Die eigenaren van Domum zijn echt…
Bij Domum lijkt alles leuk en vriendelijk, maar dat is schijn. Ze vragen bewoners om reviews of berichtjes te schrijven over hun ervaring in ruil voor een cadeaubon, zodat het lijkt alsof alles top is. In werkelijkheid is het onprofessioneel, onveilig en manipulatief. Je voelt je niet gehoord en ze spelen in op je zwaktes. Echt niet aan te raden.








