De Noir Reviews 

66
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY. I ordered a dress for a wedding and was told it would arrive within 20 working days. I waited 7 WEEKS. I contacted Dion Noir halfway through and cancelled the order... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was pleasantly surprised! Would definitely recommend this company. I saw the reviews were not great so was a bit worried…. But honestly, the dress was beautiful! Lovely colour, well made. I got a s... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order. I ordered a dress from them on 06.08.26, payment came out straight away, received a confirmation email for my order and I’ve heard nothing since. My tracking says ‘label created’ but thi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing brand! The dresses are unreal! I've not had much self confidence recently and your dress made me feel amazing!! I will definitely be purchasing again in the future, also the personailised hand... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

We believe in longevity. In fitted silhouettes that hold their shape and still look good once the trend disappears. That’s why we only produce in limited quantities, so you’re not showing up in what everyone else is wearing. DE NOIR is about feeling amazing in your clothes. Whether it’s a rooftop party, a holiday getaway, or your best friend’s wedding - these are the dresses that are made for your moments. And they’ll still look just as good the next time you wear them.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

66 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(66)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.
I ordered a dress for a wedding and was told it would arrive within 20 working days. I waited 7 WEEKS. I contacted Dion Noir halfway through and cancelled the order because the waiting time was completely unacceptable. I clearly stated that I would not accept the parcel and that it should be returned to sender.
The dress was returned, and since then — NOTHING. They have completely stopped responding to my messages. I am still waiting for my refund for an item I never even received.
Absolutely unacceptable customer service. Save yourself the stress and money and order elsewhere.

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order

Do not order. I ordered a dress from them on 06.08.26, payment came out straight away, received a confirmation email for my order and I’ve heard nothing since. My tracking says ‘label created’ but this hasn’t changed since the day I ordered. I’ve emailed the customer services multiple times with no response despite their website saying that someone will respond in 24hours. I’ve left comments on their Facebook posts asking them to respond but the comments get deleted. Scam

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Hi,

We’re sorry to hear about your experience. However, DE NOIR is a completely separate UK business and is not connected or affiliated with Dione Noire. We trade exclusively through denoir.co.uk and did not process your order or receive your payment.

This review has been posted on the wrong company’s profile and is affecting our independent business rather than the company you purchased from. Their Trustpilot profile can be found here: Dione Noire’s Trustpilot profile

We kindly ask that you remove this review from our profile and post it on the correct company’s page. If Dione Noire remains unresponsive, we recommend contacting your bank or payment provider regarding the transaction.

DE NOIR

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience

Terrible experience! I never received my order. Or get a response on my emails
Horrible policy, no refunds
Don’t believe in this Scam

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Hi,

We’re sorry to hear about your experience. However, DE NOIR is a completely separate UK business and is not connected or affiliated with Dione Noire. We trade exclusively through denoir.co.uk and did not process your order or receive your payment.

This review has been posted on the wrong company’s profile and affects our independent business rather than Dione Noire. Their Trustpilot profile can be found here: https://www.trustpilot.com/review/ladionenoire.com

We kindly ask that you remove this review from our profile and post it on the correct company’s page. If Dione Noire remains unresponsive, we recommend contacting your bank or payment provider to report the transaction and request a chargeback.

DE NOIR

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's a scam

It's a scam, do not order anything

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Hi Helena,

DE NOIR is a completely separate UK business and is not connected or affiliated with Dione Noire. We trade exclusively through denoir.co.uk and did not process your order or receive your payment.

Your review has been posted on the wrong company’s profile and is therefore harming our independent business rather than the company you ordered from. Dione Noire’s Trustpilot profile can be found here: https://www.trustpilot.com/review/ladionenoire.com

We kindly ask that you remove this review from our profile and post it on the correct company’s page. If Dione Noire remains unresponsive, we recommend contacting your bank or payment provider to report the transaction and request a chargeback.

DE NOIR

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Parcel never arrived and have not…

Parcel never arrived and have not received a new dress or a refund and all emails I have sent have been ignored. Will have to apply for fraud through my bank to get my money back

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Hi,

We’re sorry to hear about your experience. However, as we explained when you contacted us by email, DE NOIR is a completely separate business and is not connected or affiliated with Dione Noire. We trade exclusively through denoir.co.uk and did not process your order or receive your payment.

This review has been posted on the profile of the wrong company and therefore affects our independent business rather than Dione Noire. Their Trustpilot profile can be found here: https://www.trustpilot.com/review/ladionenoire.com

We kindly ask that you remove this review from our profile and post it on the correct company’s page. We agree that contacting your bank or payment provider to discuss a chargeback would be the appropriate next step if the responsible company remains unresponsive.

DE NOIR

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was pleasantly surprised. I recommend

I was pleasantly surprised! Would definitely recommend this company.
I saw the reviews were not great so was a bit worried…. But honestly, the dress was beautiful! Lovely colour, well made. I got a size large as I am a size 10-12 with a broad back - it’s fitted brilliantly, although I will get it taken up just slightly… I’m only 5ft.4.so needs an inch or so off the bottom. Ordering was easy, delivery was fantastic with regular updates. Will definitely buy from here again

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a dress 4 weeks ago and it…

Ordered a dress 4 weeks ago and it still has not showed up. I have been back and fourth with emails but very poor customer services. Would not recommend

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Hi Rachel,

Unfortunately, this review relates to the wrong business. We have checked our complete order and email records and have no purchase or correspondence matching the experience described.

Dione Noire is an entirely separate company with no connection to DE NOIR. We are a UK-based brand and our only official website is denoir.co.uk. A review left on our profile will not reach or affect Dione Noire—it only damages our independent business.

Please remove this review and repost it on Dione Noire’s correct Trustpilot profile: https://www.trustpilot.com/review/ladionenoire.com

As your order has not arrived and the company is no longer responding, we recommend contacting your bank or payment provider to request a chargeback. You may also wish to report the website if you believe the transaction was fraudulent.

DE NOIR

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing dress! Amazing company!

Amazing! I have been trying to find a dress for my best friend’s wedding and went for the Charlotte dress in Olive. WOW it’s absolutely stunning and I feel like a million dollars. It’s so hard to find things that fit well and this really was made for me. Even more funny as my name is Charlotte - maybe it’s a sign! Thanks so much for the speedy delivery and gorgeous packaging.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review - it truly means so much to us!🥹 Reading messages like yours is one of the best parts of what we do. 🤍

We’re so happy to hear that you love your Charlotte dress. We had to smile when we read that your name is Charlotte too, it really does feel like it was meant to be.

Knowing the dress made you feel like a million dollars makes us incredibly happy, because that's exactly how we want every woman to feel when she puts on a DE NOIR design.

We're also delighted to hear it arrived quickly and that you enjoyed the packaging as well.

We hope you have the most wonderful time at your best friend's wedding and create some beautiful memories.

DE NOIR

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No delivery!

No delivery!
Extremely disappointed that my dress has still not been delivered I’ve been waiting for over 3 weeks! I’ve had no tracking updates and I’ve been told I cannot have a refund. Scam .

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Hi Ellie,

We're sorry to read your review. However, after thoroughly checking our records, we have been unable to locate any order under the name Ellie Salt.

We have also reviewed all of our customer service enquiries and have not received any emails reporting a missing parcel or requesting assistance with a delivery issue.

Please contact us at info@denoir.co.uk with your order number and the name the order was placed under, and we will be happy to look into this for you as soon as possible.

DE NOIR is committed to providing prompt customer support, and we take any delivery concerns very seriously. We are always happy to investigate and resolve any genuine issue.

Kind regards,
DE NOIR

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No delivery

Ordered a dress on a Monday with expected delivery by Friday.
On Tuesday, I had an email saying the dress had been sent out.
On Thursday evening, I got an email saying they wouldn’t be able to send it out for another 14 days!!
Didn’t give me any options, just refunded the money so have to look for something last minute.
Won’t be using again.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

We are sorry that we were unable to fulfil your order within the originally estimated timeframe.

As soon as we became aware of the issue, we issued a full refund and, as a goodwill gesture for the inconvenience caused, provided a £10 gift card the following day.

To clarify, after the refund had already been processed, you contacted us to ask whether the dress would still be shipped free of charge. As the order had been fully refunded, the dress was not eligible to be sent free of charge. The £10 gift card had already been provided as our gesture of goodwill regarding the delay.

Whilst we understand your disappointment at needing to find an alternative outfit at short notice, we believe we acted fairly by issuing an immediate full refund and providing additional compensation despite the order not being fulfilled.

We apologise again for the inconvenience caused.

– DE NOIR Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommended

Excellent website and communication re delivery. Lots of choice and the dress was very good quality. Would recommend

17 maart 2026
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Thank you so much for taking the time to leave us a review , we really appreciate it 🤍

We're so happy to hear you had a great experience with DE NOIR. Reading reviews like yours genuinely means a lot to our small team.

Thank you for recommending us, and we hope you love wearing your dress.

DE NOIR

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy transaction - minor shipping concern.

For the most part, this was a very smooth purchase. I did get a separate email from the shipping company to pay for duty taxes and I wasn’t sure if it was legitimate. It would have been nice if I was notified this could happen.
Otherwise, shipping was very fast, and the dress was beautiful and as described.

11 maart 2026
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Thank you so much for your feedback, we really appreciate you taking the time to share this 🤍

We understand how receiving a separate email about import duties from the shipping company can feel uncertain. We’ve now improved our checkout so that taxes are shown clearly at checkout and are prepaid before shipment, meaning there will be no additional import fees or charges after purchase. Transparency is really important to us, and we never want anything to feel unexpected.

Your feedback genuinely helps us improve our service and operations, so we really value you highlighting this.

So glad to hear the dress arrived quickly and that you loved it, that means a lot.

Hope you feel amazing in it 🤍

DE NOIR

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Quick delivery, friendly customer service and most importantly the dress fits me like a glove!

12 februari 2026
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Thank you so much for taking the time to leave us a review, we really appreciate it 🤍

So glad the dress fit you perfectly, that’s exactly what we want for every piece. Hope you feel amazing wearing it.

DE NOIR

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful dress

Beautiful dress! Such great customer service! Replied so quickly when I asked about the order! Dress looked stunning on! Can’t wait to repurchase! Thank you so much! A

12 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Terrible customer service, I sent a dress back a week and a half ago. I paid for it to be sent signed for delivery arriving the next day by 1pm. No one has responded to my emails asking what it happening and if the dress has arrived, even though I have been able to track the parcel and it says delivered.
Extremely frustrating and feel very let down after my initial email response about enquiring about how to return came back to me the next morning.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo De Noir

Antwoord van De Noir

Hi Sophie,

We have reviewed your order and correspondence history. Your initial return enquiry was replied to on December 1st and again on December 4th. Both responses were delivered successfully, and you replied within the same email thread, which confirms receipt of those communications.

Your refund was issued on December 1st and is currently processing within the standard 5–7 working day banking timeframe.

As we always advise, as long as you have tracking details and they show that the return has been successfully delivered, there is nothing to worry about, the return is fully logged on our system.

We understand that you felt a response had not been provided, however the email trail indicates otherwise.

If you require any further details regarding the refund amount or timestamps of communication, please let us know, we have these on record.

Kind regards,
DE NOIR Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Quality and Service

10/10 experience with De Noir. I searched high and low for the perfect green dress and they made my vision come to life :) I received so many compliments on the day. Would happily buy from them again. Don’t hesitate ❤️

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer