We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kayak was for many years -- until this month -- my go to travel search engine. But no more...never again. Just experienced the worst travel booking experience ever, in 50 years of domestic/... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enzo made the experience great. Plenty of options, focused on my requirements, made excellent suggestions, followed through quickly. Don't forget, there is a tip option while checking out, these fine... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was thoroughly impressed with the ease with which I was able to book with Chatdeals. Quite frankly, I was skeptical to start with but Raavi's prompt in the chat window made it so comfortable. She wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I don't normally write reviews. I got into Chatdeal through a search on Kayak. I got the best possible agent to help me out. Her/His name was Diamond. The person was patient, persistent, empathetic, a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Reisbureau

Geschreven door het bedrijf

Best flights for your dream destination. Book easily, Fly anywhere!


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not good

Not good. Any reschedule is $3300 flight fee. I am getting the same ticket for less than $1000 on kayak. When asked they say that price is not available for chatdeal.com. Only chat support. Customer service is extremely bad. 14hrs before my international travel, they did not have my tickets.. I booked my tickets 10 months in advance..

Update June 6 2023: chatdeal has responded back to my post on this portal. The response provided by the company is not accurate. I am not getting any response or resolution from their company. I contacted the customer service again on June 5, again they said they would respond back in 12-24 hours. No response. I will provide an honest review if they resolve the matter.

I have to travel back to US from india ~ 15 June 2023. I had paid extra for flexible tivkets and premium support. I reached out to their rescheduling department on June 1 2023. I was told they will reach back in 12-24 hrs. I called back again on 4 June 2023. Again same response, we will call back in 12-24 hrs. Again no response. I have sent them emails to get an update.

The number that was given to me to call is for united airlines. I called the airlines and told me that only chatdeal can reschedule. I have paid for flexible tickets and customer support. What is the use of this fee if I cannot reschedule my tickets or speak to customer service?

23 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Prashanth,

We apologize for the less than satisfactory experience encountered within the ticket exchange process.

We do agree with you that the options online might be a little bit cheaper, but it is important to keep in mind that the price quoted is higher due to the fact that at the time of rebooking, the fare difference and the airline fee must be covered by the passenger.

Records show that the agents are providing assistance with rebooking and exchange to you directly at the moment.

Please note that our team tried to call you at the number provided, by you, but without any success. Would you please reach us from your end so that the exchange process can be finalized?

Best regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Chatdeal/Kayak concerning behaviour

I purchased tickets YVR to London, I asked for two but only one was delivered; I called customer service and asked to find me another ticket like the one I purchased or cancel the one I just bought (the purchase was done at 8:30 pm,) the agent (Gany ) replied that he would work on that .The morning after he sent a link with 2 tickets available for purchase, I proceeded to buy them and cancel the single one (time stamp was 6:30 am) . My refund was denied quoting the excuse that it should have been done the same day by the airline rules, this is very strange because every airline allows 24 hours (including west jet) to cancel with full refund. More to the point, there was no mention of this peculiar cancellation policy. I lodged a formal complaint with the BBB since this behaviours is very suspicious of fraud . Whoever is considering using Kayak in partnership with chatdeal should be warned: there is a high possibility of problems and losses, resolution through customer care will only lead to frustration; they pretend to open an inquiry then never re contact the customer.

5 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear G.F,

We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience with Chatdeal.

As stipulated in our Terms and Conditions to which passengers agree on booking -- all tickets are being sold as non-refundable, non-exchangeable, non-transferable, and non-reroutable, by default. But in case any changes are requested -- we will address those in accordance with the airline's regulations.

After carefully analyzing your case, we can confirm that the first reservation was issued as originally booked. We noted that a void and refund was requested for the reservation within 24 H of ticket issuance, however, due to the fact that it is a 'SAME DAY VOID ONLY' type of fare, the refund request was declined and an email confirming this was sent to your verified email address.

The 2nd reservation shows that the tickets were fully used. Trust you had an enjoyable journey.

We are confident this response addressed the matter at hand.

Yours sincerely,
Chatdeal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Chatddeal Won't Release Our Round-trip Return Flight Tickets to us

My husband Daniel and I booked round-trip tickets Via Kayak through Chatdeal flying from JFK-ROME returning tomorrow Florence-Rome-JFK for his birthday.
We received an email on March 22 that for absolutely no reason whatsoever our return flight ticket was "cancelled" even though the flight is still available through ITA and was *not* cancelled on their end. We have literally been on the phone with Chatdeal representatives- Candy, Fillipo, too many other representatives to name, every single day before and during our vacation and they keep telling us that "is an unusual glitch in the system" and "it should be resolved in 24 hours" "it's ITA's fault" and to "call back tomorrow". We have been given the runaround for weeks now.
I work in customer service, we are supposed to fly out tomorrow, and this is absolutely unacceptable. They asked yesterday if we wanted a refund even though that could take "4-6 weeks" to process, and I told them we just wanted our return flight, and if they could not provide that for us we will be asking for a refund. Fillipo said "give them 24 hours" to contact ITA and that we had to call back tomrrow (today).

We have been on the phone with ITA Airways for 2 hours now (I'm currently on hold wasting the last day of my vacation as I type this but the ITA agent I am working with is super helpful but is saying that she can't fix the problem on her end because it is through the agency) they have the record of our tickets on their end but Chatdeal refuses to issue and release them to us, even though they are paid for.

The chatdeal agent said that she would call us back "in 10 minutes" this morning, and when she did call back she said they had to wait for another representative - Candy- to get back to them about what happened with our tickets.

UPDATE: Hannah who works for ITA Airways went above and beyond, updated our itinerary and got us new tickets for our flight. We have yet to hear anything back from Chatdeal.

We will never be using Kayak or Chatdeal again. Please avoid DO NOT BOOK through them.

16 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Daniel,

We apologize for the delays in receiving your itinerary confirmation with ITA Airways.

At the moment, it is necessary for the passenger to reach ITA directly in this case, since any technical assistance through this airline is very limited from our end.

We hope that we will be able to deal with these limitation issues as soon as possible and we're hopeful that this will not dissuade you from booking with Chatdeal in the future again.

The ticket status shows 'exchanged' and fully used.
We trust your journey was safe and pleasant.

Best regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great deal, customer service was there to help

Got a great deal, confirmed quickly. Couple of hitches but easy to manage for a resonably experienced traveller. Once you get the confirmation, you can go on the airline site and book seats (you pay extra, but that is always the case). I could have booked with AA or BA and would have paid £970 for LHR-ORD, but instead paid 40% less, paid for really good seats and still saved money.

It was a codeshare / mixed carriers deal - BA outbound, and FinnAir inbound but operated by AA. So just had to call AA to get the proper record locator, booked and paid for seats. Perfect.

Sent an email to customer service when I had a glitch, and they called back less than an hour later.
I had resolved it myself by then, but they were ready to help.

Now if the airline cancels, or I need to make a change, I expect a huge hassle. Most of the 1 and 2 stars are difficulty with changes. I hope not to change as it is a non-changeable non-refundable ticket.

12 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear James,

We really appreciate your thoughtful review.
It is always in our best interest to make sure we perform all consultations in an appropriate, efficient, and productive manner. If you should ever find that you are in need of our services in the future, please don’t hesitate to reach out!

Yours Faithfully,
Chatdeal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience

Received email return flight changed and I confirmed on the same day ok to change. Received email to wait 24 hours to confirm change. No response after 3 days, I called in and the representative said to wait 24 hours again. It happened again and again, every time I called. After 2 weeks I called ask for the manager and the representative hung up. I called again and the representative get my information now and said manager will call me back. This is the same over and over requesting for a manager and no one ever call back. Since ChatDeal can not connect with the airline I called the airline myself. Airline said they don't accept online, email or anything else for flight change. All they need is ChatDeal to call in. I thought this would be easy enough I just need to do a 3 ways call with the airline and ChatDeal. I called to inform ChatDeal, the airline only accept phone call for the change and if we can do the 3 way call but ChatDeal refused to call. Then I ask a manager to call me or I can call the manager but same thing again, no one ever call. I have been making email also asking for manager to call but no one ever reply my email. As a customer I don't know what else I can do. I don't understand why can they do something to follow up instead of just keep waiting and waiting? Do I need to wait until my flight day comes and cancel my flight or what? My first time doing business with ChatDeal and is my last time. As of now almost a month I am still waiting for the confirmation. Unbelievable service!

3 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Vincent,

We apologize for the delays in receiving a response from STARLUX Airlines.

Our team is glad to confirm that your tickets were successfully reissued and a confirmation was sent to your verified email address.
In case of any other involuntary schedule changes, we will get back to you to inform you accordingly.

We wish you a pleasant journey and a memorable trip!

Kind regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I have found these bad reviews…

Wish I have found these bad reviews before trying out ChatDeal. I searched for my flights via Kayak. There was an option to ‘instantly book’ with Kayak so I thought it was great. Once I submitted my payment, I got the confirmation it was via with ChatDeal. I thought it must be okay since it was under Kayak. Then, I noticed the arrival and departure cities were in reverse on the confirmation email. I immediately sent an email asking them to switch to the correct cities before processing my request as it was 1 am my local time. An hour late, I received an email from someone named Colton. He explained to me that my tickets were non exchangeable, non transferable, non cancellable, etc. Then, he stated it he could make the change for me as a favor without any penalty payments except for the fares difference and taxes which came out over $1,200. I searched for the airfare and the cost was identical to the one with revered cities so it made no sense to me. I sent him what I found and asked why there was a large difference in airfares. Also, I asked if I could just cancel and pay the $50 processing as noted by Kayak policy although my tickets were not issued. Another hour later, he replied and repeated the same rules yet the cost now is only $440 with ‘discount’. What a scam trying to get money from customers. Luckily I found the cancel option on Kayak app before they had a chance to issue the tickets. Lost a couple hours of sleep but at least I didn’t lose the money to this so called business with unethical business practices.

29 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Casey,

We apologize for the difficulties encountered within the booking process.

Review confirms that the customer attempted to book via us, but shortly noticed that the ticket was booked incorrectly. Our service team provided you with the requested flight option, but it was declined by the customer, and as a result, the sale was rejected and then canceled.

The amount charged was voided and released back to the original form of payment. You will be able to see it credited back to you within 2-3 days.

We are looking forward to assisting you with your best trip in the future.

Best regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Un doute sur une dimension bagage nsion de bagage et…

Un doute sur une dimension de bagage et Enzo à pu me rassurer et trouver les solutions.
Merci à lui

26 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Vio,

Thank you for your nice words!

The last thing you need when planning a trip is to worry, that is why we focus on personal assistance. We are glad that you enjoyed being helped by Enzo.

Merci beaucoup pour vos commentaires, c'est vraiment important pour nous!

Faithfully Yours,
Chatdeal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible experience

Edit:
Chatdeal's response below is a lie. Tickets were changed by SIA after I contacted them directly. SIA said this is typical of Chatdeal. Chatdeal attempted to get me to change my review knowing that their response is a lie.

Original review:
Horrible experience. They refused to assist in a name change that was their fault in the first place. Told us there was nothing to be done and that I would need to buy new tickets for over $3k each.

Promised that they were contacting the airline, promised to return phone calls, nothing happened.

Scam company working out of India.

I gave up talking to them and called the airline directly. Airline said they weren't supposed to make any changes due to tickets being booked through 3rd party, but would waive the restriction. Cost $50 per ticket to make the change. Chatdeal -1*, SIA +20*.

I'll never do business with these thieves again.

31 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Dave,

We are sorry of the difficulties encountered with the name correction request.

After carefully analyzing your review and checking our records, we were unable to confirm that we refused to provide assistance with your request.

It is worth noting that the tickets are issued with the information the customer has filled out himself before placing the order.
The tickets' status shows 'EXCHANGED' with the airline with the correct name.

Allow us to confirm that we have multiple nationalities working in our company. However, this does not impede our team to be customers oriented, helpful and dedicated.

We hope to regain your trust and serve you in future under better circumstances.

Best regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Chatdeal a scam booking company in cahoots with Kayak.

Chatdeal seems to be a joke booking company. I thought I booked with Kayak and without paying attention, I and ended up with this company. I canceled my flight with British Airways due to Covid restriction in Europe. I received an email from Chatdeal that I need to use the credit by April 2023 and later another one which notified me that I need to use it by September 30th 2023. As a matter of fact British Airways has extended credits for tickets canceled during covid until September 2024. My son booked the ticked at the same time directly with British, cancel it due to covid19. British confirmed him that his credit use was extended until 2024.
I have been in contact with Chatdeal agent since beginning of April 2023 to book a ticked and use my credit and I was told from him (Drew if this is his real name) that my credit expired and need to contact British airways. Per Drew, it will take two weeks for British to respond ( as of today, two weeks almost have passed). Even I have an email from them (agent called Claud who no longer respond to emails) that confirms that my credit is still valid until April 30th 2023, Drew, the agent told me that the other agent (so called Claud) who sent the email made a mistake. This is a joke. I think Chatdeal has trained agents to cheat on customers and do whatever it takes to scam them.
As conclusion it seems that I lost $900 to this scam company and I think Kayak collaborating with them without notifying us that booking is redirected to third party company, make it an accomplice . It looks like that both Kayak and Chatdeal are in cahoots with each other to scam people, which make even Kayak an company to unreliable search website for booking flights .
I will contact BBB and use all the other means to make people aware of this scam company.

19 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Ernest,

We are sorry for the difficulties encountered with your reservation.

Please note that we reached BA and it was confirmed to us that your ticket can be rebooked under BA BWC policy, meaning rebooking and travel must end before September 30, 2024.

Should you wish to rebook your ticket, please reach us back for assistance!

Kind regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made 2 bookings last January 7 and 8…

I made 2 bookings last January 7 and 8 for a trip to the Philippines with my children. Couple of hours after my booking and when I checked the confirmation from Chat deal, I realized I misspelled one letter of my son's name as ARiON instead of ARmON. I called chatdeal right away and told the agent what happened. She then advised me to provide a passport, since my son's passport was expired, I waited 2 months for the passport to arrive. On March 18th, I called them back with my son's renewed passport to request a correction on 1 misspelled letter. I also found out that there was a recent involuntary schedule change to my trip which I could have cancelled my booking and rebook it right away with the correct spelling of my son's name but this was not disclose to me. Would be nice if the agent Kylian was informative enough to offer me best option and mentioned it first before offering me a new flight schedule. I have gone thru many phones calls every week, called American and Japan airlines for help and both the airlines referred me back to chatdeal. Every time I called, agents I spoke with (Anton, Alvaro, Rolex, etc. and even the supervisor Vicky) has the same phrase to me "give us some time", "the airline has not responded yet", "request has been submitted", etc.) I begged to speak to the right department and all they can say " we cannot call them directly". It has been 32 days today and has no update yet. Twice I received an email from Chat deal stating:
1st email- 4/1
please be informed that we are unfortunately unable to process this request as you have a code share flight. Hence, the only alternative is to cancel and rebook. However, the ticket is non-refundable, so there will be only a nominal tax refund should you wish to proceed with the cancellation.
2nd email -4/13
"We have Spoken with the Travel agency Support Team and they have denied the name correction Request".
I called Japan airline if they can do the correction of the misspelled letter and they told me that it has to be done by the chat deal agent and I was even given an instruction to tell Chatdeal to call Japan airlines directly, but Chat deal did not call the airline. I called and spoke with Japan airlines agent and again said same thing.

I spoke to the chat deal agent and supervisor today and again they were asking me to give them some time and wait for 72 business hours for Japan Airlines to respond. I cannot afford to buy another RT tickets and I am really upsets to lose $3.4K that I paid for the booking I made last Jan. 8th.

My kids haven't seen the grandmother since 2005. I convinced my kids to go and visit and spend time while their grandma still mobile and now I don't think this will happen.

My trip is May 29th and I am getting anxious that I would not get any result and my gut telling me I am hitting a dead end. I don't know what to do anymore.

I would never ever do business with chatdeal again nor would refer them.

On the side note: I was appalled when chatdeal agent's supervisor calls me back on my work phone. I did not disclose my work phone in my booking, and I asked the question how the agent got my work phone number, but it was ignored. My experience with them is so outrageous and terribly horrible.

Update: May 2, 2023
I received an email from Chatdeal. This is my 3rd email I received from Chatdeal with the same reason. I called and spoke to Japan airlines and told me that Chatdeal has to called them directly and I did able to connect both Chatdeal agent and JAL agents and the issue is on chatdeal. They are not willing to cancel and rebook the ticket. This mean, I lost my booking!
Chatdeal is a company that does not care of their customer! They not informative to help you!!! They just want your money!

NOTE: Even my name was wrong.

"Dear Elizabeth,
I hope you are well.

I must inform you that we tried to obtain an exception from the airlines, but to my regret, the name correction request was declined for this reservation.

Unfortunately, the airline's response was not a positive one, and due to the fact that you have a codeshare flight, performing name changes is not possible.

I can just apologize that we are unable to fulfill your demand from our end.
We advise you to reach Japan Airlines directly to obtain a different resolution, as the airlines may be more considerate when working with the passenger directly.

In case you have any questions or concerns, please let me know"

19 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Gayle,

We are sorry for the difficulties experienced with your reservation.

Please note that based on the information retrieved from your reservation, you have 2 phone numbers registered attached to your booking. Additionally, please be reminded that your names differ from the ticketed name.

The name correction request was declined by the marketing carrier due to the fact the it is a codeshare flight. The passenger was advised to reach JAL directly for assistance and an exception from the rule.

We are looking forward to assisting you with your trip again in the future.

Kind regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please think twice before booking

Please think twice before booking. I booked a family trip and was denied boarding because my first name was added to my husband's and daughter's middle name. Since they are non-refundable tickets, we had to forfeit the 4 tickets to Asia.
There is no possibility that is a mistake that was made by me since I have never run into this issue for the past 18 years booking multiple trips for my family. I know their legal names so there's no way that I would have made this mistake. It would be absurd for me to add my name to my husband's and daughter's tickets.
Long story short, Chatdeal CC is not taking the responsibility to reimburse us for the cost of our tickets. Even if they didn't manually enter the names into the booking system, there could be a possibility that the blank fields are backfilled with other information therefore causing this error. I don't know what happened but the mistake didn't come from me.
The only option is for them to contact the airline(s) to request a refund and the possibility is almost zero (per agent). Other than that, there are no other recourses. There is no one else (mgr, CEO, others) that I could escalate this to resolve this as it has costs more than $13K on the original flights (booked through Chatdeal) and new flights so that we can salvage part of the trip.
Please consider booking your trip somewhere else even if it will cost you a little more. Customer service is not helpful or willing to help. They will hang up on you when they can't give you an answer.

6 april 2023
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Suzie,

We apologize for the unfortunate experience encountered with your booking.

After carefully checking your case, we were unable to find any issues with your reservation, meaning there were no technical issues from our end with processing the information you have filled out yourself.

As mentioned on several occasions, the tickets are issued with the data the customer has inserted himself, on his own, before placing the order. Possibly, the incident could have occurred as a result of the autofill settings from your own device. Your reservation was successfully confirmed from our end and a copy of ticket confirmation was sent to your email address on August 10, 2022 along with all the details concerning your reservation. All the information related to your reservation was available for you since the ticket was issued and unfortunately, any last minute changes were not allowed in this case.

Fortunately, we managed to receive an approval for a refund from Korean Air.
You should see the refund back to your original form of payment within one billing cycle.

Best regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service - changed departure date

Arranged a flight on Turkish Airlines Business Class from Dallas to Slovenia and then from Budapest back to Dallas. Booked several months in advance and everything went great. Until just last week Turkish Airlines cancelled the flight going from Budapest to Istanbul for a layover. TA wouldn't do anything to get another flight and told us to check with the Third Party we used. Checking the ChatDeal website it had me reschedule the flight, so I found a flight leaving earlier which we booked.

Checking on the itinerary I saw that the flight had changed but we had been charged over $1700 and they had also changed our initial departure date to the next day. There was no reason for them to change that date, we only needed one flight changed and it was TA's fault so should not have been charged.

Several chat sessions ensued and they kept saying a change ticket had been created. And we kept getting notices the issue had been resolved but it never was. Calls to the Help Center would put us through several directories until it just disconnected. My wife finally got through to speak to someone and all he could say was that we had approved the change and nothing could be done. This wasn't good enough and she demanded to speak with a manager to fix this. She was told the manager wasn't in and they would call us tomorrow. We'll see, but after seeing some of the other comments here I'm not certain about receiving that call.

18 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Michael,

We apologize for the negative experience and misunderstanding encountered.

After carefully analyzing your review and verifying our internal records, we can confirm that the passenger manually initiated the voluntary exchange process and the respective charge was applied.

We noted your statements regarding the dates being incorrectly displayed for the outbound portion.

Our log indicates that the whole itinerary was repriced and the reservation was modified by the traveler on April 14th. Unfortunately, any changes in reverse are not permitted per the fare rules and airline's policy.

Your reservation is valid, confirmed and good to go.

Best regards,
ChatDeal Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently booked a trip using Kayak

I recently booked a trip using Kayak, and I couldn't be more impressed with the exceptional service provided by Greg. He was prompt, courteous, and went above and beyond to ensure a smooth and hassle-free after booking experience. Thanks to his exceptional assistance, I will definitely be using Kayak for my future travel plans. Highly recommend

9 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Stoyan,

Our dedicated agent Greg will be pleased to hear of your positive review.
It will serve as great encouragement for him.
We are glad that you loved our services.
Thank you for your kind words. We sincerely look forward to serving you again soon!

Faithfully Yours,
ChatDeal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience with Chatdeal

Awful experience with Chatdeal, via Kayak. They sold me a codeshare with a separate airline despite the flight being advertised as direct from my preferred carrier. They would not believe me when I told them this on the phone. I submitted feedback with screenshots proving what I said and they won’t acknowledge this. When I went to cancel the flight - stated clearly to be ‘free’ on the day of booking they tried to charge me an 80 Pound ‘processing fee’. It was only when I pushed back against this potentially unlawful hidden charge that they suddenly decided they would ‘waive’ the fee. I have submitted feedback on this and they won’t even engage with what I’m saying, sending bland platitudes that they’ve reviewed the call and don’t see anything wrong. I got my money back in the end but awful experience that would’ve been quite costly if I hadn’t pushed back quite hard.

Won’t touch Chatdeal again and it has probably put me off Kayak as well.

4 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Colin,

We thank you for taking time to leave us a review.

After verifying the records associated with your reservation, we can reconfirm that your itinerary was a codeshare flight -- the operating carrier is BA, but your tickets were issued on American Airlines' stock.

As an act of goodwill, you were refunded in full, and our agency's refund processing fee for cancellation within 24 H wasn't applied.
We are hopeful that you will be reviewing your feedback with us.

Best regards,
ChatDeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I could give them less than 1…

I wish I could give them less than 1 star. This is the worst customer service I have ever experienced in my entire life. DO NOT get tickets with this company. Save yourself so much time and headache and just pay more somewhere else. I have been reaching out for weeks and continually gotten lied to saying they are about to reach out and they are expediting my request and yet nothing has been resolved and nobody has reached out. It has been 5 weeks and NOTHING. The service is outrageous and irresponsible. Whatever you do DO NOT get tickets with this company.

Edit post response from ChatDeal:

I have heard this story for the past 5 weeks. It is beyond unacceptable. Multiple times people have said they are working on it and would call back and I have only ever had one person call back… again with the same useless story. Trust me I will never make the mistake of booking through ChatDeal again. This has to be fixed and you have to take the responsibility to do more than apologize and blame it on the airline and wait for them which is the story I have gotten for 5 weeks.

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Julia,

We understand your frustration in regards to the matter and we are sorry to hear about the experience you've encountered.

ChatDeal is glad to inform you that your tickets were reissued and are valid, confirmed and good to go.
We wish you a safe and wonderful journey!

Kind regards,
ChatDeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give ZERO stars if possible

I would give ZERO stars if possible. I bought a ticket through Chatdeals and called to discuss a small name change. I called over 10 times - speaking to numerous people. Never did I get a resolution. It is now 2-weeks until we fly and I am being told I have to cancel the ticket without a refund and rebuy a new one. They waited until it's so close to my fly date that the tickets now are so expensive. Horrible customer service. Never will I ever buy a ticket through this website again. Stay away!

The reply from chatdeal is completely false. I did buy another ticket when promoted to do so. I was never offered the opportunity for a refund. In fact, I was told the airline would not approve a refund after I had already purchased another ticket based on my multiple conversations with their representatives. I have two flights from chatdeal for the 31st. If you are going to respond at least do some research.

4 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Dustin,

We apologize for the negative experience encountered with the name correction.

We must inform you that name change is equal to voluntary cancellation for most airlines. In this case, AY didn't allow the name change on the ticket.

However, back in November '22, you were informed by our agents regarding the possibility of purchasing a completely new air ticket and so we would be able to work further with AY on a refund for the old reservation. Sadly, we did not receive the new ticket numbers from you to be able to move forward with the above mentioned.

Please note that the ticket required for purchase must have included the same operating carrier and route, which is Finnair and non-stop flight. Any other travel options purchased with AA with a stop were declined for a refund by the validating carrier.

We are looking to serve you in the future under better circumstances.

Kind regards,
Chatdeal Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No change fee on British airways useless if you book via Chatdeal.

Booked a ticket on British airlines - the condition was no refunds but free change of tickets. However, chattel charges 100 to 200 per change per person + the flights offered have a larger difference per ticket than if you book new. If you cancel they charge 50 per person. They make it such that you have to cancel and rebook only. You are better off booking directly on the airlines to use the free change of tickets available there. Also I wanted to see if some of the people in the ticket can change the dates and the agent never got back.

20 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Naveen,

We are sorry for the difficulties encountered with your reservation.

Records indicate that your booking placed on March 17th was voided and the full refund was processed back to your original form of payment. Hence, $50 USD per ticket was applied as a standard refund processing fee for cancellation requested within 24H.

Additionally, were unable to locate any inquiries or requests from your end related to tickets' exchange. Please reach us back in order to receive assistance.

Faithfully yours,
Chatdeal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Over the past 4 weeks chatdeal has…

Over the past 4 weeks chatdeal has cancelled one leg of my flight requiring me to get from JFK to Detroit on my own to catch the final flight of my trip. Both times I called and asked them to fix it. Both times it wasn’t accepted. They offered a refund via email. I accepted the refund and now they state they’ve never received the email and I reforwarded it and reiterated my wanting refund via phone call and they refused to say if or when I would get a refund. They will respond to this complaint (on trust pilot) that I’m not traveling in the next 72 hours so somehow that magically means I won’t get a refund right now (ie. Never will I get a refund unless the customer throws a holy fit). Don’t use chatdeal. Kayak execs should be ashamed for sourcing out and using such a sham group.

Your reply appears to be another stall tactic and smoke screen for those who read this review. Why did your employee by the name of “Brain” not tell me to do that yesterday???

After emailing the email
Below in the reply I receive and email
Stating they are refunding me. There is a link to click and look at the confirmation refund and it shows the whole itenerary I was originally scheduled for with pending confirmation from italia airways (who put me on hold and then disconnected my phone call when I told them what chatdeal was doing a week ago). There is no confirmation nor amount I’m getting refunding in the confirmation link. KAYAK WHERE ARE YOU AND WHO DID YOU HIRE?

Yes chatdeal’s final reply left out pertinent details to minimize the debacle. They offered a flight on a different day for the return. They never offered another flight on the day of initial return date. This type of thing never happened before when kayak was directly handling bookings. Shame on chatdeal AND kayak.

2 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Lynda,

We are sorry for the difficulties encountered with your reservation.

Records indicate that your itinerary was affected by a flight cancellation. Since the same fare class was unavailable for rebooking for the original departure date, the next available flight option was offered.
It is worth noting that the travel option offered by our representative was available for rebooking in accordance with the airline's policy, but since it was not a fit with your plans, a refund was requested instead.

The customer was refunded in full.

Kind regards,
Chatdeal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They cancelled my itinerary and kept money

They cancelled my itinerary and will not return 1000 dollars.
No valid reasoning and you cannot speak with anyone in authority and the call center personnel are unable to do anything other then to read from a script.
Customer service responded as below.

They are liars. They cancelled the reservation, not me.
I originally booked multi city reservations on Qatar Air and they changed it to round trip, not multi destination, on emirates.
They refused to revert the itinerary and then it was cancelled.
These are very bad people in my opinion

4 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Andrew,

We apologize for the difficulties encountered with your reservation.

As per our records, your itinerary was affected by an involuntary schedule change from Emirates' end.
Based on the Emirates' policy, your reservation did not qualify for a refund, however, in accordance with the support bundle purchased at the time of booking, a full refund was completed for your reservation as per your request.

It is important to note that your CFAR package is considered consumed and as per our Terms of Use, it is non-refundable by default.

Best regards,
Chatdeal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a complete joke of an experience

What a complete joke of an experience. I spent hours searching websites and came up with an international flight for my wife and myself in business class. I reluctantly booked through kayak via this company. Chatdeal. Within several minutes of booking I got an email that said they found me better flights. They weren't. And they left at O'Dark 30. I quickly emailed back and said to cancel my reservation. Which was well within my rights. Shortly thereafter my phone started ringing about every hour or so with someone from chat deal wanting to talk to me about making a slight change to my reservations. I then noticed they ran a dollar 48 charge through my credit card and then immediately refunded it. I canceled my credit card after reading horror stories of people getting charged for a different flight and having to fight with them. I absolutely would not use this service.

26 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Chatdeal

Antwoord van Chatdeal

Dear Chris,

We apologize for the difficulties encountered with your reservation.

We are confident that the security of the credit cardholder is the top priority when it comes to a sale. Please note that the credit card verification is made in order to ensure that it is the card holder who is doing the purchase.

Since the traveler declined the purchase, the booking was not placed and you were not charged.
We appreciate that you decided to write a review of our services and we are looking forward to serving your travel needs in the future.


Best regards,
Chatdeal Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer