Etrusca Gioielli Reviews 

823
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Der Schmuck ist optisch hochwertig aber auch hochpreisig. Die Qualität ist super. Gern würde ich mir noch das eine oder andere Stück kaufen… Nach der Bestellung erhältst du den Schmuck nur kurze Zeit... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The necklace was marginal quality and the ring was too big. I attempted a return beginning the day I received them on Sept. 18. I've sent six emails, a completed return form twice and had one respon... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful product, shipped securely and received the package quickly. For some reason couldn’t remove the pen from the basket and got charged 5€ for something I didn’t really want. 🤔 Otherwise recomm... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am reconsidering my 1 star review that I previously made and giving this company 5 stars for their customer service. They have handled my situation and sent me new earrings to replace the broken on... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Etrusca Gioielli is the made in Italy brand that designs jewels in the exclusive Golden alloy or sterling silver, plated in 18Kt yellow gold.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

823 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 57% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(823)

380 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Qualità top. Servizio da migliorare.

Nulla da eccepire sulla qualità dei gioielli che sono bellissimi. Nelle mie due ultime esperienze di acquisto si sono verificati vari disguidi negli ordini e nelle spedizioni. Il servizio clienti ha cercato di rimediare e alla fine è andato tutto a posto, tuttavia il disservizio c'è stato. Capisco che il lavoro è tanto, ma basterebbe un po' di attenzione per evitare spiacevoli inconvenienti.

21 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Site sérieux

Site sérieux.
Rapidité de l'envoi.
Boucles d'oreilles magnifiques avec superbe pochette pour faire un cadeau.
Je recommande

30 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prodotti veramente eleganti e molto…

Prodotti veramente eleganti e molto apprezzati da coloro che li hanno ricevuti in dono...qualche problemino per la ricezione del pacco ma non dovuto dal mittente....assistenza clienti fantastici, super disponibili e solerti.
Senz'altro mi affiderò a questa azienda per altri regali.

20 juli 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service I have ever…

Worst customer service I have ever experienced.

I placed an order at the end of June for a gift. Then absolutely nothing happened for the next three weeks.

I wrote several times and asked to Cancel the order, because the order was so delayed I had to buy an alternative gift. Finally after three weeks I received a message that my order would be cancelled as requested.

Then, the order was shipped anyway.

I now have tried for a week to get an answer out of customer service how to return the order, as they promised me a pick up by UPS due to their mistake. No answer - despite several attempts.

I have essentially given up now, but I would strongly advise against ordering anything from this company.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Etrusca Gioielli

Antwoord van Etrusca Gioielli

Hello Per,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry for the experience you have had with your order and, in particular, for the confusion regarding the cancellation and the lack of timely communication from our Customer Care team. We fully understand your frustration, especially as the order was intended as a gift and the delay meant you had to purchase an alternative one.

This is certainly not the level of service we strive to provide to our customers.

At the moment, due to the summer holiday period, which has temporarily affected our team’s availability, there are significant delays in our usual response times. We sincerely apologize that this has affected your experience and, most importantly, that you have not received the assistance you were promised regarding the return and UPS collection.

We have personally flagged and prioritized your case internally today to ensure that our team reaches out to you as soon as possible and takes care of the return process for you.

You can also contact us directly via email at customerservice@milor.it or send us a WhatsApp message at +39 366 5734782. Our Customer Care team is available Monday through Friday and will be happy to assist you personally in finding the best solution.

We truly value your trust and are sorry that we have let you down on this occasion. We hope to have the opportunity to resolve this matter properly and provide you with the level of service you deserve.

Warm regards,
The Milor Team · Customer Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Forse anche shein è qualitativamente superiore

Ho ricevuto come regalo un paio di orecchini di questo brand.
Mi sono stati regalati a dicembre, dopodiché li ho conservati senza mai indossarli anche perché nel frattempo ho partorito e non ho avuto occasione di indossarli.
Qualche giorno fa decido quindi di sfoggiarli, ma quando vado ad aprire la scatolina custodita in maniera quasi maniacale, ho trovato gli orecchini completamente ossidati.
Ho dato uno sguardo al sito, non mi sembra neanche così economico ma probabilmente sui siti cinesi che tutti conosciamo, ci sono orecchini che di certo non fanno questa fine. Mi dispiace solamente per la persona che me li ha regalati.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Regalo compleanno

Etrusca gioielli è un marchio già conosciuto. L'esperienza di acquisto on line è stata positiva e si è completata in pochi giorni con un buon rapporto qualità prezzo

13 juli 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pessima

Pessima. L’ultimo acquisto è arrivato addirittura rotto con le pietre sparse nella scatola. Non acquisterò più nulla.

22 juli 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the bracelet catch came broken

the bracelet catch came broken. all attempts to reach you failed. no return call

22 juli 2026
Logo Etrusca Gioielli

Antwoord van Etrusca Gioielli

Hello Valerie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that the bracelet clasp arrived broken and that you were unable to reach us. This is certainly not the level of service we strive to provide.

Please feel free to contact us directly by email at customerservice@milor.it or send us a WhatsApp message at +39 366 5734782. Our Customer Care team is available Monday through Friday and will be happy to assist you personally and find the best solution for your case.

We truly value your trust and would be delighted to provide you with the experience you deserve.

Warm regards,
The Milor Team · Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super

Ottima qualità e servizio di consegna super efficiente. Ormai per regali a parenti e amiche scelgo sempre etrusca

13 juli 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer