FBsport Reviews 

129
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Se potessi aggiungere altre cinque stelle lo farei immediatamente!! Desidero segnalare a tutti la serietà, l'onestà e la gentilezza dei responsabili di questa azienda che oltre che produtt... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fabulous company, great product at a great price and insanely quick delivery. My friend ordered via Amazon prime, paid more and had to wait longer. Please go direct everyone

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ho comprato una tavola SUP tramite Amazon. ORDINE N. 406-7277897-6427531. Il prezzo pubblicizzato era comprensivo di IVA. Invece al momento del pagamento è stata aggiunta l'IVA. Amazon mi dice che... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hallo, unsere gelieferte Air Track Matte hatte bei der Lieferung leider ein kleines Loch. Support angeschrieben, Probleme geschildert und nach 3 Tagen !!!! Stand die neue Matte vor der Tür.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Buitensportwinkel

Geschreven door het bedrijf

Established in 2017, FBsport is now an increasingly well-known brand, which provides outdoor and gymnastics products with quality yet cheap prices. FBsport prides itself on offering quality-wise excellent products and hazard-free service. Customers being happy is our priority.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

129 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(129)

39 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ho contattato l'azienda per risolvere…

Ho contattato l'azienda per risolvere un problema riscontrato. Senza tanti formalismi hanno risolto il problema in maniera seria e professionale in 4 giorni.
Esperienza positiva acquisterò ancora i loro prodotti !!!

31 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you so much for positive feedback. Customers being happy is our priority.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Great size but bad rubber quality

I recently bought the 4 x 2 meter AirTrack from FB-Sport as a Christmas gift for our daughter. The ordering process was straightforward, and the delivery was prompt. The dimensions of the AirTrack are perfect, and it inflates quickly to its 20 cm thickness. Our daughter thoroughly enjoys using it.
However, upon unpacking, I noticed deep dents, almost resembling small holes, along the entire 4-meter length where the AirTrack had been folded. While I haven't confirmed any air loss yet, the appearance of these dents raises doubts about its long-term durability. I am concerned about the quality of the product.
I took pictures of the dents and reached out to FB-Sport's support for a replacement due to the concerns about potential air leakage. Initially, there was no response, but after a friendly reminder, I was informed that the dents were a result of folding during packing and should not affect functionality. Despite this assurance, I worry that the quality of the rubber may lead to future issues, especially with repeated folding after its use.
Regrettably, no replacement was offered, even after requesting one. This experience has left me with reservations about the overall quality of FB-Sport's AirTrack. While the dimensions and utility of the product are fantastic, the apparent low quality of the rubber and the lack of a replacement option make it difficult for me to recommend FB-Sport to others. I fear that, although the issues may not be immediately apparent, the product might lose air through these dents after further use, potentially outside the warranty period.

1 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Hi Alex, so truly sorry for the problem. Our support did receive your email, and replied to it. We are sorry that they did not offer you the best soution. Our support just sent you another emai. Please check it. We would be highly appreciated if you could give us a chance to make things prefectly right. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top-notchcustomer service!

We are so grateful that customer service helped us resolve our issue so quickly and courteously. We love our tumble track. What a worthwhile purchase!! Thank you.

15 november 2023
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you for your review. We always believe that customers being happy is our priority, and we try our best to accomplish that.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quality service

The helpline answers quickly.

13 november 2023
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you for your review. We always believe that customers being happy is our priority, and we try our best to accomplish that.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Hi Frances, so truly sorry for all the waiting. We checked your order. The first parcel we sent you seemed lost, and we had arranged a new one to be sent to you. It will be delivered in the following 3 days. And also, we will refund 50% off as compensation for all the inconvenience. Your understanding would be highly appreciated.
Edit: the parcel was delivered in or at the mailbox at 1:26 pm on November 16, 2023 in MIDDLETOWN, NJ 07748.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

my first inflatable

my first inflatable! I cant believe how solid and firm the SUP is. Feels like my NuCanoe fishing SUP. I sold it, cause of a shoulder operation gone bad. Getting a whole new shoulder in a few weeks, bought this on sale. Blew it up, was surprised how firm it was. I will be on it, on water, in the spring!

13 september 2023
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you so much for your kind review. Have a wonderfully amazing paddle boarding adventure.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The SUP quality is good

The SUP quality is good. Easy set up but it's just reallt huge bag and take most of the space in my trunk. Although it came with a broken gauge, and had a few exchanges with their Customer Support, it took a while before they finally get to replace it. Hopefully it lasts long. Overall, I'm satisfied. Would have been 5 stars if the gauge is not broken.

4 juli 2023
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you for your detailed review. If there is any further problem with your paddle board, please be free to contact us. We will always be here for our valued customers.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic boards!

We now have 2 boards from FB Sports and we are so impressed with the quality. Great design and as a family love them. Price was so good too. Fast delivery and arrived perfectly packaged! Highly recommend ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

9 juli 2023
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you so much for your kind review. Happy paddle boarding season.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Speedy response and top tier solution!

7 juli 2023
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you so much for your kind review. Customers being happy is our priority.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The valves that I had ordered from…

The valves that I had ordered from FBsport worked great and the company rep on the phone made sure he was delivering me the exact replacement that I needed. Thank you. I liked how I could track the parcel to me too.

6 juli 2023
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you so much for your kind review. Customers being happy is our priority.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great board

Great board, amazing value.
Took the weight of a adult and a pre teen!

18 juni 2023
Logo FBsport

Antwoord van FBsport

Thank you so much for your kind feedback.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer