CarSupermarket.com Reviews 

6.730
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

CarSupermarket.com Hessle were great because John spent time talking to me and going through my options in order to purchase a vehicle that met my needs and fitted in with my financial circumstances.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shout out to Tom who was very professional and friendly throughout. Made for a stress free car buying experience. I was kept informed of progress as I had the car delivered to me near Bristol. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I hadn't purchased a car for many years, and I must admit I felt a little nervous about going on my own. However, Alex Flynn came over and greeted me with a warm smile, immediately putting me at eas... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service representatives. Max and Lucie made the process seamless and pushed to get the vehicle to me on a short timeline, having it brought from Lincoln to Bristol and ready for collection withi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Autodealer
  2. ook in
  3. Auto-accessoire winkel

Geschreven door het bedrijf

Choose from 1000s of cars online and in-store at our 12 locations across the country. Select the car you want, then take advantage of our home delivery, arrange a click & collect appointment or just pop in to one of our sites, located in Barnsley, Birmingham, Grimsby, Hessle, Lincoln, Newcastle, Preston, Scunthorpe, Sheffield, and Stoke. Buy with complete peace of mind, all our cars come with a 15 day money back guarantee and free minimum 12 month comprehensive warranty. Contact our friendly, knowledgeable staff who are available online or on the phone to guide you through the next steps in your car buying journey.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

7K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(6.730)

1.137 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After my last review on these . Still avoid.

After my last review on these regarding the faults. Lack of response.
I went to the CEO of the registered company. Within two hours I was called. So there is some advise. Go on the government listed company and look who actually runs the company. Find their email and go straight to the top.
It was only then I was contacted by customer care . I was apologised to and he said I'd been let down badly.
I was told I was entitled to a full refund under the consumer act . Or they could prove it was a good company who could put things right.
I could pick a car of a similar price to swap. As my husband has a mild form of dementia ,that affects his emotions. (Snappy and aggressive in stressful situations )
I did not fancy trawling different car sales. So we picked two cars and asked to reserve one and test drive the other . Drove 1.5 hrs to be told the car was in fact not there , but in Birmingham . The other car was not ready to test drive.
I burst into tears at the garage.
Seriously this was trying to put things right. I immediately drove to the Sheffield branch for a refund as this was where my car was at, after breakdown. I asked for a full refund
In conversations I was made to believe it would be immediate. Nope
I got £200 trade in from my old car immediately into my account. But not the main amount. I'm hoping the rest £13.400 goes in today. As I desperately need a car
How come one amount went in yet the main amount I need did not. 😡
Explain how whilst paying in it's immediate. But refunding is not. I even waited whilst the showroom chap rang them at my request . He mentioned tomorrow but I said it's needed today
So not only had my husband put a day off his work, but also we used a tank full of petrol to drive a three HR return journey.

For three weeks I've had nothing but problems and stress and wasted money. Stranded with no car use.
This company does not care.
Avoid.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you for your further review. We are so sorry to read that following your discussion with management that the vehicles that you had chosen to view were not ready and we completely understand your frustration regarding this.

We also apologise that there was a delay in you receiving your refund, all refunds must be paid back to the original payment method and this can sometimes result in different timescales, if you have still not received this, please do not hesitate to contact us.

Again we are very sorry that you have felt let down and we thank you for your feedback.

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The whole experience was exceptional

The whole experience was exceptional. Staff, facilities and vehicles on sale. Definitely an experience that I am happy to recommend

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you for taking the time to leave a 5* review Paul!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. Everything was seamless and the team made the whole process easy and stres free. Highly recommend

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you so much for your 5* review, we really appreciate your feedback!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ellie was fantastic for helping me…

Ellie was fantastic for helping me purchase my car. Overall, very happy with my purchase and all help and information given

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you very much for your 5* review Samantha!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service, very detailed throughout, any questions were answered promptly, always following up to see if everything is okay.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you so much for your 5* review Syed!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pleasant experience

The staff at Carsupermarket were helpful and courteous.
I dealt with Liam in Hull where the car was located and Rosie in Stockport where it was transported to for me to see. Both were professional in the way they handled my enquiry and at no time did I feel under pressure to complete a deal. They explained everything in a clear and concise manner.
Thank you both.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you very much for your 5* review James, we really appreciate your feedback!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service....shoddy, walk away

No customer service....go out take a note of the number on the car and come back to us...price and description shown on car...no, many descriptions were missing...made a note of numbers, whet to office, young chap in uniform chatting to receptionist...so conversation went....could you help me with some numbers I have noted, no description on cars....do you have an appointment...no, but loads of staff sitting at empty desks, ...you can take a seat, ....have you details you can give me to take away....no its all online, made to feel very unwelcome, that I was an inconvenience....left. I bought a car elsewhere later that day, would never ever recommend this place to anyone, impersonal, cattle market feel to car display, no organisation cars feel like they are just in a big carpark and not well presented, no organisation based on cost etc, dont seem interested in actually selling a car to a customer...

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you for your review. We are very sorry to read that you have not had the great experience that we would expect and we thank you for bringing this to our attention. Please contact the team at customerservice@carsupermarket.com with your details so that we can look into this for you.

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jonah was sound

Jonah was sound, first time financing a car and he helped me understand it all and explained all the different options, wasn’t pushy in the sales and didn’t make me feel like an idiot lol, very excited to pick my car up next week thank you so much

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you very much for taking the time to leave a 5* review, we really appreciate it!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had numerous calls with Liam at the…

Had numerous calls with Liam at the hull branch . A lovely young man an asset to the company ! Thank you so much

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you for your 5* review Giuliana!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would buy from here again.

Helpful and attentive staff. Smooth process with all details ran through and all relevant documents passed over in a tidy and organised fashion. Car was superbly presented and given a small top of fuel to get me down the road. All in a very good service.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you so much for taking the time to leave a 5* review Adam!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy porcess

Very easy porcess

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you for your 5* review Robbie!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Garry Russell made the whole experience…

Garry Russell made the whole experience a pleasure right from the start with his friendly approach no pressure and great sense off humour

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you so much for taking the time to leave a 5* review Tony!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The 12 month warranty is meaningless

The 12 month warranty is meaningless. Our car had two issues (electric window switch and ventilation) both of which were there when we bought the car. After asking for pictures and reassuring us these were easily fixable and covered and asking us to get a reasonable quote to fix, the branch responded eventually to say these 'weren't warranty items'. Unfair.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you for your review. We are very sorry that you are experiencing an issue with your vehicle. Please contact the team at customerservice@carsupermarket.com with your details so that we can look into this for you.

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Salesman was very helpful

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you so much for your 5* review!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful

Very helpful and overall experience exceptional

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you so much for your 5* review Chris!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service

Using car supermarket in Scunthorpe was very easy. They were very busy but still managed to fit us in to see a couple of cars that we requested to see. Shams was a great help and no pressure was ever applied to the sale.

30 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you very much for your 5* review Ben!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly and helpful

Very friendly and helpful, easy to complete my purchase, can't fault CarSupermarket Service and staff, very helpful.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you so much for your 5* review!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall, okay.

The buying experience was fine, but the handover was clunky and took quite some time.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you for your feedback, we really appreciate your comments!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was happy with the service car supermarket grimsby for their support throughout the process.

I was happy with the service at CarSupermarket.com Grimsby because of the smooth processes with well explained details by the sales person, Oliver Cooper. His attention to details and patience made the difference.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CarSupermarket.com

Antwoord van CarSupermarket.com

Thank you very much for taking the time to leave a 5* review!

Kind regards,
Laura
CarSupermarket.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer