Fundcheck Reviews 

91
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Mit Fundcheck habe ich erst gedacht, es wäre eine Kostenfalle . Das Geldwurde 2x abgebucht, von dem ich nichts wusste., Abofalle? Aber Fundcheck hat sich sofort bei mir gemeldet - ich habe tat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Betrüger Das sind Betrüger, die haben einfach unberechtigerweise 3,Euro von meiner Visa Karte abgebucht und nach 3 Tagen haben sie von meiner Karte noch einmal 65 Euro abgebucht. Ich habe sofort mein... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Das sind Betrüger, die haben einfach unberechtigerweise 3,Euro von meiner Visa Karte abgebucht und nach 3 Tagen haben sie von meiner Karte noch einmal 65 Euro abgebucht. Ich habe sofort meine Karte g... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unseriöse Abofalle. Es wurde niemals von Finanzdienstleistungen gesprochen - man sollte eine Gadget Box kaufen. Dann erhält man eine Bestätigung über ein Abo. Alle Bewertungen scheinen gekauft zu s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Check Your Funds Management and Learn to Make it More Viable Most people lack real financial stability these days. Regain yours with just a slight change in your daily habits. Our platform is there to help you and make your transition to the new way of budgeting smooth and natural. Check out our offer and you’ll find the financial guidance you needed!


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

91 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(91)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE BEWARE SCAMMERS

BEWARE BEWARE SCAMMERS
Fund Check have told me I played a game online and signed up to their subscription. Incorrect for a start I don't play games online and everything I pay is through paypal for security reasons. The have been scamming funds from my account for the last couple of months to a total of $480.66. They took out a small amount first of $4.51 and then started deducting funds of $80 per transaction.

3 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Cherylyn.

We are sorry to hear the problem shared. FundCheck is a subscription service offering our members personal budget management service.

I have informed our support team about your case and they will be reaching out to you as soon to assist. To expedite the process, may I urge you to reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, where you can bring your case to our support team via live chat. Please share that you have open your case on Trustpilot and they will be aware of your details.

Thank you and we look forward in connecting.

Best Regards
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hi I have had £47 for a subscription…

Hi I have had £47 taken from my bank for a subscription service that I did not know I was signing up to. I feel scammed

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Wayne Downing.

We are sorry to see you leaving us with a negative review. FundCheck is a subscription service offering our members personal budget management service. To cancel your account with us, please login to your account, go to the profile page, you will have the option to cancel there.

I have informed our support team about your case and they will be reaching out to you as soon to assist. I will also urge you to reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, where you can bring your case to our support team via live chat. Please let the support staff assisting know you have open your case on Trustpilot and they will be aware of your details.

Thank you and we look forward in assisting.

Best Regards
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Major scam ignore the good reviews they…

Major scam ignore the good reviews they are fake.police are aware and are gathering information on them

30 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Vigilante.

We are sorry to see you leaving us a negative review but did not share information on the problem you have encounter with our service. FundCheck is a subscription service offering our members quality service to manage their personal budget.

I have informed our support team about your case but as we do not have your full name here on Trustpilot, it is very likely we are not able to locate your contact information. Please reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, where you can bring your case to our support team via live chat. Inform them that you have open your case on Trustpilot and they will be aware of your case.

Customer satisfaction is very important to us, please rest assured we are here to assist.

Best Regards
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete Scam

I have just had £47 taken from my bank account without authority to do so. I also paid £3.00 postage for goods which I did not receive this was from an add on face book which has turned out to be a complete scam despite reviews from people stating how happy they were with their goods.
Obviously false reviews too.
Do not give any money to this company.

22 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Glynis Murphy.

We are sorry to hear about your experience, FundCheck offers our service to our members in the form of online application and no physical product is included. We believe there might be some form of misunderstanding on this matter.

I have informed our support team about your case and they will be reaching out to you as soon. I will also urge you to reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, where you can bring your case to our support team via live chat.

Thank you and we look forward in connecting.

Best Regards
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid out £2 on Facebook for something…

Paid out £2 on Facebook for something the next week they have taken £65 without my authorisation I am working with the bank to reclaim my money

31 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Phil Martin.

We are sorry to see you leaving us a negative review. FundCheck is a subscription service offering our members personal budget management service.

Our support team has been informed and will be reaching out to you as soon. To expedite assisting you in solving the issue, I will urge you to reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, where you can speak to our support team through live chat.

Customer satisfaction is very important to us, please rest assured that we are here to assist.

Thank you.

Best Regards
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Firstly the transaction amount was of…

Firstly the transaction amount was of AUD 4.00 and after that my account was debited AUD 84.00 how come they can do such a fraud things. Blocked and reported already for suspicious transactions.

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Aeby.

We are sorry to see you leaving us with a negative review but did not share information about the problem you experience with our service. FundCheck is subscription service offering our members personal budget management service.

Our support team has been notified about your case and they will be reaching out. May I urge you to reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you can speak to our support team through live chat who are ready to assist online. Please inform our support team that you have open your ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Customer satisfaction is very important to us, please rest assured that we are here to assist.

Best Regards
FundCheck Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have NEVER signed up to this service…

I have NEVER signed up to this service or authorised a repeat subscription payment EVER.
It started with requesting £47.00 then changing the amount and payment day until a payment is received. I can not find a way of stopping this payment and getting my money back, other than reporting it as fraud and a scam which is exactly what this is. I want my money back and for you to stop trying to take money from me. You have nothing I am interested in or that I even agreed to.

20 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Alexandra Beddoes.

We are sorry to hear about the problem you have shared. Our support team will be reaching out to you as soon to understand the problem. Please rest assured that we are here to assist.

To expedite the process, I will also urge you to connect with us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you will be able to speak to our support team through live chat. Please inform our support team when you reach out, that you have open your ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Thank you and we look forward in connecting.

Best Regards
FundCheck Support Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Fundcheck hat alle Bedingungen erfüllt

Mit Fundcheck habe ich erst gedacht, es wäre eine Kostenfalle . Das Geldwurde 2x abgebucht, von dem ich nichts wusste., Abofalle?
Aber Fundcheck hat sich sofort bei mir gemeldet - ich habe tatsächlich eine Abo- Bestätigung per Email erhalten und habe nicht reagiert.
Fundcheck war jedoch bereit , mir alle versehentlich entstandenen Gebühren zurück zu erstatten. Das finde ich gut und fair. Das Geld wurde tatsächlich zurück erstattet!
Fazit: Keine Email ignorieren.

LG
Tatjana

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Liebe Tatjana.

Es tut uns leid, dass Sie uns eine negative Bewertung hinterlassen haben. FundCheck ist ein Abonnementdienst, der unseren Mitgliedern einen persönlichen Budgetverwaltungsdienst bietet. Um Ihr Abonnement bei uns zu kündigen, melden Sie sich bitte bei Ihrem Konto an, gehen Sie zu Ihrer Profilseite und Sie können Ihr Abonnement dort kündigen.

Unser Supportteam wird sich so schnell wie möglich mit Ihnen in Verbindung setzen, aber da wir Ihren vollständigen Namen hier auf Trustpilot nicht haben, ist es möglich, dass wir Ihre Kontaktinformationen nicht finden können. Um Ihnen bei diesem Problem schnell zu helfen, wenden Sie sich bitte an uns unter support@fundcheck.net oder besuchen Sie unsere Website unter fundcheck.net. Sie können per Live-Chat mit unserem Supportteam sprechen. Wenn Sie uns kontaktieren, informieren Sie sie bitte darüber, dass Sie Ihr Ticket bei uns auf Trustpilot eröffnet haben, und sie werden sich Ihres Falls bewusst sein.

Nochmals entschuldigen wir uns für das Problem, auf das Sie gestoßen sind, aber seien Sie versichert, dass wir hier sind, um Ihnen zu helfen.

Mit freundlichen Grüßen
FundCheck-Supportteam

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIS COMPANY IS A SCAM

THIS COMPANY IS A SCAM, they take hard earned money off the elderly and it’s not acceptable.They do not get permission or anything and just take money ( 47:00£) out of your bank without sending any product to you, hopefully the bank can help with this and change my opinion on this company…..

10 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Da.

We are sorry to see you leaving us a negative review but did not share details about the problem you have experienced. FundCheck is a subscription service that offers our members personal budget management service.

Our support team will try to reach out to you as soon but as we do not have your full name here on Trustpilot, it is very likely that we are not able to locate your contact information. To expedite the assistance to resolve the issue, please reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you will be able to speak to our support team via live chat. When reaching us, please inform them that you have open your ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Customer satisfaction is very important to us, please rest assured that we are here to assist.

Best Regards
FundCheck Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware scam!!

I wrote this to fundcheck and copied to Trading Standards...however the fundcheck e mail address isn't working. Surprise! What to do?

Good afternoon
I recently fell victim to a scam coming from your company, promising goods I never received and under totally false advertising.

On realising my mistake I contacted my bank who informed me this is a subscription service. At no point was I made aware of this.

I have blocked my account and would like a refund of the £8.59 I have already paid.

5 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Mrs Fiona Hitchcock.

We are sorry to hear about the problem you have shared. Our support team will be trying to reach out to you to assist. I will also urge for you to reach out to our team at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you will be able to speak to our support team via live chat. When reaching us, please inform them that you have open your ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Customer satisfaction is very important to us,please rest assured that we are here to assist.

Best Regards
FundCheck Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing but a scam

Nothing but a scam Entered a draw for a free mobile phone which I one cost me £3 for postage I have not received the phone. Then on 01/08/24 they tried to take £47.00 out of my debit card witch the bank refused to pay( thanks to my bank )

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Martin Harris.

We are sorry to see you leaving us a negative review but did not share details about the problem you have experienced. FundCheck is a subscription service that offers our members personal budget management service.

Our support team will be reaching out to you as soon as possible. To swiftly assist you on this issue, please reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you will be able to speak to our support team via live chat. When reaching us, please inform them that you have open your ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Once again, we are sorry for the problem you have encountered, but please rest assured that we are here to assist.

Best Regards
FundCheck Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They have done the same to me

They have done the same to me. My credit card won’t give me the £47 back I’ve got to get in touch with the company. Anybody know where I start please. I’ve just got this back from them. I’ve screen shot the chat but it won’t let me post it here.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Consumer.

We are sorry to hear about the problem you have shared. To cancel your subscription with us, please login to your account, you will be able to cancel your subscription with us on your profile page.

As we do not have your full name here on Trustpilot, we are not able to identify your contact information to connect. Please reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you are able to speak to our support team via live chat. You can inform them that you have open a ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Customer satisfaction is very important to us, please rest assured that we are here to assist.

Best Regards
FundCheck Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The exact same thing has just happened…

The exact same thing has just happened to me and I haven’t a clue how to unsubscribe or get my money back

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Rhi Jones.

We are sorry to hear about the negative experience. To cancel your subscription with us, please login to your account, you will be able to cancel your subscription with us on your profile page.

Our support team will be reaching out to you to assist. I will also urge you to reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you are able to speak to our support team via live chat. You can inform them that you have open a ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Customer satisfaction is very important to us, please rest assured that we are here to assist.

Best Regards
FundCheck Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was taken in by an ad on FB

I was taken in by an ad on FB. This is not a genuine offer of mystery box of items. It is a sign up to some subscription service which is not made clear. Who those people are that say they have received boxes of stuff are probably not real. Very quickly they will be relieving you of your money. Fortunately my bank was on the ball and stopped the payment and will stop any future attempts to take my money. Now it is a fight to find out how to stop the subscription altogether. If by any chance fundcheck have an ounce of decency in them, and they read this, they will make contact and unsubscribe me from their “service”

28 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Marion Tupper.

We are sorry to hear your experience. FundCheck is a subscription service offering personal budget management service to our members. You may check if you have an active subscription service by visiting our website, enter your particulars.

Our support team will be reaching out to you to assist. I will also urge you to try reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you are able to speak to our support team via live chat. You can inform them that you have open a ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Thank you and we look forward in assisting.

Best Regards
FundCheck Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have just had £47 taken from my…

I have just had £47 taken from my account that I have not authorised an don’t know how to contact these ppl any help please

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Faye.

We are sorry to see you leaving us with a negative review. fundcheck.net is a subscription service offering personal budget management service to our members. To cancel your subscription with us, you may login to your account, go to your profile, you will have the option to cancel there.

While the support team try to reach out to you, we do not have your full name here on Trustpilot, we may not be able to locate your contact information. To expedite the process, please kindly reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you are able to speak to our support team via live chat. You can inform them that you have open a ticket with us on Trustpilot and they will be aware of your case.

Please rest assured that we are here to assist, we look forward in connecting.

Thank you.

Best Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oh dear me

Oh dear me, I had a dispute over first £47 being taken out of my after inadvertently some how joining up. Please see my prior reviews. The company got in touch and said they would sort it for me if I gave a better review. They refunded my £3 but have now taken the £47. Really not happy at all.

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Hazel Blockley.

We are sorry to see you leaving us another negative review. I have informed our support team about your case, we will see what we can do in your specific case and reach out as soon.

Thank you and we look forward in connecting again.

Best Regards
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM! Seems that I am not alone

Seems that I am not alone. I was charged $4.40 from my account and a further $61 from Australia. My bank is also looking into this! What a total head ache! Never ever heard of them until I googled and saw that they were in Cyprus. SCAM!!

13 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Hoppy.

We are sorry to hear about the problem you have shared, the team will be trying to reach out to you to understand the problem and assist. As we do not have your full name here on Trustpilot, may I urge you to reach out to our team at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you are able to speak to our support team via live chat. Please inform them that you have open a ticket here on Trustpilot and they will be aware of your case.

Customer satisfaction is very important to us, please rest assured that we are here to assist.

Best Regards
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You have taken money from my account…

You have taken money from my account without authorisation. Please contact me as a matter of urgency to refund this money.

17 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Claire Egerton.

We are sorry to see you leaving us with a negative review but did not share the problem you have experienced with our service. I have informed our support team about your case and they will try to reach out to you to assist. To expedite the process, please kindly reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, you are able to speak to our support team via live chat.

Please rest assured that we are here to assist, we look forward in connecting.

Thank you.

Best Regards
Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

£47 taken out of my account without my…

£47 taken out of my account without my permission. O did not sign up to or agree anything. How do I get a refund.
Absolutely shocking behaviour

11 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fundcheck

Antwoord van Fundcheck

Dear Jane Roscoe Reiki Master.

We are sorry to see you leaving us with a negative review. FundCheck is a personal budget management service available to our members on subscription.

I have informed our support team to check on your case and they will be trying to reach out to you to assist. To expedite the process, I will urge for you to reach out to us at support@fundcheck.net or visit our website at fundcheck.net, where you are able to speak to our support team through live chat.

Customer satisfaction is very important to us, please rest assured that we are here to assist.

Thank you and we look forward in connecting.

Best Regards
Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer