Canadalaptopbattery Reviews 

487
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchase couple camera batteries with charger. this was the best ever packaging i had experienced!!!!!! also the delivery man left the package hidden from view - again the first time ever.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My order arrived in a timely manner. The included tools were next to useless, about what should be expected for a 'free' item. Installation went well using YouTube videos for instruction.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a replacement battery for my ThinkPad X13. The battery fit and works well. 2 months in and no noticeable drop in battery life. Lenovo doesn't sell OEM batteries for my laptop anymore and this w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Edit* In all transparency I ordered the wrong battery, so let that sink in as you judge my review of this service, everything else stands. Scammers, first they are not Canadian based, they are Chinese... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Batterijenwinkel
  2. ook in
  3. Batterijenfabrikant

Geschreven door het bedrijf

We specialize in providing high quality replacement batteries for various brands of laptops/notebooks in Canada. And we are passionate about the pursuit of excellence, so every time you purchase our products, you can expect to find excellent batteries ...


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

487 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(487)

49 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The battery shuts down at about 55%

The battery shuts down at about 55%. Recharge, again. 55% . Emailed company with no results.

1 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear Customer,

Thank you for purchasing on our website.

Your satisfaction is of great significance to our business.

It happens sometimes that some unavoidable factors affect the performance of the battery, we sincerely apologize for this.

Our customer service contacted you via email to solve the problem, please kindly have a look.

Our battery comes with a one-year warranty.

If there is any problem, please feel free to contact us.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Refund

I had asked for a return but am still waiting

11 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

I'm sorry to hear that you're still waiting for your return. Please contact our customer service team directly to expedite the process. You can reach us at [insert contact details here]. Thank you for your patience.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received product

Never received product

25 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customer,

Thank you for purchasing on our website.

Our order system shows that you have signed for it on January 17th.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The battery I ordered was old and did…

The battery I ordered was old and did not hold a charge. 7.4V 54Wh Replacement Battery For Lenovo L13M4P02

28 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customer,

I hope this message finds you well.

Thank you for bringing your recent experience with the battery you ordered to our attention. We apologize for any inconvenience this has caused.

I want to assure you that our customer service team has already contacted you regarding the issue with the battery. We understand your concern about receiving a product that did not meet your expectations, especially since it was ordered in February and the issue has persisted until now.

Please know that we take your feedback seriously, and we are committed to resolving this matter promptly for you. Our team is dedicated to ensuring that you receive a satisfactory resolution, whether through troubleshooting, replacement, or any other necessary steps.

If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to our customer service team directly. We are here to assist you and ensure that this issue is addressed to your satisfaction.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and appreciate your understanding as we work to rectify this situation for you.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

100% guaranteed

100% guaranteed

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for your positive review! If you have any more feedback or need assistance, feel free to ask.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dead Laptop After Battery Replacement in 1 week

Experienced Computer/Laptop Builder and I used all the proper safety guidelines in replacing the battery. It worked normally for a week, and this is on a brand new Mobo that was replaced by the manufacturer. It died completely, no power with or without the battery. I would only buy batteries from the manufacturer in the future.

5 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customer,

I hope this message finds you well.

Thank you for bringing your recent experience with our battery to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience this issue may have caused.

I want to assure you that our customer service team has already been in touch with you to assist with troubleshooting the battery issue. We understand that you are an experienced computer/laptop builder and used all proper safety guidelines during the battery replacement process. It's disheartening to hear that despite these precautions, the battery failed after just a week of use.

Please know that your feedback is invaluable to us, and we are committed to resolving this matter swiftly. Our team is dedicated to ensuring that you receive the necessary support and that we find a satisfactory solution, whether through troubleshooting, replacement, or any other means required.

If you have any further concerns or if there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to reach out to our customer service team directly at [cs02@aolstecell.com].

Once again, we apologize for the inconvenience caused and appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter for you.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

battery had no life from day one

battery had no life from day one. it runs out in almost no time.

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear Customer,

Thank you for purchasing on our website.

Your satisfaction is of great significance to our business.

It happens sometimes that some unavoidable factors affect the performance of the battery, we sincerely apologize for this.

Our customer service contacted you via email to solve the problem, please kindly have a look.

Our battery comes with a one-year warranty.

If there is any problem, please feel free to contact us.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great replacement battery

At first, I wasn’t sure about buying a non-original battery from this site but a friend highly recommended it. I absolutely am very happy with this product as it fits and works like the original battery. After 6 months, it still works perfectly like the original. I highly recommend, you will save money, restore laptop performance to original battery life.

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

I'm glad to hear that you're happy with your purchase and that the battery is working well for you! Thanks for sharing your positive experience and recommendation. If you need any more help or have any other questions, feel free to ask!

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The order was smooth and product came…

The order was smooth and product came but the product did not measure up. The battery doesn't hold a charge for long at all. Buyer beware

31 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

I'm sorry to hear about the issue with the battery. It sounds frustrating to deal with a product that doesn't meet expectations. If you haven't already, consider reaching out to customer service for assistance or a possible replacement. They might be able to help resolve the issue. If there's anything else I can do to assist, just let me know!

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very solid all around

Was in a bit of a jam sourcing a compatible battery for an older laptop. Smooth search, quick delivery, and no issues at all during install / testing. Very solid experience all around. Thanks!

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for sharing your positive experience! We're glad to hear that the search, delivery, and installation went smoothly. If you have any future needs, feel free to reach out. Enjoy your revitalized laptop!

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It's OK

It's OK, fits and works fine.
However, it's only 32Wh whereas the original was 37Wh. Therefore the capacity is less and does not last as long as the original on a charge.

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for your feedback. We're glad to hear that the battery fits and works fine. However, we apologize for the discrepancy in the battery capacity. If you have any further concerns or need assistance, please feel free to reach out to our customer support team. We appreciate your understanding and thank you for choosing our service.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It works so far

It works so far. Seems like capacity increased than it used to be. Fast delivery.

14 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for your feedback! We're glad to hear that the battery is working well and that you're noticing an increase in capacity. We're also pleased that you were satisfied with the fast delivery. If you have any other questions or need further assistance, please don't hesitate to contact us.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

For now the performance of the battery…

For now the performance of the battery on my laptop has been very good and it was perfectly. it has already been about 3 months of practically daily use and I have not had problems. good job.

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that the battery has been performing well on your laptop and that you haven't experienced any issues after three months of daily use. If you need any further assistance, please feel free to reach out.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The battery came quick and it fits…

The battery came quick and it fits perfect

15 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that the battery arrived quickly and fits perfectly. If you have any other needs or questions, feel free to reach out.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery. Works good.

20 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thanks for your positive feedback! We are happy that the delivery was fast and that the battery works well. If you need further assistance, we are here to help!

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

received the battery immediately

received the battery immediately, but it does not charge completely. It is stuck at 40% charge, any time of the day. initially it was 51% now it went down to 40%

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for your feedback, and we are sorry to hear that you are experiencing issues with your new battery.

Here are a few steps you can try to resolve the charging issue:

Ensure Proper Connection: Make sure the battery is properly seated in your laptop and the connectors are secure.
Calibrate the Battery: Sometimes, recalibrating the battery can help. Fully discharge the battery to 0% and then charge it to 100% without interruptions.
Update BIOS: Check if there is a BIOS update available for your laptop, as this can sometimes resolve battery detection issues.

If these steps do not resolve the problem, please reach out to us at cs02@aolstecell.com with your order number and a description of the issue. We are here to assist you and will work to resolve this as quickly as possible.

Thank you for your understanding and patience. We look forward to helping you!

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick Service and Delivery

Quick delivery, well-packaged, and it was the correct battery for my Chromebook! Thank you so much!

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you are satisfied with the quick delivery, packaging, and the correct battery for your Chromebook.

Your satisfaction is our top priority, and it’s great to know we met your expectations. If you need any further assistance or have any questions in the future, please don’t hesitate to reach out.

Thank you again for choosing us. We look forward to serving you again!

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

battery works

battery works, been using this for more than month. No problem.

11 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for taking the time to share your experience! We’re thrilled to hear that the battery has been working well for you for over a month. If you have any questions or need further assistance, we’re here to help!

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick Ship and Fits Perfect.

Battery came quickly and fit the Razer laptop perfectly. Might actually order another one to have as a spare.

28 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

Thank you for your positive feedback! We’re glad to hear that the battery fits your Razer laptop perfectly and arrived quickly. We’d be happy to assist you with another order whenever you’re ready. If you have any more questions or need further assistance, just let us know!

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Worst products, and customer care,one star is too much for them.

This is the worst experience I ever had with laptop battery supplier, I used to deal with batt depot, and never had any issues with them whatsoever they display they send you, and if any mistake on order or any issues, they do the exchange or refund. But with this Canada laptop battery company, I did the purchasing by rush and I did order two batteries, one of those batteries was different than what was on their website, and in top of that it’s not holding the charge. I contacted them and they tried to convince me to keep it, and telling me it’s a good battery, in top of that giving a hard time to do the return, and refund. I end up filling a dispute case by PayPal. My advice Think twice before buying from them, and always use PayPal to secure your purchase.
The Worst products, and customer care,one star is too much for them.

9 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Canadalaptopbattery

Antwoord van Canadalaptopbattery

Dear customers,

I hope this email is helpful to you. I recently saw your review detailing your dissatisfaction with your experience purchasing a laptop battery from us and I apologize for the inconvenience.

First, apologies for the discrepancy between the battery you received and what you experienced. We certainly do not intend to mislead customers. Since we offer non-original battery replacements, we will design our own company label on them. Please be assured that our batteries are fully tested before shipping.

I apologize for any inconvenience caused by the customer service you received while trying to resolve your issue. Your feedback on how we handled the situation is extremely valuable and I assure you that we will use it to improve our processes.

Regarding the battery problem, you can see that the battery is normal through the battery detection software, but if you are not satisfied with our product, we will continue to negotiate with you through our email for subsequent solutions.

I again apologize for any inconvenience caused. We appreciate your business and the opportunity to address your concerns.

Best regards,
canadalaptopbattery.com Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer