Britannia Rose Reviews 

2.571
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Two great experiences with this company. A simple to negotiate website especially for us not so young. A super range of fabrics to choose from and superbly made curtains and blinds which arrive prom... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Britannia Rose had a great variety of fabrics from a wide selection of design names. It was easy to check size, style and linings required for curtains we wished to have custom made and get a price qu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cushions are exactly what I wanted, beautifully made with perfect pattern match. A query was quickly sorted and goods arrived quickly and well packaged. I would go back to Britannia Rose when I next n... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such a great company to deal with. We first used Britannia Rose during lockdown when we ordered a gorgeous pair of full length curtains, which we still love now. We then had some curtains made for our... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Gordijnleverancier en -maker
  2. Binnenhuisarchitect
  3. Decoratie- en interieurwinkel
  4. Gordijnwinkel

Geschreven door het bedrijf

An ethically driven company. Made to Measure Curtains - Over 100,000 fabric choices from the UK We exist to make a difference, to date we have helped raise over £170 million for UK charities.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 87% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(2.571)

184 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very professional very courteous very…

Very professional very courteous very helpful I ordered two samples they were sent beautifully packaged lovely covering letter and the after sales follow-up was amazing. It’s really a good professional company. Some might think oh old-fashioned but they care about customer service Which to me wins over and every level because if they’re that professional from the start the product product the quality to finish at the sales of the service will be amazing.

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received my sample request

Received my sample request. gave a good review but within an hour I’ve been sent email after email requesting reviews!!!! Leave me alone

13 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Britannia Rose

Antwoord van Britannia Rose

Thank you for letting us know, and I’m really sorry about this. The review request emails are automated, and clearly they were sent too frequently in your case. That’s not the experience we want anyone to have. I’ve flagged this so no further review emails are sent to you. Thank you for ordering a sample from us, and again, apologies for the inconvenience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent!

Excellent quick delivery and well packaged.
Would definitely buy from BR again.

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Some frustration but now resolved.

Misunderstanding over opening hours led to some frustration regarding a refund which was not completed. Hopefully this is now resolved.

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Britannia Rose

Antwoord van Britannia Rose

Hi Sarah,

Thank you for your review and I’m sorry for the frustration this caused.

I can confirm that your refund has been issued. The delay was due to the Christmas and New Year holiday period, when both our office and banking processes were operating more slowly than usual.

Our office has been closed over the holidays and will reopen on the 5th of January, which is why you did not receive a response to calls or emails during this time. We appreciate this is not ideal and apologise for the lack of communication while we were closed.

If you have any further questions once we reopen, please do get back in touch and we will be happy to help.

Kind regards,
Britannia Rose Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased

The whole process was quick and easy and the product was well made, well packages and arrived quickly.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection and reliability

Great selection, quality and reliability. My roman blind fits perfectly and looks wonderful. Fortunately the fabric was still available; I had bought curtains 6 years ago and have re-used them in my new home.

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cushion cover

I ordered a cushion to match my Roman blinds. Very pleased, will be ordering another.

21 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

We ordered blinds, curtains and a curtain pole from Britannia Rose. We were extremely happy with all of them. The curtains and blinds were well made and the measurements were correct.
There was a minor issue with the curtain pole but Britannia Rose rectified this very promptly and without any quibble. How a company deals with problems is often what sets them apart. Britannia Rose provided great customer service before, during and after sale and their products are great too

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous Fabrics and a Lovely Company.

I purchased a cushion and some material for one of our bedrooms, and both are absolutely beautiful. I was very spoilt for choice with so many gorgeous fabrics on offer! My order arrived very promptly and was packed carefully. The service was excellent all the way through. Thank you to everyone at Britannia Rose.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Overall great experience

Very happy with all aspects of ordering with Britannia Rose; easy to use website, quality materials, reasonable pricing, excellent correspondence, quick delivery - overall great experience

25 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Ordered 2 fabric samples, only 1 arrived. I assumed the second one would follow but after 3 weeks I called Britannia Rose to be told it had been discontinued and was unavailable. No one had bothered to tell me this. Similarly, I later noticed I had been charged for both samples but again it was left to me to contact them to find out that yes, they were processing a refund for the missing sample. The communication has been appallingly bad, and the time I wasted meant that I'm now too late to get new curtains in time for Christmas in my newly decorated sitting room.

16 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Britannia Rose

Antwoord van Britannia Rose

Hi Julie,

Thank you for your feedback and we are very sorry for the experience you had. You should have been informed straight away that the second fabric had been discontinued, and you should not have had to chase for an update or discover the issue yourself. We understand how frustrating that must have been, especially with your plans for Christmas.

We have checked your order and can confirm the refund for the unavailable sample has been processed.

If you would like to choose an alternative fabric, we will be happy to send you a replacement sample free of charge, with priority handling so there are no further delays.

We appreciate you taking the time to share what went wrong, and we are reviewing our internal checks to make sure discontinued items are flagged and communicated more clearly in future.

Kind regards,
Britannia Rose Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used this business over the last…

I have used this business over the last 3 years. Huge array of samples that are easy to order. The materials are always exceptional and the workmanship second to none. Ordering easy from start to finish, I would not only highly recommend , but would not use any other company.

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ease of ordering

Curtains ordered easily, very accessible website, samples available.
Delighted with finished results and free cushion, great colour and quality.

17 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer