Childrensbedshop Reviews 

111
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely the worst bit of flat pack furniture I have ever bought. Ordered on 27/8/26 picking delivery day of 31/8/26. By 7/9/26 still chasing them as hadn’t heard anything. Eventually arrived wi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be aware, there are no returns on Mattresses unlike more reputable bedding companies. Website states "If you want to try it at home – simply leave the packaging on" but they arrive vacuum pack... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used efurn which seems to be the same company as Children's Bed Shop. Ordered a wardrobe, when their usual delivery company couldn't do my preferred date, efurn arranged for the wardrobe manufacture... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered the Pegasus High Sleeper. Everything delivered on time and intact The bed was a beast to put together but is extremely sturdy and our son loves it One big criticism though.....5 full bags... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beddenwinkel

Geschreven door het bedrijf

The UK's leading online e-retailer of children's beds and bedroom furniture. Children's Bed Shop is a family run business based in the North East of England. We pride ourselves in offering fantastic products at the best possible price, but also focusing on meeting the direct needs of our customers.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

111 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(111)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company will try to dodge their…

This company will try to dodge their obligations under consumer rights act 2015. They use budget couriers who did not adhere to stated delivery times, and items arriving damaged. We were not prepared to wait over 3 weeks for replacement parts, so requested a refund. They told us we were not entitled to a refund, clearly trying to mislead the consumer as you are entitled to a refund under the CRA 2015. Now They have possession of the returned goods, 3 weeks later our money still has not been refunded. Despite repeated promises from Gillian, the company fails to meet its obligations to consumers. Essentially they will try to put as many blocks in place to delay, or deter the consumer from seeking refunds. This really is a shoddy way of conducting business. Be warned, you’re gambling with this company and their contract to you - gambling on getting the goods on time, as described, fit for purpose. You’re guaranteed an awful experience if anything goes wrong. We will now be seeking the refund via our bank, reporting the company to the ombudsman, and starting a small claims case for compensation.

1 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for taking the time to write your review, we are sorry to hear that your experience in shopping with us has not gone as smoothly as expected, as per our terms and conditions some parts can take up to 3 weeks to arrive, thank you we have the returned goods, I can assure that the customer service team would have been adhering to there role, and we can assure that a refund has been actioned for you. We apologise for any delays in receiving your refund and any inconvenience this has caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please please be careful of undisclosed…

Please please be careful of undisclosed costs. My delivery was scheduled within a 4 hour slot today. I was working in the very next street and by total bad luck had no signal when the driver called. I missed the delivery by 15 minutes and was charged £51 for that. There was nothing I could do. I requested a refund and the money was taken from that. I begged Gillian at Customer care to see where the driver was and he then said he was 45 minutes away. Which was a physical impossibility. I have to swallow the fee because by absolutely no fault of my own, I didn’t receive the calls on time. But just want to alert anyone considering buying from this company that there is absolutely ludicrous charges and I felt quite snarmy customer service.

13 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your review, as per our terms and conditions which are agreed to at the checkout, if the customer is not home and the office and crew are not able to contact you on the day of delivery, this will incur a failed delivery charge, We are sorry we are unable to waver these charges at Childrens Bed Shop, All our deliveries are part of a planned route and drivers are not permitted to wait at the customer property, the driver contacted the office, and the office also tried to call, and sent a text. We are so sorry that you were not happy with the service received from our customer service team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking customer service

Bought a mid sleeper and desk in the October sale for my son for Christmas, was putting it together Christmas week and the shelf of the desk is broken, sent pictures over asking just for the shelf to be replaced, seens as it was sent to me broken, were completely unhelpful, won’t send another one out, absolutely disgusting behaviour for a child’s Christmas present, I will re buythe desk from a more reliable company, and also to note that when I originally bought the bed I was wanting it in a different colour but was rang to be told their website shouldn’t have been showing it in that colour because they didn’t have it, and one of the slats of the bed was cracked but my husband managed to fix that, stay well clear if i was you

Pictures I sent clearly showed the items still in the box so really don’t see why the time frame makes a difference, most company’s would sort it if they had sent you a broken item, shoddy excuse

4 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for taking the time to write your review, regretfully we are unable to offer replacement parts due to the timeframe in reporting, We are sorry that you are un happy with the service received, We are sorry that the website had been incorrect when you were shopping for your Childs Bed.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered a bed on Boxing Day

Ordered a bed on Boxing Day, get told 7-10 days delivery to then get an email saying 1st April 2022. I’ve tried contacting the company by phone and email and had no response! Appalling to take £350 from my account when the bed obviously isn’t in stock! When it said in stock, now on website it says pre order. I wouldn’t of pre ordered the bed for April when I got rid of my sons bed thinking this would be 7-10 days delivery like it stated. I’m really annoyed that I can’t communicate with your company via phone or email! So this was my last resort. I need someone to contact me over the phone to try to resolve this issue as I cannot wait until April for the bed.

Order number is - 3000040570

Thanks.

3 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your review, We are sorry you were unable to contact us over the Christmas Holidays, We are sorry that the email you received had the incorrect date attached, we fully understand your frustration, and can see that your order has been dispatched and will be delivered later this week, we apologise for any inconvenience this may have caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was concerned to order as reviews are…

Was concerned to order as reviews are not great.

But I found the communication was excellent and I had no problems with delivery. I was given a time slot the day before and I had was called half an hour before he arrived .

Dimensions of product are not correct on website, which I queried beforehand, however the manufacturer is the one at fault as they have the incorrect information on the instruction manual.
Other than that the lady I spoke to on this website was as helpful as she could be

29 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your 5 star review, we are so pleased that you are happy with the service provided, we are sorry that the dimensions on the website are not correct for the item you have ordered and we are looking in to this as a matter of urgency, We are so pleased to receive your feedback and hope that your will shop with us again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality products and terrible…

Poor quality products and terrible customer service.

Product clearly has faults that were present at manufacture and I have had to chase repeatedly for any response. All I am being offered is replacement parts at my own cost. I don’t think so! Will be pursuing.

Ref response: there is no regard for the consumer rights act by this company. I have been sold a poor quality product that has developed further faults that were evidenced as present at manufacture/time of receipt. I do not consider it unreasonable to expect a bed to last longer than 14 months. It was not a cheap product. This company has tried every excuse not to accept responsibility.

24 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your review, I am sorry to hear that you are unhappy with the service provided, as per our terms and conditions any defective or missing parts must be reported with in 14 days of receipt of your order, as advised from our customer service representative we are able to assist, however the parts would be chargable.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I did read these reviews prior making a purchase…

I wish I did read these reviews prior making a purchase. All comments about hidden charges, poor service and poor quality are correct.

20 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for taking the time to write your review, we are so sorry that you are not happy with the service provided, Unfortunately there was no one home and the driver was unable to contact you on the number provided, this as advised in the terms and conditions is classed as a failed delivery charge when the goods have not been delivered, this is not a hidden charge and must be paid before the transport company release the goods for re delivery. We hope that you receive your full order and the bed and mattress will look great and our friendly customer service team will be there to assist you if you require any further assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Steens range is awful quality and…

The Steens range is awful quality and will not last 18 months. Some handles have fallen off the chest of drawers and wardrobe, the runners have completely come off so can use the drawers now. The wardrobe handles have also come off. Poor quality and with a years warranty be prepared to have to buy new ones after a year

Update: To reply to your response I appreciate there is a one year warranty however I'm warning people to expect to be replacing it not long after that warranty. I've got furniture 5/6 years old and going strong. This is 18 months and we are having to buy new stuff again

16 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for taking the time to review, firstly we are sorry that your furniture you have purchased you feel is awful quality, We proudly sell the Steens furniture and it is a reputable manufacturer, as advised by our customer service team the items in question would need to be reported within the 1 year warranty timeframe for us to assist you with your goods.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful!

Awful!
Faulty chest of drawers returned, they said they would replace, allegedly during shipment the replacement got damaged and no more units were available. Asked them to replace with different colour and they said yes if I pay them more money!! If you get good furniture then I suspect you will be fine, if there are any problems at all then best of luck. Their management has a big problem with customer service and they really should not be in business!

9 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for taking the time to write your review, we appreciate all feedback. I am so sorry we were unable to fulfil your order and that you are unhappy with the service provided.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor Customer Service

Unfortunately, the bed I wanted (specifically the colour) was an exclusive for Childrensbedshop, so I didn’t really have a choice. My issues are:

1) The website offers discounted mattress options when buying, but neither option was suitable for the bed (it needed a thinner cabin mattress).
2) I ordered a add on product, and they then allocated the wrong product to my order.
3) Over a week as a lead time for a product in stock is not really good enough these days. That said at least it meant I could correct the error in point 2.
4) When the bed arrived one of the parts was incorrect (two left parts, instead of left and right). Whilst this was the manufactures fault the customer service was abysmal, and I'm currently waiting 7-10 days for them to send the correct piece even though they happily told me I should feel 'lucky' as they have it in stock because it’s an exclusive.

Sadly, they probably don’t worry too much about customer service as people are unlikely to buy kids beds particularly frequently, which is really disappointing. In the meantime, my son who was really excited about his new bed is sleeping on the floor.

5 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your review, I am so sorry that you are not happy with the service provided here at Childrens bed shop, we are constantly working towards a better shopping experience.

We are working on our website currently and looking to introduce the cabin bed mattress to the drop down menu for the Pluto Midsleeper to offer an extra mattress for our customers, however the mattresses on the web page all comply with the Pluto Midsleeper.

We are sorry that the incorrect product was allocated on your order and the correct item was rectified.

I am so sorry that the delivery lead time had fallen out of the service guide, I understand that the transport company are full to capacity and are trying to get those deliveries to our customers asap.

With regards to replacement parts, the warehouse team are currently working on getting your part to you with in the 7-10 working days.

We pride ourselves on our customer service and have many returning customers, leaving some really positive reviews.

I apologise the part was a duplicate with in your order and any inconvenience this may have caused, and your little boy can be in his new bed soon.

I am so sorry that you are having to wait for the replacement part, however this procedure is a lot more complex that a new order and does take a little longer to process.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service from start to finish

Fantastic service from start to finish! Ordered a mattress, received confirmation text with date it would be delivered (2 days after order made) call received approx an hour before delivery & mattress delivered to our hallway professionally. Job done! Mattress is very comfortable and I will definitely order from Children’s bed shop again.

9 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your 5 star review, we are so pleased that you are happy with the service you have received, and the mattress is very comfortable. Thank you so much for taking the time to send us your thoughts.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered the Pegasus High Sleeper

Ordered the Pegasus High Sleeper. Everything delivered on time and intact
The bed was a beast to put together but is extremely sturdy and our son loves it

One big criticism though.....5 full bags of Polystyrene from the packaging!! Come on, surely there is a more environmentally friendly way to package your materials...it’s 2021!! Please do something about it!!

7 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your review, we are so pleased that the delivery and everything was intact. and the bed is nice and sturdy and that your son loves his new bed.

I will pass on the information regarding the packaging for the bed to the supplier, to see if they can advise further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely disgusted

Absolutely disgusted! Ordered Julian Bowen Dove grey midsleeper. Do not bother ordering from this shop. The stuff arrived damaged, the screws damage the bed, and I’m told: we can only offer part replacement, I’m contacting the supplier. So we have a small child with no bed and wait until someone decides that we can return? Urgh! Waste of time and money!

19 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your review, we are sorry to hear that you have received your order damaged, as per our terms and conditions which you agree to when ticking the box at check out, please see section 7 in the terms and conditions on our website, we are a part replacement policy, the protocol when parts are damaged is that we contact the supplier as we do not hold any parts, we are sorry that your small child has not got a new bed, as the bed is part assembled you would be unable to return for a refund (see section 6.7 in the T & Cs) we will ensure that we will assist you in the best way that we can to resolve this for you, and apologise for any inconvenience caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Utter waste of time

Utter waste of time.

I ordered a bed for my son - it was meant to be a treat for him. We had the Suez canal issue as a reason for late delivery - accepted that. Then as we draw close to the delivery date I hear that the chair won't be coming with it..... still waiting for a call about that. Then.....

....it's delivery week and there's another problem - "we have no Anthracite beds just white ones" - a completely different colour and would I like a white one and the cost of the chair knocking off (the chair that we don't know when is coming) - it's really hard to just transact with this firm. It's simple in theory... I pay, they deliver the goods but apparently not - having wasted 3 months I'll now look for a bed again for my son.

18 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your review, we are so sorry that we were unable to fulfil your order for your son, and due to the Suez canal orders have been delayed, and you were understanding of this, and we appreciate your patience in this matter, and you were contacted to advise if a further delay on the chair again this is down to shipping, and a conversation on the 7th May with the customer service team you were advised that they delivery of the chair would have been with you late May and currently there is still no change to this delivery lead time.
We are so sorry that there has been another problem with your order, as advised we were unable to locate the bed on your order, as white and the Anthracite beds arrived in to the warehouse together, this could have been a mispick in the warehouse and another customer could have been delivered an incorrect bed, or it could have been a supplier error. We were able to offer the White bed for delivery on the same route and as a good will gesture we could have offered the swivel chair free of charge, and currently the swivel chair would still be on track for the end of May.

We are sorry that you feel that it is difficult to transact with us, and unfortunately that the transaction was not as simple as expected in the current times.

We hope that you find the bed for your son.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goods on time and as described

Having read some negative reviews and respecting their reasons, I decided to contact the company in advance and obtain information about a product of interest. I could not find the specific product elsewhere so decided to get in touch first.

They gave prompt feedback for dimensions and also advised on stock from their supplier. Communication was good and I placed the order.

A few days later I received tracking email from courier. and received the goods within the allocated time frame and in good order without issues. From my own experience, I can recommend.

15 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for the 5 star review, we are so pleased that you placed your order with us. Here at Childrens bed shop we love to provide the best communication and information to the customer.

Great news that your order arrived with you in the allocated time frame and with no issues.

We are so pleased that you recommend us here at CBS. :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and told it would be delivered…

Ordered and told it would be delivered in 5 days. Did not arrive and after contact courier had lost bed. Four days running courier sent details saying it would be delivered, then claimed they couldn’t deliver even though someone was home having taken time off. Last day they delivered six hours late and dumped it outside door with no contact or ringing the bell. Appalling service. The bed is fine but I would never use or recommend this company because of poor service. They are aware of the reviews about their courier but do nothing about it. Appalling service, a disgrace.

17 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your review, We are so sorry for the issues you have had in receiving your order, and the delivery courier has not delivered your goods efficiently, we can only apologise for the service provided and any inconvenience this had caused, as a result we have moved away from using the delivery company, We are so sorry that you are not happy with the service provided.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Bed, great customer experience

I decided to order from here in spite of being worried about the negative reviews, thankfully i had a very positive experience. I ordered Steens for kids midsleeper, pull out desk and Junior comfort spring mattress on 23/03/21. I originally saw the bed on another site but with estimated delivery of June, here the delivery estimate was 1-5 days. Had good communication from the company, email confirmation came through straight away, phone was answered straight away on the 2 occasions I phoned and my queries answered. However I'm not sure if i hadn't asked whether i would have been told that the mattress delivery estimate was 2-4 weeks, but in the event this was okay for me, we agreed an estimated delivery date for w/c 5/4/21 (so bed and mattress could come together). I received a text on 31/03/21 to give me option of accepting delivery on 3/4/21 with a 4 hr timeslot and also received a phone call to advise of delivery date. Delivery day i had a phone call to say they were 30 mins away, all delivered on time and in tact.
The bed looks great and is very sturdy, as others have said it takes a while to put together, my partner is a carpenter and commented on the quality of the wood! Took him 3 hours.
Our 4 year old son LOVES the bed, has created a den underneath and can manage the stairs on the ladder okay, in fact has slept through the night on this bed more in the last 2 weeks than in the last 2 years! I'm very pleased with this purchase!

16 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your 5 star review, we are so pleased you are happy with the service provided, and that your 4 year old son loves his new bed and is happy to sleep right through the night, we are delighted your are happy with your purchase.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nearly didn't order with them after…

Nearly didn't order with them after reading the reviews here but so glad I did. Excellent company and customer service - had an issue with the order and they resolved it quickly and efficiently.

12 april 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your 5 star review, we are so pleased that the issue with your order was resolved quickly, and you are happy with the service provided.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and excellent bed!

The bad reviews here are shocking to me as I had an excellent service from the Childrens Bed shop.
I ordered a Steens Memphis Mid Sleeper bed with pull out desk, late on a Thursday night. On Friday Morning I had a phone call arranging delivery for the following Wednesday between 1-5pm. Emails came through with order confirmation and Dispatched details and on delivery day the bed arrived at 1.30pm after a prior phone call saying they be with me in an hour.
Delivery guys delivered bed to my second floor flat Covid safely.
I immediately went to work building the bed after checking all parts and screw fixtures were there. I actually made a booboo and damaged 2 sections of the bed but this was my error and we managed to hide the booboo's with stickers so overall appearance and function of bed is still in tact and we have a very happy 5 year old with his big boy bed!
The bed took ages to put together thats the only downside but it is very sturdy and looks great!
And the best part of the service was I emailed the Childrens Bed Shop just to say how pleased I was with the service after the bad reviews on here. I mentioned the booboo I made and a lovely lady replied immediately that she would contact the manufacture for me to see if I could get replacements. 2 weeks later I get a text from DHL that my delivery from Steens will be delivered that day. And the 2 new parts needed arrived from Steens in Denmark at no extra cost even though I was prepared to pay. I'm so happy I ordered from this company and ordered the Steens bed and I'd highly reccomend them and just don't understand the bad reviews as my experience couldn't have been more different!

21 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your 5 star review, we are so pleased that you were extremely happy with the service provided.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They dont understand dates but threaten delivery charges.

Just to make this clear i ordered a bed on the 2nd February and it still hasnt arrived. Now lets go into the finer details:

Odered bed on 2nd February the website showed 1-10days. As i went to checkout it instantly changed to delivery March. I followed it up with the lady on live chat and she confirmed delivery will be March. So i thought thats fine gives me a chance to decorate my little boys room.

Just before March i hadnt heard anything so i went on live chat and again the agent was very friendly and said "...it is going to come in March and you will be able to pick a day that it is delivered." I asked for this as i was in lockdown but as a teacher schools were reopening and the company have very strict delivery terms.

Last weekend i emailed the company as halfway through the month and still hadnt heard but noticed on the website it said "IN STOCK delivery April" so i asked for clarification.

Today i went on live chat as no-one had emailed me whilst on live chat the lady asked me to check my emails and claimed she had responded "very odd" I then asked for an update and was told maybe end of April. I challenged this and stated 3 other companies that had this bed IN STOCK and can deliver within 14days. I was told nothing they can do. I said this had been very mis-leading and was quoted a load of terms and conditions where they dont have to provide certain things etc. Bit odd when i was just asking about their delivery schedule. I then put a counter offer in of them ordering it from one of the 3 websites and delivering to me or giving me compensation to price match from another website. This was not accepted. So i then said i would like to make a complaint i was told i had to write a letter. I challenged this saying you have live chat and a contact page but complaint have to be a letter in this day and age and was told that is the only way and takes 28days to get back to me. Laughable concept!!!! I then challenged on how they can state something is "IN STOCK" on their website when i have been waiting since 2nd February again no response so i went on their website to screenshot and send them the picture and it said "IN STOCK delivery June" This sent alarm bells ringing i challenged this again and didnt get a response so i thought i best cut my losses here and ask for a refund.

I have now been told i must wait 3-5 days for a refund. Honestly do not trust this website or their timescales, i am a little worried about the 3-5days they have quoted above. We will see if they have any compassion and offer compensation and an apology for wasted time and my children having to sleep in cramped beds whilst waiting for the delivery that changed from 1-10 days to maybe over 3months or more if i held out. Wont hold my breath

19 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Childrensbedshop

Antwoord van Childrensbedshop

Thank you for your feedback, I am sorry we were unable to fulfil your order in the timescales and apologise for any inconvenience this has caused. We can confirm a full refund has been actioned in the timescale as advised.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer