Horrific experience. After spending a pound to use one feature on their app, this company have continued to take £29.99 from my account every month, even though I've changed my debit card!
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Same issue as with the other reviews and victims of this company. I fell for the 1 EUR offer and was surprised when a PayPal invoice came in. After checking, I realized they had already sneaked in one... Toon meer
Complete scam. No where in the checkout process does it state you are signing up for additional services. No matter what bs this company replies with, it’s not legal to hide charges inside a contract.... Toon meer
Buggy service. Most times the tool doesn't perform the process but uses your credits anyway. Platform charges for credits but doesn't make them available.
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Heeft 89% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 maand
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Reply to my email to request a refund…
Reply to my email to request a refund from this scam company.
We value your feedback and we apologize for the confusion surrounding our pricing and subscription model.
We need to explain the charge again. In accordance with our terms and conditions, the plan you have selected charges €35 for 200 credits monthly, and a 7-day trial period is available for just €1 This information was clearly outlined on our pricing page. You can retest the checkout to see that you overlooked the renewal notification text.
We regret to inform you that we are unable to process a refund as our terms and conditions state that refunds are not available once the subscription fee has been charged. We kindly remind you that your subscription has been canceled, and you will not be charged again. However, you can continue to use our service until the end of your paid membership period.
We understand that you may have faced some difficulties during the conversion process and we apologize for any inconvenience this may have caused you.

Antwoord van Bubbi
Like most people i paid £1 as a one off…
Like most people i paid £1 as a one off fee for an image and a few weeks later they try to charge me £30.
Absolutely despicable actions from a company. And do not tell me this was mentioned at checkout. No confirmation or email sent.
Trying to make a quick buck hoping people won't notice the charges. Ive consulted my soliton about this who has assured he this is very much illegal.
Bubbi if you're reading - yoh should be ashamed.

Antwoord van Bubbi
I got charged 35 € after using them for…
I got charged 35 € after using them for one image AI upscaling! I did NOT know I was signing up for anything. Very scammy!!

Antwoord van Bubbi
Misleading £1 Offer Turned Into £29 Monthly Subscription
I made a one-off payment of £1, only to later discover that I had been enrolled into a £29 per month subscription without my clear knowledge or consent. I absolutely did not sign up for any recurring subscription.
There was no confirmation email, no clear notification, and no transparent communication informing me that future payments would be taken. This lack of disclosure is extremely concerning.
I have contacted their support team to cancel immediately and am awaiting their response. Based on this experience, I would strongly advise others to avoid this company and exercise caution before making any payment.

Antwoord van Bubbi
It's a SCAM
It's a SCAM. I thought I was using it for a one-off free image edit, then they were taking money out of my account without realising. SCAM, AVOID.

Antwoord van Bubbi
à fuir !
J'ai voulu testé 1 image pour 1 euro, mais ils ont utilisés mes coordonnées bancaires pour me souscrire un abonnement non consenti sans que j'en soit informée. Des méthodes à considérer comme du vol de données c'est abusé !

Antwoord van Bubbi
le sévice continu
le sévice continu : je me suis fait arnaquer comme tout le monde on dirait !

Antwoord van Bubbi
Mislead into subscription for 1$ file conversion
Same as others, tricked into a subscription by 1$ SVG conversion.
Welcome email contains no information of the subscription, no upcoming charges. No emails. No receipts, only silent charges on the credit card. Obviously a business practice.
Support is responsive, but would not agree to refund all transactions. Technically, the service is good, but this misleading business practice should stop.
If everyone scammed pushes for a chargeback with the banks, Visa scam monitor will light like a Christmas tree, hopefully forcing the company to review their processes.

Antwoord van Bubbi
Los Términos y Condiciones de bubbi.app…
Los Términos y Condiciones de bubbi.app dicen que el servicio lo opera una empresa llamada Algora Ventures Limited, registrada en Malta con dirección en St Julians y un número de compañía C105178.
Algora Ventures Limited es una sociedad limitada registrada en Malta con número C105178.
Tiene domicilio en SOHO – Punchbowl Centre, Elia Zammit Street, St. Julians, Malta.
Fue constituida el 21 de abril de 2023.
Su estatus actual está activo en los registros de Malta.
Director/Legal Representative (representante legal): Damiano Caffa, de nacionalidad italiana.
El mismo nombre figura también como secretario, accionista y representante en varias herramientas que agregan datos corporativos.
Damiano Caffa es la única persona nominal claramente asociada con la empresa en los registros públicos de acceso gratuito.

Antwoord van Bubbi
The invisible subscription
I happened to notice a regular monthly payment of €35 going out to Bubbi from our joint account since October 2025. My partner was trying out various graphics and CAD packages last year, so I asked her about it, as I wasn't aware that she used Bubbi, and it was costing far more than she would usually pay for that sort of thing.
When she searched her email history she could not find anything from Bubbi confirming a subscription. She was unaware that she had set up a monthly payment.
However the Bubbi website recognised her email and allowed her to do a password reset and cancel her account.
Checking here on Trustpilot I saw other people found that a small one-off purchase costing, say, less than a euro, was followed by a much larger monthly charge to their bank account without any email notification that they were now a subscriber. So I guess that's what happened to us.
Apparently it's all in the 'small print' and I don't suppose we have any way to get our money (€175) back.
But I advise anyone who reads this to regularly audit their monthly payments, check that they recognise everything, and cancel any subscription services that they don't use or have no awareness of having signed up for.

Antwoord van Bubbi
DO NOT USE
Hidden fees everywhere, paid for one service and then stealithy signed upto premium membership without my knowledge.

Antwoord van Bubbi
Same as everyone else
Same as everyone else. Scammed out of $35. They know what they’re doing; it’s a lucrative business model…while they can get away with it. Cue canned reply not taking any accountability:

Antwoord van Bubbi
Avoid the £1 lure!
I paid £1 for a one off transaction only to find that I have a £29 a month subscription - I certainly didn't sign up for that. There was no e-mail to confirm or to notify me that the payment was to be taken. I've contacted their support to cancel so I will wait to see what happens. I would definitely avoid this company.

Antwoord van Bubbi
ESTAFA CLARA
Hacen lo mismo a todos por lo que veo. Pagas 1 euro por la gestión pertinente y a los días te cobran 35 euros por una suscripción que no has consentido. No es verdad que lo indica al momento de pago, tengo pantallazos de ello y hoy hemos denunciado. Es una estafa absoluta.
Además les hemos escrito y no responden. Además vas a la cuenta y no puedes cancelar la suscripción porque no existe, te cogen los datos ellos y te pasan la suscripción sin consentimiento, algo ilegal por otro lado. Recomiendo denunciar.

Antwoord van Bubbi
ESTAFADORES!!!!!
Les contrato el pago de un servicio por 1 euro y me han creado una suscripción de 35 € al mes, sin ningún tipo de consulta previa, ni nada, ahora no puedo devolverlo y ellos tampoco te lo devuelven. Son unos verdadero SINVERGÜENZAS!!!!!!!

Antwoord van Bubbi
Es una estafa
Es una estafa. Te cobran 1€ por digitalizar fatal una imagen y aprovechan tu número de tarjeta de crédito para cobrarte una suscripción mensual de 35€ que no has solicitado.

Antwoord van Bubbi
Horrible app and even worse…
Horrible app and even worse subscription model

Antwoord van Bubbi
Scammers and thieves
Bought a vector for conversion for£1. Now being billed £29.99 a month. They have stolen my debit card details and are now stealing money from me.
My bank agree and are blocking payments for me, but Bubbi won't let me cancel or delete on their website until I settle a massive unpaid bill.

Antwoord van Bubbi
SCAMMERS
AVOID
I signed up believing I was making a one-off purchase, only to later discover I had been enrolled into a subscription without clear or transparent consent. The way this was presented was, in my opinion, misleading.
When I noticed the payment had been taken, I contacted the company immediately requesting a refund. My message was ignored, and a further payment was then taken. Despite raising this promptly and providing evidence that I attempted to cancel, they have refused to refund me.
I have now reported the matter to Trading Standards and am having to pursue a refund through my bank because the company will not resolve it directly.
Very disappointing experience. I would strongly advise others to check the small print carefully before entering any payment details.
Avoid.

Antwoord van Bubbi
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







