Cameron's Seafood Reviews 

2.964
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Crabs tasted as though they were steamed in salt water instead of beer and seafood seasoning. Also premium crabs were of poor quality, light weight and exceptionally small.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our order for steamed crabs arrived in Texas earlier today and exceeded expectations! These were a birthday surprise for our son and he is still licking his fingers…perfectly seasoned colossals filled... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Positives: Shipment arrive on time and was well-packed in ice/dry ice Negatives: ordered 2 sets of the Maryland crab claws and received some of the most TINY and SCRAWNY crab claws I have ever see... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The process of ordering steamed crabs and having them shipped almost a 1,000 miles was a little nerve racking but Cameron's made it so easy! Ordered on a Thursday night and they arrived by noon on Sat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online voedselbezorgdienst
  2. ook in
  3. Voedselproductenleverancier

Geschreven door het bedrijf

Cameron's Seafood home delivery offers quality fresh seafood delivered nationwide in 1-2 days. Choose from fresh Maryland Blue Crab favorites, Crab Legs and much more.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 40% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(2.964)

12 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks for everything

Thanks for everything. The crabs were excellent, and you guys were prompt and super helpful in answering my questions.

We'll use you again!

10 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Thank you so much for taking the time to post a review Stuart, it really means a lot. I'm so glad that you were pleased with everything :) Until next time!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fat and Happy

I am originally from Baltimore and have been craving fresh steamed crabs for some time now. Friday I decided to take the plunge.
-Ordered Friday around 2pm (I'm now in PA).
-Easy online ordering
-"arrive betw 2 & 8pm tomorrow" Arrived at 10AM!
--WTG!
-Crabs were beautiful, fat and happy and so was I !

9 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hey Robert!

I'm so glad to hear that you were pleased with the experience.

Nothing brings us more joy than to satisfy the cravings of displaced Marylanders across the country :)

We appreciate you taking the time to leave a review and look forward to serving you again soon!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Scotty is in charge!

Not only is Cameron seafood Great, they also have extraordinary customer service. No issues will go unresolved under Scotty's watch!

5 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Thank you so much for the great feedback on our service Bonnie :) We thank you for being such a loyal customer and look forward to serving you again very soon.

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The shipment did not come packed with…

The shipment did not come packed with dry ice as the website stated it would. Only a freezable ice pack.

19 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hi Gary!

Our Alaskan King Crab ship with a mix of dry ice and gel packs.

We calculate the perfect amount of dry ice to include in the box based on the transit time to your shipping address so that by the time the package arrives the dry ice will have sublimated completely. This is done to prevent any possible injuries resulting from handling dry ice directly.

If there were any issues with the product not being frozen upon arrival, please feel free to contact me directly at contact@cameronsseafood.com.

Sincerely,

-Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just want to say this is by far the…

I just want to say this is by far the best place to order from. My dad is for Maryland he grew up on blue crab. For father's day I ordered him some from these guys and let me just say they are the real deal. I want to thank them from the bottom of my heart for giving my dad the best fathers day!!! Thank you so much and will be ordering again!!!!

2 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Thank you very much for the kind words Krystal, it means a lot. I'm so pleased to hear that your father enjoyed his present :) Until next time!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 2 dozen of the colossal male…

I ordered 2 dozen of the colossal male crabs for this weekend. I must say that I was very pleased with the size and weight of them for this time of year. Oh yeah, best crabs that we've had for a long time. Thanks, will be ordering more in the future.

26 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hey Daniel!

Thank you so much for the wonderful review :) I'm so glad that you were pleased with everything. We look forward to serving you again soon.

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

$309.99 dollar worth of crablegs just…

$309.99 dollar worth of crablegs shipment wasn't to my satisfaction, however Scotty, man of his word offered refund or another batch, I requested another batch to give it a second try and i was amazed at quality and the integrity of every cluster that was shipped. There arn't many establishment left that focuses on service and quality now these days. I was extremely happy and spreading the positive review via word of mouth to all of my colleagues and friends.

26 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hi Riz,

Thank you so much for giving us another shot after your first order arrived in poor condition. I was so pleased to hear that the 2nd batch arrived in perfect shape :) We appreciate you taking the time to edit your review to reflect this resolution and look forward to serving you again soon!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered large female crabs

I ordered large female crabs. The crabs I got were so small some of them were questionable keepers. I'm a disabled vet I don't have a lot of money so when I order crabs and pay the premium to have them shipped I expect to at least get what I am paying for.

28 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hi James,

I'm so sorry to hear that you were not 100% satisfied with your order.

We've been trying to get in touch with you to make sure you were pleased with the replacement order we sent you. We'd love to hear your thoughts!

Feel free to reply to my emails at contact@cameronsseafood.com or give us a call back at 888-404-7454 to let us know how we did.

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love those Blues!!

I have been happily ordering crabs from you for several years - and I was not disappointed with the crabs that I got this week! Delicious- steamed perfectly, nice size and weight!

So thrilled to receive steamed crabs in Tennessee!

27 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Welcome back! I'm glad to hear that you were pleased with your last batch of crabs. Thank you so much for the great feedback and until next time!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best Hands Down

Let me tell you! I am a DC native born and raised. Just recently moved to Texas and of course I was missing the chesapeake seafood. Its just nothing like it. Researched a fee companies and went with Cameron’s Seafood. I have since ordered at least 6-7 times within the past year. They never disappoint and its never any left. Best in customer service, delivery and taste.

21 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hi Tina,

Thank you so much for your repeat business, we really appreciate it. I'm so glad that you've been pleased with our products and service thus far :) We appreciate you taking the time to leave a review and look forward to serving you again soon!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They are what they say

They are what they say, which is very important in internet marketing. They hold their word and deliver as they say. The quality is above retail. I am a customer for life.

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Thank you very much for the kind words Thomas, it means a lot. I'm so glad that you were pleased with your purchase :) We appreciate you taking the time to leave a review and look forward to your next order!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PACKAGES DELIVERED AND CONSUMED!!!!

Well Cameron's my order arrived today and it was 🔥🔥🔥!!! Got this Seafood Season started with a BANG!!💣💣💣 Absolutely loved it!! The King Crab Legs where so Sweet and Rich!! Those 12 Beautiful Colossal Jumbo Maryland 🦀 🦀 where on the 💰💰. Let's not forget the Gorgeous Jumbo Cocktail 🦐🦐!!! ❤❤. Now to the Cameron's Your Customer Service is Top Notch!!! Thank you for make my experience absolutely amazing!!! I will be a return customer for ever!! Everything was packed well properly chilled and the frozen items where still frozen!! 💯 Will recommend you to my friends!! Thank you!!!😁😁🙂🙂 You'll here from me again soon!!!😉😉

Michelle

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hey Michelle!

Thank you so much for this amazing review, we really appreciate it. I'm so glad that you were pleased with all the items in your order :) We look forward to serving you again very soon!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Omg their food is soooo fresh and they…

Omg their food is soooo fresh and they don't overs eason the crabs. This my second time ordering and I already recommended camerons to 4 people. Great job guys!!!!!

4 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Thank you so much for recommending us to your friends Wynette, it really means a lot :) I'm so glad that you've been pleased with both of your orders and we hope to serve you again very soon.

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The perfect gift!

I buy the amazing crab cakes for my son-in-law’s birthday and for Father’s Day as these are THE best ever crab cakes ! Have had many crab cakes on Solomon’s Island, MD when I visit my son but Cameron’s you rule! 👏🏻👏🏻👏🏻Thank you for making my gift giving easy !

29 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

That's very thoughtful of you Jane :) Your SIL sure is a lucky guy! We appreciate the feedback and look forward to serving you again very soon.

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Quality is solid but the price for…

Quality is solid but the price for Alaskan King is very high. At their best discount (for 12 pounds) it’s $55.00 a pound. You can get the identical size & quality at Costco for about half - 10 pounds for $34 a pound.

27 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hi Scotty,

I'm glad to hear that you were pleased with the quality of our King crab legs!

Costco is able to sell goods at a cheaper price because of the yearly membership fees they collect from their customers. They are also able to receive better volume discounts from their suppliers since they are a large retail chain whereas we are a small family business. Moreover, we also have to factor in the cost of perishable packaging (cooler, gel packs, dry ice, bubble wrap, boxes etc.) needed to ship our items everywhere in the country.

We appreciate your business and hope to serve you again soon!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They get my business again!

They delivered as promised! From order to packing to delivery and onto the table, they nailed it! I ordered the 3 pound Alaskan King Crab and it was delicious! I’m definitely ordering from them again! Well done!

26 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

I'm so glad you enjoyed your order of King crab Sean! Thank you so much for taking the time to post a review, we really appreciate it. Until next time!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I always order 9 pounds of king crab…

I always order 9 pounds of king crab legs. I had them scheduled for December 24 this past Christmas. On December 23 we had a major snowstorm and the crab legs were delayed. When we got them finally three days later they had become unedible. I called them, and the next day I had a new 9 pounds on my doorstep. We’d love the seafood! Great customer service and timely deliveries. Thank you so much for the past six years of crab legs.

24 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Hey Kurt!

I'm so sorry that your Christmas delivery was impacted by the major snowstorm. We appreciate you giving us the opportunity to make this right and I'm glad the replacement arrived ok.

Thank you so much for taking the time to post a review about your experience, we really appreciate it.

Until next time!

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality speaks for itself!

I have ordered from Cameron's before and was delighted with not only the high quality but also the careful packaging that enables top of the line seafood to end up on my doorstep.
This time around did not disappoint!
Fresh seafood from the east coast that I can enjoy on the west. What's not to like?
Looking forward to trying more of the treats they have to offer.
David Spinetta

16 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

I'm so glad that you were pleased with your seafood shipment :) Thank you so much for taking the time to leave a review David, we really appreciate it. We look forward to serving you again very soon!

- Mimi from Cameron's Seafood



Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Houston- we had a problem

Houston- we had a problem. I placed an order recently and was contacted a day later that my items were out of stock. I was contacted by Scotty and also via email by their support team. They were able to ship the following week and once again Cameron's came thru as promised with on time shipping and great products. The sign of a great supplier is how they respond when things go wrong and these folks have earned a 5 STAR rating.

9 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Thank you so much for the amazing review Albert! I'm so glad that you were pleased with our service and products :) We appreciate your business and look forward to serving you again soon.

- Mimi from Cameron's Seafood

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best blue crabs and apologies for not…

Best blue crabs and apologies for not writing a review sooner! Ordered 3 times so far and will be ordering again in the Spring! Can't wait :) Superb quality, shipping (shipped to FL) and seasoning.

4 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Cameron's Seafood

Antwoord van Cameron's Seafood

Better late than never Tanya ;) Thank you so much for taking the time to post your review, it means a lot.

I'm so glad that you've been pleased with our service and crabs so far :) We look forward to serving you again very soon.

- Mimi from Cameron's Seafood

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer