We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Eddie’s plan works! I started on Aug 24th and since then I’ve changed from eating three meals and two snacks per day to two nutritious meals per day. The meal plan Eddie provides is very effective at... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely has changed my entire mindset around food. I'm not 100 percent there but Eddie's message really has hit home especially around sugar, avoided processed foods and eggs! Really do appreciate... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hi,from Eddie's advise I have embraced the carnivore diet and lost fat and gained muscle.Health wise my blood pressure has dropped and my cholesterol level has not risen with increased red meat and eg... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm not even a paid for member of Eddie Abbew's community (I did purchase his e-book), but his teachings have seriously helped me - lost three stone (and counting), solved recurring gout, reduced... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheidsconsulent

Geschreven door het bedrijf

Eddie Abbew's private community on Skool. "My mission is to help people reclaim their health, body and energy. Achieving fat loss or muscle building is not complicated. Try for yourself." - Eddie


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

580 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 82% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(580)

349 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A supported health journey

When I started a journey for health in the past I didn’t have a community. Joining this programme has helped me by knowing that there are /and being able to interact with - people who are on their similar journeys. This is what has made such a positive and significant difference for me. The weight loss and gaining health has been less of a problem this time around and I know now what to do with all the resources Eddie provides .

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Feeling positive

I decided to join Eddie and his crew because I’ve tried countless diets and they never worked. I’d feel hungry and tired and the weight just used to pile on again.
It was a great surprise to see the amount of food on the 90 day shopping list! It’s all real food just like when I was a child and my mother used to cook from scratch, ( I’m 70).
I thought it was going to be really difficult on this plan but I don’t feel hungry and I feel I have more energy already. I’m 30 days in and I’ve lost over 1 stone (17lbs) already. I have one meal a day which I feel quite satisfied with.
Eddie has a meeting every week which is very encouraging and there is a community of like minded people who are all at different stages and share their experiences.
He’s a straight talking guy, no bs, and he explains everything clearly. If you’ve tried lots of diets and it hasn’t worked then give him a try.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Happy and lighter former sugar addict

I’m 4 weeks into Eddie’s diet and lost 5 kg after trying everything in the book. I was skeptical at first but desperate to shift the weight and improve my health. No cravings for sugar at all - unbelievable! Highly recommended 💪🏼

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m glad I can across Eddie Abbew it it…

I’m glad I can across Eddie Abbew it it the best thing I have ever done. I had a sweet tooth Note had . It is great how the program works. I have been on the program 30days and lost 1stone 1 pound. I have more energy. If you are struggling with fad diets then stop and enjoy real food on this program its worth every penny invest in your health your only here once.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It works!

Better than sticking chemicals into yourself with injections or weightloss pills. This is the healthy way to lose weight and it works! No unknown long term side effects either as you are essentially just eating non processed food! Eddie's plan is easy to follow and I feel great! It is very strict for the first 90 days, but then you can start bringing in other vegetables and fruits etc. once you have become fat adapted. I am on day 29 and I have lost 15lbs already. I have no cravings and I feel like I have more energy. I would recommend this if you are looking for a way to lose body fat but stay healthy. I thought it would be really hard at first but I was surprised at how easy it actually is once you start. Loads of great support from Eddie and the crew and the whole community on Skool too!

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having good guidance

Having good guidance, easy to follow instructions and now it makes sense what you put in your mouth matters if you want to stay healthy, just believe in the Abbew process and the magic happens.

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have never been able to get into the…

I have never been able to get into the program and they have not answered any of my emails

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Abbew Crew

Antwoord van Abbew Crew

Hi Yvonne,

We're sorry to hear you've experienced difficulties accessing the programme.

We've reviewed the account associated with your purchase and can confirm that your payment was successfully received and that an invitation was sent to the email address registered on the account. As we were unable to locate any previous messages associated with the details we have on file, we've now reached out directly so we can get this resolved for you as quickly as possible.

If you don't receive our message, please contact us at hello@eddieabbew.com, and we'll be happy to help.

Kind regards,

Darmo
Abbew Crew Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Oh my WTFU try this!

Oh my, I’ve tried all of the slimming plans out there to the point my next step was to be the weight loss jab. However, I stumbled over This passionate man shouting about steak!
What did I have to loose. Well, what a find, an honest straight talking accessible platform and amazing support network and community that I can draw on 27/7 with not a Bot in sight.

With the Eddie Abbew way of eating which I stress is not a diet, I’ve lost in excess of 10 kgs. Feeling the best I’ve felt, no hunger pangs no feeing deprived and energy levels that only dreamt of. I have come off the pre diabetic list and no longer need to see my GP.
If your looking for a ‘diet’ look elsewhere, if your looking to retrain your body, your metabolism, your eating habits your in the right place. Your body will thank you.
To all the naysayers, just WTFU and try it. The proof is evident.
Thank you Eddie and the team, I’m truly grateful for your dedication. I cannot recommend enough.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

No way to contact for MBG refund (continued)

Eddie Abbew offers a 90day NO BS GUARANEE. The program didn’t work for me só I’ve emailed 4 different address’ I have for him asking for the no BS REFUND and I have received no response! The 90 days Will be up soon. Is there a proper way/email address to send to for refund?… one of the four email addresses worked (I don’t know which). According to the response here they are refunding my credit card the $193.00. Hence I changed from 1 star to 4 stars review. Trust Pilot works!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Abbew Crew

Antwoord van Abbew Crew

Hi Michael,

We're sorry to hear that the programme wasn't the right fit for you.

We'd just like to clarify that we did receive your refund request and responded to it. Your request was received on July 25, which fell over the weekend, and the refund was processed on July 27, the next business day.

Please allow 5–10 business days for the funds to appear in your account, depending on your bank's processing times.

If you have any further questions, please reply to the support team directly and we'll be happy to help.

Best,

Darmo
Abbew Crew Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Most importantly I have seen positive…

Most importantly I have seen positive results. After 5 weeks I have lost 5kg after not being able to shift weight for several years. I have seen a huge decline in cravings for sugar and carbs. The support offered by Eddie Abbew and his team is just right. The third week email encouragement arrived right on time. It is easy to follow the eating regime and I feel great. The app offers lots of information that is easy to watch and follow. Knowing the rational behind the plan was so much better than just blindly dieting in the hope of losing weight. I would definitely recommend if you want a healthier lifestyle that is sustainable long term.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No nonsense roadmap to healing

Eddie Abbew's plan is a refreshing roadmap to healing—no gimmicks, no calorie counting, no weird restrictions, and no pressure to buy endless expensive supplements. He simply gives you the tools to educate yourself and make small, sustainable changes.
​At 47, following childhood trauma and an MS diagnosis in 2024, my health, mobility, and confidence were at rock bottom. I stumbled across one of Eddie’s Facebook videos, and something clicked. On 27 June 2026, I took the leap.
​Today, I am 10kg lighter. More importantly, I can recognise my MS fatigue, I'm kinder to myself, less frightened, and rebuilding my strength.
​The plan is straightforward, no-nonsense, and blunt in the kindest way. It’s a one-off lifetime charge with zero pressure to buy extras, backed by a genuinely caring team and an optional, wonderful community.
​If you’re thinking about it, go for it. You only get out what you put in, but once you adjust, it feels like second nature. You can do it! 🩵✨🩵

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing.

Freeling impressed by Eddie's passion, I purchased Quick Start and subscribed to Skool. The sales video highlighted that there were no hidden extras, or promotion of add-ons: both claims transpired to be not the case.
I soon realised that the way of eating recommended was heavy on meat, particularly red meat. Noticing that there were reminders of how easy is was to contact support, if you had concerns, I quickly fired off an email; as a vegetarian, I wondered whether this program would be right for me
I never received a reply...
Last week, I read an email from Abbew Crew that took me by surprise: it informed me that they knew I had been reading the emails, and that it had been observed that I had not joined the Lives. The tone of this email was, in my considered view, simultaneously passive-aggressive and shaming. I was annoyed to receive something like this, and wrote back, explaining that I had had two surgeries in recent months, and had been unable to take advantage of certain features: I also expressed concern over the tone of the email, and asked to be Unsubscribed. The following day, I received another email, informing me of some 'event' or other; at the end of the email, I read: "Or pehaps you'd lke to create your own Skool."
Hoping to radically change a person's relationship with food by using frequent aggressive marketing, passive-aggressive and shamimg emails is not going to be effective long-term. Oh, and fibre is NOT the enemy; it is dangerous and irresponsible to be pushing this POV.
Disappointing.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Abbew Crew

Antwoord van Abbew Crew

Hi Elizabeth,

Thanks for sharing your feedback, and we're sorry to hear about your experience.

We'd really like the opportunity to look into this properly, particularly your concerns about contacting support and the emails you received. We take feedback like this seriously and want to make sure we understand what happened.

As we don't have enough information from the review to identify your account, please email us at hello@eddieabbew.com with the name and email address used when you made your purchase. This will allow us to locate your account and look into what happened.

We appreciate you bringing this to our attention and hope we can get a better understanding of your experience.

Thanks,
Darmo
Abbew Crew

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have written three emails requesting…

I have written three emails requesting a response and so far absolutely nothing received. Quick to take the money but customer service rubbish.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Abbew Crew

Antwoord van Abbew Crew

Hi Gill,

We’re really sorry to hear that you’ve had this experience, and we sincerely apologise that you haven’t received a response to your previous emails. We completely understand how frustrating that must be, especially after reaching out multiple times.

We’d really like to look into this and get things sorted for you. Please respond to our request for more information with the email address you used to contact us or place your order, so we can locate your details, review what happened, and assist you properly.

Alternatively, you can email us directly at hello@eddieabbew.com with your name and the email address used when you placed your order. Please also let us know how we can assist you, so we can make sure we address your concerns and help resolve the issue.

We hope to hear from you so we can get this resolved.

Thanks,
Darmo
Abbew Crew Support

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not for me. A bit pushy, no point asking for refund, it’s ignored.

Well - I get some of the anti processed food sentiment and admire his passion, but … this diet is controversial due to its high reliance on meat and eggs and long fasting periods, I couldn’t do it, it’s too ‘aggresive’ and i’m pretty determimed usually and not an indulged , i’m good with diet. Just needed to sort midlife tum out / although I was losing a bit of weight as i began, I stopped as I felt unwell, it was just too too hard to do. I couldn’t tell if weight loss was stress related rather than the diet, - simple fact is i felt concerned for my cardio and mental health doing this diet.

But then I did start it when already in a low and stressed state so it’s hard to tell.

A meat and eggs diet devised by an ex bodybuilder just wasn’t for me in the end. . Not everyone can tolerate meat everyday, without fibre fruit or carb. He plays down veg , treating it as not that necessary in nutrition 🤔🤔 - his theory on what spikes insulin and dosn’t is controversial and contested by science. he’s not a scientist. A good Dr will advise you to be very careful with this diet.
He’s making a lot of money over peoples concern about their weight. and targeted at menopause ladies on facebook which it dosn’t suit well but cleverly draws you in so it’s really hard to get out and refunded once you’re paid up.

. I kept the online info i bought rather than asking for refund as he ‘promises’ - becsuse i saw from other review how hard it is to get a refund. Maybe i could go back to things to try it when i’m stronger and want to lose weight again - but also bc I knew asking for refund.
He and his team are fully self believed in what they do, but unaware or sinply not caring of the health risks it does carry.

this is wrong. They are friendly, but pushy, getting a refund would be too hard to manage to get unless you use small claim court few of us have energy or time for - even though they make that refund promise when drawing you in. He knows what he’s doing there , it’s trickster really,
He’s made a lot of money with this.

the diet IS dangerous and not for everyone. You don’t want to lose weight at expense of your health. While it’s all okay for his trusted followers, for the time beimg, longterm cardio heakth msy differ, and it won’t be for all anyeay. So he really aught ti be more upright aboir refunding if they detect that someome isnt happy and it’s not for them. . They’re not though. This is my issue with this compsny !
The anti supermarket pushing sugars and processed food stance is admirable but I already know processed foods are bad for me I don’t really need to pay near £200 to have that drummed into me, . His shopping list was useful and interesting but not worth £160.
I think he needs to be careful in his aggresive dissing of the heajty service though.

I was expecting a diet more suitable for me, not full of red meat and eggs
Also, it’s not financially viable for families on lower incomes as the daily meat element is expensive.
I’d give it a miss if you’re not feeling strong inside , as it carries other health risks.

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Abbew Crew

Antwoord van Abbew Crew

Hi Anna,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the programme wasn't the right fit for you.

We certainly never want anyone to feel unsupported or that their concerns have been ignored. Our team will be reaching out to you directly by email, and we'll be processing your refund in line with our 90-day money-back guarantee.

We appreciate you giving the programme a try and sincerely wish you all the best on your health journey.

Kind regards,

Darmo
Abbew Crew Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still have not received refund

I signed up for this program on May 25, 2026. After reviewing all the information, I realized that this program was not going to work for me due to food allergies.

I also noticed that I was charged $193.00, instead of the $130.00 program price. I did not agree to any of the add-ons that were offered (which Eddie clearly stated in his video that he would not do, because he hates add-ons), so I don't understand why I was charged additional costs.

On June 19, 2026, I requested a refund, but never heard back from anyone. On July 17, 2026, I sent another email requesting a refund, but still have not heard back from anyone.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Abbew Crew

Antwoord van Abbew Crew

Hi Jessica,

We're sorry to hear that this was your experience.

We've now processed your full refund of $193 USD. Your purchase included the Fit For Life Roadmap and optional digital resources, which were processed together as a single order. Please allow 5 to 10 business days for the refund to appear on your original payment method, depending on your bank or card provider.

We appreciate you bringing this to our attention and hope this helps resolve the matter for you. If you have any further questions, please feel free to contact us directly by email.

Kind regards,

Darmo
Abbew Crew Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just join up paid in full with link and…

Just join up paid in full with link and receive no information after that is this a scam

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Abbew Crew

Antwoord van Abbew Crew

Hi Emmet,

We’re sorry for the confusion after your purchase.

We’ve reviewed your account and confirmed that your payment was successful and your Abbew Crew membership is active. Your programme content is available inside the Abbew Crew community on Skool.

Our support team has reached out to help guide you to the correct place to access your materials.

Thank you for your patience, and welcome to Abbew Crew.

Darmo
Abbew Crew Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing received

I have just paid and joined but nothing received but after further contact received information needed to continue.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Abbew Crew

Antwoord van Abbew Crew

Hi Valerie,

We’re sorry for the confusion and frustration caused after your purchase.

We’ve reviewed your account and confirmed that your payment was successful. You do not need to make another payment. We have also resent your invitation to join the Abbew Crew community, where your programme content can be accessed through the Classroom tab.

Our support team has reached out to assist you with getting set up, and we’ll continue to help if you need any further assistance accessing the community.

Thank you for your patience.

Darmo
Abbew Crew Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the best meal plan I have ever…

This is the best meal plan I have ever followed. I’m down 20lbs in 4 weeks, feel energised, never hungry, no cravings and am finally in control of my eating after years of struggling. Like many, I ummmed and ahhhed before signing up but this is the best choice I have ever made. Thank you Eddie!

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The program is very good

The program is very good. Bit hard to adjust to at the beginning but you gradually get a rythem to the process. 30’days in and I can feel and see difference

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer