Ellenvale Interiors Reviews 

511
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and exceptional quality. Lovely my new olive mix cushions, they make my bland sofa look and feel so much more luxurious.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Cushion covers are very pretty, but the inserts have an extremely strong animal smell that does not go away. Not what you expect when you spend ~300£ at all, very disappointing

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Over the moon with my Olive and Blush collection linen feather filled cushions - perfect for my newly decorated bedroom in shades of mauve and plum with oak furniture and a deep rose blush velvet head... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Made 2 orders in 2 weeks I love them that much! Love the inspiration on their website. Makes life so much easier seeing the cushions in combinations. I ordered the covers both times and got inserts my... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel
  2. ook in
  3. Bedwinkel
  4. Meubelwinkel
  5. Slaapkamermeubilair winkel
  6. Woonkamermeubilairwinkel
  7. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

Founded in 2021 by the visionary Annie Johnson, Ellenvale Interiors stands as a beacon of style and sophistication in the realm of soft furnishings. The inception of this online store was not just a business venture for Annie; it was a passion project driven by a desire to blend the timeless charm of English country designs with the modern aesthetics of today. The dedication to creating a seamless and enjoyable shopping experience led to the establishment of Ellenvale Interiors as a go-to destination for those seeking the latest trends in interior design.


Contactgegevens

Soft furnishings for all homes...

Shop our wide range of modern country soft furnishings

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

511 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 61% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(511)

183 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Mixed opinions on products

I am obsessed with 4/5 of my cushions, hence the star rating. The one I loved online was disappointingly the cushion that felt least luxury in my haul which was disappointing. Also placed my order, a day later there was a sale and my items had not yet been dispatched, emailed to ask if I could be reimbursed the sale price as I ordered less than 24 hours prior. Unfortunately my request was denied. Perhaps would’ve been more inclined to shop again if customer service was better.

28 november 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed with cushion colour and odour

Very disappointed ordered the Indian cream striped cushions and they turned out to be more of a beige( tea stained colour) Not the colour I was expecting.
They also arrived in a box loose and not wrapped for protection and had a strong musky smell. Returned them and had to pay the p&p for delivery and return so very costly. Will not be using this retailer again

11 november 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Hi Lyn,

We’re really sorry to read this and to hear you were disappointed with your cushions.

Our Indian cream striped cushions are designed to be a warm, beige-toned cream, but we completely understand that colours can look different in person than expected online. The musky smell and the way your order was packaged also don’t sound up to our usual standards, and we’re sorry this was your experience.

If you had reached out to us directly, we would absolutely have been happy to help and look into a resolution for you, including discussing options around returns. We never want a customer to feel out of pocket or let down.

We do appreciate your feedback and will use it to improve both our product presentation and packaging going forward.

Many thanks,
Ellenvale Interiors

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service

Fantastic customer service. Responded within the hour after I had made an error with my order . Very much appreciated with their prompt response and refund.

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product and good value

Super easy to order, very efficient delivery. Products as described and good quality. Excellent value

10 november 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thanks for taking the time to leave us a fab review! We are pleased to hear that you found the order process easy and delivery quick.

Team Ellenvale xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never shopped with them before

Never shopped with them before. So very pleased with their service. The bedspread is so beautiful.😀

3 oktober 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thank you for your lovely review! We are happy to hear that you love your bedspread.

Team Ellenvale xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cushion Covers

The cushions are really lovely. Good quality material. As I already had duck feather inserts It was really good to be able to choose cushion covers only.

6 november 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thank you Paula for your review. We are happy to hear that the cover only option was useful for you.

Team Ellenvale xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery and beautiful products

Fast delivery and beautiful products! so happy!

3 november 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thank you for taking the time to leave us such a great review Brooke!
We are happy to hear that you loved the products and were happy with the fast delivery.

Team Ellenvale xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Already want to order more

Already want to order more, great quality and fab customer service.

6 november 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thanks for your fab review Emily.
We are happy to hear that you love the quality of the cushions and were happy with the customer service that you received.

Team Ellenvale xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the quality of all the my new…

Love the quality of all the my new cushions, looks so classy and expensive! I love it

6 november 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thank you for your lovely review! We are pleased to hear that you love your new cushions.

Team Ellenvale x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful cushions

Beautiful cushions. Very efficient service.

5 november 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Hey Becca,

We’re so pleased to hear you’re happy with your cushions and our service! Thank you for choosing Ellenvale Interiors and for your lovely review.

Many thanks,
Ellenvale Interiors

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MOULDY CUSHIONS!!!

Bought 2 cushions via Etsy. Both arrived yesterday with an awful mouldy smell!! They stink. Have contacted customer service to advise to which they have said I can return but they won’t pay for the return label! I have already paid for the delivery of 2 mouldy cushions and now I am expected to pay for the return!!! They have advised the quality check would have checked this… obviously not. I have given you the option to come and visit my home and smell these cushions yourself. Such poor customer service so disappointed in your company. I do not want mouldy cushions on my sofa and around my children!!!

UPDATE- the company has now blocked me from their Social media accounts for raising concerns over their mouldy products.

Safety of your staff? Can you please tell me when and provide evidence to support where this has been breached? I will exercise my consumer rights as I suggest you do if you have any evidence to show this I challenge you to provide. How about you instead look into the safety of your customers when you are selling MOUDLY cushions? I have 2 young children in my home and you think this is acceptable? I have reached out and social media to state you will not rectify the problem with the mouldy cushions as you have managed to find a loop hole by saying I am dissatisfied! I am disgusted that you have sent mouldy cushions out that’s what I am. And you have now blocked me for raising these concerns. At what point is this harassment? I have never known anything like this from a company whose CEO will be making millions of off mouldy cushions.

I messaged the CEO of the company to address the issue regarding the mouldy cushions as you blocked me for raising this concern. If you had handled the issue correctly this would not have been needed but you left me no choice other than to try the reach the CEO of the company for some assistance with the problem. Disgusting. I would really appreciate you taking accountability and contacting me direct. But you won’t.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Hi Sophie.

We take all feedback seriously and are genuinely sorry to hear of your disappointment. However, we will not tolerate harassment or targeted abuse towards our social media or customer service team. This matter is now being handled directly with Etsy, through the appropriate dispute resolution process.

We want to reassure our customers that we take product quality and customer safety very seriously, and our team is following Etsy’s procedures to resolve this case fairly. If we believe the safety or wellbeing of our staff continues to be breached, we will not hesitate to escalate the matter further.

Further to your updated review, we would like to clarify that no mouldy cushions were sent to you. We take matters of product quality and customer satisfaction extremely seriously, and we want to reassure both you and our other customers that this is not the case.

Additionally, we must address that you have reached out to members of our staff personally and commented on their social media accounts. This behaviour is inappropriate and will not be tolerated. We will be taking further action regarding this matter to ensure the wellbeing and privacy of our team.

Thank you for your understanding.
Ellenvale Interiors

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10

Stunning cushions and quick delivery!

31 oktober 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Hi Jemima,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you love your cushions and that your delivery arrived quickly.

Many thanks,
Team Ellenvale x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous cushions …

Gorgeous cushion bundle that arrived very quickly and excellent quality

30 oktober 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thank you for your lovely review Sue. We are glad to hear that you love your cushion bundle and the quick delivery.

Team Ellenvale xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality.

Great quality.

30 oktober 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thank you for the 5 star review! We are happy to hear you love the quality of the products.

Team Ellenvale xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful cushion covers

Helpful colour co-ordinations, ease of ordering, nicely packaged and quick delivery.

31 oktober 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thank you for taking time to leave us such a great review. We are happy to hear that you were happy with the ease of ordering, packaging and speedy delivery.

Team Ellenvale xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional quality

Exceptional quality - really made my living room come together and feel more homely. Stunning cushions - speedy delivery. Thank you!

30 oktober 2025
Logo Ellenvale Interiors

Antwoord van Ellenvale Interiors

Thank you for your lovely review Chloe. We are thrilled to hear that you are happy with the quality of the cushions and the speedy delivery.

Team Ellenvale xx

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer