Completesave Reviews 

2.838
•
TrustScore 1 uit 5

1,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My husband was contacted by his bank to tell him they were stopping his bank card as they had spotted what they recognised as a dubious debit on his account. This was a new card which he had only use... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They take money from your bank account without your consent i dont know how they do it however becarefull people check your transactions before buying anything online . I ve just canceled my subscrip... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Like every other reviews I feel totally scammed by this bunch of lowlife cheats They got me though Trainline it was virtually invisible and no mention of any subscription not even an email ove... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT SIGN UP! Massive Scam! They tell you, you can get cash back, all u have to do is sign up but it’s a load of rubbish. I’ve had £54 taken out my account without any cash back on anything I’ve p... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(2.838)

133 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT SIGN UP

DO NOT SIGN UP! Massive Scam!
They tell you, you can get cash back, all u have to do is sign up but it’s a load of rubbish. I’ve had £54 taken out my account without any cash back on anything I’ve purchased! Spoke to both them and the bank just to be told they’ve cancelled the subscription & i won’t receive a refund so I’ve basically paid £54 for nothing! Don’t believe the lies they tell you on there ads! It’s purely a SCAM!

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for bringing this to our attention. To be a member of Complete Savings, you must manually fill up the form presented to you after making a purchase with one of our partner retailers where it was stated that a membership fee will be collected after your free trial period. You can view more details on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to help you further, please share more details like your full name and email address through the request we sent here on Trustpilot or via email to mary@completesavings.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They refuse refunds and give paltry goodwill payments

I've reached the end of my tether with Complete Savings. They have taken money (without my knowledge) from my account for nearly 11 years. Only a partial refund and the lie that I completed an extensive form. This will have to be settled in court.
PS: No snarky response from someone called Mary at CS please.

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hello Bruce, we understand your frustration. Please know we are here to help you with your concern.

Please reach out to us via email to mary@completesavings.co.uk so we can review your account thoroughly and work toward resolving this matter.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How are they legally allowed to cary…

How are they legally allowed to cary out this con?
Just saw on my bank account £18 taken for the first months supscription for something i didn't sign up for. Cancelled the subscription but won't get the first £18 back. This was through Trainline who will never get my businesss again

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for sharing your feedback. For clarity, our programme is offered to eligible customers after completing a qualifying purchase with one of our partner retailers. Registration requires completing a sign-up form and actively confirming membership details before enrolment is finalised. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to locate your membership and provide details of how you joined, please share your full name, email address, and UK Postal code via email to mary@completesavings.co.uk and we'll investigate further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam artists

I have never agreed to you deducting money from my account. I am on the phone with my bank now and will be getting a refund.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hi Najinder, thank you for leaving your review. Please be assured that Complete Savings is a genuine cashback programme that offers members many benefits including 10%+ cashback on over 1000+ retailers. To learn more about the programme and for additional resources, please visit: https://www.completesavingsblog.co.uk/

We've requested some more information through here to investigate this further and address your concerns as it relates to your membership. Additionally, please send us an email to mary@completesavings.co.uk and include your full name and email. We will address this for you as soon as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How can you make an direct debit with…

How can you make an direct debit with out my consent. I don't subscribe to any payments from my bank account. How is that possible to do so? I want you to cancel and refund me immediately this direct debit.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hi Adrian, thank you for giving us the chance to address your concern.

Please know that in order to be a member of Complete Savings you must complete the sign up from and agree to the terms and conditions. It was also stated on the form that a membership fee will be collected after your free trial period. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to help locate your membership, please share more details through the request we sent here on Trustpilot or via email to mary@completesavings.co.uk and we'll do our best to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paying without knowledge

I just noticed on my credit card deduction of £18 they had been doing this for over 10 years - I had no idea as all statements on line and I cannot see this only noticed when was looking for a credit . Contacted the company but will only give 3 months payments back must of spent in excess of £2000 on this waste of money they said I signed up to this when I purchaed tickets via ticketmaster so be aware !

I have been asked to provide more infomation - I have callled the Company yesterday and initally they offered to repay £18 then increased this to £54 , I have asked for the matter to be reviewed by a senior manager and they are investigating and hope to receive a full refund as have been unaware I have been paying this Company for many years - according to the Company I started paying when clicking a link to pay for some tickets on ticketmaster and they have been charging me ever since - obviously I am taking this up with the credit card company and am hoping this company will realise I have never used this service and refund me all the money paid .

They are currently reviewing the matter and it has been escalated to the senior member of staff so hope to receive a full refund .

I looked on line and Martin Lewis web site seems to indicate that a full refund will be made but hope they will reply in due course confirming the same .

The company had requested a specific reply but I am still waiting to hear of the outcome this is on the Martin Lewis web site

" If you feel you were misled by the ads, we'd suggest explaining this and mentioning the ASA ruling, as we've seen lots of people get refunds this way. If you've never actually used Complete Savings after signing up, you should explain this too.

If you're offered a partial refund at first, don't assume that this is the best outcome you'll get. It's worth going back to Complete Savings again to ask for a full refund – Ray and others were able to get all of their money back by doing this."

The latest email I have from them is to increase the offer to 12 months - so they initally offered 1 month , then 3 now 12 months in total - I am continuing to persue for the full amount but will see - not sure if its been escalated to the Senior Manger yet .

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for sharing your experience. For clarity, our programme is offered to eligible customers after completing a qualifying purchase with one of our partner retailers. Registration requires completing a sign-up form and actively confirming membership details before enrolment is finalised. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

We're glad that our team has addressed your concern. Please don’t hesitate to contact us directly via email to mary@completesavings.co.uk for any questions you may have.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They take money from your bank account…

They take money from your bank account without your consent i dont know how they do it however becarefull people check your transactions before buying anything online .
I ve just canceled my subscription wich I didn't enroll.for.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hello there, please note that the only way Complete Savings could charge an account is if the sign-up process was completed and the Terms and Conditions were agreed to at the time of registration. https://www.completesavings.co.uk/

Please do not hesitate to contact us should you require any further information.
Phone: 0800 389 6960 (Open 8 AM–8 PM Monday–Friday, 9 AM–4 PM Saturday — free from UK landlines and mobiles)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Like every other reviews I feel totally…

Like every other reviews I feel totally scammed by this bunch of lowlife cheats
They got me though Trainline it was virtually invisible and no mention of any subscription not even an email over the past 12 months @£18 a month for what
They insist they have contacted me by email but there's zero evidence of this to prove it after ao g call they have canc the subscription and no more will be taken let's hope they stick to there words there's nothing worse than a P%%£@! Off pensioner
What has this country be become
😳

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hello there, please know we are here to help you with your concern.

Complete Savings is a membership programme where members must complete signing up and agree to the terms and conditions. You can access more resources on our website https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to look into your membership, please share more details like your full name and email address through the request we sent here or via email to mary@completesavings.co.uk and we'll look into this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers !!

My husband was contacted by his bank to tell him they were stopping his bank card as they had spotted what they recognised as a dubious debit on his account. This was a new card which he had only used online to top up our Dart crossing account as he was still waiting his pin number from the bank, so hadn't been able to use it in a store. Needless to say he now has another new card that is awaiting it's pin number !! But well done the Co-op bank for being on the ball.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for letting us address your concerns.

Complete Savings is a membership programme through which members can save hundreds of pounds each year. Registration requires completing a sign-up form and actively confirming membership details before enrolment is finalised. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For any questions, our support team can be contacted using the details below:
• Email: customerservice@completesavings.co.uk
• Free telephone from within the UK: 0800 389 6960

Hours of operation are Monday-Friday 8 am-8 pm and Saturday 9 am-4 pm

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I felt scammed

I felt scammed. Even when I applied to stop the monthly withdrawals I then had to apply again for the initial fee. All small print and I sensed a reluctance to stop taking my money.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hello there, thank you for letting us address your concerns.

Complete Savings is a membership programme through which members can save hundreds of pounds each year. Some of the benefits of the Complete Savings programme include 10% cash back at more than 1000 top online retailers all year round, and many more: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions.

To join the programme, you must complete the sign-up form and agree to the Terms and Conditions to which it was stated that a membership fee will be collected after your free trial period.

We'd like to locate your membership so we can assist you further. If you could share your full name, email address, and membership number through our request here or send us an email to mary@completesavings.co.uk and we'll follow up with you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unbeknown to me this goto completesave…

Unbeknown to me this goto completesave starting taking £18 on a number of occasions without my permission. I have not signed up for this at any time. I have emailed them as the phone number does not connect .
SCAM- do not let this go!!!!! Refund me asap!!!!

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for letting us address your concerns. The only way Complete Savings could charge your account is if you completed the sign-up page and agree to the Terms and Conditions. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/

Please know that we are here to help with your concern. If you could share more details that will help us locate your membership through our request here or via email to mary@completesavings.co.uk we'll assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a complete scam

This company is a complete scam. They are simply stealing from people sho don't understand what they are signing up to. My sister who has learning disabilities was signed up to this horrible company probably because she bought a train ticket online and clicked on the wrong box so that they got her details. They have taken £18 from her every month for two years and so far have failed to return it. She managed to get them to close her account but then they said she had another account with them. They don't care about who they take their money from. They are simply tricking people into signing up.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for sharing your feedback. For clarity, our programme is offered to eligible customers after completing a qualifying purchase with one of our partner retailers. Registration requires completing a sign-up form and actively confirming membership details before enrolment is finalised. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to provide details of how you signed up, please don’t hesitate to contact us directly via email to mary@completesavings.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a scam

What a scam! I've no idea what this regular payment is for. It appears that this was hidden in some small print somewhere! £18 a month for savings on what exactly?

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hi Alan, thank you for leaving your review.

Please be assured that Complete Savings is a genuine cashback programme that offers members many benefits including 10%+ cashback on over 1000+ retailers. To learn more about the programme and for additional resources, please visit: https://www.completesavingsblog.co.uk/

We've requested some more information through here to investigate this further and address your concerns as it relates to your membership. Additionally, please send us an email to mary@completesavings.co.uk and include your full name and email. We will address this for you as soon as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete scam only noticed that they've…

Complete scam only noticed that they've been taking £18 a month after spotting the payment on my banking app , apparently I clicked on their pop up doing an Iceland online shop & according to them I was emailed after signing up , cannot find any such email & definitely did not send my bank details to them I can only assume they lifted them Iceland . The police need to be involved , how many people are unaware their money is being stolen by this shady company .

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for sharing your feedback. For clarity, our programme is offered to eligible customers after completing a qualifying purchase with one of our partner retailers. Registration requires completing a sign-up form and actively confirming membership details before enrolment is finalised. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to provide details of how you signed up, please don’t hesitate to contact us directly via email to mary@completesavings.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have just realised that they’ve been…

I have just realised that they’ve been taken £18 from my account for the past 6 months which ‘Ive never authorised. Just looked up for their name on google and found out who they’re, still can’t understand how they got my account details. They should be reported to fraud agencies.

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hello there, please know we are here to help you with your concern.

Complete Savings is a membership programme where members must complete signing up and agree to the terms and conditions. You can access more resources on our website https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to look into this further, please share more details like your full name and email address through the request we sent here or via email to mary@completesavings.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just realised I have been charged £18…

Just realised I have been charged £18 for the past few months by Completesave of whom I have never heard.
I have EM'd them to cancel/stop this charge for a service I have never heard of.
These automatic subscription sign-ups should be made illegal as it is evident many others re being similarly duped into paying for a service with no benefit.
K. Garbett

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for sharing your feedback. For clarity, our programme is offered to eligible customers after completing a qualifying purchase with one of our partner retailers. Registration requires completing a sign-up form and actively confirming membership details before enrolment is finalised. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to provide details of how you signed up for the programme, please contact us directly by sending us an email to mary@completesavings.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t do it

Complete scan.
I got out of this subscription by reporting my credit card lost and stolen.
A new card was issued. Complete don’t have the number of my card.
TRAINLINE are retail partners,because my credit card number was obtained by completesave from TRAINLINE.
This should be illegal.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for sharing your feedback. For clarity, our programme is offered to eligible customers after completing a qualifying purchase with one of our partner retailers. Registration requires completing a sign-up form and actively confirming membership details before enrolment is finalised. More details can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

Please share your full name and email address through our request here on Trustpilot or send us an email to mary@completesavings.co.uk and we'll follow up with you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just noticed unauthorised charge of £18…

Just noticed unauthorised charge of £18 a month for the past year on my account from completesave. For the record never heard of them, had no service from them, absolutely have not saved anything from them!
Despite what there automatic message response says. I haven't signed up with them so don't even say I am lying.
Steeling money from honest hard working people who are trying to make ends meet. SHOCKED & DISCUSSED!
Cant believe the law is alowing this ?
I will be taking action further.
Am not giving you any of my personal details are you crazy ?
You have already stolen money from my account and you can't be trusted!

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Thank you for bringing this to our attention.

To be a member of Complete Savings, you must manually fill up the form presented to you after making a purchase with one of our partner retailers where it was stated that a membership fee will be collected after your free trial period. You can view more details on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to help you further, please share more details like your full name and email address through the request we sent here on Trustpilot or via email to mary@completesavings.co.uk

UPDATE: We appreciate you providing additional information to locate the account. We're able to locate your membership using the details you provided. Please also check your inbox for further details. If you would like any further help, please contact us via telephone on 0800 389 6960 (UK free).

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unknowingly charged £18!

Unknowingly charged £18 for something I didn’t know I was paying for,

Scam I guess, would love a refund and to cancel the subscription (?) but idk how

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

We appreciate you sharing your experience.

Please know that Complete Savings programme is designed to provide value through cashback and savings opportunities. More details about how the programme works can be found on our website: https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

We'd like to provide details of how you signed up for the membership, please send us an email directly via email to mary@completesavings.co.uk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Webcompletesave keep stealing money out…

Webcompletesave keep stealing money out of my account. Theft, Fraud whatever you want to call it . I'm not putting up with this any longer

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Completesave

Antwoord van Completesave

Hello there, please know we are here to help you with your concern.

Complete Savings is a membership programme where members must complete signing up and agree to the terms and conditions. You can access more resources on our website https://www.completesavings.co.uk/frequently-asked-questions

For us to look into your membership and provide details of how you signed up, please share more details like your full name and email address through the request we sent here or via email to mary@completesavings.co.uk.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer