We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The tiles are strong and a good size, but there are only 2 right-angle triangles (sharp triangle) per set. I bought two sets and had only 4 in total. Right-angle triangles are one of the most importan... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Incorrect order received and no response as to how to return this order and get what I actually ordered in time for Christmas!!! I’m out of pocket and my son is going to be so disappointed that he ha... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my second purchase of the magnetic tiles as my grandon (7) and my grand daughter (3 1/2) were fighting over the first set. I enjoyed playing with them too. Lots of possibilities, lovely colo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These magnetic building bricks have provided lots of interest and fun for a great nephew so i had no second thoughts about investing in a second box for our grand daughter's 3rd birthday. They have be... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Speelgoed- en spellenfabrikant
  2. ook in
  3. Gezondheidsclub
  4. Kinderspeelgoedwinkel

Geschreven door het bedrijf

Desire Deluxe is committed to providing each customer with the highest standard of customer service.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

78 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(78)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Strong Tiles, But Limited for Building

The tiles are strong and a good size, but there are only 2 right-angle triangles (sharp triangle) per set. I bought two sets and had only 4 in total. Right-angle triangles are one of the most important and useful shapes for building many different structures. For the price, I expected more versatility, and unfortunately additional pieces are not available separately.

26 augustus 2026
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

ring, don't email!

first off, the actual thing i ordered, magnetic tiles to add to a part set my child already has, is great. simple, but lending itself to intelligent, creative play, perfect toy for a young child.
my problems arose during delivery. DDs website uses a bit of mildly annoying software thats pretty widespread now, which lets you type in your address, then when you put in the postcode, deletes the first line, to leave the whole area that postcode covers. on this occasion i didn't notice, & nor did anyone else, so my parcel came out with just my name & the street name. came via amazon, which i wouldn't use knowingly on principle rather than because i don't think they're good at it, & they seem to have simply picked a house at random, taken a close up photo of the parcel at its back door, & gone, sending me a 'we've just delivered your parcel' message.
this fairly simple problem escalated because DD simply didn't respond to my messages on the subject. 3 emails over a couple of days to the 'sales' address they used to confirm the order, another to 'sales' & 'help' which bounced because 'recipients inbox might be full, or they may have set up an incorrect forwarding address', then a message via the website contact form, which said it had been received & would be answered soon, but wasn't. in the end, & without much hope, i phoned, & quickly got through to a real live human being, who looked without success for any of my messages, then chased up the couriers, ascertained that they didn't know where they'd left the parcel, & arranged me a replacement. so all fine in the end, but more faff than you'd hope for along the way.
notwithstanding the shonky comms, i suggest that courier firms in general could generate much goodwill & avoid trouble if they'd simply photo the front door as well. what use is a picture of a back door? if you've got the parcel, you don't need it, if you've not, its not your door & you probably don't recognise it, hence the constant, forlorn 'anyone recognise this door?' posts on local social media. all it does is prove the driver has been to a house somewhere rather than just thrown it in a pond- a low bar. with a front door pic, i'd have happily walked down the street for 20 mins, spotted the place & retrieved the parcel a week ago. just an idea..

3 april 2026
Logo Desire Deluxe

Antwoord van Desire Deluxe

Dear Customer,
Thank you for your order and for taking the time to leave your feedback.
We sincerely apologise that your experience with our website did not fully meet your expectations. We truly care about our customers and always strive to provide the highest level of service.
Following a review of your case, we were unable to locate any emails received from your side at the addresses provided. However, after your phone call, we acted immediately to resolve the situation. We arranged a replacement for you without any inconvenience and also contacted the courier to assist further.
We would also like to highlight that, despite the incorrect address provided in the order, we handled the situation promptly and ensured a replacement was sent without raising this as an issue.
Customer satisfaction is extremely important to us, and we always aim to resolve matters quickly and fairly.
If you have any further questions or need any assistance, please do not hesitate to contact us.
Kind regards,
Customer Support Team
Desire Deluxe

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

annoyed

Order took longer than i thought and when it did arrive i had ordered glue which opened in transit and covered the other items . so don't think i would order with the company again

12 december 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant keep fit and parts dept.

I bought a Hula hoop from another company, shamed to say there were not enough links to go around my waist. Looked up the website that distribute the said hoop to find they supply the extra links. Very cool price so I ordered 3. Paying for them was easy online and they arrived within 48 hours. Well packaged. I would use Desire Deluxe again.

23 juli 2024
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Not received the item - update

Not received the item. Item marked as dispatched from the supplier but courier tracking number says they are awaiting to receive the parcel from the supplier. So suspect theft/fraud/scam.

Update - customer support sending a replacement, so fingers crossed the replacement arrives for Christmas

1 december 2023
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Incorrect order received and no…

Incorrect order received and no response as to how to return this order and get what I actually ordered in time for Christmas!!! I’m out of pocket and my son is going to be so disappointed that he hasn’t got what he asked for :-(. I have emailed several times and contacted on Messenger and Facebook but not resolved as yet…
UPDATE - CORRECT ORDER NOW RECEIVED, THANK YOU 😊

29 november 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super service

It’s the first time I have ordered. The item was a really good price ( cheaper than Amazon) with no added postage charges. It arrived within 2 days in perfect condition.

13 november 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my order

Never received my order. Had a refund with no email explanation.
My daughter was very upset & disappointed.
Really don’t understand why now I get an email to share my experience.

2 oktober 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still not received my order

Still not received my order. Ordered 2/6 emailed asking where it is no reply yet.

1 juni 2023
Logo Desire Deluxe

Antwoord van Desire Deluxe

Hi dear customer.
Thank you for your feedback and please accept our apologies for any inconvenience.
We done investigation and find out that you place an order for replacement part , where our team contact you to confirm which exact part you need. ( massage been send same day of purchase to your email )
Unfortunately, you never replay and warehouse still wait for your confirmation.
We been checked our emails twice and can confirm that no messages been received from you .
So could you please replay to our emails .
Looking forward to sort your problem asap .
Regards
Alen C
Customer Support team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer