Finestcubancigars Reviews 

73
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My firmly packaged 25 Impacto cigar order arrived 23 days after ordering in perfect shape. Free shipping doesn’t mean Fast shipping...to Canada. A couple of these vitolas had some minor blemishes whic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My purchase of a box of Montecristo #2 is the most recent of numerous purchases I've made through Finest Cuban Cigars during the past five years. The cigars arrived 17-18 days from order date and, as... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent experience. Placed order for a box of La Gloria Cubana #4, received cigars in excellent shape in less than two weeks. Let cigars rest for about a month and tried the cigar with a Appleton... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sigarenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Cuban cigars from Finest Cuban Cigars - We offer genuine, premium, Cuban cigars, wholesale and privately, in the USA, at the most competitive prices available. Our success is based upon our commitment to quality and customer satisfaction.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

73 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(73)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've purchased here for years

I've purchased here for years. I have always received what I ordered on time and in perfect condition. If other reviewers are being negative they likely aren't experienced on how the process works, If you're a novice perhaps stick to Dominican brands at your local liquor store, you won't know the difference.

14 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service orders

I have placed several orders and all were wonderfully handled. Unfortunately my last cigar order was confiscated and not delivered. FCC informed me and worked out a replacement package since my order was no longer available. Great customer service.

4 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Finestcubancigars

Antwoord van Finestcubancigars

Dear Andrew,

Thank you for your kind words and for being such a loyal customer. It’s always a pleasure to serve you, and I’m truly glad to hear that your previous orders have been handled smoothly.

I sincerely apologize for the inconvenience caused by your recent order being confiscated. While these situations are unfortunately beyond our control, I’m happy we were able to arrange a replacement for you. Your satisfaction is my top priority, and I truly appreciate your understanding and patience throughout this process.

Thank you again for taking the time to share your feedback—it means a lot. If there’s anything else I can assist you with, please don’t hesitate to let me know

Thank you again for your trust in me (FCC) and for taking the time to share your feedback—it means a lot. If there’s anything else I can assist you with, please don’t hesitate to let me know.

Regards,
Team @FCC

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT buy cigars from these people

Do NOT buy cigars from these people. They are fakes shipped from China first. I bought 4 cigars and they burned like a piece of garbage canoe. Tasted horrible.

27 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finestcubancigars

Antwoord van Finestcubancigars

Dear Doug-

We are disheartened to learn about your recent unsatisfactory experience with your order. Your feedback is invaluable to us as we are dedicated to providing exceptional service and maintaining the quality of our cigars.

You ordered 4 Hoyo de Monterrey Le Hoyo de San Juan sticks in the third week of September, which the tracking indicates was delivered on October 4th. Please note that we do not dispatch orders from China; our operations are in Hong Kong, and shipments to the US originate from our bonded warehouse in Switzerland, as shown in the online tracking information.

You mentioned an issue with the cigar burning unevenly and included a picture illustrating one side burning more than the other. This phenomenon does not necessarily indicate a counterfeit cigar. To mitigate uneven burning, it is advisable to light the cigar evenly, and at times, you may need to focus on one side more than the other to achieve a balanced burn as you smoke. Additionally, allowing the cigars to rest for a minimum of ten days before smoking is recommended. Changes in travel conditions can impact the initial quality of cigars, despite meticulous packing, potentially leading to burn irregularities—a condition known as "sick cigar syndrome."

Considering the 8-day gap between your receipt of the cigars and our receipt of your email, assuming the message was sent promptly after smoking the cigar, we suggest you store your cigars in a suitable humidor for a few more days before trying another one. Remember to light the cigar carefully and uniformly.

Please don't hesitate to contact us with any questions or concerns. We eagerly anticipate your feedback following your second cigar experience.

Regards,
Team @FCC

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After four weeks I still do not have my…

After four weeks I still do not have my cigars. The Company tells me to contact the carrier after I spent $690, having spent a total of $2,350 over the last few years. The least they can do is attempt to locate the package which they refuse to do. I will not be doing business here again. Very poor customer service.

19 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Finestcubancigars

Antwoord van Finestcubancigars

Dear Jonathan,

We apologize for the delayed response, as we have just come across your review.

After looking over our records, we can confirm that you placed an order with us on June 20, 2023. Following the dispatch of your parcel, it progressed through the postal system until July 13th. Unfortunately, after that date, no further information was available regarding its whereabouts which is very rare.

We understand that on July 19th, you emailed us, expressing your concerns about the undelivered package. We promptly replied on the same day, suggesting that we wait an additional week before processing a refund. While parcels are typically delivered within 14 days, unforeseen delays beyond our control have occasionally occurred.

Just so you know, as an international company, we have limited influence over the communication and tracking of packages once they enter the USPS system. However, we do have a delivery guarantee in place. Because of the circumstances and the undelivered status of your package, we took action to refund your credit card in full on July 24th. We appreciate you acknowledging the refund and your email expressing gratitude, which we received on July 25th.

We sincerely apologize for any inconvenience caused by the delay and the subsequent loss of your package. Please don't hesitate to let us know if there is anything else we can do to help you or address any remaining concerns, which you can do through our site. We value your satisfaction as a customer and are committed to fixing any issues.

We appreciate your understanding.

Best regards,
Team@FCC

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been a returning customer of Finestbubancigars

I have been a returning customer of Finestcubancigars. They provide genuine products and what really made them apart is their customer service and outstanding communication. I want to give kudos and shout out to Cherrie. Cherrie has been one of the key reasons that made my overall experience very pleasant and enjoyable. Because of Cherrie I trust this company's product and service. Thank You Cherrie!

24 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received my package today in good order…

Received my package today in good order and within a reasonable delivery period, although I am yet to smoke the cigars, but so far so good.

Will follow up with another review after it has been consumed.
Chuck

26 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

OUTSTANDING for over ten years

I’ve been a client for over 10 years and have yet to have a less than perfect experience. I’ve recommended this great source to many people over the last decade plus, and haven’t had any less than great reviews. A terrific source for the best (IMHO) cigars available anywhere, period

22 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered on December 1st

I ordered on December 1st and requested a signatute confirmation. I followed the tracking each day. Tracking showed the item was delivered to an individual yesterday. The item was due yesterday and was never received by me. I requested a signature confirmation with my order.. I contacted the company today to try and resolve. No response. However, my neighbor confirmed the delivered was next door. This is why a signature confirmation is important. UPDATE: I had already emailed corporate to inquire about the signature delivery being missed and was told to "follow up with my postal service". I could have lost a couple hundred dollars! Thank goodness my neighbor was honest. What was the reason for paying the "expedited service fee" if I can't get a signature confirmation, nor help to potentially track a package?

17 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Finestcubancigars

Antwoord van Finestcubancigars

Dear J R Norwood,

Thank you for your feedback, and we apologize for the inconvenience caused.

Usually, if your package requires a signature confirmation and no one is available to sign for the box, the mailman would take the package back and redeliver it at a later date. A note is typically left to this effect.

In your case, the mailman delivered the parcel to the wrong address without requiring a signature, even though your package indicated 'signature required.' We have reported this incident to the USPS to avoid such errors in the future.

Similar incidences have occurred in the past, albeit rare, and we have replaced the order, free of charge.

Thank You,
Team at FCC

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

La Gloria Cubana #4

Excellent experience. Placed order for a box of La Gloria Cubana #4, received cigars in excellent shape in less than two weeks. Let cigars rest for about a month and tried the cigar with a Appleton Rum and Coke and really enjoyed them. Very authentic Cubans and a nice jewel of a cigar. Thank you

5 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just what I was looking for in a Cigar…

Just what I was looking for in a Cigar Merchant!
FCC has delivered every time on time and continues to bring great deals and a wide range of cigars and products. I'd highly recommend giving them a try and you won't be disappointed!

17 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

I asked for a refund beacuse my order was not delivered to me after contacting them more than once they didn't reply to me.

31 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Finestcubancigars

Antwoord van Finestcubancigars

Dear John,

We just came across your review so we’re responding now. We have no way of retrieving your order or any exchange of correspondence without an email address, full name or, order number. Please provide us with some information about your order so that we could look into it and respond. Feel free to send such info to info@finestcubancigars.com; we respond within 48 hours, excluding weekends and holidays. We also offer a chat service online during working hours.

We guarantee delivery so, if your package was not delivered, we offer a replacement package or a refund. Unfortunately, due to the global pandemic, there are still today, some heavy delays to certain countries, over one month.

Best Regards,
Team @FCC

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Real Deal!

I've had the experience of visiting Cuba in 2016 and blessed to have smoked the best cigars in the world. Finest cuban cigars is the real deal. I would not trust any other company.

17 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Partagas Serie D No. 4 - Best experience so far!

Best experience since my first purchase back in 2019. Ordered Partagas Serie D No.4 in early May and they arrived within two weeks. They have early 2021 production dates so I think a little time in the humi will do them good but there is no doubt these are the real deal. This is the third batch of Serie D No. 4 I have purchased from FCC and they all have been perfect. The cedar boxes arrived opened and without barcode, just as I designated. (I see reviews by people in the USA complaining about no barcode or boxes opened before arrival - Use your noodle is all I can tell those people.) Can't wait for No 6 Tubos to be available again FCC! :)

1 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Consistently good service

Never had any problems with FCC they are always prompt in answering inquiries. The one time a shipment arrived in a damaged condition they were most helpful and replaced the damaged cigars at no extra cost to myself.

24 mei 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer