Curetonix Reviews 

173
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far so good. I am dealing with tightness in my right knee from arthritic joint degeneration from 3 past meniscus surgeries. Its difficult to straighten the knee after sitting for extended periods o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The information of their products and what they do its very detailed and well explained. I been battling insomnia for a few years trying a bunch of different pills. This intranasal spray is effective.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using Glow serum for 3 months. The Glow serum is amazing and has significantly improved skin tone and appearance. Face and neck are firmer and the new cell growth in indisputable. Highly... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered wolverine. Fast USA UPS shipping. Got it for GERD and already some healing/improvement in 7-10 days. When you’ve had GERd for more than 5 years you notice the smallest of changes or influen... Toon meer


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

173 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 16% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(173)

161 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Super slow Shipping

Order weeks ago said bottle would be here this wednesday the latest its now late friday still doesnt even show shipped. They keep asking me how it is and i dont even have it or a time line.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wolverine & Achilles Tendon rupture

After suffering an Achilles Tendon rupture at the age of 57 I honestly thought my life would be characterized by the "Walmart limp". You know the hitch that every one over the age of 50 develops at some point. I began taking Wolverine almost immediately after the injury and looked at recovery videos from 25-30yr olds online and realized how long and challenging the recovery process would be. To my surprise at almost every recovery point I felt and functioned significantly more advanced through the recovering than any of the videos. My orthopedic surgeon was shocked and pleased at my advanced recovery on my follow-up visit. Highly recommend the Wolverine product and felt no adverse side-effect during or post use.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Curetonix GLP drops

I placed an order for the GLP drops. When I was placed in the order, I noticed that the description was the same as the GLP spray however, the spray lasted 100 days. I was expecting the drops to last 100 days as well. The website did not list any dosing suggestions at all. I had to reach out to CustomerService about that which took days to respond. Then when I realized that there were not 100 days of the drops in the bottle, I reached out to CustomerService to explain what happened. They refused to give me a refund or send me another bottle based on their false ad advertising. I can’t say if the product works or not because I wasn’t on it long enough. It certainly didn’t work within 30 days.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

8 days. Still not Shipped. No product!

I ordered CURETONIX Colostrum on June 7, and as of June 15, it still has not shipped. A UPS label was created, but the tracking has been stagnant for over a week because UPS has not even received the product.

After trying to figure out what was going on, I learned that the product may not even be ready to ship yet. That is extremely concerning. Taking people’s money and accepting orders without having the product available to send is bad business practice and feels very misleading.

Customers should not be charged and left waiting with no real shipment, no clear communication, and only a label created to make it appear like progress is being made. Management needs to address this immediately, communicate honestly with customers, and reconcile the issue by either shipping the product promptly or issuing refunds.

Based on this experience, I cannot recommend ordering from this company until they fix their fulfillment and customer communication problems.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don't read into the whiney 1 star reviews

The Wolverine Stack does provide a decrease in recovery time. Shipping was quick and product well packaged. Reading the whiney 1 star reviews always makes me laugh. People are ridiculous. These are mot magical beans. They are SUPPLEMENTS. As in, supplemental to good diet and exercise programs. You can't take them with your Mountain Dew and Cheetos and expect a miraculous metamorphosis of your body. And for the people leaving 1 star reviews due to carrier delays out of control of the company - are you that brain dead? In any event, I recommend the products and company.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you so much for your thoughtful review and for sharing your experience! We're thrilled to hear that you've noticed improved recovery, that your order arrived quickly, and that everything was well packaged. We truly appreciate your support and your understanding of what our products are designed to do. Your feedback means a great deal to our team. Thank you for being a valued customer!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company has been nothing but super…

This company has been nothing but super professional on time and responsive. When the UPS driver didn’t deliver the package because he’s an idiot (Like all commercial shipping company drivers) it got returned, the company reached out to me immediately letting me know they would resend it no charge. Great costumer service highly recommend these guys.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you so much for your kind words and recommendation! We're happy to hear you had a great experience with our team. While shipping issues can occasionally happen, we're always committed to making things right as quickly as possible. We truly appreciate your support and are grateful you took the time to share your experience. Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got the wolverine capsule stack

Got the wolverine capsule stack. Pretty good, clean energy, non edgy drive and the workouts have been great. No complaints. Great customer service as well and fast shipping, got it within a week.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear you're enjoying the Wolverine Capsule Stack. We truly appreciate your support and are grateful you took the time to share your experience. Thank you for choosing us!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered Somn Nasal spray for sleep…

Although the spray didn't help me stay asleep, I think it did help me fall asleep. The reason for four stars is due to the exemplary customer service provided. This company stood by their money back guarantee and I was very impressed by that!

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you for taking the time to share your experience. While we're sorry the product didn't fully meet your expectations, we're glad to hear it helped you fall asleep and that you had a positive experience with our customer service. We stand behind our satisfaction guarantee and always strive to make things right for our customers. We truly appreciate your honest feedback and the opportunity to serve you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is great

Customer service is great. They helped me with a package that had trouble being delivered. Product is secured now.

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you for your kind review! We're so glad we could help get everything sorted out and ensure your package made it to you safely. Providing great customer service is always our top priority, and we truly appreciate you taking the time to share your experience. Thank you for your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Even though the product did not work…

Even though the product did not work for me the company was wonderful about accepting the return and refunding my money. Would recommend.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you for your honest review. While we're sorry the product wasn't the right fit for you, we're happy to hear you had a positive experience with our customer service and satisfaction guarantee. We believe in standing behind our customers, and we truly appreciate your recommendation. Thank you for giving us the opportunity to serve you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shipping speed

shipping came fast in about 2 days.I ordered 2 bottles of bpc157 with get 1 free I Don't know how well it works since I've only been taking it for a few days but will be back with another review shortly!!

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you for your review! We're glad to hear your order arrived quickly and that you were able to take advantage of our Buy 2, Get 1 Free promotion. We appreciate you giving our products a try. Thanks again for your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I initially ordered only 1 spray…

I initially ordered only 1 spray although they had a promotion for buying 2 because I wasn't sure if the product would work for me. I did use it twice daily most days instead of the recommended once but I was able to see a bronze glow within 2-3 weeks. The skin on my face, hands, and feet got noticeably and visibly softer too, and I noticed that my skin healed a lot faster, too. Also, the company's customer service is amazing. I meant to reorder the spray but ordered the topical solution instead and freaked out. My order was already shipped and expensive so I didn't think they'd be willing to cancel/refund/exchange it but I received an email after just a few hours offering me options to either get a refund with no issues or replace it with the spray. I couldn't recommend them more.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you so much for taking the time to share your experience! We're thrilled to hear you noticed positive results and that our customer service team was able to quickly help resolve your order. We always strive to provide the best possible experience, from ordering to ongoing support, and it's wonderful to know we met your expectations. We truly appreciate your recommendation and your trust in our company. Thank you for being a valued customer!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order product took weeks longer than…

Order product took weeks longer than expected to ship. I requested to cancel and refund. It was cancelled but it’s been several weeks and I have still not received a refund.

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

We take feedback seriously and always aim to resolve concerns as quickly as possible. Our records show that your refund was submitted and processed for your cancelled order. We had another conversation on another thread as well, and we informed you that we would refund you, and you said thank you. If we refunded you, why not remove this review, because as a company we did right by you as our customer and stood by our policy. I would like to note that the item you ordered was on pre-sale, and we did notify you that it was listed as pre-sale on our website prior to you ordering it. I feel this review was an unfair one because you received your refund in full.

We’re glad we were able to resolve your request, and we wish you the best moving forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been ordering for several months…

I have been ordering for several months for my two sons who are active wrestlers. The price, communication and quality have all been top tier. Wish other companies were capable of this customer service. I have referred several people who have all had the same experiences. They have a customer for life in this household. Need to look into more peptides to see what else I could benefit from!

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you so much for your incredible review! It means a lot to us that you've trusted us for your family over the past several months. We're thrilled to hear you've had such a positive experience with our products, pricing, communication, and customer service, and we're especially grateful for your referrals. Knowing we've earned a customer for life is the highest compliment we could receive. Thank you for your continued support—we look forward to serving you for many years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an excellent experience with…

I had an excellent experience with Curetonix! From browsing their website to receiving my order, everything was smooth and professional. Their products are innovative and well-formulated — I’ve noticed real improvements in my focus and energy since using them. The checkout process was secure, and I appreciated the clear product descriptions and wellness focus the site presents. ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
Shipping was fast and reliable, and the customer support team was responsive when I had questions. It’s clear they care about quality and customer satisfaction. I also love the science-inspired approach! Highly recommended! ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear you had such a positive experience from start to finish. It's great to know you found our website easy to navigate, appreciated our science-driven approach, and have been pleased with both our products and customer service. We work hard to provide high-quality products and an exceptional customer experience, so your kind words truly mean a lot to our team. Thank you for your recommendation and for being a valued member of the Curetonix community!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Careless Company

They say across the website that the treatment is sublingual. It is NOT sublingual. Taking it that way will kill you. I took it sublingually the first two days. I had pain that felt like explosions in my head, I had nose bleeds, rapid breathing, extreme fatigue, unable to think straight. The company doesn't care. They need to be sued!

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Curetonix

Antwoord van Curetonix

We take claims like this very seriously, but we have no record of any customer reporting these issues to us, nor any documentation that supports these statements.
Our products are clearly labeled with proper usage instructions, and safety is something we prioritize at every level.
At this time, we respectfully request that you provide proof of purchase along with any medical documentation supporting your claims so we can properly investigate this matter. Without verification, these statements are misleading and harmful to our business.
Please contact us directly with this information so we can address your concerns appropriately.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

questionable company

delivery window keeps changing although paying so called express shipping fees fedex shows a week later still not having the package although multiple changes in my delivery date!!! now i question the quality of product i will even recieve if ever recieved!!!

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Garbage

Garbage. Horrible product horrible company

They say “shipping today” when weeks go by nothing.. only texts saying it’s in route! Nothing arrives … it’s fraud!

Customer service does nothing, it’s an AI driven bot company DO NOT GIVE them your $, find a better company like Swiss chems.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer