We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really poor, most don’t work. Difficult to connect to them. Often fail during charging. Their website is also clunky.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Website rubbish- map filters (sliders) don’t work properly on iPhone. Very slow charger at RHS Bridgewater- only benefit is that the EV parking is close to main door. Charger worked ok otherwise but i... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried to use the unit in craster carpark. Had several attempts, having created an account and loaded some credit onto the account before hand. Did not work ...charge was not initiated. This seems not... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We’re on holiday in Northumberland and these chargers are everywhere. That’s where the positive bit ends! They are awful! 50% at least of the ones tried can not connect because there is obviously no s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Laadstation voor elektrische voertuigen

Geschreven door het bedrijf

Electric vehicle charging software solutions.


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

70 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(70)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What Fantastic Customer Service!

It has been a pleasure working with EV Charge Online to get our EV chargers operational for our staff. Everyone I have spoken to has been super helpful especially Cal Harrington-Smith. He never misses a callback and is always so helpful and polite even when I am extremely difficult to get hold of sometimes and I know he's been trying a LOT. Pleasure to deal with this company.

24 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer support

Customer support was most helpful and answered our queries and provided detailed information on the portals, from a back office point of view.
Also advised that there was no App, wish we'd known this earlier.

11 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Help Given by Cal

Having no understanding how to navigate and use the charging point network , Cal made things very easy to sort.

3 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failed EV charge but still paid

Charged the car in Liverpool Kings dock. Charging started and stopped after 3 minutes. Was charged £12.50 for this.
I moved to another charger and that worked correctly.

I have been charged for both charging sessions , when the first one didn't work and lasted just 3 minutes. Hopefully trying for a refund and have sent an email. Looking at all the emails below I'm not hopeful.

Plus I have another 2 transactions pending in my bank account for the same day for 2 completly different amounts which I know nothing about.

29 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking service at Royal AirForce…

Shocking service at Royal AirForce Museum London. Half of the charges stuck on blue light, QR codes missing or dont work. Ones that do work have no LEDs so you dont know. Ev online web page said charge started but for first 30 mins Tesla said no miles added. Paid £2.0+£0.50.£5 where £5 is for running over £2 for 1 hr charge. It cut off after hour but kept my £5😬 It was running at less than 3kwh and gave me 8 miles of supposed range after continuously slowing down or cutting out. EV online app said charging but Tesla app was more accurate and reflected what little service I was actually getting. I tried to contact them but you need transaction Id from an email they havent sent. Lucky I had charge on car, if youd travelled witj family and needed to charge to get home you would be stranded. Very poor service all round.

27 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Evcharge.Online

Antwoord van Evcharge.Online

Hi. Apologies for the inconvenience you found with the charging. The hourly rate is set by the host and the rate of charge is determined by the availability at the site. We have contacted the host following your feedback to advise them on improving the service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

VERY poor service

VERY poor service, had to deposit £25 up front. One of the charging points was listed as inactive so I used the active one and followed the instructions provided, it said online that it was charging as well as having the green light on the machine that stated it was charging and left it overnight only to find in the morning that it hadn’t charged the car AT ALL, admittedly it hadn’t drained the credit on my account but after looking for a better place to charge my car it has been a complete waste of money. I have emailed to see if I can get a refund for the £24.40 still sat in my account and haven’t heard anything back. PLEASE don’t use this company just look for another charging station if you can

23 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Evcharge.Online

Antwoord van Evcharge.Online

Hi Harry. Apologies for any inconvenience but we have investigated the incident and it would appear that you requested 1KWH charge only which is the 60p you were billed for. I believe the refund of the balance has now been made.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disgusting lack of customer service

An awful company, turned up at Hilton hotel in Chesterfield, couldn't get any of the chargers to work. Had to deposit £30 on my account on the assumption that the chargers would work, have emailed over a week ago and no reply! Will be reporting to consumer direct as seems to be a company not fit for purpose and taking people's money with no service provided!

25 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Evcharge.Online

Antwoord van Evcharge.Online

Hi Lee. We have had no reported issues at the site but we apologise for the inconvenience and have made a full refund. Thanks for your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Must be avoided

Tried charging at Cannock Shopping Outlet, should have read the reviews first. Same experience, they took £25 for a charge that would not start, and now I cannot get any contact with them. The request for a refund through their website produces no action, I have tried twice. They must survive on taking money for no service in return. Don't try to charge there, they will take your money and fail to provide the charge.

21 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Evcharge.Online

Antwoord van Evcharge.Online

Hi Bruce. Apologies for the delay in your request through our website, but I believe a refund has been issued.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor service

Very poor service, they took £45 out of my account for 50 pence worth of charging, Very disappointed, avoid it at all cost.

4 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Evcharge.Online

Antwoord van Evcharge.Online

Hi Robert. Please can you send the details of your experience including the email address used to login, to us at support@powerportal.zendesk.com and we will resolve this issue for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unpleasant Experience with Evcharge Online

I recently had a highly disappointing experience with Evcharge Online. I used their service at the Royal Air Force parking in London, where I was charged £13 for a service that failed to work.

Not only was the charging functionality non-operational, but my attempts to contact Evcharge Online for support were entirely futile. Numerous calls and emails went unanswered, leaving me without a resolution to the issue.

What is particularly frustrating is the lack of responsiveness and the absence of any effort on their part to rectify the situation. Despite my attempts to seek a refund for the malfunctioning service, there has been no acknowledgment or reimbursement from Evcharge Online.

This experience has left me thoroughly dissatisfied with their service, and I would strongly advise others to exercise caution when considering Evcharge Online for their charging needs.

23 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Evcharge.Online

Antwoord van Evcharge.Online

Hi. Apologies you were unable to reach the customer service team. We have improved our contact methods recently and have also issued a refund to your account.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor experience at Meadowhall

Had a very poor experience at Meadowhall green car park with charging my car. Took over an hour to sort out how to start the charge after realising the app wasn’t working. Money was taken from my card for a first -failed - charging attempt. Company did not answer the phone. Very poor customer service and an an app and website that were frankly pretty horrible to get to grips with. Do not rely on this companies chargers.

25 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish Company

Rubbish company keep emailing ref money they owe me without constant success delt with lots of EV companies never a problem profits from credit going in back pocket I think to pay for installation of points AVOID if you can

11 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nightmare trying to contact them!

Nightmare trying to contact them!

They have £44 of credit from me and I have been trying to get them to refund me for the last 6 months. I get no response from their customer service

Tbf the charging functionality works well.

4 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Evcharge.Online

Antwoord van Evcharge.Online

Hi Chris. Apologies for the delay in responding however we did not receive your initial query. A refund has now been issued.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good services

Im very surprised to see negative feedback about EVcharge.online customers services, they are really helpful and replied to all my emails with a very good help, thank you EVcharge.online

19 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t rely on them if you’re in a…

Don’t rely on them if you’re in a remote location! Paid £10 pre-payment to charge the car. Chargers extremely difficult to use with confusing website. Tried charging car in both Seahouses and Lindisfarne in Northumberland and failed miserably to get a charge. They then billed me for the pleasure of our stressful experience which caused us to have huge range anxiety, given the remote location. Customer service ignoring my emails. Terrible, unacceptable service.

25 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Website and comms poor, slow chargers

Website rubbish- map filters (sliders) don’t work properly on iPhone. Very slow charger at RHS Bridgewater- only benefit is that the EV parking is close to main door. Charger worked ok otherwise but it’s a bit clunky to use their website. Agree with other users that there is no way of communicating effectively with them, and despite the EV station stating they had an app, I couldn’t find it on the App Store. Wanted to withdraw the funds from my account but there’s no way of doing so, without requesting account closure. It’s all a bit rubbish when compared to other companies. Don’t bother.

28 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service!

I had been using EVcharge.online for several years on and off and managed to get by except that the public chargers near my home were constantly going offline for weeks on end.

The chargers have now been swapped to a different app and company (due to poor and unreliable service so I’ve been told by the owners).

I have sent 3 online requests in now to get my wallet balance refunded and account closed, but to date no reply and no refund!

I am going to give it 1 more week, then going to get bank to do a chargeback on the payment at EVcharges expense.

24 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Evcharge.Online

Antwoord van Evcharge.Online

Hi Chris. Apologies for the inconvenience with contacting us. We have now upgraded our customer service communication channels and your refund has been processed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible company don’t ever use!

Tried to use their point at RHS Wisley but totally unusable. Several other people saying the same.
Money loaded on their cards but can’t use the points.
DONT EVER USE THEM. unless they refund me I am going to my credit card company using chargeback. Recommend everyone else does that.

11 juni 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer