Custom Fronts Ltd Reviews 

50
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hi, another very disappointed and frustrated Custom Front customer here. Really helpful to read the recent reviews. We paid them in full for our order 2 weeks ago. We haven't even had an acknowledge... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product, fantastic people! The kitchen I received from Custom Fronts exceeded expectations; it’s a quality product that’s clearly made with care. Molly took me through the process from design to... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We ordered what we thought was going to be our dream kitchen back in August and paid almost £16k up front. Initially the communication was fast and helpful, and the design sessions were brilliant. We... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

A bad review as they are in adminstration. Bear in mind, in my opinion, this is highly unlikely to be the fault of the staff, who are apparently working, in spite of probably not getting paid. Given... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Keukenwinkel
  2. ook in
  3. Keukenvernieuwer
  4. Kookwinkel

Geschreven door het bedrijf

Sustainable and beautiful kitchen doors and accessories for people who love nature. Made in our Sussex workshop to perfectly fit IKEA kitchen cabinets. Guaranteed for life.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

50 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(50)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with our cabinet fronts

Very happy with our cabinet fronts. They look amazing and Lauren was a pleasure to work with.

14 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Hi Conor and Claire, thank you so much for your glowing review! It was a pleasure having you both as one of our clients, and we're thrilled to hear that our kitchen fronts have exceeded your expectations and have truly transformed your kitchen into a premium space. Our team takes great pride in delivering a superb finish and providing excellent service, so it's wonderful to know that we were able to meet your needs. We truly appreciate your recommendation and have all loved seeing your kitchen in situ; it's so nice for the team to see the finished results, so thank you!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really happy with the end result

Really happy with the end result. There was a little bit of chasing required in the early stages, but once we were through to the factory the service was much better. The attention to detail and quality was excellent and Lauren went above and beyond in the factory to get our order how we wanted it and on time. My only slight recommendation would be to sticker the side of the panel that is the 'good' side as my carpenter installed a few the wrong way. A simple thing that would mean it's not left to personal choice and the correct side is always used.

1 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Thanks Anna -- we are so pleased you were happy and thank you for taking the time to leave the review and constuctive feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful product with amazing finish

Absolutely stunning product which has transformed our kitchen. Can't recommend enough. Super easy to fit to ikea cabinets. They were also super helpful and made some custom pieces to fit some awkward spaces.

Thank you Lauren, you were fantastic. And we really appreciated the updates and photos when the doors were being made

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Thanks,Simon - we are so pleased you were happy and thank you for taking the time to leave the review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely product and lovely people

We absolutely love our new custom fronts. They have completely transformed our kitchen into something really special and are exactly how I imagined they would be. The quality is lovely. All the trades working on our job have commented on how good they are.
As a few others have commented, lead times are long but that’s because of supply chain and is the same with all materials at the moment. They are totally worth the wait and once our materials arrived communication from Lauren was amazing. She sent lots of pictures of them in the workshop and messaged or called with any questions to ensure we got exactly what we wanted
Thank you!

28 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Thank you so much for taking the time to leave feedback Helen. The kitchen is looking beautiful and we can't wait to see pictures when it is all finished. We are really glad that the trades have all commented - we are always looking to improve but we also have tried to think about issues that cause headaches when fitting as well; hopefully it all helps to make the overall experience better. It was a real pleasure working with you and making the kitchen and it's incredibly rewarding for us all to know that you're really happy with it. Thanks again!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Happy customer

Absolutely thrilled with our smoked oak doors by Custom Fronts. There were delays and communication from customer services could improve but once your order reaches the workshop and you start dealing with Lauren all the frustration fades away. And the end result is worth it!

11 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Thanks so much Jen! We are so pleased you love your kitchen. Thanks for your valuable feedback on communication and we apologise - we did have staffing and supply issues last year because of Covid and other world events but are always improving our processes.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Thank you Lauren

Like many other customers, I experienced major delays with my order and difficulties with communication. However, late last year Lauren from the workshop team got in touch with me and told me she'd be taking over my account and would be my point of contact moving forwards. She apologised for the difficulties I had experienced and assured me that my order was a priority. Moreover, she was warm, friendly and clearly dedicated to her job. Lauren turned what was quite a stressful customer experience into a really positive one. Lauren kept me regularly updated and my fronts have now arrived and are being fitted - the quality of the product is beautiful and I'm super pleased. So all I can say is thank you to Lauren and the workshop team!

16 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Thank you so much for leaving us feedback Lily. It was an absolute pleasure working with you and we appreciate your patience. Thank you for the pictures, it is incredibly satisfying to see all the hard work in situ. From all the team here, epecially Lauren and particularly Tom who worked really hard on your kitchen, we are really pleased with the end result and so glad that you are too.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really poor company.

I too placed an order in September. There’s been no contact and phone calls/emails go unanswered. We’re at a key stage in our kitchen and to read these other reviews is both worrying and confirms our fears that they may have gone under. Really annoyed.

6 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Hi David, we spoke after you messaged me on Facebook. I can see on our system that we acknowledged the order and sent a full list of products we are making but subsequently your partner made some changes. I'm investigating whether we responded to this - often our e-mails go to spam which we apologise for and which we are actively trying to resolve. As I clarified to you, your order is most definitely in our system and we provide updates accordingly, once we have more information for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have they gone out of business?

Update: the day I left the below review Custom Fronts cancelled my order. I got a refund, but have lost 3 months, when I could have been working with a more reliable supplier.

Original review:
Slow, expensive and some if the worst customer service going. The only assurance I have that they’ve not gone out of business is their social media is still active. Very stressful company to work with.

I paid in full for our fronts in May. They are now beyond the max lead-time and nobody at CF is returning my calls or emails. I’ve had a terrible experience since they have taken payment and regret choosing them.

They need to employ more staff or not take on projects if they cannot deliver them to a reasonable standard.

Hoping this review gets my fronts delivered, or just a call or email with a date.

24 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Hi Lizzy, We spoke several times before you left this review. As we explained due to supply chain issues experienced by every woodwork business, the batch of wood we received to make your kitchen was not up to our usual high standards. Rather than send you a shoddy kitchen without delay, we instead explained that we would need to make a new kitchen with replacement wood from our suppliers. This would delay your kitchen but we explained the reason why and that it was outside of our control. You were unhappy to wait, but we could not send out a substandard kitchen. We offered a full refund instead as you were not happy to wait, which you accepted saying this suited your purposes better. It is not true that we were not in touch and that you did not want a refund. We would have been happy to make a new kitchen for you. There was the occasional time when we did not immediately respond to your e-mail or voicemails as we are a small team of mullti-taskers and usually busy making kitchens at the workshop. We apologised and explained why this is, and spoke often.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I couldn’t have loved working with CF more…

I honestly couldn’t have loved working with Custom Fronts more.

Whilst I was initially drawn to their BEAUTIFUL fronts (obvs!), it was their absolute commitment to the quality of their product and customer service that made them stand apart for me.

From the very start of our project they were 100 % invested in ensuring that we were happy. Not only are the team super lovely, but when there was a slight hiccup with the batch of wood they’d been supplied, CF went to every length to sort it out.

The end product is absolutely stunning and I couldn’t be happier.

Will definitely be working with them on future projects.

Thanks again, Custom Fronts.

Laura

9 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Thank you Laura for being such a great customer and for the beautiful kitchen which we co-created and which you have so generously shared on social media. We couldn't love it more and truly appreciate your support for our small family business.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!

Amazing!! What incredible customer service and just beautiful product. Our new doors have totally transformed our 10 year old kitchen into looking like new at a fraction of the cost of a new kitchen. The quality of the doors is just stunning.

25 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Custom Fronts Ltd

Antwoord van Custom Fronts Ltd

Thankyou Vicky, we are so pleased to hear this. We hope you enjoy your new kitchen!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer