Foodhub Reviews 

10.547
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely can’t thank Nice & Spicy for the amazing fresh food they make. I like my naan bread crispy and Hassan ensures it comes in a brown paper bag. The quality of the chicken tikka is amazing. The... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No customer service, goodwill gesture or anything – just a poorly arranged website and a nightmare for customers! The Foodhub customer representative lied to me by saying my order, which I wanted... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The food is great. Nothing to complain there. Only that the ETA shown on Foodhub (not any outlet in particular but as a whole) is always an underestimate. Double the ETA in your mind and that is more... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely gorgeous and I am exceptionally hard to please had a couple on the trot and each time better than the last veggie one is lovely. Just doing meal deal to see how that goes my only gripe is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. E-commerceservice

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Order delicious food from your local takeaway. Save up to 30% off on selected takeaways. Get your meal delivered directly to your door (contact-free option), with the option to pay by card or cash.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

11K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(10.547)

788 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Four Cs food is exceptionally good

Four Cs food is exceptionally good. Delicious, well presented and authentic. Always a great meal, very reliable and friendly service.
Thank you!

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for the fantastic feedback! We're delighted to hear you enjoyed the delicious, authentic food and found the service friendly and reliable. Your kind words mean so much to us, and we really appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hey everyone

Hey everyone! My name’s Josh I’ve been eating at this place for years! The foods great and the customer service is excellent! Highly recommend! If you’re stopping in Pwllheli for a quick tasty takeaway this is your number one option in our local town! 😊

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Aw we're so happy to see you've been a customer for such a long time! We can't wait to serve you again soon. Have a great weekend Josh ❤️📱

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Food is excellent

Food is excellent. Delicious. Would highly recommend. Delivery service in real time

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thanks for the lovely feedback Lesley. We're over the moon to see you had such a positive ordering experience ❤️📱

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Twice as nice

Second time with you and very happy with your service thankyou

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

We love a returning customer! Thanks for choosing Foodhub, Hilda, we hope to make your third ordering experience a 5-star one 📱❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best chinese in stanley.chicken…

The best chinese in stanley.chicken curry is amazing

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you think it's the best Chinese in Stanley, and we're especially pleased you enjoyed the chicken curry! 😍🍛 We really appreciate your support and look forward to your next order! 😊

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fairly easy to order

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your feedback! We're pleased to hear you found the ordering process fairly easy. We appreciate your support and hope we can make your future ordering experience even better! 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for food that never arrived had to force a refund through my bank

I placed an order through Foodhub that was never delivered. When I contacted customer support, they flatly refused to issue a refund for the missing order. I was forced to go directly to my payment provider to reclaim my money for a service Foodhub failed to provide. Refusing to refund non existent orders is unacceptable. I have closed my account and won't recommend them to family and friends

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

We’re sorry to hear about your experience. We did request further information from you so we could investigate the missing order and review what happened regarding the refund. Unfortunately, we haven’t received the requested details yet. Please get back in touch with us via Live Chat or social media so we can look into this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Food is absolutely amazing

Food is absolutely amazing, takeaways are fast and the food is always hot, some great deals.
Got to give it a go!!!!!!

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you love the amazing food, fast service, great deals, and that your meals always arrive hot. We really appreciate the recommendation, thanks for your support, and we hope to see you ordering again soon! 😊🔥🍴

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice food proper Indian style…

Very nice food proper Indian style cooking with great care and attention and nice and fast very good restraunt

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you enjoyed the authentic Indian-style food and appreciated the care and attention that goes into every dish. It's great to know the service was fast too. We really appreciate your support and hope to see you again soon! 😊🍛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always great service

Always great service, food always hot and very tasty. Best takeaway around by far ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you so much for your amazing 5-star review! ⭐️ We're delighted to hear you always receive great service and that the food arrives hot and delicious. It means a lot to know you consider us the best takeaway around! We really appreciate your continued support 😊❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never had an issue using the service

Never had an issue using the service. Very quick and efficient.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you've never had any issues and find our service quick and efficient. We really appreciate your support and look forward to serving you again soon! 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If i could rate zero stars i would

If i could rate zero stars i would. What an absolute joke of a delivery site. I made an order and paid at 4.30pm I waited until 6.30pm until I tried to call the number given, all I got was voicemail for 21 calls. At 8pm I decided to go on the site and use the chat bot which then made me wait to speak to a human assistant. It gave a timer of 15mins to wait, the timer got to 12mins and went back up to 15mins 30 secs. This happened 3 times. By this time I was getting really annoyed. Eventually I was greeted by an assistant, only to tell me my order will have to be cancelled as its not been accepted and I will have to wait 3-5 working days for a refund!? He offered me a £3 coupon for the trouble. I said no thank you, i will 💯 never use this delivery service again. Its beyond a joke!

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

We're really sorry to hear about your experience and understand how frustrating the delay was. We've checked your order and can confirm that a full refund was issued. The £3 voucher was offered as a goodwill gesture to apologise for the inconvenience. While we advise 3–5 working days for card refunds, this is set by the banks and it's usually much faster.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always a fast delivery,the food is…

Always a fast delivery,the food is excellent and they have a great selection.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you enjoy the fast delivery, excellent food, and great selection available. We really appreciate your support and look forward to serving you again soon! 😊🍴

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good and reliable service no…

Very good and reliable service no problems at all

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you've found our service reliable and have had no problems at all. We really appreciate your support and look forward to serving you again soon! 😊

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The food is not consistently good

The food is not consistently good. Sometimes nice and sometimes really greasy.

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your honest feedback. We're sorry to hear the food hasn't always been consistent. As the restaurant prepares the food, we'd recommend speaking to them directly or leaving them a review with your feedback. If there's anything we can help with regarding the Foodhub service, please let us know. 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use website 👍

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear you find the website easy to use. We really appreciate your support 😊👍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bang on every time !

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for the brilliant feedback! We're delighted to hear it's bang on every time! Your continued support means a lot to us, and we look forward to keeping up the good work.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

High five

High five
Great day.

Be positive.

Good things happen to good people.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thanks for the five-star review Christopher.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordering the same items

Ordering the same items, 2 Pizzas, came to £26 on here, but £39 on Uber.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Foodhub

Antwoord van Foodhub

Thank you for the fantastic feedback! We're delighted to hear you found Foodhub much better value, especially when ordering your favourite pizzas. We really appreciate you choosing Foodhub and hope to keep offering great food at great prices!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer