Colin Myers Photography Reviews 

272
•
TrustScore 5 uit 5

4,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Colin interacts on his Facebook page with Photos of what He does...showcasing Scotland! He is the Main Reason WHY I traveled to Scotland to see it all in Person. I buy his Calendars and some are gif... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received my two calendars and could not be more pleased! They were shipped as soon as they were available and didn't suffer any damage during their 6,300 km journey to remote Montana, USA. Colin My... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful photos, lovely 2027 calendar. The shipping was received quickly after notification-even coming from Scotland to the States it arrived much faster than I had expected. There was even a little... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The company responds the same day my order was received. They are prompt in answering questions. I received my item in good time for an international order. Quality of their items is amazing, orderin... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fotograaf

Geschreven door het bedrijf

Colin Myers is a photographer based in Edinburgh, Scotland offering prints, canvases, calendars, jigsaws, cards, mugs, books, workshops, photo-shoots and tours. Images are also available for commercial and editorial purposes at affordable rates.


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

272 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,9

Alle reviews

(272)

176 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality of product and…trustworthy service.

Excellent quality of product and attentive and prompt service. I have used this company for many years and never been disappointed.

25 maart 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave a review Maureen and for your repeated custom over the years. I am delighted to hear you feel the quality of the product is excellent and you are pleased with the service (and returned again!) - thanks for your support and best regards and wishes for the future, Colin.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love Colin's Photography

Great product- I enjoy the photography of this artist so much. Glad the ship to the US.

24 maart 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave a review Barbara - I am very pleased to hear you feel the products are great and I am glad to ship to you in the USA too. All the best for the future, Colin.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience began with your calendars

I bought one or two calendars from you in recent years, I like your photography very much. My daughter lives in Edinburgh and I love the city. She injured her foot and had to rest after an operation in January so when I saw your jigsaws advertised, I bought one for her - a picture of the Royal Mile - to cheer her up. She loved it, so it did what I hoped it would do.

24 maart 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for your review Christine. I am very pleased to hear you are pleased with the photography and your calendar and indeed, even more pleased to hear the puzzle you ordered was well received by your daughter. I hope your daughter's foot injury is better now and wish you and your family all the best for the future, regards, Colin.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good customer service.

Good customer service.

24 maart 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for leaving your thoughts Sharon. I am always delighted when folks are happy with our service (as wee team and a small family business) this is always pleasing. All the best to you for the future, Colin.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Overall quality was disappointing

Overall quality was disappointing, rough edges on some pieces suggesting poor quality cutting.
This was my third Colin Myers puzzle and difference in quality was very noticeable

21 april 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave your thoughts Colin. I am sorry to hear you had an issue with some of the pieces and these were not in line with the other puzzles you had ordered from us. As you didn't get in touch to let us know about this before leaving this review, this is the first I am hearing about this and indeed, someone else just left a review for their puzzle saying how happy they were with theirs which makes it all the more frustrating to hear that perhaps some of your puzzle pieces were not to the same standard (also baffling and one I will take up with the puzzle printer). It's the same printer we've used for the last number of years and your others would have been from them. However thanks again for leaving feedback here and we will certainly look into the matter with our suppliers to see if there is something we can improve and/or if some issue occurred with some pieces in some puzzles. Best regards, Colin.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can’t recommend this service highly…


I can’t recommend this service highly enough!

The quality of the puzzle was excellent – sturdy pieces, beautifully printed, and the image came out so clear and vibrant. It made such a unique and meaningful gift, especially with the Scottish scenery adding that extra charm.

What really stood out was the care and attention to detail. You can tell a lot of pride goes into the work, and the whole process felt very personal and thoughtful.

If you’re looking for something a bit different, whether as a gift or a keepsake, this is a brilliant choice. I’ll definitely be ordering again!

24 maart 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave your thoughts Ann and I am delighted you felt the quality of the jigsaw puzzle was excellent with sturdy pieces and the image was vibrant too. I am even more pleased you were happy with the service and care and attention to detail - we work really hard to pick the very best printers and suppliers for everything we offer and most of our printing partners have been working with us for a long time now so that's great to hear. All the best, Colin.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Print Quality

I was given a voucher for this site and ordered several prints of Edinburgh. While the online ordering was straightforward and delivery was quick for a international order, I've found mysef pretty dissapointed with the end product and doubt I will be displaying any in my home.

Print quality was a lot lower than I was expecting for this price point, the darker images lacked contrast and look washed out, and the resolution was noticeably poor on our A3 print. I'm glad I didn't go for any of the larger sizes.

There was also part of the border cut off on our A4 antique print, meaning that the text at the bottom of the image was cut in half. As if the image wasn't properly re-sized for a A4 print. I was surprised something like this would be shipped.

I can see my experience is very different than others but that's my honest take.

9 maart 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Hi Richard

Thanks for leaving your feedback and I am sorry to hear your order has was not in line with our own high standards as you say with the experience all our other buyers have had - we don't have any similar issues with others but there is always a first and as we don't print anything ourselves (everything is printed by professional printers) we do not see the output before it goes.

It's somewhat unfortunate you did not highlight these issues with us as we could have helped - per above, we don't see anything before it goes out and supply only the original images to the printers stipulating the size of the images to print and details so the order can be completed.

The darkest image (Fleshmarket Close) has little contrast in the original image but the inside parts of the close and other parts (where it was lit) should be distinguished and indeed, the Princes Street Sunset image (whist the street is darker with less contrast again in the original) has plenty colour in the sky that should be visible. Both images were taken with a Sony A7RV and 24-70 GMii lens and thus there are no resolution issues with the equipment used or the original images. Again, I have not had the luxury of seeing the output so cannot comment as the first we heard of your experience was this review on Trust Pilot.

Finally, the A4 print was positioned by me very specifically to show the image and the text (the image is sized for A4) and if the text was crop this is a printing error (though again, I've not seen the image to comment).

I am sorry to hear about this though as noted above, this is the first I did hear and it's unfortunate you didn't come to us first. Whilst I appreciate this is your honest take and indeed that is why we send out automatic invites for customers to leave feedback after every sale (this is optional on our part but does mean our score is honest as you say) you do correctly note others haven't had this issue which I am sorry to see, has affected your order by the sound of what you have written.

Colin.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent photograph

Excellent photograph, perfectly packed and delivered promptly. Thank you.

16 februari 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave your thoughts Irene. I am very pleased to hear your order was delivered quickly, well packaged and that you felt the print quality was excellent too. Thanks for your order and all the best, Colin.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Colin’s work is amazing

Colin’s work is amazing. The order was delivered in the stated time and in good shape.

28 januari 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave your feedback Jane and I am delighted to hear your print was delivered quickly in good order and your liking. All the best, Colin.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful photo …

I saw the picture that I wanted to have and I ordered via the website. I only waited a couple of weeks for it to come and it was definitely well packed.

19 januari 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave a review Sandra. I'm delighted you were happy with the service and that your photo arrived safely. It's very much appreciated. Best wishes, Colin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The print I ordered was well done

The print I ordered was well done, shipped quickly and arrived in great fashion.

2 januari 2026
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thank you for taking the time to leave a review Jana. I'm delighted you were happy with your order and that it arrived safely. Your feedback is greatly appreciated. Best wishes, Colin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely assortment of holiday cards

Lovely assortment of holiday cards. Arrived quickly and well packaged. Compliments from everyone who received one of these beautiful cards.

6 november 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks very much for your kind words Heidi. I'm delighted you were happy with both the cards and the service provided. Your feedback is greatly appreciated. Best wishes, Colin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delighted with my order

Order arrived within the timescales advised and I was delighted with my Calendar and Cards

18 november 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks very much for taking the time to leave a review Yvonne. I'm delighted your order arrived within the advised timescales and that you were pleased with both your calendar and cards. Your feedback is very much appreciated. Best wishes, Colin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent photographs as a Christmas…

Excellent photographs as a Christmas present as my daughter was married in the chapel.

5 november 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thank you for taking the time to leave a review Paul. I'm delighted the photographs made a meaningful Christmas gift, especially with such a special connection to the chapel. Your feedback is very much appreciated. Best wishes, Colin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great photography!

The Christmas cards are beautiful. I loved the fact I could customize the set I purchased. The cards arrived in a timely manner.

5 november 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thank you for your kind words Kelly. I'm delighted you were pleased with the cards and the customisation option. I'm also glad to hear your order arrived in good time. Your feedback is very much appreciated. Best wishes, Colin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stunning cards that evoked the same awe…

Stunning cards that evoked the same awe when I visited Scotland. High quality special scenes.

5 november 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thank you for taking the time to leave a review Monica. I'm delighted the cards brought back memories of your visit to Scotland and that you were pleased with the quality. Your feedback is very much appreciated. Best wishes, Colin

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service and great prices!

Excellent customer service and great prices for the beautifully photographed Christmas Cards and the 2026 calendar. Goods arrived on time. Thank you very much!

6 november 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thank you for your kind words Sonia. I'm delighted you were pleased with the customer service and that your cards and calendar arrived on time. Your feedback is very much appreciated. Best wishes, Colin

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Cards were bit small but ok wouldn't…

Cards were bit small but ok wouldn't buy again!

11 november 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave a review Christopher. We do state the card sizes explicitly twice on the product description so folks know what size the cards are before they actually order - sorry if you didn't check or see this. Thanks for your order and best regards, Colin.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful photos and good quality cards

Beautiful photos and good quality cards

11 november 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for your review Marcia. I am delighted you liked the cards and felt the images were beautiful and the cards were good quality too. Thanks for your order and best regards for 2026, Colin.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Old Edinburgh Calendar 2026

I originally placed an order for two calendars to be sent to my home address in the US. A short while later, I contacted Colin to ask if it would be possible to have one of them sent directly to a friend's address in the UK.
Colin was very obliging and happy to help, and responded promptly to my emails! He kept us posted as to when the calendars were going to print, in addition to when they were being mailed out to recipients.
The calendars were well-packed, and in perfect condition on arrival! Not one bend or crease in them, which is no mean feat!
My friend and I are both thrilled with the quality of our calendars, and of course the beautiful photographs! They will be a lovely reminder of our time together in Edinburgh this past year!
Thank you very much, Colin!

7 oktober 2025
Logo Colin Myers Photography

Antwoord van Colin Myers Photography

Thanks for taking the time to leave a review Sharon. I was delighted to hear you and your friend were happy and we are always happy to help folks out with the orders where we can - no problem at all there. Thanks for your order and I am delighted to hear the calendars all arrived in pristine condition. Best regards for the new year, Colin.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer