Dreampairs Reviews 

261
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have gotten two different pairs. Military style boots and fuzzy boots from two different affiliated programs. These are the most comfortable shoes you will ever wear in your entire life. These are m... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with my Amazon order and only received one boot instead of a pair. I reached out to the company directly, and they responded very quickly with a clear explanation of my options. They of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered some knit flats in red and some boots. Unfortunately, I received the pair of flats in navy. I sent an email to the support team and they responded within an hour that they received my messag... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Costumer service was very helpful and responded quickly when I was having difficulties shipping an item back. They gave me multiple options I can do to return, which I liked, and a percentage off my n... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shop DREAM PAIRS,Bruno Marc,TOETOS,nortiv8 Shoes online with Free Shipping! Comfortable stylish pumps,flats,boots,sandals,sneakers,heels,oxfords and wedges with discount prices,Enjoy a large selection every day! We put customer satisfaction as our top priority, and with that being said, we're 100% committed to providing you with the very best of service. If you have any questions about products, issues relating to warranty, or product defects, please feel free to contact us. We are always at your service, ready to solve your problems. ------------------------------------------- 📱 Contact Us Live Chat: Mon–Fri (PST) Link: https://www.dreampairs.com/pages/contact-us 00:00 AM–8:00 AM & 9:00 AM–12:00 PM Email: support@dreampairs.com Available 24/7 (Sun–Sat) Phone: +1 609-831-4566 Phone Hours: Mon–Fri (EST) 9:00 AM–8:00 PM]


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

261 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(261)

114 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Christmas Was Ruined By Dream Pairs!

Ordered two pairs online for my wife for Christmas. Boots arrived the first week of December. She tried them on and neither pair fit right. Way off on US sizes. Wrote to them to return for refund. No phone number tyo call them at. They responded telling me I had to pay return shipping costs. Went today to mail them. Two boxes. Would cost $39 each box to ship UPS or USPS. Boots were $40 cost. Ordered 2 pairs to benefit from their "FREE SHIPPING" if order over $59. Now Im STUCK with two crappy pairs of boots and DREAM PAIRS is laughing all the way to the bank!! STAY AWAY FROM THIS SHISTER COMPANY!!!!!

27 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hello Jona,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear about your concern regarding the refund of your order.

We're sorry for the inconvenience our return process has caused you. We will forward your suggestion to the relevant team. To make the return process more convenient for our customers, we will optimize our returns process in the future.

In our attempt to offer you better service and retain you as one of our valuable customers, we will extend our best help to get you taken care of.

We would like to discuss this with you so that we can make things right. Could you contact us for further communication? We will try our best to provide you with a satisfactory solution.

You can email us at contactus@dreampairshoes.com.

We appreciate your opinion and look forward to seeing you soon here.

Sincerely,
Dream Pairs Customer Service Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Have to Pay for Shipping Both Ways, Return Address No Good

12/16/23 Update: When I tracked the boots I returned to the mailing address Dreampairs sent me, so I could email them with the tracking info in order to get my refund, the tracking update said
"Your item was returned to the sender at 3:23 pm on December 15, 2023 in NORTH BERGEN, NJ 07047 because the forwarding order for this address is no longer valid." I emailed them with screen shots of the above and told them if they did not issue me a refund, I would file a complaint with the BBB. I did get my refund and the boots have not come back to me so who knows where they ended up. Shady company all around in my opinion.

Ordered boots for my daughter, had to pay shipping. Boots came very fast, unfortunately, they run very big so I had to send them back. Called to initiate the return, was told I have to pay return shipping as well. Had already ordered the same boots in a size smaller and had to pay shipping for that. In my opinion, this is a poor policy re: shipping for returns, I will not do business with this company again as there are plenty of other companies that will not charge shipping both ways.

10 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hello Holly,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear about your concern regarding the refund of your order.

We're sorry for the inconvenience our return process has caused you. We will forward your suggestion to the relevant team. To make the return process more convenient for our customers, we will optimize our returns process in the future.

Usually, a tracking number to locate the shipping status of your returned package will be needed so that a refund can be issued on time.

In our attempt to offer you better service and retain you as one of our valuable customers, we will extend our best help to get you taken care of.

We would like to discuss this with you so that we can make things right. Could you contact us for further communication? We will try our best to provide you with a satisfactory solution.

You can email us at contactus@dreampairshoes.com.

We appreciate your opinion and look forward to seeing you soon here.

Sincerely,
Dream Pairs Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only given 1 star because I can't give…

EDIT - having now said that I am going to persue this further legally, and after posting this review - I have been told that I will recieve a refund. I will edit this review once the money arrives in my bank account.

Only given 1 star because I can't give 0. Tried to return products (far too small) and kept being offered money off etc - I just wanted a refund.
Eventually was sent an address to send them back to - copied exactly from email and paid for tracked postage service - they have not received them. The Post Office cannot locate the said address! Contacted customer services who said to contact the post office - they can't deliver to an address they can't locate. DO NOT order through the website, I know I never will. Still ongoing dispute after over almost 2 months!

12 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hello Jane,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear about your concern regarding the refund of your order.

We're sorry for the inconvenience our return process has caused you. We will forward your suggestion to the relevant team. To make the return process more convenient for our customers, we will optimize our returns process in the future.

Usually, a tracking number to locate the shipping status of your returned package will be needed so that a refund can be issued on time.

In our attempt to offer you better service and retain you as one of our valuable customers, we will extend our best help to get you taken care of.

We would like to discuss this with you so that we can make things right. Could you contact us for further communication? We will try our best to provide you with a satisfactory solution.

You can email us at contactus@dreampairshoes.com.

We appreciate your opinion and look forward to seeing you soon here.

Sincerely,
Dream Pairs Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for my refund a week…

Still waiting for my refund a week after the goods were received.
Typical Chinese company, the UK sizes are random, UK 5.5 is actually a 4.5, waste of money because you have to pay yourself to return the items then wait for ever to get the refund. I paid with Paypal and now they hold me at ransom saying they can't refund me until I close the case.

11 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hello Elyanne,

Thank you for taking the time to bring this to our attention. I am very sorry to hear that your experience with our shoes.

In our attempt to offer you better service and retain you as one of our valuable customers, we will extend our best help to get you taken care of.

We have reviewed the situation you mentioned. After we receive your returned items, we need to inspect the returned items. After that, a refund will be issued on your order. But the refund failed to process as there was a PayPal dispute being processed for this payment.

We checked that the Credit has been processed and claim is now closed. Please refer to your PayPal account to check more details.

If you would like to discuss this with us further, I would like to attach our email address for the support team. contactus@dreampairshoes.com

If you require any additional information, please do not hesitate to contact us at any time.

Best Regards,
Dream Pairs Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fast shipping.these mary jane…

Super fast shipping.these mary jane dream pairs are so comfortable. I love them.im a crossdresser..trangender 60 years old and can wear and stand in these shoes all day.or night.so so you genetic woman.will love them too.joyce.

19 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Dear Jim, thank you for choosing Dream Pairs shoes and taking the time to write this review. It means a lot to us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

POOR CUSTOMER SERVICE

I placed two orders with Dream Pairs received the first package and realized they run big. I called to stop the second package and was told the package had already been shipped and to just refuse the package when it arrive. I personally took the box to a Fedex location and that when the drama started for me. To this date one month later Dream Pairs hasn't help me at all with filing a claim for the package that I no longer have. Was told by Dream Pairs for me to contact Fedex, I contact Fedex and told to contact Dream Pair to only in the end contact Dream Pairs not once but seven time and the so call Supervisor states she will do a claim which I asked them to do in the beginning. She told me it would take another 21day for a response and I should call back.🤔 VERY BAD CUSTOMER SERVICE.

16 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hello Pickens,

Thank you for taking the time to bring this to our attention.

We understand that you would like to the refund status of your order.

Our agent will discuss this with you so that we can go over the available options with you, assist with anything you need and hopefully restore your faith in us.

Sorry for the inconvenience caused to you.

Best Regards,
Dream Pairs Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would avoid this company if you need…

I would avoid this company if you need to return an item. I have going back and forth with them for days, and they were saying anything possible to not give me a return.

26 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hello Dionne,

Thank you for taking the time to bring this to our attention.

We're sorry for the inconvenience our return process has caused you. We will feed back your suggestion to the relevant team. To make the return process more convenient for our customers, we will optimize our returns process in the future.

I would like to discuss this with you so that I can go over the available options with you, assist with anything you need and hopefully restore your faith in us.

I would like to attach our email address for the support team.
contactus@dreampairshoes.com

I look forward to solving this issue with you and hope to hear from you.

Best Regards,
Dream Pairs Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love Dream Pairs shoes!

I absolutely love Dream Pairs shoes! I probably have 50+ pairs of their shoes. First, it doesn’t matter what style of shoes they are , their shoes are the most comfortable shoes on the market!
Secondly, Dream Pairs shoes set the trend in what is popular and in demand. I get compliments from complete strangers on my shoes! I love all of my Dream Pairs- I have their tennis shoes, ankle boots, pumps, knee high boots, and sandals.

30 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hi Kimberly, we’re so glad to hear that you love our shoes. We're thrilled that it met your expectations! Looking forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dream Pairs, the shoes store you always wanted!

Dream Pairs offer choices without sacrificing quality, confort and looks. All at a very affordable prices.

14 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hi Susan, We’re genuinely honored by your kind words. It’s customers like you who make our job wonderful. Looking forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best boots ever!

I had my eye on them for awhile and I'm very happy to finally have them! They were shipped quickly and packed well.
These boots are so awesome. They are comfortable and are just beautiful. I love them so much. I will recommend these to anyone and everyone looking for a pair of great boots.

7 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hi Leticia,
We’re sincerely happy to hear that you had a positive shopping experience and purchase! Our mission is to deliver the best products possible coupled with quick, supportive service. Reviews like these drive us to keep raising the bar.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service

Placed an order on 4/10/2023.
Order finally arrived on 23/10/2023.Looks like it had been all over the place.No updates on progress of order unless I contacted them.
Order arrived shoes way too small even though I used their measuring guide.
Trying to arrange refund,offered 40%voucher on next purchase or 30% refund and keep shoes!!
Then told to wait 7-14 days before arranging refund.What sort of company is this,treating customers like this,taking your money but trying all ways not too give a refund.Won’t ever deal with these again!!!

23 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hi Eryl,

We sincerely apologize on behalf of our company for the unpleasant experience you had when communicating with us.

There are many uncontrollable factors in shipping delays. Your package had been impacted by these factors and caused shipping delay. You definitely expect to receive these shoes on time. We would like to express my apologies for the waiting that came in the way of handling your order.

I understand that you want to return the shoes after receiving the package because they do not fit. Our customer service has refunded your order as requested. It may take 3-5 business days for the funds to be deposited to the original payment method.

If you require any additional information, please do not hesitate to contact us at any time.

Respectfully,
Dream Pairs Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely horrible company

Absolutely horrible company! Beware if you need to make a return to this company!

23 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hi Esther,

We would like to begin by extending my heartfelt apology for the dissatisfied service you experienced.

We checked that your return package was returned to your address and we did not receive the return package. This package is still in transit to your address, and you may not receive it currently.

According to our contact history, we understand that you would like to receive your refund immediately. Your request is very reasonable as you have already sent the package. However, according to the return process, the refund will be processed within 2 business days once the product has been received at our facility and inspected.

Our customer service understands your concern and provides you with solutions based on your situation.

Royal Mail will return the package to you in the next time, you may pay attention to check the return.

If you require any additional information, please do not hesitate to contact us at any time.

Respectfully,
Dream Pairs Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Black PU Mid-Calf Boots

I love that these boots don't need to be treated or prepped for outdoor wear. There is a nice rounded toe, but the profile of the boot is sleek. The material is good quality, as is the zipper. They go on easily and don't grab at the heel cup when walking. I ordered a 1/2 size up for thick sock room, and I am glad that I did. They are true to size. One more note, they are waterproof for rainy days and cozy enough for wintry ones. I give these boots a perfect 10!

21 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Thanks so much for your feedback Tammy! It makes our day hearing about how much our customers love these shoes and the great service they’ve received from our team. We have passed on your review to our team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great comfort

My experience with Dream Pairs was outstanding, they kept me informed about my product to shipping progress. And my stylish boots were a nice smooth black color.These boots went on smooth;so smooth and easy to put on and take off;the soles were not too hard after wearing for a few days where my feet easily adapted. I like that it doesn't have a high heel, because it makes it more comfortable for long time wear. They are very soft and the zipper makes them easy to put on. Also worth noting, I have a narrow foot and these fit just right so I'm not sure how they would fit on a wider foot. The fit and size is perfect and they compliment any outfit. They look very stylish and I'm loving the smooth black color, they are very comfortable very well made from the fit to the stitching. I highly recommend them...

15 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Thanks for the awesome review about our boots, Stephanie. We’re so pleased to hear it's working just as it should and that you’re enjoying it so much! We’ve passed your kind words on to our product team. If there is anything else we can do, please let us know.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Comfortable snow boots …

These boots arrived promptly in the mail. Communication absolutely superb on sizing and style.
I opened up the mid calf snow boots and put them on. There is faux fleece lining for warmth, it's a flat very supportive sole for durability. Two buckle straps that can tighten up the boot if needed. The round toe gives ample toe box room for comfort. I can honestly say they are very cushiony and comfortable and I highly recommend the snow boots. This is my third pair of snow boots from Dream Pairs.

17 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Thanks so much for your feedback Coll! It makes our day hearing about how much our customers love our snow boots and the great service they’ve received from our team. We have passed on your review to our team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great shoes for great pieces

Love dream pairs,Their shoes are always super comfy and stylish.
Highly recommend for everyone in the family!

16 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hello Peggy,
We're so happy to hear you had a great experience with Dream Pairs shoes. Your review made our day! Our whole team works very hard to keep our customers happy, but we can only do it thank to amazing customers like you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent shoes at a fair price

Excellent shoes at a fair price. I just got some beautiful boots that are a top fashion item for this fall/winter. It looks good, sturdy and fits me like a glove. True to size. So excited to wear it all the time now!

17 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Thank you so much for your kind words! We’re super happy to hear that you loved our product. We work hard to bring you the best experience possible and it makes our day to know we’re close!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

More shoes, Yes Please!

Grey boots with faux fur? Perfect for the autumn weather we've had lately. So comfortable and stylish, and fit just as expected. I'm thinking I may need more boots! Ankle boots at least (blessed(?) with thick calves so many knee boots don't fit well).

14 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Hi Crystal,

We’re so glad to hear that you love our shoes. We're thrilled that it met your expectations! Looking forward to your next visit.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So comfortable!!!

I have 15 pair of work shoes from Dream pair, they are very comfortable and inexpensive. I also have two pair of high heels. Surprisingly, they are extremely comfortable as well. I definitely recommend Dream Pair they are my go to online shoe store.!

16 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

We're pleased to know that your experience with us was a good one, Anna! Thank you for taking a moment to recommend us to others. Your kind words are greatly appreciated, and we hope you won't hesitate to let us know if we can serve you in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Boots are adorable

Boots are adorable. Fast shipping

16 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Dreampairs

Antwoord van Dreampairs

Thank you, Chris, for the amazing review! We put in the work to keep you and all of our clients happy. We hope to see you again. Have a nice day ahead!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer