Copenrain Reviews 

27
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like the fact that it was on AfterPay. It was affordable and I could have gotten more if I wanted to. The product itself is very loud. Reasonable volume. Lately the product I have been purchasing th... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product advertised. It comes in a tiny container with two small packs. You couldn't repair 3"×3" square. Don't waste your money. Totally miss advertising.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Head rest product does not fit model as listed. They will not take return unless you pay shipping back to china. They state a 50% refund if you keep the product you cannot use. Then they email you in... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product is awesome appearance and codition.the price was right. Good value! And delivery was timely.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

27 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 69% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(27)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product advertised

The product advertised. It comes in a tiny container with two small packs. You couldn't repair 3"×3" square. Don't waste your money. Totally miss advertising.

13 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Copenrain

Antwoord van Copenrain

Dear Customer,we appreciate you letting us know about your concerns. It’s never our intention for a customer to feel disappointed, and we’d like to look into this for you. Please reach out to our customer service team at service@copenrain.com & WhatsApp :14437077404 with your order information, and we’ll work to resolve this promptly. Thank you for understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Head rest product

Head rest product does not fit model as listed. They will not take return unless you pay shipping back to china. They state a 50% refund if you keep the product you cannot use. Then they email you in circles for months and still do not refund the 50%. BAD customer service. Bad company to do any traction with. STAY AWAY

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Copenrain

Antwoord van Copenrain

Dear Customer, thanks for your review. We’re sorry your item didn’t match your expectations. For further assistance, please contact our support team at service@copenrain.com & WhatsApp :14437077404 with your order details. We’ll be happy to help you find a suitable solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality product

Poor quality product, refuse return and refund. Do not do business with this group.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Copenrain

Antwoord van Copenrain

Dear customer, we have received your feedback, and thank you very much!
We are truly sorry that you had a negative experience this time. We sincerely apologize. We would like to resolve this issue for you immediately. Could you please send a brief description of the situation to our customer service email address? The address is: service@copenrain.com. Our after-sales team is ready and will provide you with a satisfactory response within 24 hours!
Please give us a chance to make things right. Thank you for your understanding!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Return shipping is out of the country

Return shipping is out of the country. They’ll offer you a 50% refund and keep the product instead of a full return and refund. And the product was not as advertised.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Copenrain

Antwoord van Copenrain

Dear Customer,we appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused. We take customer satisfaction seriously, and we’d like to assist you further. Please send your order details to our support team at service@copenrain.com, and we’ll ensure your case is handled properly. Thank you for giving us the chance to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a package from you guys and…

I ordered a package from you guys and when I received it I was like what is this and it you guys awhile to send the package these service was awful and the item I brought was even worse.I contacted you and I did not get any response.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Copenrain

Antwoord van Copenrain

Dear Customer, thank you very much for taking the time to share your feedback.
We sincerely apologize that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. Please send your details to our customer service email address: service@copenrain.com. Our professional customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends; thank you very much.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My package was marked as delivered

My package was marked as delivered, however it never arrived, I connected the company and they were able to send a second shipment out, Although I have yet to receive it, I appreciate the prompt attention and resolution.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SOLAR POWERED PUMP I bought the solar powered pump to use…

I bought the solar powered pump to use with my pond. We even bought 2 to make oxygen. This is my order number #NRA51697. I need an address to return it to so I can get a Full and Complete refund. It was not powerful enough and didn't get enough sunlight to work. I need an address ASAP so I can get it back to you.
Thank you for your time and support in this matter.
Susan McGraw

18 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Copenrain

Antwoord van Copenrain

Dear Customer, thank you very much for taking the time to share your feedback.
We sincerely apologize that your recent experience did not meet your expectations, and we fully understand your frustration. Please send your details to our customer service email address: service@copenrain.com. Our professional customer service team will provide you with the best solution within 24 hours. Please give us a chance to make amends; thank you very much.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful service

I found them very helpful. I ordered a product and when I found out it was USD I immediately cancelled the order. No problems. They refunded my money immediately. This is different from other companies that I have dealt with. When I have asked to cancel they have not responded and I have had to accept the order

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Massive bait and switch

I saw this company advertise a USB projector that was putting images on the ceiling with crashing waves or with sea life swimming around. It looked super cool. I bought three of them to give a couple to friends too. I got it and I tried it and it has these little "slides" that insert into it. What it projects is a small picture with extremely low resolution and no motion. They advertised this magnificent motion projected on the ceiling and what I got was more like something that a child would get out of a cereal box. This was a massive bait and switch. Imagine if you were promised a big juicy steak dinner and instead they sent you a can of Dinty Moore beef stew. It was that large of a deception. I have contacted the company but considering they are a company advertising on Facebook I suspect that they are overseas and shipping the products back will cost more than what I spent in the first place, that's if they even respond to me.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Copenrain

Antwoord van Copenrain

Dear Customer,we appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused. We take customer satisfaction seriously, and we’d like to assist you further. Please send your order details to our support team at service@copenrain.com, and we’ll ensure your case is handled properly. Thank you for giving us the chance to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product is not what it looked like on…

Product is not what it looked like on ad - it is cheap material made in china.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Copenrain

Antwoord van Copenrain

Dear Customer, we are deeply saddened by your feedback. We sincerely apologize for the product's discrepancy from the advertised description and the disappointment it caused you.
To correct this error as quickly as possible, please send your order details and product photos to service@copenrain.com . We have arranged for a specialist to handle this urgently and will contact you within 24 hours to properly resolve the return/exchange issue.
Your satisfaction is of utmost importance to us. We cherish your trust and will strive to improve to prevent this from happening again. Thank you for your understanding and for giving us the opportunity to make amends.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

already sitting in my cup holder

already sitting in my cup holder and i kept the black lid because the fit feels tight, not cheap loose like the grocery store vent clips i used before. the bottle looks heavier than it is, so moving it between cars was easy. scent is clean at first, a little stronger in a hot cabin, then settles.

2 juni 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer