The Perfect Nursery Company Ltd Reviews 

49
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst place to order from. Wouldn’t recommend anyone, Royal Mail made one attempt and was meant to redeliver the next day but instead sent it back to warehouse house. Perfect nursery company had me wa... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Over three months since ordering an underbed drawer and after receiving no updates I asked where my order was only to be told they thought it had went to a courier. Absolutely shocking service as if i... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Purchased luxury light grey head and body support hoping it would be compatible with Oyster 3 pushchair luckily it is ,pushchair isn't grey ,no where does the mink colour of the pushchair which is a S... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a small childs bed with mattress, I am happy with the quality and it was delivered within the quoted time frame. The frame takes around 1 hour to construct and is very simple to do.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kindermeubelwinkel

Geschreven door het bedrijf

Create your perfect nursery with our range of beautifully designed nursery furniture from Europe delivered to you by our expert teams.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

49 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 41% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(49)

33 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Over three months since ordering an…

Over three months since ordering an underbed drawer and after receiving no updates I asked where my order was only to be told they thought it had went to a courier. Absolutely shocking service as if it had of went to a courier then I’d have received updates regarding a delivery date and time which there were none of . I’ve since asked them just to cancel the order and refund and of course been complelety blanked. Only option now to to jump through hoops and get a refund through Klarna which is more ridiculous weeks of waiting . Do not order from this company there is something sorely lacking or they’re due to go under and not fulfilling orders or refunding when asked

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst place to order from

Worst place to order from. Wouldn’t recommend anyone, Royal Mail made one attempt and was meant to redeliver the next day but instead sent it back to warehouse house. Perfect nursery company had me waiting weeks for delivery just to turn around and say we refunding the cause we can’t deliver. This company just loves wasting your, quick take your money though.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible - no update on order after weeks

Terrible! I ordered some bunk beds and mattresses weeks ago and have not had an update on where my order is. I emailed through their website form which seems to be the only way to contact them and still no reply. Shocking.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appears to be a consistent experience…

Appears to be a consistent experience of delays in delivery and non existent comms which is exactly what I am experiencing. Clearly a faceless dropshipping website with no control over logistics and an inability to communicate with customers.
Prove me wrong and I will happily update the review. For now I would only recommend you avoid at all costs.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Parcel not arrived I have emailed…

Parcel not arrived I have emailed multiple times and you’re not responding to me

29 juli 2026
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Hi Meghan,

We're sorry to hear about your experience.

We have been responding to your emails and have already raised an investigation with Evri after the parcel was incorrectly marked as delivered. We understand how frustrating this is, particularly as you've advised that your Ring doorbell footage shows no delivery was made.

We're currently awaiting the outcome of Evri's investigation and will continue to work with them to resolve this as quickly as possible. If they are unable to confirm successful delivery, we will ensure an appropriate resolution is provided.

Thank you for your patience while we work to resolve this matter.

The Perfect Nursery Company

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I feel like I've been scammed

I ordered a changing mat with a matching pad/ cushion and was sent the tracking information quite quickly. Unfortunately, it was somehow sent to the wrong address- in a completely different city.

I emailed them (no phone number available) asking them to resend and sent proof that it had been sent to the wrong address. They ignored me until I publicly commented on their instagram page. They then responded and resent my item, AGAIN to the wrong address.

Neither of these incorrect addresses are in any way associated with me and it could not have been an error on my end. I can't get my head round how this has happened twice.

I've now requested a full refund and am again waiting for someone to reply to me. Maybe they will reply to this negative review. Next step is to dispute it with my bank.

Avoid this company

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Hi Sophie,

We're very sorry for the experience you had and completely understand your frustration.

Following our investigation, we identified that an internal labelling error resulted in you receiving the tracking information for another customer's parcel. Unfortunately, this meant your own order was not dispatched as intended. We sincerely apologise for this mistake.

As soon as we identified the issue, we apologised and processed a full refund.

We appreciate that this fell well below the standard of service we aim to provide. Since this incident, we have reviewed our dispatch procedures to help prevent a similar error from happening again.

We're genuinely sorry for the inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention.

The Perfect Nursery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After reading some reviews I was…

After reading some reviews I was worried as I had placed my order before reading them glad I did not only did I receive my cot and mattress within 3 days I had confirmation and a phone number was on the invoice so for those saying you can’t contact anyone is completely wrong this company answered straight away and helped me with my inquiry so not all reviews are negative this company was fantastic and I will definitely recommend

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Hi Donna,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review.

We're delighted to hear that your cot and mattress arrived quickly and that our team was able to help with your enquiry. Providing excellent customer service is something we take great pride in, so it's wonderful to know we made your experience a positive one.

We really appreciate your recommendation and hope you and your little one enjoy your new nursery furniture.

Thank you for choosing The Perfect Nursery Company.

Best wishes,

The Perfect Nursery Company

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frustrated and without resolution yet


I rarely leave negative reviews, but my experience with The Perfect Nursery Company has been incredibly frustrating from start to finish.

The item I received was incomplete and cannot be used as intended. I immediately contacted the company to try and resolve the issue, expecting either the missing parts to be sent out or a refund to be arranged. Unfortunately, despite sending multiple emails over a period of time, I have received absolutely no response.

The most disappointing part has not just been the faulty order, but the complete lack of customer service. Being ignored after spending a significant amount of money is unacceptable. As a customer, you expect a company to take responsibility when something goes wrong. Instead, I’ve been left with an unusable product and no way of resolving the issue directly with the retailer.

I have now had to explore raising a dispute through my credit card provider because the company has failed to engage with me or offer any assistance.

I would strongly advise anyone considering purchasing from this company to think carefully. If everything goes perfectly, you may have no issues. But if something arrives damaged, incomplete or incorrect, my experience suggests you may struggle to get any response at all.

Extremely disappointing.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

We are sorry to read that you were disappointed with your experience and would like to provide some context regarding your order.

Your order was placed on 14th May and included a VIPACK bunk bed and underbed tidy drawer. During the inbound shipment process, one carton from the bunk bed set was unfortunately missing from the consignment received in the UK, meaning we initially received only 3 of the 4 required boxes.

As we wanted to avoid delaying your order unnecessarily, we made the decision to dispatch the available items immediately so that the majority of your order could reach you as quickly as possible while we awaited the final carton. The missing box was subsequently received by us and delivered to you on 12th June, meaning the complete order was delivered within the lead time quoted at the point of purchase.

Where we clearly fell short was in our communication. We should have proactively informed you that your order was being delivered in separate shipments and kept you updated throughout the process. We completely understand how receiving an incomplete delivery without a clear explanation would have caused frustration and confusion, and we sincerely apologise for that.

We take all customer feedback seriously and have reviewed our processes internally to ensure customers are kept fully informed should situations like this arise in future.

The Perfect Nursery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Great price, speedy delivery, great product

26 mei 2026
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Thank you for taking the time to leave us such a great review. We are delighted to hear that you were happy with the price, delivery and the product itself.

We really appreciate your support and hope to see you again in the future.

The Perfect Nursery Company

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service - do not use. Ordered weeks ago but still no product and communication is terrible. I was not given any tracking info or status updates and had to chase multiple times. I had one reply saying they would send part of my order but then they never did. I asked to cancel order but heard nothing back l until I chased again and. In the end, i raised a case with credit card company for failure to fulfil order. Only after review did eventually have confirmation they would refund my order.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed - Avoid.

We ordered a cot, mattress and drawers for our nursery on 22/03/26, with an advertised lead time of 2–4 weeks. After 4 weeks with no update, we chased the order and were told the shipment was arriving into the country.

We then received a delivery notification for 27/04/26, only to discover it was just the mattress. No communication was provided to advise this would be a partial delivery. After chasing again, we were told the cot and drawers were still coming from Belgium.

A further delivery was arranged for 07/05/26, but the courier informed us the items had been missed off the van. The courier company were helpful and rearranged delivery for 11/05/26.

Unfortunately, when the driver arrived, only 2 of the 4 boxes were delivered — the drawers arrived, but the cot was missing entirely. The courier company were again apologetic and helpful, but could not locate the missing parcels.

TPNC’s service throughout has been extremely poor. Communication has been almost non-existent, there is no contact number available, and we have had to chase every update ourselves via email. Delays can happen, but the lack of organisation, transparency and customer service has been unacceptable.

I only wish I had read the reviews beforehand, as I would have avoided this company entirely. At this point, who knows if the cot will ever turn up.

**EDIT** This same review has been declined by TPNC on their website for being 'duplicate'

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are genuinely sorry that your experience did not meet the standard we aim to provide. We completely understand your frustration with the delays, incomplete deliveries and the lack of clear communication throughout the process.

While stock availability issues affected some items within the VIPACK Forrest collection, we recognise that this does not change the experience you had as our customer. Following an investigation, we identified an error within our fulfilment process which resulted in your cot not being delivered alongside the rest of your order.

As soon as the issue was identified and reported, we worked to resolve it as quickly as possible and ensured the remaining items were delivered to complete your order. We were pleased to be able to apologise in person and confirm that your nursery furniture was received in full.

We have since made improvements to our fulfilment and delivery processes to help prevent similar issues from occurring in future.

Thank you again for your patience throughout this matter, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

The Perfect Nursery Company Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I brought this mini cot to use for my…

I brought this mini cot to use for my granddaughter but she won’t sleep in it. The cot itself has a very strange odour coming from the wood smells like gas. Thought it might go after couple of days but it still lingering. I would not recommend this cot.
I was not aware of the odour until I opened the box and assembled it. Thought it would go eventually. I did try and cancel this order before it even arrived and was told it was on its way and would cost me £40 to return. Which I did not realise until I checked the returns policy. I was not happy to have to loose that amount of money so I decided to just keep it. I just wanted to make you aware of this issue that I had but I see from your response no one has had this problem before.

25 april 2026
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Hi Michelle,

Thank you for your review.

We were sorry to read your comments regarding the Babymore Space Saver Cot.

Having reviewed our records, we can see that after placing your order you contacted us to enquire about cancelling it as the cot was no longer required. At that time, no concerns were raised regarding the condition, odour or quality of the product.

As the order had already been dispatched directly by the manufacturer, we advised that a collection charge would apply in accordance with our Returns Policy. Following this, you confirmed that you wished to keep the cot.

We were therefore surprised to read your comments regarding an odour, as this issue was never reported to us following delivery and we have not previously received similar feedback regarding this product.

Whilst we appreciate all customer feedback, we are sorry that the cot did not meet your expectations.

The Perfect Nursery Company Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No updates or communication

I’m extremely disappointed with my experience ordering a bed from this company. The delivery did not arrive and what’s worse is that there was absolutely no communication about the delay.

I received no updates, no tracking information, and no explanation. I’ve tried reaching out multiple times via email, but have not received a single response. It feels like once they took my money, customer service completely disappeared.

This level of service is unacceptable, especially for something as important as a bed. I would strongly advise others to think twice before ordering from this company.

Thank you

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience would not recommend.

Very poor experience I’d avoid.

I waited four weeks for my order with absolutely no updates or communication from the company. As I hadn’t ordered from them before, I became increasingly concerned and reached out for an update.

Despite sending multiple emails and messages via their website form and Facebook (they provide no phone number), I received no response at all.

Only after I left a review on Trustpilot, because I was genuinely worried I had been scammed, did the company finally respond. Instead of addressing the situation properly, they had my review removed and then emailed to say that part of my order was out of stock until the end of May due to delays. They also stated they would be refunding me because they already had a large backlog of orders to fulfil, even though I placed mine at the beginning of March.

What’s most frustrating is that I was given no choice in the matter. The order was simply cancelled and refunded without any prior communication or option to wait.

A complete lack of transparency and customer care from start to finish. I would not recommend ordering from this company.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting 5 weeks for a bed…

I have been waiting 5 weeks for a bed frame I ordered. I have emailed 3 times for an update and have received no reply. If you read these reviews, please could you reply to my emails

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Hi Jonathan,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this delay and lack of communication must have been.

Unfortunately, the bed frame you ordered became unavailable due to it being out of stock with our supplier, VIPACK, following an unexpected surge in demand. We sincerely apologise that this was not communicated to you sooner, and that your emails were not responded to in a timely manner — this is not the level of service we aim to provide.

As soon as we confirmed the stock issue, we processed a full refund for your order. We appreciate your patience while waiting, and we’re truly sorry we were unable to fulfil your purchase on this occasion.

We are currently reviewing our communication processes to ensure situations like this are handled much better in the future.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to get in touch directly.

Kind regards,
The Perfect Nursery Company Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The bag is very good

The bag is very good. Big and fitting perfectly, however the hooks that I got with it is very poor quality. One of them broke during installation and the other 3 broke the following 2-3 days so I had to buy them myself. I definitely recommend it because the bag worth the price.

2 maart 2026
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Hi,

Thank you for your feedback — we’re really pleased to hear that you’re happy with the bag itself and that it meets your expectations in terms of size and value.

We’re very sorry, however, to hear about your experience with the hooks. That’s certainly not what we would expect, and we understand how frustrating it must have been for them to fail so quickly and require you to purchase replacements separately.

Your feedback is extremely valuable, and we’ll be reviewing the quality of these accessories with our supplier to prevent this from happening in the future.

If you’d like to get in touch with us directly customerservice@theperfectnurserycompany, we’d be more than happy to see how we can help make this right for you.

Kind regards,
The Perfect Nursery Company Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely products

Lovely products. Easy purchase and quick delivery. Very happy.

1 februari 2026
Logo The Perfect Nursery Company Ltd

Antwoord van The Perfect Nursery Company Ltd

Thank you so much for your kind review! We’re delighted to hear you’re happy with your purchase and that everything arrived quickly. We hope your little one loves it and look forward to helping you again soon!

The Perfect Nursery Company Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer