Fashionwallpaper Reviews 

1.029
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic saving on full price of Sanderson wallpaper. Very reasonable delivery time to the Isle of Man (can be very hit and miss here). Well packaged so arrived in perfect condition. No complaints f... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great price for this wallpaper on offer and it arrived almost before I’d ordered it. I couldn’t believe how quickly it was delivered and really well packaged too.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great choice. Amazing price and arrived really quickly. They did have a problem with payment via Google Pay, so I used an alternative payment method in the end which was simple enough.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My roll of wallpaper was sent promptly and arrived as expected. The wallpaper is of exceptional quality and the company were offering the best price overall. I will definitely be using them again... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 60% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(1.029)

173 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not received

Order placed 10 days ago, no dispatched email received and order not received despite stated 1-3days delivery when ordered. Have emailed and got a quick reply from customer service but just stated order would be dispatched that day and still not received anything.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing

Ordering itself was straightforward, and I received a dispatch email from Fashion Wallpaper with a tracking link. However, unlike most deliveries, I never received any updates directly from the courier. I later discovered that Fashion Wallpaper use a dropshipping service, with my wallpaper being sent directly from Sanderson. For some reason, Sanderson’s contact details were used on the shipment instead of mine, meaning UPS had no way to contact me or send delivery notifications.

When I checked the tracking link myself, I discovered an attempted delivery had already been made at 9am. Because my details weren’t registered with UPS, I couldn’t rearrange delivery, redirect it to a collection point, or choose another delivery date. This meant the weekend I’d booked off work specifically to decorate was completely wasted.

I contacted Fashion Wallpaper, but they seemed unconcerned by the inconvenience. Their suggestions were simply to leave a note on my door for the driver if I wasn’t home and just wait at home for it to arrive like the majority of people don’t have jobs/lives and can just sit at home and wait all day.
After several frustrating emails, I ended up calling them while I was at work. Thankfully, the lady I spoke to was much more helpful and arranged for UPS to be contacted so a safe place could be added for delivery.

When UPS attempted delivery again on the Monday, only half of my order arrived. I then had to wait even longer for the remaining rolls because, for some reason, the shipment had been split, causing yet more delays.

Once I finally started wallpapering, I found visible marks on one drop of wallpaper and then on another. I immediately took photographs and removed the wallpaper from the wall. As it had already been pasted, covered in glue and removed, it was no longer usable and had to be thrown away. I always buy an extra roll as a precaution, so I was able to continue, but it meant opening the spare roll that I had hoped to return unused.

I contacted Fashion Wallpaper again, sending photographs of the defects. They told me I needed to return the defective wallpaper for inspection. I explained that, as they could clearly see from the photos, the wallpaper had already been hung and removed, was covered in paste, and had been disposed of because it was unusable. They said they would still contact Sanderson on my behalf using the photographs to see what could be done, but despite chasing them several times, I’m still waiting for a response.

I understand that manufacturing defects can happen, I’ve experienced this before with other wallpaper companies. On those occasions, photographs were sufficient and the faulty roll was refunded without any difficulty.
Unfortunately, my experience with Fashion Wallpaper has been frustrating from start to finish. Between the poor communication, delivery issues, lack of proactive customer service, and slow handling of a genuine product defect, I wouldn’t recommend ordering from them if you’re looking for reliable delivery and responsive customer service.
****
Their response to my review unfortunately demonstrates the poor customer service I have experienced throughout this whole situation.

I posted my original review on 16/07, and today is 27/08. Over six weeks later, they still have not resolved the issue or refunded me for the faulty roll of wallpaper.

Instead, they are putting the blame on me for not keeping the wallpaper after I discovered the fault. I had already explained that the wallpaper had been pasted onto the wall before the fault became apparent. I asked several times how they expected me to remove wallpaper covered in paste and then store it without it sticking together or becoming damaged, so that they could receive it back for inspection. Those questions were repeatedly ignored.

I was then told that the photographs I had provided were not sufficient. I have since sent further photographs and am still having to chase them for a response.

The fact that, more than six weeks after my original review, I am still trying to get this resolved says a lot about the way this complaint has been handled. The issue is not just the faulty wallpaper, but the lack of communication, the repeated delays and the fact that responsibility is now being placed on me despite me explaining the circumstances from the outset.

Extremely disappointing customer service.

16 juli 2026
Logo Fashionwallpaper

Antwoord van Fashionwallpaper

Good Afternoon Emily. Thank you for your review. We are sorry to hear about your experience.
I've had a look into this for you and can see we did send tracking, which included the up to date delivery timeslot for your order. Unfortunately you were not home during these attempts, which was no problem, as once you touched base to tell us you wouldn't be home for any future deliveries either, we were able to pass on details for goods to be left in your safe place. Unfortunately they had already attempted delivery for one item before those details were updated, which was a shame.
I can see someone from our team was in contact this morning reference your claim raised yesterday. While we understand your frustration, these investigations do take time and they may take longer as our team explained, because the paper has already been hung. Someone will be in touch by email once we know more. Thank you again for shopping with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never use .

I found customer service at fashion wallpaper very difficult to deal with .When my delivery went missing i was faced with rude ( questioned my disability's) aggressive , unhelpful, argumentative staff who continued throughout to give incorrect information. I would never use again , although I did get my refund after a long battle .

9 juni 2026
Logo Fashionwallpaper

Antwoord van Fashionwallpaper

Thank you for your review Lisa. I just want to reassure that no one at any stage questioned your disability. In fact we were quite thankful the courier left the delivery in your garage, as we understand a trip to a collection point would have been difficult. It's only a shame someone stole it before you had a chance to retrieve it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. Good quality wallpaper and at a great price. Have bought from yourselves before and will continue to buy in the future.

29 juni 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The wallpaper I ordered was not in…

The wallpaper I ordered was not in stock and I was offered a refund which I accepted. I have not received my refund even though it is over a week.

22 juni 2026
Logo Fashionwallpaper

Antwoord van Fashionwallpaper

Thank you for bringing this to our attention, we are truly sorry that your email request to cancel that line on your order was missed. I have organised this refund for you now.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So glad I found this website

So glad I found this website! The Morris & Co wallpaper I wanted was £148 on other websites, I found it for £96 on here so a huge saving. I’m absolutely thrilled! Great service, my order arrived in a couple of days and well packaged so no damage.

15 juni 2026
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Be careful of the returns policy

The prices on offer are very attractive but the returns policy is very limited. You lose 25% after 14 days and returns are not allowed after 30 days. Since I normally like to buy well in advance, and order sufficient to make sure batch numers all match,any delay may mean you will be left with some very expensive paper for the grandkids to draw on.

7 mei 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer