DO NOT BUY FROM EVEREST LABS. Their customer service has to be some of the worst I have ever experienced. The communication is absolutely appalling. Recently, my cooling unit stopped wor... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Recently I worked with Everest Labs to test out their starter kit and I was amazed at how simple the setup process was. Everything you need was clearly located in the box and it took less than 15 minu... Toon meer
Absolutely appalling experience. This company is completely unreachable—no way to contact them directly, and they take over a week to respond (if they even bother). After months of trying to resolve a... Toon meer
My boyfriend loves it. It was a birthday present that was a semi-splurge as he’s been talking about getting one for a while. The cover is a big help as we live in a farm and we have critters crawling... Toon meer
Contactgegevens
Ground Floor 470 St Kilda Road, 3004, Melbourne, Australië
- support@everestlabs.co
- everestlabs.co
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Incredible Experience!
Recently I worked with Everest Labs to test out their starter kit and I was amazed at how simple the setup process was. Everything you need was clearly located in the box and it took less than 15 minutes to get it all together. From there, it's easily able to fit most people (I'm a 6 foot 3 male) and held the temperature quite low even in the middle of the day. Would highly recommend to anyone looking to start their journey in cold-water immersion!
Waited over 15weeks
Waited over 15weeks
Ordered on the 29th of February, then when the 6 week mark came I emailed, next week it will be delivered, then next week, then at latest next week again and again until it finally got sent out for delivery, then it got delivered to the wrong address and deemed lost (Everest have made a claim with the Courier), the other component however wasn’t ready for delivery after being told it was so when I contacted about that I got upgraded to the pro which was great then that got delivered, the pod then again was delivered but labeled with the wrong address, and returned to sender, that was approx 13 weeks since order now I’m being ignored on all platforms regarding a solution when I was last told we will get back to you the following day, not very good business, there are definitely different ice bath companies that you should research first
These Ice baths are junk
These Ice baths are junk. Cheap parts and it will always break.
They just ignore you once you have returned it. Still waiting for a refund.
Product is not as it's seem on the site, poor quality.
Product is not as it's seem on the images, faulty parts which breaks easily. Would not recommend if you actually want to use the ice bath.
Only positive is they happily send out replacement parts, to which you will need many.
Really happy with our investment
Really happy with our investment. Water is always clean and cold, and really easy to install. We’ve had nothing but an excellent experience and would highly recommend.
Loving the EverestPod
Loving the EverestPod. Best way to start the day.
Brilliant product
Brilliant product! Whole system is really quality and super simple and quick to setup
Great product
Great product! Has been excellent for my muscles are the gym and shin splints
I have been loving my ice bath
I have been loving my ice bath. I barely get sore after gym now, and the mental clarity has been great for work.
Amazing product and customer service.
Loving it
Been using my ice bath for a couple months now and loving it. Stays ice cold and haven't had to change the water yet.
90 Day Risk Free Guarantee not honoured
The company offers a 90 Day Risk Free Guarantee.
In my case it was offered as a free 90 day trial no question asked with free return shipping. The order has as the top 90 Day Hassle free Returns and Refunds
I ordered the ice bath on 21/08/2023 but it wasn't delivered until 15/12/2023. The company confirmed by email that the 90 days would start from the date of delivery.
on 24/01/2024 I emailed the company to advise I had decided to retun the ice bath due to advice from my doctor. (I had been getting massive nose bleeds which seemed to be triggered by using the ice bath).
The company replied on 8/2/2024 with instruction to pack the ice bath ready for shipping and they would send me the shipping labels. On 14/2/2024 I confirmed all is ready to go. The company responded "I regret to inform you that your purchase has surpassed the 90-day risk-free guarantee period. Unfortunately, this means we are unable to proceed with the return and refund process for your order at this time."
This is not true as the 90 days risk-free guarantee ends on 14/03/2024.
The company seems to be deliberating delaying response times and creating trouble to avoid honouring the guarantee.
I have sought legal advice. For anyone with this experience know that you have a strong case.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








