We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Venditore da evitare assolutamente, ordino e pago con bonifico bancario il 16.04.26, spediscono tramite FEDEX, la spedizione, non si capisce per quale motivo il 7 maggio si trova in consegna a 600 km... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Leider hat der Bestellprozess bis zum Eintreffen der wirklich guten Ware zu lange gedauert ( zwei Wochen). Wer es schneller möchte, muss sich nach Alternativen umschauen, wer Zeit hat, ist hier ge... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zamówiłem amortyzator ze sprężyna do BMW po nr. Oryginału. Na zdjęciu wyglądało bardzo dobrze dlatego zdecydowałem się na zakup. Cena była bardzo dobra jak również koszty przesyłki. Część otrzymał... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Je n'ai jamais reçu la pièce commandée et payée (le 23.02.2026) !!! Le service client est inexistant... Est-ce une société lituanienne qui arnaque les clients d'Europe ???

Bedrijfsgegevens

  1. Automaterialenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Your Go-To Marketplace for Used & New Car Parts!


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

190 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast deliver good parts in working order

Better than motoGB who supply the new replacement caliper, they could not get the part for us. It took months and never arrived. Where as the part you sebt to us sorted our problem within a week. Thank you!!!

19 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very quick delivery

Very quick delivery! Despite on web-page bugs while surfing required item, assistant managed to promptly respond and help me out. I'm very satisfied :)

14 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. Been looking for this particular part for ages and found it at Dalys. Good price and received it in good condition with 5 days, Latvia to UK!

Thank you!

11 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Very bad experience.

Very bad experience.Last time i ordered two parts for my motorcycle. I paid and asked to ship them asap, because moto season is short and i want to drive my bike. I got the answer that the parts will be sent on the next day. On the next day i emailed for tracking number, but a staff member said that my parcel was not sent and will be sent on Friday.
I waited until Friday and the same guy answered that my parcel was not sent and will be sent on Monday. Ok.
On Monday i got email that there is no one part in the stock. How it is possible? I paid for it a week ago and after a week a got message that the part is not in stock. I lost a week of time. Moreover, this part is still available and in stock on the website. So, maybe only not for me.
I placed two stars cause the second part was delivered, i got the refund fast and i had a positive experience with this company before.

24 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Partversal

Antwoord van Partversal

Hello,

Thank you for your feedback.
The situation you have mentioned is well known to us. Please accept our apologies for the situation and the delay. The part we have told you is not available any more, it is not in stock. We have deleted the advertisement of that part, we should have done it sooner. Thank you for pointing at our mistake. We are glad that you have received the refund, that you had a positive experience before. We hope we will have more positive experiences with you in the future.
Please accept our sincere apologies for this inconvenience.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer