Jeg vil anbefale jer alle sammen om at…
Jeg vil anbefale jer alle sammen om at holde jer væk fra William, han er ikke til at regne med og udføre ikke sit arbejde ordentligt. Jeg havde en aftale med ham hvor han kom mere end 30 minutter for sent til den aftalte tid! Udover det så jeg kom ned til min efter endt opgave hvor jeg skulle have lagt sol film på bilen, var hele bagruden ikke lavet ordentligt og på vej hjem faldt det simpelthen af og han fralagde sig alt ansvar og påstår det min egen skyld, bilen var desuden også ridset på den ene det hvor hele bilens lak var kommet af og han sagde bilen var sådan da jeg kom. Hold jer langt væk fra ham! En stor fupmager








