Es Facegobot Reviews 

47
•
TrustScore 2 uit 5

2,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

He realizado tres formaciones con diferentes profesionales de Gimnasia facial y con la formación de face yoga EDU, sin duda para mí, es la que mejor resultados me ha dado. La profesora explica muy bi... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have sent many emails to the company asking them to cancel my subscription only to be ignored. They keep taking money out of my bank unethically. Do not buy from this company. You will be stuck payi... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Compré un curso corto, quería verlo durante una semana, pero una semana después me cobraron el curso completo. Escribí a soporte, me explicaron la situación, no estuve atento. Me ofrecieron una gran o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SCAM SCAM SCAM SCAM “ EUVGENIA BAGLYK IS THE ONE WHO RUNS IT UKRANIAN THIVES SHE KEEPS YOUR CREDIT CARD ON FILE EVEN AFTER YOU LET THEM KNOW YOU DONT WANT THE COURSE BC IS CRAP BUT THEY GO AHE... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

47 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(47)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be careful

Be careful, the take advantage...autofill for free trials then take your money. I bought a Course in good faith. They auto filled for a free trial I did not opt in for then took 129 dollars. Highly unethical modus!

30 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!

Thank you for sharing your experience. We regret that you had such impressions about our service. We would like to clarify that all information about the subscription, including the terms of the trial period and subsequent payments, is specified at the checkout stage. We strongly recommend that you review this information before confirming your purchase to avoid misunderstandings.

If you believe an error has occurred, please contact us at info@facegobot.com and we will endeavor to assist you in resolving the situation.

We appreciate your feedback and will continue to work on making the process of interacting with our platform even more convenient and transparent.

Regards,
FaceGo Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this is truly cheating platform

this is truly a cheating platform, they sell 1.99 dollar course get your card details and then charge your for another 12 month course which you suddenly subscribed for.this is totally trap, people do not trust this platform

8 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!

We are very sorry that you have such a dissatisfaction with our service. We always strive to provide our users with transparent and fair conditions. All important details regarding the subscription, including the price and frequency of payments, are specified on our website.

If you have any problems with your subscription or payment, please contact us at info@facegobot.com. We are available to review your case and offer a solution.

We appreciate your feedback as it helps us to improve our service and provide a better experience for our users.

Regards,
FaceGo Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quedó todo bien facil y entendible con…

Quedó todo bien facil y entendible con la consulta

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

¡Hola!

Gracias por sus comentarios. Nos alegramos de que el proceso de consulta le haya resultado fácil y comprensible. Nuestro equipo siempre se esfuerza por hacer que la interacción sea lo más cómoda posible para nuestros usuarios.

Si tiene alguna pregunta adicional, siempre estamos dispuestos a ayudarle. Le deseamos lo mejor.

Saludos,
Equipo FaceGo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware of scammers - FaceGo

Friends, be careful. This is a business based on people's inattention. I bought several courses for $1.99 and $4.99, including access to Evgenia Baglyk's facebuilding for 7 days. And I didn't see that after registering on the site, I would be charged $99 for annual access. That is, they somehow, without additional confirmation from you, write off money from your card on the 8th day. After a long correspondence, now they are ready to return only 30%. If we talk about the courses - absolutely nothing special. YouTube has everything for free. I contacted my bank for an investigation and refund. I hope I can get my money back.

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!

We are very sorry that you had such unpleasant impressions about our service. We make every effort to make the payment and subscription terms as transparent as possible, including instructions about trial periods and subsequent payments.

If you have additional questions or unresolved issues, please contact us at info@facegobot.com. We are always willing to review your situation and find the best solution.

We value your opinion and continue to work on improving our service to make it more convenient and understandable for all users.

Regards,
FaceGo team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gracias,el soporte me contesto casi de…

Gracias,el soporte me contesto casi de inmediato,les agradezco la ayuda y recomiendo 🙂🙌

28 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

¡Hola!
Gracias por su comentario. Nos alegramos de haber podido ayudarle rápidamente y de que haya quedado satisfecho con nuestro servicio. Tu opinión es muy importante para nosotros y siempre estamos dispuestos a apoyarte.
Si tienes más preguntas, no dudes en ponerte en contacto. Te deseamos todo lo mejor 🙂🙌
Saludos,
Equipo FaceGo

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Scammers. Be careful

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!

We are very sorry that you had such unpleasant impressions of our service. We strive to provide quality services and fair conditions for all users.

If you have any problems or questions about payment, please contact us at info@facegobot.com and we will be sure to help sort out the situation.

Your feedback is important to us and we will work on improving our service to avoid similar cases in the future.

Regards,
FaceGo team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay clear of Buying a course from FaceGO Bot

Similar experience as mentioned by others. Signed up for a $9 course but was charged for a full year. They have a very small box already checked off and selected for you that you want the course for the year. No option to opt in only out. They made it hard to notice that box is already checked and deselect it. It says you can cancel at any time but they won't give a refund. Very shady practice. I have purchased other online courses before and never encounter this.

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!

Thank you for your feedback. We are sincerely sorry that you have such an impression of our service. We strive to provide transparent terms and always inform you about payment details, including the possibility of unsubscribing.

We appreciate your feedback and are willing to review your case. Please contact us at info@facegobot.com so that our support team can promptly assist you and offer a possible solution.

We are constantly working to improve our service and thank you for helping us become better.

Regards,
FaceGo team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was scammed too

I was scammed too! I paid $1.99, and a few days later, they charged me $129 for a renewal I never agreed to!

15 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are very sorry to hear about this situation. We strive to provide our users with transparent payment terms and notify them of any subsequent payments.
Please contact us at info@facegobot.com, and our support team will carefully consider your request. We are here to help and find the best solution.
Thank you for your feedback. We appreciate the feedback and are working to improve our service.
Regards,
FaceGo team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS

SCAMMERS! Same as everyone else. Bought a one off purchase-charged me for a years subscription. I’ll be reporting to all authorities if I don’t get a refund and be warning on all platforms

Disgusting thieves in Eastern Europe

16 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are sincerely sorry that you have such an impression about our service. We make every effort to provide transparent payment terms and timely support for our users.
Please contact us at info@facegobot.com, and our support team will promptly consider your request. We are ready to scrutinize the situation and offer a possible solution.
Your opinion is important to us and we do our best to improve our service. Thank you for your feedback.
Regards,
FaceGo team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FACEGO scam signed up for a $9 Black Friday deal…

I signed up for a $9 Black Friday deal - and 7 days later was charged $129.

I emailed and was given the runaround, stupid marketing speak to deflect and put the blame on me for being scammed by them.

It's been a week and still the same bulshit.

I'm taking this further as I can't afford this.

29 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are very sorry that you have such impressions about our service. We value every customer and always strive to provide transparent payment and support terms.
We understand that situations like this can be frustrating. Please contact us at info@facegobot.com so that we can review your request in detail again. Our goal is to find a solution that satisfies all parties.
We appreciate your patience and thank you for your feedback. It helps us to improve our service and make it more convenient and understandable for users.
Regards,
FaceGo team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers and thieves

Scammers. What they did to all these other people, they did to me. Be warned. Their advert showed lifetime access for $9, which I purchased. Within 7 days, they deducted $129 from me, saying that I purchased a subscription. And they refuse to refund me. Absolutely disgusting thieves. Stay far away.

Edit 10 Dec 2024: Their reply is a joke. I have record of over 23 emails sent to them, and they refuse to refund, even though I have not accessed any of their material. Their idea of customer service is disgusting and unacceptable. This is fraud. I reported them to the fraud department and to my bank. Hope you read this before you are caught as well.

8 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are very sorry to hear that you have encountered such a situation. We always strive to provide a transparent environment for our users and are ready to help resolve any issues that may arise.
Please contact us at info@facegobot.com, and we will promptly consider your request and try to find the best solution.
Thank you for your feedback, it helps us to improve our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charged the wrong price

I had previously spent about 7 euros on a course that I found very good but I did not finish it in time so I re enrolled. this time I have recieved a reciept for 169 dollars when I agreed to pay for an offer of 9 dollars. I have a photo, which I have sent to the company. I expect a full refund
Why do companies act like this when they have a good product to sell?

3 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello,
Thank you for your feedback and we apologize for the inconvenience. We always strive to provide our users with clear and transparent terms and conditions. A situation such as yours is of concern to us and we are ready to look into it.
For a more detailed resolution, please contact us at info@facegobot.com. We will verify and, if necessary, promptly issue a refund.
Your opinion is very important to us and we will do our best to improve our services and avoid similar cases in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thieves!!!

I signed up for $9 but 6 days later they took $129 from my account. They are disgusting thieves!

29 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are very sorry to hear that you are experiencing such problems. We always try to be honest and transparent with our users. All subscription terms and conditions, including price and payment frequency, are specified at checkout.
If there is a misunderstanding with you, please contact us at info@facegobot.com. We will certainly understand the situation and try to help you.
Thank you for your feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be aware of scams

Be aware of scams
Don't waste your money!!! This company is a fraud!!!

30 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello,

We’re sorry to hear about your concerns. Please know that we are committed to providing a trustworthy and transparent service. If there’s been any misunderstanding or issue, we encourage you to contact us at info@facegobot.com.

We’re here to help resolve any problems and clarify the situation. Thank you for your feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FACEGO IS SCAM!!

FACEGO IS SCAM!!! BE AWARE!!!

26 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are very sorry that you have such an opinion about our service. We always try to provide our users with transparent conditions and quality product.
If you have any questions or problems, please contact us at info@facegobot.com. We will be happy to help understand the situation and find a solution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nisiquiera una estrella merece

Nisiquiera una estrella merece,
Pague por un curso que ofrecieron en 1.99dolares y seis dias despues abusivamente se cobraron otros 49 dólares,
Si esto les está pasando vallan a su cuenta en Instagram y en Facebook para que no sigan robándoles a otros DENUNCIEMOS
@Yogafacial_esp
Su perfil .

29 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

¡Hola!
Lamentamos sinceramente que tenga una impresión tan negativa de nuestro servicio. Nos esforzamos por ser lo más transparentes y honestos posible en nuestras ofertas. El precio de la suscripción, incluido el periodo de prueba y los pagos posteriores, se indica siempre en el momento de pagar.
Si cree que hay un error o necesita más ayuda, póngase en contacto con nosotros por correo electrónico en info@facegobot.com. Investigaremos la situación y haremos todo lo posible por corregirla.
Gracias por sus comentarios. Nos ayuda a mejorar.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Scammers. Charge your card for the full subscription amount before the end of the trial period. Beware and stay away.

20 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are very sorry to hear that you had this impression. We always strive to be honest with our users. The terms and conditions of the trial period are detailed when you subscribe and we recommend that you read them before confirming.
If you have any questions or concerns, please contact us at info@facegobot.com. We will be sure to understand the situation and try to help you.
Thank you for letting us know about this!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be aware of scam

Be aware of scam. This company is fraud!!
Made one time promotional purchase of 1.99$. It was an access for them to my credit card. Three month later I realized that they being charging my card for amount 34.99$ monthly.

15 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are sincerely sorry that you have such an impression about our company. We are absolutely transparent in our terms and conditions and in no case connect subscriptions without the consent of the client. All payments, including recurring payments, are processed only after confirmation by the user.
If you encounter any problem or misunderstanding, please email us at info@facegobot.com and our care team will promptly help you sort out the situation.
Thank you for your feedback, it helps us to become better!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are scammers

They are scammers! Please do not put information of card do not buy from them anything they are will chob your money

21 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!
We are very sorry to hear about your experience. We understand your worries and want to assure you that our company strictly observes the rules of data security and confidentiality. All debits are made only with the client's consent and our payment terms are always transparently stated.
If you have any questions or misunderstandings, please email us at info@facegobot.com and we will be sure to help you sort things out.
We appreciate your feedback and are willing to do our best to resolve the problem

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I read the reviews before I paid…


I wish I read the reviews before I paid them !! The same situation happened to me ! They are scammers!

19 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Es Facegobot

Antwoord van Es Facegobot

Hello!

We are sincerely sorry that you have had a negative experience. We take such requests very seriously and are always ready to deal with the situation. All of our payment terms are specified in advance and no debits are made without the client's consent.

If you have any questions or concerns, please email us at info@facegobot.com. Our caring team will be sure to understand your situation and help you find a solution.

Thank you for your feedback - it helps us to become better!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer