was uitverkocht.
Wat ik besteld heb, daarvan werd de levering uitgesteld tot een onbepaalde datum.
Toen ineens werd geleverd, maar geen enkele track and trace werd verstrekt. En dus kon ik ook geen ander afleveradres aan de bezorger doorgeven want inmiddels op vakantie. De bezorger zette de spullen gewoon voor de deur terwijl we er niet waren.....
Niks ontvangen
Niks ontvangen! Na meerdere mails het volgende antwoord: Het pakket bevindt zich momenteel in het sorteercentrum van GLS en is daar helaas vastgelopen. We willen je vriendelijk vragen om rechtstreeks contact op te nemen met GLS, aangezien wij op dit moment geen invloed hebben op de verdere levering.
Geen telefoonnummer of adres. Zoek het maar uit?
Product goed maar na de bestelling te…
Product goed maar na de bestelling te hebben geplaatst heel lang op spullen moeten wachten
de levering had wat vertraging,maar toe…
de levering had wat vertraging,maar toe het geleverd werd was alles mooi ingepakt .dank hiervoor.
Was iets aan de late kant maar zag er…
Was iets aan de late kant maar zag er perfect uit
extreem lange levertijd
Slecht bereikbaar
Ik heb twee weken geleden een bestelling geplaatst met producten die op voorraad zijn volgens de website. Helaas heb ik nog niets ontvangen en proberen telefonisch contact te zoeken, maar na meerdere pogingen en wachten wordt er opgehangen. Per e-mail heb ik een bericht ontvangen (waarschijnlijk automatisch) dat het druk is en mijn bestelling de status 'Uw bestelling wordt momenteel al voorbereid voor verzending'. Maar daar lijkt na dagen wachten ook niks van te kloppen.
Ik heb best geduld (alhoewel ik mijn brouwsel al af had willen hebben) zolang ik op de juiste manier geïnformeerd wordt, maar helaas zit ik met een groot vraagteken wanneer ik iets ga ontvangen en moet ik het elders dubbel bestellen.
Bestellen en niets krijgenBestelling kont maar niet
Bestelling kont maar niet. Op mails met vragen wordt niet of laat gereageerd. En de antwoorden zijn algemeen en niet gericht op de vraag zelf. Wacht nog steeds op mijn bestelling. Dit was dus mijn allerlaatste bestelling bij dit bedrijf. Gelukkig gaat het om een klein bedrag en heb via een ander bedrijf binnen enkele dagen het product binnen die ik nodig had, Unibrew.
‘Snelle verzending’ hahahaha
‘Snelle verzending’ hahahaha. Dat is dus niet zo. Als ik bij andere brouw webshops later bestel heb ik het eerder in huis, vaak zelfs nog voor braumarkt een mailtje stuurt dat het eindelijk wordt verzonden. Als dit snelle verzending is dan vraag ik me af wat men hier verstaat onder een langzame verzending. Zelfs dropshippen is sneller dan braumarkt, heb je ook nog eens een lagere prijs.
Echt veel te laat bezorgd
Echt veel te laat bezorgd. Stond 1-3 dagen leveren, en kwam 14 dagen later
Het hapert bij de levering
Tegenwoordig gaat de distributie van Braumarkt (vroeger Brouwmarkt geheten) vanuit Emmerik (Emmerich/D). Nadeel is dat Braumarkt de Nederlandse orders laat afwikkelen via het Duitse logistieke systeem van GLS. Dat is enorm omslachtig en tijdrovend. Braumarkt: wees slim en zorg dat je Nederlandse pakketten een paar kilometer verder in 's-Heerenberg of Zevenaar verzonden worden. En of GLS nu zo'n gelukkige keuze was....
Na tien dagen wachten nog niets…
Na tien dagen wachten nog niets ontvangen. Op mails wordt enkel met automatische gegenereerde berichten gereageerd. En dan nog in het Duits of in het Engels. Als mijn bestelling toch ooit geleverd wordt zal ik deze direct terug sturen. Heb het zelfde product bij Unibrew besteld in die had ik binnen 2 dagen in huis.
JE KRIJGT WAT JE BESTELT
JE KRIJGT WAT JE BESTELT
ZOALS JE KUNT VERWACHTEN BIJ EEN WEBWINKEL
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








