Frankton's Reviews 

239
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a wooden bench as it was the best price I could find at any Garden Centre / Retailer. Good service although there was a problem with the courier (Parcel Force) as the tracking number quoted... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivery was delayed without communication as to why or when the obelisk would be delivered. Chat functions weren't working and there was no response to the online form. Eventually got a call bac... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My arch was initially delayed and I was a bit concerned about not being able to find out delivery information. However, this was taken up by their team who were apologetic about this and went out of t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wasn’t quite sure what to expect when I ordered the plant stand, but I was pleasantly surprised by the quality and craftsmanship. The materials feel sturdy, and the workmanship is clearly of a high... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

Greener Garden Products At a Glance At Frankton's, we have simple aim: to show gardeners that greener products needn't compromise price and function. To do this, we searched through hundreds of products that gardeners need, then we tested them against our own Sustainability Labels. Only the best join the Frankton's family, meaning you can shop with peace of mind.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

239 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(239)

32 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good item as described

Good item as described. Quick and careful delivery

14 september 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello and thank you for leaving us a review. We are chuffed to hear that your order arrived safe and sound and we are sure will make a lovely addition to your garden. If there is anything else at all we can help with, please drop us a line at hello@franktons.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent service and communication…

excellent service and communication would not hesitate to putygoods from them again

8 september 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello, thank you so much for your kind words and we are delighted to hear your are pleased with your order from Frankton's. If there is anything else at all we can help with, please do let us know at hello@franktons.com. Best wishes, Claire

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great prices compared to others and…

Great prices compared to others and good communication throughout buying process

7 september 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello Health, thank you for such a super review. You have chosen such a lovely item for your garden and hope you will be very happy with it for many years to come, but if there is anything else we can help with, please don't hesitate to drop us a line to hello@franktons.com.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Poor service

Website said available and so we placed the order and paid, but it wasn’t and had a lengthy delay, and finally once available, there was no notification of its arrival date/time. The response was an abject apology. Not good enough!

4 september 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Dear Mr French, thank you for taking the time to leave us a review; we're really grateful for your feedback. We are sorry that your item went out of stock following an exceptionally busy period. We offered you an immediate refund but you chose to wait until it came back in to stock, which accounts for the delay you mentioned. We informed you of this date from the outset, which you accepted and the stock arrived within that time period. We notified you that your order was being prepared for dispatch but a technical hitch meant that you weren't provided tracking. Thankfully somebody was at home to receive your order, which we hope you are very happy with. Best wishes, the Frankton's Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely wall arch

Lovely wall arch. Well made, easy to assemble, great comms, friendly courier with prompt delivery. Very happy with purchase

29 augustus 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello Mr Thorp, thank you for taking the time to share your thoughts. You have chosen such a lovely item for your outdoor space, which will look super in your garden at any time of the year. If there is anything else at all we can help, please don't hesitate to get in touch via hello@franktons.com. Best wishes, Claire and the Frankton's Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy, simple, straightforward - would buy from again

Easy to use website, ordered and received required confirmations to know the water butt was arriving.
Good courier used; which ensured smooth and easy delivery.

17 augustus 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hi and thank you for taking the time to share your thoughts on your order. We are delighted to hear everything went smoothly from order through to delivery, but if there is anything else we can do to help, please do get in touch via hello@franktons.com. Best wishes, The Frankton's Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Works for me

I did a lot of research before I got this bin I couldn’t decide on the 100L or the 200L.As there’s just 2 of us I decided on the 100L. After 3 weeks I’ve got it up to 57c which I’m really happy about . Instructions are clear ,you just need to follow the ‘ recipe ‘ to achieve good results . I’m really pleased with it

21 augustus 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello Christine - decisions, decisions but you have certainly chosen very well :) The HOTBIN 100l is the perfect size for your requirements. Please don't forget the lifetime support Frankton's offers on all HOTBIN orders, but by the sounds of it, you are already an expert! All the best and happy composting, Claire.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hotbin arrived quickly

Hotbin arrived quickly - as ordered. No complaints..!

13 augustus 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello Rob, happy HOTBIN(ing!) Please don't forget the lifetime support provided by Frankton's on all HOTBIN purchases. If there is anything at all we can help with, please drop us a note at hello@franktons.com. Best wishes, The Frankton's Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mail ordered item

Item was simple to order , clear instructions on what was going to happen with delivery . Arrived promptly and in good order . Good service .

13 augustus 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello Mark and thank you for the super review. Please don't forget the lifetime support from Frankton's for your order, either via hello@franktons.com or by giving us a call on 0300 373 1131. Best wishes, Claire

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sturdy moon gate

Excellent, sturdy product. No instructions but easy to put together.
It looks good in place and will look lovely once it has climbers on it
Quick delivery too.

16 augustus 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good communication and our garden…

Very good communication and our garden bench was easy to assemble and looked like the website pictures.

2 augustus 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello Rob, thank you so much for taking the time to leave Frankton's a review. Its lovely to hear you are pleased with your new bench, but if there is anything else we can help with, please don't hesitate to get in touch via hello@franktons.com.

Best wishes
Claire and the Frankton's Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Slight defect to one piece of arch.

When constructing the arch we found a slight defect. We sent pictures by email to Franktons and very quickly received a replacement.
Very easy to assemble and the rose arch looks great

19 juli 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello Brenda, thank you for leaving us a review and really pleased we were able to solve your small issue with your lovely arch. I'm sure it has pride of place in your garden! If there is anything at all we can help with, please do get in touch via hello@franktons.com.

Wishing you all the best,
Claire and the Frankton's Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Friendly site!

Customer Friendly site!
I ordered a Hot Bin, not expecting it to arrive for a while and was surprised days later, when I received the email informing me when delivery would take place. The item was securely packaged and I have started using it. Wonderful product and excellent service from Frankton’s. I have sent in another review for the Hotbin stand I ordered a week later which is situated in place under the Hotbin. I am a satisfied customer!

24 juli 2023
Logo Frankton's

Antwoord van Frankton's

Hello Shirley, thank you so much for taking the time to leave us a review. We are delighted to hear you and your new HOTBIN are getting along famously! Please don't forget that as you have purchased your HOTBIN from Frankton's, we are on hand to provide lifetime support for your composter. Please don't hesitate to get in touch if there is anything at all we can support with via hello@franktons.com, the chat function on our website or by giving us a call on 0300 373 1131.

With very best wishes,
Claire and the Frankton's Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer