We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Was recommended by my neighbour who purchased a fox deterrent.i haven’t tried it yet in my garden. I have deducted a Star as was disappointed I thought I was going to get a £5 cash back after doing a... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This is my first purchase. I am looking forward to my delivery. Ordering was straightforward. I have made 2 purchases. One is a gift, so I truly hope they both arrive safely and was not sure why I w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spotted your products on Google, I was looking for something to buy my wife for her birthday but was struggling to find anything then your product popped up. Having reviewed the product and descripti... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very easy to use site. Read a lot of reviews. Exactly the design I was after. The price was competitive with similar products. The sides of the sling were raised higher than a lot of other similar pro... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 82% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(1.481)

1.455 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t trust the description or aftersales

The product took weeks to arrive. When it did it was not the same as the description or the image on the website. So have been mis-sold. The aftersales is frustratingly non existent to say the least ( lots of apologising but no substance) and several weeks on am still going round in circles, they don’t seem to know what I have paid for, what they have sent or that because it was not as described I don’t want the same product as a replacement. Am referring to Trading Standards in UK as not complying with the Consumer Rights Act 2015. Would definitely not recommend.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Alina,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Steer clear!

This is the 2nd terrible review I have given this company. DO NOT DEAL WITH THIS BUSINESS! Not only have they erroneously sent me an item I did not want and cancelled immediately, they are refusing a refund but have only offered me a partial refund or a store credit. Both of these options go against my consumer rights. Steer well clear of these people, who never sign an email with their actual name.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Laura,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order Paw Patrol Lookout Tower for my…

Order Paw Patrol Lookout Tower for my granddaughter’s birthday. Site gave the impression it was a UK Company but the order took 3 weeks to arrive (from China) and then came in a brown cardboard box with no instructions - not worth the money, will never use this company again 😡

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Tina ,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Motion lights

Looking for some lights to go under my bathroom sink unit to light up when picked up by the motion detector great set of lights can't wait to fit them battery operation received emails with update of delivery

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hello Anna This is Greg Thompson and I…

Hello Anna This is Greg Thompson and I placed an order this morning Order #12721 And I had a store credit in my account Would you make sure That was applied to my order Today And make sure the Charger is included with this order, THANKS

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My experience was very good

My experience was very good. I got a bit mixed up over several aspect on web page however after going back and forward I decided to pay. Will be interested when product turns up.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ORDER PRINTER GOT HERE WONT WORK…

ORDER PRINTER GOT HERE WONT WORK CONTACT COMANY TOLD WE GIVE YOU 30% REFUND FOR SOMEING THAT COST 54 POUNDS THEY ARE A TOTAL JOKE DONT GET ANYTHING FROM THEM

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Kenneth,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

terrible experience

terrible experience. I am actually wondering whether this company is legit. I ordered wall lights which were delivered in 6 weeks. And mostly what was described as outdoor lights proved to be unsuitable for outdoor use.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Raphael,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FAULTY products and refusal for refund

FAULTY products and refusal for refund

do not order anything from this site. I ordered a hard drive that was faulty and they refused a refund and sent me a replacement for that to be faulty as well. They refused to provide me with a full refund and only offered partial refund and partial store credit (as if I would buy anything from them again). their refund policy states faulty products are at no cost to the customer and yet they are asking me to post back the items to China which they estimate will cost 25-50 euro before they check the items to then refund me back. Horrible experience with customer service and backpedaling in their refund policies. I have now filed a charge back from my bank and hope I can get a fair refund

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Alyssa,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraudulent company

Fraudulent company. Do not use them! Advertise one thing, then send lesser product that I didnt want. Offered partial refund or store credit. They are fighting me on a full refund and saying I am to pay for return postage....to Asia!! This is their way of making you accept the lesser offer. This is fraud.
Absolute joke! Will continue bothering them until I get a full refund.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Andy ,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.


Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'm going to write this every day...

I'm going to write this every day.... please do not buy from this company it is a SCAM

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi PRO-build,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM!

Don’t be fooled by all these fake reviews. This company is an absolute joke

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Ana,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is not a UK company AVOID

This company is not a UK company. Everything is from Hong kong and cheap rubbish. The item I ordered was cheap tat and not as described. If you try and get a refund they will offer you a small percentage off and if you refuse will charge you huge shipping fees to return goods to Hong Kong!
If you have fallen victim to this ring your bank and get a charge back to get your money back
Just to add they reply with the same stupid generic response to everyone but never address any of the issues raised in people's complaints!

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Ana,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience

Horrible experience, this must be a scam. I ordered ultrasonic rodent repellent which did not work at all, sent them photos and videos and requested a refund and they keep offering me 10 and 20 percent of the refund and refuse to send me return details for the full refund.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bristey

Antwoord van Bristey

Hi Dana,


Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Emma
Customer Care, Bristey

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer