Dealz Dive Store Reviews 

10
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Online marktplaats
  2. ook in
  3. E-commerceservice
  4. Elektronicawinkel
  5. Huishoudartikelen groothandelaar
  6. Kookwinkel
  7. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

Dealz Dive is a U.S.-focused online store offering everyday home, kitchen, tech, and lifestyle products at affordable prices. We focus on practical products, secure checkout, fast U.S. shipping on selected items, and friendly customer support. Our goal is to make shopping simple, useful, and trustworthy for customers across the United States.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

10 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(10)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order that never arrived

I placed an order over a month ago and have been told multiple times that the shipment has arrived to the post office when it has not. The post office is in my home town and we know everyone that works there the package never arrived. The “support” staff just keeps saying it has arrived according to their records and to ask the post office. Bottom line the package never arrived and the so called support staff is absolutely no help.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

Hi, we're truly sorry for your experience. We understand why you're upset, and we certainly don't want you to feel ignored. Since the post office has confirmed they never received the package, we'll investigate this with the carrier right away. If the shipment is confirmed lost, we'll arrange a replacement or a refund. Thank you for giving us the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on May 1

I placed an order on May 1, 2026 and I have not received my order. Can’t get any information on my order. It’s very frustrating, paying for something and not receiving information or product. Very disappointed.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

Hi, we're very sorry for the delay and frustration. Please send us your order number, and we'll check the latest shipping status and help resolve this for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

PACKAGING FOR SHIPPING QUESTIONABLE

Shipping time lengthier than I'd like. Product came slightly crushed due to shipping handling but that can be expected. The product wasn't working properly due to the rough handling in shipping but I was able to get it to work after some tweaking. Advise bubble wrapping for shipping to avoid damage in future.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

Hi, thank you for your honest feedback. We’re sorry the shipping took longer than expected and that the product arrived slightly crushed. We understand how frustrating that can be.
We’re glad you were able to get it working, but we also agree that better protection during shipping is important. We’ll share your feedback with our shipping team and work on improving packaging, including adding more protective wrapping where needed.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not impressed.

Haven't learned how to make it stick to my dash without using the included pad. It will not stick on its own. I'm not sure I want to use the adhesive backed pad on my dash. Not very impressed. Would not recommend at this point.

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

Hi, thank you for your feedback. For this holder, you do need to use the included dashboard pad for a secure grip, especially on textured or curved dashboards.
The pad is designed to be removable and should not leave residue when removed properly. We also mention on our website that the dashboard pad should be used for best results.
Please try installing it with the pad, and if you still face any issue, contact us and we’ll be happy to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would not charge iPad

Would not charge iPad,would not recommend.

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

We’re sorry to hear the cable did not work properly with your iPad.
This should not happen, and we’d like to make it right. Please contact us at support@dealzdive.store with your order number or checkout email, and our team will help with a replacement or refund.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WARNING!!!

I ordered the steel cloths and it did not work at all! I contacted them to cancel this, and they wanted a video in order to cancel it and don't even know how I got on a monthly subcription. I just rec'd notice from c card of being charged again. This makes me so mad! I can not send a video and they ignore my emails. And every time I try to open their website, my Security goes on my computer! I have no other alternative but to cancel my credit care and get a new card again! Because of sites like this!!!

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

We’re sorry to hear about your frustration.
Your subscription has already been canceled, so you will not be charged for any future subscription orders. When the subscription was originally purchased, a confirmation email was sent with the subscription details, and another email was sent before/when the next subscription order was processed.
We understand there may have been confusion, but the subscription details and management options were provided by email. Regarding the video request, this was only requested so our team could better understand the product issue and review it properly — not to make the cancellation difficult.
If you still need help with the recent charge or order, please contact us at support@dealzdive.store with your order number or checkout email, and our team will review it.
Thank you,
Dealz Dive Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered product through PayPal

I ordered product through PayPal, I NEVER RECEIVED IT, after filing with PayPal my claim was denied due to this Sh*t company said they had delivered and gave a bogus tracking number, and PayPal believed that Company. This company is a SCAM! DO NOT ORDER FROM THEM! I to only gave a one star due no ZEROS were available. Very pissed customer.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration.
We checked and could not find any email from you regarding this issue. Please contact us at support@dealzdive.store with your order number or checkout email, and our team will review the order and help issue a refund if the package was not received.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on February 12 its now March 13…

Ordered on February 12 its now March 13 still hasn't arrived. Their stuff ship's from China, must be on the slow boat. Finally got an email after asking when it will ship. Won't get another dime from me.

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

Your order was affected by a stock and inspection delay, which caused it to take much longer than expected. This is not the experience we want for our customers, and we apologize for the poor communication during the wait.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought many items from this site

I bought many items form theme like socks and cables and i love the quality and the delivery was very fast.

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

We’re happy to hear that you loved the quality of the socks and cables, and that your delivery arrived fast. We truly appreciate your support and are glad you had a great shopping experience with Dealz Dive.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's a SCAM !!!!! DON'T PURCHASE ANYTHING FROM THIS COMPANY!

It received 1 star only because I couldn't give it zero stars. This company allows you make an order includes postage charges your card then sends the items under a fraudulently produce postage label then the postage won't deliver until you pay the postage that they should have paid. In my case the postage was comparable to the cost of the items I ordered. I am frustrated because they don't respond to emails and I want a refund of my money. Ordered 1/25/26, received letter from USPS on 2/9/26.
After sending an email stating they were going refund my order and the additional postage, they only refunded the order amount.

24 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Dealz Dive Store

Antwoord van Dealz Dive Store

We’re very sorry for the frustration this caused.
We understand you already contacted our support team and received a refund for the order amount. We’d like to review the remaining postage issue again and make sure this is handled properly.
Please use Trustpilot’s information request to share your order number or checkout email, so we can locate the case and review the USPS postage notice and previous refund details.
Thank you,
Dealz Dive Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer