We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Carewell was very helpful to me in finding the product I needed at the time I needed it. Customer service was great, fast delivery service and a wide variety of different things depending on your nee... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been dealing with Carewell on regular basis since 2021 and have found them to be excellent in every way. Customer service agents are professional, knowledgeable and efficient. And the delive... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Constantly refunds orders after confirming them. This company is biased and picks and chooses who they want to sell to. No matter if all your information is correct. Discriminating against a person wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue wit a recent order and contacted the support email. Melanie responded quickly and resolved the problem. Look forward to working with your organization in the future

Bedrijfsgegevens

  1. Medische apparatuur leverancier
  2. ook in
  3. Diabetesapparatuur leverancier
  4. Mobiliteitsmiddelen leverancier

Geschreven door het bedrijf

The best place to shop for home health products and caregiving supplies. Order online today with free 1-2 day shipping on orders over $49.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(1.649)

86 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not returnable

Warning most items are not returnable. One order was delivered right away another one took a week. I picked them because of the promised delivery date, but they didn't live up to it.

3 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you for providing this valuable feedback. We sincerely apologize that your experience with our delivery timeline and return policy has led to frustration. We understand that relying on specific delivery dates, especially for essential items, is critical, and we are disappointed that we did not meet our commitment to you on your second order.

We also recognize that our return policy, which restricts returns on many items due to health and safety regulations for specialized medical products, can be difficult to navigate.

We are committed to full transparency regarding both our shipping performance and our return limitations. We would be grateful if you would contact us directly so we can personally review your orders, investigate the cause of the delivery inconsistency, and discuss any potential options to resolve the matter to your satisfaction.

Please email us at support@carewell.com so we can immediately investigate your order details and work toward a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Crooks

After ordering a medical device, my mom passed away. Box was never opened, but they refused to process a refund or return. awful practices by this company! Thieves in the literal sense!

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

We sincerely apologize that, in your moment of grief, our standard return process added to your burden and caused you frustration. That is absolutely not the experience we want for any customer, especially under these sensitive circumstances. We understand why you feel this way, and we are committed to making this right immediately.

Please reach out to us directly so we can resolve this for you with the compassion and care you deserve. You can contact us immediately by email at support@carewell.com. We look forward to hearing from you and helping to lighten your load in any way we can.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Improperly charged multiple times

Well, I thought they were great for a while, although expensive. But it wasn’t until I looked at my old invoices while filing for my tax paperwork, that I realized I had been charged tax over and over and over again on products that should’ve never been charged sales tax. I did reach out to them and they did refund it, but I really wonder how much tax they collected from people that should’ve never been paying taxes.
I had two accounts with them, and of course, they only refunded the tax on the one that I reached out about. so that means that this company has improperly collected tax money they were not required to collect and I would bet anything ,they certainly didn’t pay that tax money forward to the state.
After I reached out to them, that should’ve triggered some kind of intern overview of everybody that paid taxes that shouldn’t have and yet, they only pay back the account. I caught them doing it on.
I did reach out to the Florida atty general and the tax commission in Florida

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you for bringing this concern to our attention. We sincerely apologize for the frustration and expense caused by being charged tax on products that should have been exempt. We have investigated the specific products you purchased, and we can confirm that the necessary corrections have been made in our system to prevent this error from happening again. We take your report seriously, and we are committed to making this right. Please contact our support team so we can address any outstanding concerns directly. You can reach us by phone at 800-696-2273 or by email at support@carewell.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service was a and is…

The customer service was a and is excellent. They answered my text within minutes and solved the problen ! My. Shipment is on the way ! I would definitely recommend CAREWELL.

28 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

We are absolutely delighted to read your review! Thank you so much for taking the time to share your positive experience with our Customer Service team.

It means the world to us to know that our team was able to answer your text quickly and solve your problem effectively, getting your shipment on its way. Excellent service is what we strive for every day at Carewell, and your recommendation is the highest compliment we could receive.

We look forward to continuing to provide you with the support and care you deserve!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome and Wonderful

Awesome and Wonderful

18 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you very much for your outstanding feedback. We are genuinely delighted to hear you describe your experience with Carewell as "Awesome and Wonderful."

Our mission is to provide exceptional service and support to every customer, and knowing that we have achieved this for you is the highest possible compliment. Your satisfaction is our top priority.

We appreciate your business and look forward to continuing to serve your needs with the care and excellence you deserve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service, handled my issue professionally and in a timely manner.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you for the lovely review! We appreciate the feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service great!

Customer service helped me in 2 minutes. They were kind and efficient!

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

That's fantastic! Thank you for your review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Carewell is an awesome experience

Carewell is an awesome experience. They have great products and people. I don’t think there’s another medical supply company this great anywhere.

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

That's fantastic to hear! Thank you so much for taking the time to share your experience. We appreciate your loyalty and look forward to continuing to serve you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order came in just 2 days of…

My order came in just 2 days of ordering! Very happy with the service!.
If you need to return something. They help you and get it done for easy return.
Thank you!

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thanks so much for the fantastic review! We're thrilled to hear your order arrived so quickly. We work hard to make every part of the experience, from ordering to returns, as smooth and seamless as possible.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback. Thanks again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service, great products competitively priced, very fast shipping.

21 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you so much for the fantastic feedback! We're thrilled to hear you had an excellent experience with our customer service.

Our team works hard to make sure every part of your experience is top-notch, from the products to the delivery. We really appreciate you taking the time to share your positive review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Carewell customer serviceer representative I…

The Carewell customer representative I had contact with took immediate action on an issue ...The representative was pleasant, professional and courteous....I thoroughly enjoyed my contact with Carewell representative and was very much satisfied with the respond and action taken ..

16 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thanks so much for the wonderful feedback! We're thrilled to hear that our team was able to provide a pleasant, professional, and courteous experience. Taking immediate action to resolve issues is a top priority for us, and we're glad we could get everything sorted out for you. We really appreciate you taking the time to share this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Duocal and false advertising

This company advertises their product, Duocal, as " high calorie" with 492 calories PER SERVING. What they don't tell you that a serving of 100 grams is the whole entire can and the can is $40. Each scoop has only 25 calories so this is NOT a high calorie supplement! This is false advertising and misleading! I will NOT buy from them again!

3 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you for reaching out about your experience with Duocal. We're sorry to hear about your frustration with how the product's serving size is advertised.

The 492 calories are for a full 100-gram serving, but Duocal is designed to be a flexible supplement. We recommend distributing it throughout the day to meet individual needs.

We apologize that this was not clearly explained on the packaging. Your feedback is valuable, and we are committed to using it to improve how we communicate product information in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT buy from WELLCARE they have horrible customer service

I would give this company LESS than one I put in the search bar ULTRA pads it gave me several items I picked 3 different brands
I used one pad of each brand they are HORRIBLE they will not except the returns
DO NOT buy from this COMPANY
CAREWELL
If I had tried them at a local store and didn’t like them and I only used ONE pad they would give me a full refund!

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

We're very sorry to hear about your frustrating experience with your recent order and our customer service.

While we can't accept returns on the items you've opened, we hope to have the chance to provide you with a better experience in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Invalid Coupon Codes

Carewell no longer gives discounts to caregivers and veterans. Per Carewell, they no longer offer discounts.

10 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you for your feedback. We understand your frustration and apologize for the confusion.

While we no longer offer specific discounts, we do offer savings through our Autoship program.

All customers, including veterans and caregivers, can receive 30% off their first Autoship order and 5% off all future Autoship orders. This is our way of providing long-term value to everyone who depends on us.
We appreciate your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased incontinence products on…August 6th

I purchased incontinence products on the 6th of August and receive them on the 8th of August. well packaged no problems exactly what I ordered. I was so impressed. I will definitely use this company over and over again. they always seem to have my product in stock. which is nice to know. thank you much carewell.

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that your order arrived quickly and was exactly what you needed.

We know how important it is to have your products in stock and delivered reliably, so we're committed to making that happen every time. We truly appreciate your business and look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible do not use they take money out…

Horrible do not use they take money out of YOUR bank without authorization! They took $65 from us when my husband wasn’t working. We tried one order then they kept raising pricing we canceled in June then July 28 they took money out of our account. Do not use them. We told them we did not order from them they needed to refund us they argued said when you get the product you can send it back. There was no tracking it had not been shipped.

27 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Hello, I'm truly sorry to hear about the frustrating experience you had with the Autoship order and the unauthorized charge. That's not the experience we want for any of our customers.

I want to make sure this is handled correctly for you. Since I don't have access to your account details here, the best way to resolve this is for you to reach out to our customer support team directly with your email address or order number.

You can contact our support team at 800-696-2273 or support@carewell.com

Thank you for bringing this to our attention. We will use your feedback to improve our processes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Quality and Wonderful Customer Service

I've been using Carewell.com now for over a year and highly recommend it for all your caregiver needs. The website is very user friendly for updating your autoship as needed to add or delete items. And their customer service is the best I've encountered. Easy to call in and quick to make things right. I've only had one problem but quickly not a problem anymore and a great choice in quality products. Thanks Carewell for making my life as caregiver to my husband easier.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Thank you so much for this incredible review! We are truly honored that you've trusted Carewell for over a year and are so happy to hear that we've made your life as a caregiver easier.

It means a lot to know that our website is user-friendly, our customer service team is helpful, and our products meet your needs. We are committed to providing the best experience possible for caregivers like you, and we sincerely appreciate your loyalty and support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I take care of my elderly father and he…

I take care of my elderly father and he drinks the 10g boost shakes 24 pk. I have been buying these for years. Well I was excited to find them at carewell and be able to put it on reoccurring delivery and payment at a reduce cost. However my bank alerted me and stopped payment because the cost went from $50 to $110, no notifications. When I asked if this was an error and can I get a credit two different people told me NO and that their rates vary! Who has ever paid $100 for boost shakes? Anyone? If you do a one time purchase with them it works great. If you try to do any of their saver programs you will get taken like I did! absolutely horrible thing to do to people on fixed incomes. shameful business practice.

3 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

I am so sorry for the frustration and stress this has caused you. We understand how important it is for you to get the products you need for your father.

While I can't access your specific account details here, we want to make this right. Please reach out to our customer support team directly with your email address or order number. You can contact our support team at 800-696-2273 or support@carewell.com They can investigate the price discrepancy and work with you to find a fair solution.

Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my order. I ordered 6 cans of Adapt Adhesive…

I ordered 6 cans of Adapt Adhesive Spray Remover, at the of March, paid for it, and never received it. I wouldn't even give a star except you have to to be able to write a review!

27 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Carewell

Antwoord van Carewell

Hi Kim,

We've attempted to locate your order within our system, and we have no records of an order under your name for Adapt Spray remover.

You can contact our support team at 800-696-2273 or support@carewell.com with your order details. They will investigate what happened to your shipment and ensure you get a full refund or a replacement order immediately.

Thank you for bringing this to our attention.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer