Brunswick Turf Reviews 

216
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Said they would deliver between certain times and came within the time frame, excellent grass and really good condition, friendly delivery driver too, thank you so much!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Blown away by the fantastic professional service Brunswick turf delivered . From my initial phone call , they went out of their way to supply and lay turf . The lads were friendly , extremely tidy an... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

How amazing was it to find a wonderful business with fantastic customer service. From a tentative enquiry Jan quickly called me after a simple request and within a few days Jan arranged 90sq m... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Used the wrong card at payment, Janis was super helpful and managed to sort it out in no time - issuing a refund and waiting for my new payment to come through, with no questions or problems.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Turfleverancier
  2. ook in
  3. Aggregaatleverancier
  4. Bovengrondleverancier
  5. Hekwerkwinkel
  6. Houthandel
  7. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

Newcastle suppliers of turf, high quality topsoil, sleepers, fencing materials for trade and home and garden, in Newcastle, Gateshead, Cramlington, Ponteland, Gosforth, Northumberland, and the North East! Turf cut daily, delivered fresh. Delivery and collection available from sameday in Brunswick Industrial Estate near Newcastle Airport! Open to the public and trade! North East based! Fast Delivery! In-store pickup available 6 days a week - Monday to Saturday!


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

216 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(216)

59 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered some rolls of turf online

Ordered some rolls of turf online. It was cut to length and ready straight away . The guy that was there when I picked it up even loaded into my car.
There price beat every body else's. First class service

23 mei 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you John for taking the time to review our turf.
We are so pleased to hear that you are happy with our service and product.
Thank you once again for your kind review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and easy service to order fence…

Fast and easy service to order fence boards and gave delivered. Admin staff and delivery guy were fantastic to deal with. Would definitely use again.

18 mei 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you Mary for taking the time to review our products and services.
We are so pleased to hear that you are happy with all aspects of our services and look forward to being of assistance to you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The delivery was on time

The delivery was on time, great turf and the chaps were friendly and helpful. All in all Brunswick made the experience easy.
Thank you

21 mei 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you for taking the time to review our services and products.
It is very pleasing to receive great feedback and we are happy to hear that your experience was made easy for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service, quick delivery, brilliant products

19 mei 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you for your kind feedback.
We are pleased to hear that you were happy with all aspects of our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great find excellent service

Ordered 5 rolls of turf online to fill in some borders so not a big order but company was great. Sent me an email confirming the order and when I wanted to collect. Turf is excellent quality and it was packed into my car for me. Would recommend! 😀

16 mei 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Hi Glenda
Thank you for taking the time to review your order.
It is pleasing to hear that you were very happy with the turf and the service we provided.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from brunswick turf nice…

Great service from brunswick turf nice freindly staff definitely use again

15 mei 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Hi William
Thank you for your kind review.
We are very pleased to hear that you are happy with our service provided and would use the company again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everybody was very helpful and the turf…

Everybody was very helpful and the turf top quality

8 mei 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you for taking your time to review our turf.
We are happy to hear that you were pleased with our service and the quality of turf supplied.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast easy delivery

Fast easy delivery, smooth transaction, low prices compared to B&Q. Thanks will be using again.

8 mei 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you John for taking the time to review our products and service.
We are pleased to hear that you are happy with our prices and services and look forward to seeing you again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful and delivered on time.

Very helpful and delivered on time.

19 maart 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you for your kind feedback which is greatly appreciated.
We are pleased to hear that you are happy with our services.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top soil delivery

The top soil was delivered on time and date requested. The drivers were helpful, tipping straight onto the side garden so we just had to rake it into place. A good friendly, helpful service. Deserving of the 5*

16 maart 2024
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you for your kind feedback.
We are pleased to hear that you were happy with the aspect of our service and will pass your feedback onto our drivers too.
Thank you for taking the time to review our products and service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality Service!

First time customer here. Excellent professional service from start to finish.
The wood chips I order are of excellent quality and delivery was on time as per instruction. I'll definitely buy from Brunswick again.

11 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you for your great feedback.
We are so pleased to hear that you are happy with our professional service and the quality of our products supplied to you.
May we also thank you for taking the time to kindly write a review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy there top soil

Do not buy there top soil. Absolutely appalling quality. Full of stones, clumps of turf and is so heavy, sticking together in football size lumps which will not break down. I could have got better by digging my local field. Waste of money.

15 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Sorry to hear that you were disappointed with the quality of top soil.
Unfortunately, due to the very severe, wet weather conditions, the soil has been extremely wet and unavoidably will stick together.
If you had contacted the company, we would have gladly replaced or refunded your purchase as we endeavour at all times to ensure customer satisfaction and are sorry to learn of your dissatisfaction.
If you would like to contact us, we are more than happy to discuss further with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Ordered online over the weekend. I was contacted on the Monday to arrange delivery for Tuesday.

28 januari 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brunswick Turf came up trumps yet…

Brunswick Turf came up trumps yet again. They supplied great quality turf and were happy to provide an additional small amount later as I had miscalculated what I needed. Brilliant customer service. Thanks

18 oktober 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality and service

Excellent quality top soil and compost. Delivery was to an awkward site but the guys sorted it out and got it in place. Great price and service!

16 oktober 2023
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you Julie for your great feedback..
Happy that the lads could help and accommodate by getting it to the place you needed..
Pleased to hear too that you’re delighted with the quality, price and the service offered..

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

Very flexible, they allowed me to amend my order at a very late stage.
Delivery as promised and turf had been freshly cut and very good quality.
Would highly recommend Brunswick Turf.

3 oktober 2023
Logo Brunswick Turf

Antwoord van Brunswick Turf

Thank you for your great feedback.
We are delighted to hear that you are very happy with our products/service and pleased we were able to accommodate your needs at short notice.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer