We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My family has enjoyed trying camel milk for the first time. I was pleasantly surprised by how good it is! My boys are six and eleven and they can't get enough of it! Both have issues digesting cows mi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have received milk before from a friend to try it. We purchased this time 6 frozen and it was fantastic! Thank you for such a wonderful experience. I truly believe this helped my son years ago with... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I love the product.. very happy with the ordered sample. Couldn't continue because they increased the price. Still checking to see if they lower it.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Payment were taken 3-4 weeks earlier and I had to email you twice requesting some shipment information and updates. I thought the shipment was lost, misplaced or was overlooked. Finally, Desert Fa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Boodschappenbezorgdienst
  2. ook in
  3. Melkveebedrijf
  4. Natuurvoedingswinkel
  5. Zuivelhandel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Desert Farms - Camel Milk! Natures most wholesome dairy beverage. Prized for centuries by nomads and bedouins. Buy Camel Milk Online - Product of USA


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

279 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 57% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(279)

34 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t order

I ordered once from desert farm and was really happy. I ordered a few days ago again and I haven’t received any confirmation or do they respond to any of my emails. The phone number doesn’t work either. I don’t now what to do at this point. Is a refund possible or what to I do?

29 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

Hello Songul. In order to help you solve this. Could you contact us at support@desertfarms.com so we can exchange information about your order please?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed order in December that was…

I placed order in December that was supposed to be shipped out January 2 and every week I have tried to get someone to tell me where my order is and after several tries I occasionally receive a response but every week there is a different reason given and then no follow up

22 december 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

We apologize for the delay in how long it took for the order to ship out. Between holidays, extended delivery times from carriers and negative 30 degrees it has been a challenge. Your order is on the way.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Experience has been the worst I’ve ever…

Experience has been the worst I’ve ever seen. Was supposed to get my subscription order almost 4 weeks ago and still no sign of it. Been reaching out to the customer service through text and emails, there has been absolutely NO response from anyone. Absolutely terrible service. Will be canceling subscription services for its undependability and nonexistent costumer service.

21 november 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

Hello Maggie, The order was cancelled and refunded per your request so there was not an order to ship out. We apologize for any confusion on this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UK site is an actual scam

UK site is a scam - you'll see below responses from them suggesting that they are separate entities...

Same owner is for both US & UK - you can check Desert Farms Ltd companies house, the truth is there & connect the dots.

9 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms


We appreciate your concern and understand the importance of transparency. We want to assure you that we take these matters seriously. While we strive for clarity in our business operations, we understand that discrepancies can create confusion. Please feel free to reach out to our customer service team with any further questions or concerns you may have. We're committed to ensuring a positive experience for all our customers.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Although the milk was with greatest…

Although the milk was with greatest test and health beneficial ..for me the processing time and shipping was very disappointed .. you guys have to improve your shipping and handling .

21 december 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our camel milk to be delicious and beneficial for your health. However, we apologize for any inconvenience you experienced with our processing and shipping times. We understand the importance of timely delivery and are constantly working to improve our shipping and handling processes to ensure a smoother experience for our customers. Your feedback is invaluable to us, and we'll take your comments into consideration as we strive to enhance our services. If you have any further concerns or feedback, please don't hesitate to reach out to our customer service team. We appreciate your support and patience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good deliver packaged nicely and…

Good deliver packaged nicely and product is very good I wish I could afford it all the time but I can't so I wait for the big sale

25 november 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

Thank you for the review Patti! We do have many different options on our website now for deeper discounts on the milk.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered £157 worth of products since…

Ordered £157 worth of products since November 26th. Several phone call, emails, requests for refunds still have gone unanswered. I am now going have to pursue my refund through official financial channels. Never again

26 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms


We're truly sorry for the inconvenience and frustration you've experienced. This is certainly not the level of service we aim to provide to our valued customers. We understand the urgency of your situation and apologize for the delay in processing your refund and responding to your inquiries. Please know that we take your feedback seriously and are committed to resolving this matter promptly. We'll make every effort to address your concerns and expedite your refund through the proper channels. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience and understanding during this process. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick service

Quick delivery, great discount and great customer service.

25 november 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

Thank you for the positive review Marilyn! We hope you enjoy your order.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Your website has an error

Your website has an error. When you offer 3 jars of ghee, the order form states hump fat. I am a new customer...I have never even tasted camel milk yet...on black friday I tried to order 3 jars of ghee, and 6 jars of hump fat....I wanted my Mom to try it. She is 91. What I got in the mail was 12 jars of hump fat...a bit much for a newbie...I tried ph contact, and em when I discovered the error...I got no response.

24 november 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

We're truly sorry for the mix-up with your order. We'll swiftly correct the error and send you the correct items. Our customer service team will reach out to arrange the return of the incorrect items and ensure you receive what you originally intended to order. We apologize for any inconvenience and appreciate your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

We're thrilled to hear that you enjoyed our camel milk! Thank you for sharing your positive experience with us. If you have any further feedback or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We appreciate your support and hope to serve you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have a subscription for desert farms…

I have a subscription for desert farms camel milk for my grandchildren. They have a dairy intolerance but do great with camel milk.

23 oktober 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that our camel milk has been a great option for your grandchildren, especially considering their dairy intolerance. It's wonderful to know that our product is able to provide them with a suitable alternative that works well for their needs. If there's anything else we can do to make your experience even better, please don't hesitate to let us know. We appreciate your support and look forward to continuing to serve you and your family!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Their Milk tastes fresh

Their Milk tastes fresh. I personally like the way they handled our last order which took longer than expected. Their price was Alot better than what they charged before. Considering everything, we had a great experience with this camel milk company

23 oktober 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

We're thrilled to hear that you found our camel milk to be fresh and enjoyed the improved handling of your last order. Your satisfaction is our top priority, and we're glad to have provided you with a positive experience despite the delay. We continuously strive to offer competitive pricing and value for our customers, and we're pleased to know that you found it to be better than before. Thank you for choosing us and for sharing your feedback. We look forward to serving you again and ensuring that your experience remains excellent. If you ever have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love camel milk

I've ordered from this company many times and I've been satisfied with each delivery. when things occur out of their control like late delivery and the product spoils, they immediately fix the issue. All you have to do is show proof through taking a picture and they will send over the product frozen. The milk taste good and makes me feel good.

26 oktober 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

We're glad to hear you've been satisfied with our service and products! We aim for smooth deliveries, but if issues arise, we're here to help. Just show proof, and we'll promptly replace any spoiled products. We're thrilled that you enjoy the taste and benefits of our camel milk. Thanks for your support and trust!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of the packaging and the…

The quality of the packaging and the content is awesome. Milk tastes raw

25 oktober 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

We're thrilled to hear that you're pleased with the quality of our packaging and content! However, we're sorry to learn that you found the taste of the milk to be raw. Your feedback is valuable to us, and we'll certainly take it into consideration as we strive to improve our products. If there's anything specific you believe could enhance the taste or if you have any other suggestions, please feel free to share them with us. We're committed to ensuring your complete satisfaction and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Truly awful customer service

Truly awful customer service!

I ordered over £250's worth of camel milk over a month ago which I haven't received but also have had no communication on, they don't answer the phone numbers given, they don't answer emails & they have this far totally ignored my request for a refund.

Awful company - go elsewhere.

1 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

We're sincerely sorry for the inconvenience and frustration you've experienced. This is not the level of service we aim to provide, and we understand how disappointing it must be to not receive your order or any communication regarding it. Rest assured, we take your concerns seriously and are committed to resolving this issue promptly. Our team will investigate the status of your order and ensure that you receive either your products or a refund as soon as possible. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience and understanding as we work to make things right. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor in terms of shipping

Very poor in terms of shipping. They take days to get the order on time not sure the summer when the weather is hot.The milk tastes good though. Poor customer service.

22 oktober 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

When shipping, our goal is to make sure all orders are delivered by Friday that week. We got your order on Wednesday and there is no way it would deliver by Friday with ground shipping. Where you are located the order would ship on Monday or Tuesday and deliver by Thursday or Friday. We apologize that ground shipping is longer transit time then 2 days.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They took my order but they didn’t send…

They took my order but they didn’t send it to me I paid and I don’t have the product, they don’t answer the phone, email or chat. Try contact them before purchase anything from them!

I don’t even know how to get refund back they can’t be reached.

11 oktober 2023
Logo Desert Farms

Antwoord van Desert Farms

Thank you for finally sharing you order information. The order you provided is not in our system, our order numbers never start with the letters UKXXXX. You have not and and never ordered from Desertfarms.com or engaged with any of our customer service reps

DESERTFARMS.COM does NOT ship to the UK. You have left a review on the desertfarms.com page. Our team has never had an interaction with you. The UK website which you have ordered is not associated with DESERTFARMS.COM. While many businesses resell our products internationally we are not affiliated with them. We are a standalone company and deliver camel milk to North America only.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer