We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hello to whom it may concern. I hope this message meet you in good health. I have not Received my order yet , I’m not sure what’s going on . I placed my order on 9/29/2026 and yet to receive my packag... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It looks beautiful, however, the true test will be upon regular gold to skin contact how will it hold up and how long abd under what kind of wear. Also over time what can we expect in discoloration on... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On time, fast delivery.. just as expected quality.. over all, the comfort you want when spending this money, is given by this company as we wished for. Zzolid company!!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality at an affordable price I used to buy a similar bracelet from a competitor but then they went SS I like that fact that with this it’s an actual precious metal! Good job Dazzin don’t change... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Providing quality mens jewelry at reasonable prices. Italian Made Chains in 925 Sterling Silver and 14k Gold bring out the luxury with quality that fits just right. Oh that's Dazzin!


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

56 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 44% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(56)

50 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice Gift

Even the box is high quality. The bracelet is very handsome and heavy for its size. Shipping was quick. I'm proud to give it as a gift.

20 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gold necklace.

Quality necklace. Quick shipping and arrival. Great price.

4 maart 2026
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

Thank you for the 5-star review! We’re glad you enjoyed the quality, quick delivery, and value. Thank you for choosing DAZZIN.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good customer service although!

Bad customer service ordered for there chain not deliver.

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your concern. After reviewing our records, we were unable to locate an order under the information associated with this review.

It’s possible the order may have been placed under a different name, email address, or through another retailer. Please feel free to contact our support team directly with your order number or additional details so we can look into this further and assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The bracelet is exactly what I ordered

The bracelet is exactly what I ordered. Great quality. Thanks

11 februari 2026
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

Thank you for the 5-star review! We’re glad to hear the bracelet was exactly what you expected and that you’re happy with the quality. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great shine

Great shine, fast shipping. Was hopeful that the clasp would have been larger and easier to use. The weight is within range of advertising, but would have hoped it was on the higher side based on the 22 length. Overall a nice piece, needs more weight to really feel like a luxury piece.

18 februari 2026
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

Thank you for your review and for sharing your feedback. We’re glad to hear you were happy with the shine and fast shipping.

We appreciate your comments regarding the clasp and weight. Our pieces are designed to stay within the advertised weight ranges while maintaining durability and comfort for everyday wear. As for the length, feedback like yours helps us continue improving future designs so we can make them even better.

We truly appreciate your support and hope you enjoy your piece.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never got my package

Never got my package

8 februari 2026
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

We’re sorry to hear about your concern. After reviewing your orders and the tracking information, both of your orders show as successfully delivered to your mailbox according to the carrier’s records.

If you’re unable to locate the packages, we recommend checking with other household members or neighbors, as well as contacting your local postal carrier for additional delivery details.

If you still need assistance, please feel free to reach out to our support team and we’ll be happy to review this further with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

4mm is a nice size(strong)

Easy ordering. Nice product

5 februari 2026
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

Thank you for the 5-star review! We’re glad to hear the ordering process was easy and that you’re enjoying the 4mm rope chain. It’s a great size and a strong everyday piece. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I am merely waiting for the refund to…

I am merely waiting for the refund to arrive, I am anxious. It’s been a while. I have not heard anything since your last statement here.

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

Thank you for your message. After reviewing your order, we can confirm that your full refund has already been issued. Once a refund is processed on our end, it may take a few business days for your bank or payment provider to post the funds to your account.

If you have any trouble locating the refund, we recommend checking with your bank for the most up-to-date status.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

GOOD SERVICE!

29 januari 2026
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

Thank you for the 5-star review! We’re glad to hear you had a great experience and hope you’re enjoying your Cuban link ring. We truly appreciate your support ✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

the bracelet

my boyfriend wears it every day and loves it so much i’m so glad

31 december 2025
Logo DAZZIN

Antwoord van DAZZIN

Thank you so much for the 5-star review! We’re so happy to hear that your boyfriend loves the bracelet and wears it every day, that truly means a lot to us. Thank you for choosing DAZZIN!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer