FasTreat Reviews 

461
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lure you in with lower cost. Gives no initial show of how much you would need to spend.of course they need to make some money but they structure the cost very dodgly never being transparent seem... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I chose Fastreat because it was one of the most affordable options and I'm happy I did. I expected a fast and effective service, which it is, but I'm writing this review because the customer service h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is an amazing option for anyone who is curious about whether they might suffer from ADHD, and who might benefit from medication if then diagnosed. For me that was the case. Obviously being tre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m grateful and impressed at how prompt and accommodating the team was when I needed a post-last-minute appointment reschedule recently. I had been worried that because it’s online And Canada-wid... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Geestelijke gezondheidszorg

Over FasTreat

Geschreven door het bedrijf

At FasTreat, we are dedicated to revolutionizing mental health care by providing fast, affordable, and high-quality services, with a special focus on supporting individuals with ADHD.

Why Choose FasTreat?

Trusted by thousands of members

Same-day appointments available
Most people book, get assessed, and start care-all within 24 hours.

Clinic-quality care made easy

Licensed clinicians in Canada and the UK. No in-person visits or referrals needed.

Your care, your way

Upgraded care for complex cases, and free provider switches anytime.

Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

461 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(461)

378 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Their support team was very responsive…

Their support team was very responsive and immediately took action on a billing concern. Thank you!

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Carlisle,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat. We’re truly grateful that you chose us for your care!

We’re delighted to hear that you’ve had a positive experience with our service and that our team has been helpful and supportive. We believe in listening to each person’s individual needs and working together to provide thoughtful, personalized support.

Your kind words mean a great deal to us and motivate our team to continue providing caring, compassionate, and high-quality service.

Thank you again for your trust and for taking the time to share your feedback. We wish you all the very best on your journey!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fastreat adhd service is good

I’m really enjoying the treatment fastreat offer. Good customer service and the best support. Would recommend!

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Victor,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat! We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re so pleased to hear that you’ve been enjoying your treatment experience and have found our customer service and support helpful. Your kind words and recommendation mean a great deal to our team.

Feedback like yours encourages us to continue providing compassionate, responsive, and high-quality care to our patients.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Accommodating, Quick and No Hassle

Really accommodating, and allow full access to treatment quickly and without any hassle. Would definitely recommend to anyone who is considering!

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Jack,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat! We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re delighted to hear that you found the process smooth and convenient, and that our team was able to make accessing your care a straightforward experience. It means a great deal to know that you felt well supported throughout the process.

Your kind words and recommendation are greatly appreciated and motivate our team to continue providing accessible, responsive, and high-quality care.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use Fastreat.

Do not use Fastreat.

An appalling experience from start to finish. I was given incorrect information by a healthcare professional, relied on that information, spent money and went to considerable lengths as a direct result. When I raised this, Fastreat’s response was utterly inadequate and showed a shocking lack of accountability.

For a healthcare provider, this level of carelessness and the subsequent handling of the complaint is completely unacceptable.

I am now reporting this matter to the Care Quality Commission (CQC), General Medical Council (GMC) and Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA), and, where relevant, the professional regulator of the clinician involved.

Think very carefully before trusting this company with your healthcare. My experience has been absolutely disgraceful.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Hi Nathan,

We sincerely apologise for your experience. This is not the standard of care we aim to provide to our patients, and please be assured that we do not take your healthcare concerns lightly.

We understand how upsetting and frustrating this situation has been, particularly given the impact it has had on you. Your concerns are important to us, and we want to ensure they are given the appropriate attention.

Your case has already been escalated and is currently being investigated and reviewed by our Patient Relations Team. We hope to reach a resolution as soon as possible, and we appreciate your patience while the review is ongoing.

If you have any additional information you would like to include in your complaint, or if you have any further questions, please contact our Support Team directly at support@fastreat.co.uk.

Once again, we apologise for the distress this experience has caused and thank you for bringing your concerns to our attention.

Kind regards,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

it’s good and fair priced but sometimes…

it’s good and fair priced but sometimes can be a bit funny about sending prescriptions elsewhere

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Yosef,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat! We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re glad to hear that you’ve found our service fairly priced and have had a generally positive experience. We also appreciate you sharing your concerns regarding prescriptions. We understand how important it is for this process to feel clear and straightforward, and your feedback is valuable to us.

If you have any questions or would like further clarification regarding your prescription, please don’t hesitate to reach out to our Support Team at support@fastreat.co.uk. We’ll be happy to assist you.

Your feedback means a great deal to our team and helps us continue looking for ways to make the experience as smooth and convenient as possible for our patients.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I initially left FasTreat a gleaming…

I initially left FasTreat a gleaming review - this was before I actually had the chance to experience their service - because I was wowed with the onboarding process. I have never taken the time to leave a bad review on TrustPilot, so please take my warning.

I recommended FasTreat to ADHD support groups, to friends and on my social media, which is a massive regret for me.

Since then, I have paid a continual fee of £99 to access their services, £89 for consultations and then medication costs. The main problem is that although all of these costs come up to just over £300 a month for me, everything is a push. I have skipped medication on many days because of their lack of urgency with refill requests, all during the titration phase.

A close family friend who's a doctor was shocked at how many days I've gone without medication. Titration’s goal is to get you to a stable dose, but repeated delays kept breaking that. Those gaps weren't just inconvenient, they were mentally exhausting. I couldn't function. I'd stay in bed and cry.

Then I was sent the wrong medication, at a lower dose than my clinician agreed, with no refund. When I raised it, I was told that because it's a controlled substance, I had to keep it and pay again for the correct dose. Two payments for one prescription.

The toll on my body has been real. My mood has crashed, and I've developed what feels like PMDD. Periods that never used to bother me now leave me bedbound and sleepless.

This is a genuinely honest review from someone who desperately wanted FasTreat to work. I wanted to love it. I'm not made of money, but my ADHD is severe enough that spending on something that actually helps me function has never felt like a waste.

In the end, I was sold a dream at the start, the same as so many others. Everything since has just worn me down.

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear H J,

Thank you for taking the time to share your experience so openly. We’re truly sorry to hear how difficult and exhausting this experience has been for you, especially after you initially felt so positive about FasTreat and had recommended us to others.

We understand how distressing it must have been to experience repeated delays with your medication during titration, particularly when you were relying on consistent treatment and timely support. We also recognise how frustrating it must have been to receive a prescription that did not meet your expectations and then have additional concerns regarding the medication and associated costs.

We hear how much this experience has affected you, and we don’t take your concerns lightly. You placed your trust in us and invested both financially and personally in your treatment, so we understand why you would feel particularly disappointed by what you’ve experienced.

We would genuinely appreciate the opportunity to review your case and understand what happened at each stage. If you’re comfortable doing so, please reach out to our Support Team at support@fastreat.co.uk so we can look into this with you and provide the appropriate support.

Thank you again for bringing this to our attention. We truly value your feedback and hope we can have the opportunity to better understand your experience and assist you.

Kind regards,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best telehealth service in Canada

FasTreat is the best telehealth service that I know. They make health care easy to get for more people in Canada, and I am thankful for this. Their service is excellent, and it shows that they are a leader in telehealth in Canada. Many people do not trust telehealth, but this idea must change. I have used telehealth with FasTreat, and I have also used in-person care with family doctors. Today, I prefer FasTreat and I trust it more.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Victor,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat! We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re so pleased to hear that you’ve found our service accessible, convenient, and trustworthy. Knowing that telehealth has made it easier for you to access the care and support you need means a great deal to our team.

We truly appreciate the trust you’ve placed in FasTreat and the time you’ve taken to share your experience. Your kind words are a wonderful encouragement to our team and motivate us to continue providing compassionate, accessible, and high-quality care.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is an amazing option for anyone…

This is an amazing option for anyone who is curious about whether they might suffer from ADHD, and who might benefit from medication if then diagnosed.

For me that was the case. Obviously being treated privately will cost you some money, but it's very much worth it given NHS right-to-choose timelines being so long.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Linus,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re delighted to hear that you found our service to be a valuable option in your journey. We appreciate you sharing your perspective on the assessment process and the options available to those seeking support.

Your feedback means a great deal to us and motivates our team to continue providing caring, supportive, and high-quality service.

Thank you again for your trust and for taking the time to share your experience. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service wonderful help if you…

Excellent service wonderful help if you tell your situation and honest about how u deal with your situation they will happy help u find the best solution

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Lanssana,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care!

We’re delighted to hear that you’ve had a positive experience with our service and found our team helpful and supportive. We believe in listening to each person’s individual needs and working together to provide the right support.

Your kind words mean a great deal to us and motivate our team to continue providing caring, compassionate, and high-quality service.

Thank you again for your trust and for taking the time to share your feedback. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Finding the right people at last

A long story short!! Ive been waiting nearly two years, for an ADHD Assessment. My doctor put me in touch with a health provider through right to.choose. they lost my forms not once. But twice! Now with mental health problems and especially ADHD, this has a catastrophic impact. Then another provider was offered and they cancelled my meeting 5mins before, with a text!!

I couldn't face going through this again. So I decided to go private but they too had a waiting time of months! I was so crestfallen.

I then came across FasTreat. They said they can diagnose and if needed medicated within 7 to 10 days.

I was sceptical, did they have professional people carrying out the assessments etc. And how come they could guarantee results within 10 days.?

Well i done my research, and they have some of the best Clinicians, Psychiatrists etc.

Ive since had my assessment, ive been diagnosed, I'm now on medication! I feel absolutely amazing!! For once in my life I feel calm focused. I actually feel like my life doesn't have to be a struggle from all the noise in my head which I have suffered with since 7yrs old!!

This company (how I wished I had known about many years ago). Has transformed me.

I know im in titration at the moment, and these are early days. However ive emailed on a Saturday evening feeling low as not sure my meds were working! The support I received from these guys was wonderful. Telling me to just stay with the meds and if I needed to increase the dose, this wasn't a problem.
However I woke up on Sunday and my god!! It was like all the noise in my head took a back seat, I wanted to do things, I wanted to go out. I wanted to talk to people. Etc etc. I could go on and on.

I thank FasTreat for cutting through all the delays, the forms etc. I had a first class Clinician talk and listen to me for nearly two hours, she was absolutely brilliant!! She understood exactly my struggles, my suffering and genuinely cared.

Also I had a long chat with my appointed physiatrist, who told me what my treatment plan was. My meds arrived within two days!

I can't thank nor praise this company enough! Every communication I have sent is responded to immediately.

I recommend 💯 percent FasTreat.

Thank you so much, im looking forward to my journey of understanding and excepting my condition with you guys.

Kind regards

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear SG,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re truly grateful that you took the time to share your experience with us. It’s wonderful to hear that you’ve felt supported throughout your assessment and treatment journey, and that our team has helped you feel heard and understood.

We’re especially pleased to know that you’ve had positive experiences with our clinicians, psychiatrist, and support team. Your kind words mean a great deal to everyone at FasTreat and motivate us to continue providing caring, compassionate, and high-quality service.

Thank you again for your trust and recommendation. We’re delighted to be part of your journey and wish you all the very best as you continue moving forward!

With gratitude,
FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and easy service

Quick and easy service, very good customer service always someone that you can talk to, regarding your concerns during treatment, lovely treatment from the medical team and customer service team. And most importantly has made a huge difference on my life helping me to manage my adhd

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Javier,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re delighted to hear that you’ve had a positive experience with our service and that our medical and customer service teams have been supportive throughout your journey.

It’s wonderful to know that you’ve found our team approachable and that our support has made a meaningful difference in your life. Your kind words mean a great deal to us and motivate us to continue providing caring, supportive, and high-quality service.

Thank you again for your trust and for taking the time to share your experience. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
FasTreat Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall great

Overall, I'm super happy with the service, the speed and efficiency of FasTreat. A much more affordable and convenient way to get diagnosed with ADHD.
The only reason for the 4 stars was that I had some clarity issues, make sure you read all information to be aware of the breakdown of all the costs. I think they write it in such a way that can be a little confusing as it was for me. After correspondence they outlined all the information much more clearly. But yeah, overall I do and have recommended this service

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Nissie,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re delighted to hear that you’re happy with the service, speed, and efficiency of our team. We also appreciate your honest feedback regarding the clarity of our pricing information. We’re glad our team was able to provide further clarification and help you better understand the costs involved.

Your feedback is greatly appreciated and helps us continue improving the experience we provide. Thank you for recommending FasTreat and for placing your trust in us!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been with Fastreat ADHD Clinic…

I have been with Fastreat ADHD Clinic for some time now, and they have consistently been incredibly supportive. I always feel heard, and the customer service team is unfailingly kind and helpful whenever I need assistance. My current clinician is amazing—she genuinely listens to my concerns and always works with me to find a solution. Their support has been invaluable, and I truly do not think I could have passed my exams without them. I am extremely grateful to the entire team.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Aysel,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care.

It’s lovely to hear that you feel heard, valued, and supported by both our customer service team and your clinician. Knowing that your clinician takes the time to listen to your concerns and work with you to find solutions means a great deal to us.

Congratulations on passing your exams! We’re so happy to know that the support you received played a meaningful part in your journey. Your kind words mean so much to our entire team and motivate us to continue providing compassionate, understanding, and high-quality care.

We’re grateful to be part of your journey and wish you all the very best in your future achievements!

With gratitude,
FasTreat Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lovely people but sometimes there is a…

Lovely people but sometimes there is a turnover in staff so you don’t get continuity of prescribing

14 september 2026
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Katherine,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re so pleased to hear that you’ve found our team to be lovely and supportive. We truly appreciate your kind words and are glad you’ve had a positive experience with us.

We also understand your feedback about staff turnover and how this can sometimes affect continuity in prescribing. Maintaining consistent care and support is important to us, and your feedback helps us continue to look for ways to improve the experience for our patients.

Thank you again for your trust and for taking the time to share your experience. We’re here to support you every step of the way! Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
FasTreat Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A good idea, terribly executed

The Doctors are great, but the administration fell apart. After taking my deposit I was locked out of the portal and only got a response when I started to query if it was a scam.

I finally got an appointment by email, but got no details, no information on how it would work or what I needed to do. 10 minutes before the appointment I got an email 'reminding me' to fill out the onboarding questionnaire, and there was no way to do that in 10 minutes. I could now access the portal via the questionnaire link but it wouldn't let me join my appointment until I had done the whole questionnaire.

Missed appointment and missed half a day of work between the paperwork, chasing customer services and second appointment. I made a complaint and asked for an explanation, which they ignored.

The administration nightmare continued when I was signed up for a £100 a month subscription service without my knowledge or agreement as soon as I booked my medication consultation.

They are now refusing to refund my medication consultation fee as I did see the Doctor, despite me pointing out I would never have booked that if they had told me about the £100 monthly charge. Supposedly its clearly laid out, on the portal, which I couldn't access until I'd already missed one appointment.

This process was supposed to help me, but instead it has created huge amounts of stress, distracted me from other important things, and cost me £300 for nothing.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Mike,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re genuinely sorry to hear how frustrating and stressful this process has been for you. We understand how disappointing it must have been to encounter difficulties with accessing the portal, receiving appointment information, completing the onboarding process, and getting timely responses to your concerns.

We take your concerns regarding the administration, communication, subscription, and refund request very seriously. We also understand how important it is for patients to have clear information and a smooth experience throughout their care, and we recognise the impact that these issues had on your time and overall experience.

We would really appreciate the opportunity to look into what happened and understand where things may have gone wrong. If you’re comfortable doing so, please contact our Support Team at support@fastreat.co.uk so we can review your case and assist you further.

Thank you again for bringing this to our attention. Your feedback is important to us, and we hope we can have the opportunity to address your concerns appropriately.

Kind regards,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a really quick process from…

It was a really quick process from starting to diagnosis and then beginning medication. The Consultant Psychiatrist was really kind and patient, explaining the questions more clearly and giving me space and time to answer and discuss. I felt seen and heard for the first time in years.

13 september 2026
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Evans,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re delighted to hear that you found the process smooth and efficient, and that your Consultant Psychiatrist made you feel comfortable, heard, and understood throughout your experience.

Knowing that you were given the time, patience, and space to answer questions and discuss your needs means a great deal to us. Feeling seen and heard is so important, and we’re grateful that our team could provide you with that support.

Your kind words are deeply appreciated and motivate us to continue providing caring, compassionate, and high-quality service.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So although my first interaction wasn't the greatest...

So although my first interaction with a practitioner wasn't the greatest, John from customer service was able to empathize and provide me with another practitioner catered to my needs to work with. Overall the second experience was tremendously better. I'd say support was phenomenal and follow-ups were treated with care.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Vignesh,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat! We truly appreciate your honesty and are grateful that you gave us the opportunity to improve your experience.

We’re delighted to know that our customer service team was able to listen to your concerns, empathize with your needs, and help connect you with a practitioner who was a better fit.

It’s wonderful to hear that your second experience was tremendously better and that you felt supported through thoughtful follow-ups and care. Your kind words mean a great deal to us and motivate our team to continue providing compassionate, personalized, and high-quality support.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Finally believed and supported 💕

My practitioner was so kind and compassionate, but she was also very knowledgeable. She helped me stay on track with my answers in a gentle way and it was clear she was prioritizing my wellbeing. It didn’t feel like I was fighting to advocate for myself, rather talking to someone who finally believed me. Shoutout Yingying!

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Morgan,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat.We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re delighted to hear that you felt believed, supported, and understood throughout your experience. Knowing that you felt comfortable sharing and that your wellbeing was prioritized means a great deal to us.

Your kind words are deeply appreciated and motivate our team to continue providing caring, compassionate, and high-quality service where everyone feels heard, valued, and supported.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
FasTreat Support Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great team

Great team, we good trust values. Like ot !

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Taha,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat! We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re delighted to hear that you’ve had such a positive experience with our team and that you value the trust and support we aim to provide. Your kind words mean a great deal to us.

Your feedback is greatly appreciated and motivates our team to continue providing caring, supportive, and high-quality service.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The helping hand you've always needed.

I really appreciate the efficiency and swiftness of the fastreat team, including both health providers, as well as the support staff. Broad selection of appointment times and helpful, accommodating attitude makes the treatment process very smooth. The customer service agents are a blessing. I am glad I chose fastreat to start getting my ADHD under control and live my life without each passing day being a struggle.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo FasTreat

Antwoord van FasTreat

Dear Alex,

Thank you so much for sharing your experience with FasTreat! We’re truly grateful that you chose us for your care.

We’re so pleased to hear that you’ve found our team efficient, responsive, and accommodating throughout your treatment journey. It’s wonderful to know that the range of appointment options and support from both our clinicians and customer service team have helped make the process feel easier and more manageable for you.

We’re especially grateful for your kind words about our Support Team.

Your feedback is deeply appreciated and motivates our entire team to continue providing compassionate, accessible, and high-quality care.

We’re here to support you every step of the way. Wishing you all the very best on your journey!

With gratitude,
The FasTreat Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer