Generator Pro Reviews 

64
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very quick delivery of hedge cutter which replaces one that broke down after many years of service. I would recommend to other gardeners as it does a good job and isn’t too heavy to use so for now I a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Value for money and a quality product. It came within a few days of ordering. Did a great job cutting our hedge. Would certainly recommend this company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Its a small compact system that we use to power the lights under our garden pergola. Reasonable cost and works well. This one is repalcing the previous one which has died after 5 years outside..

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Supplied a solar and inverter kit with two batteries that wont hold charge. After numerous back and forth where they used every excuse they could. I am left with more bills to cover the cost to fix th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Generatorwinkel

Geschreven door het bedrijf

Helping people find the best generators. Power backup, Construction, Farming, Events, Camping. Diesel, Petrol, LPG, Renewable energy, Off-grid Systems, Solar and Wind. Hyundai, Honda, Champion,


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

64 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(64)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It could have been 5 stars!

It could have been 5 stars!
I ordered a small wind turbine which was delivered free of charge the next day. Unfortunately the turbine did not suit the solar system which was being installed. The engineers did work with my electrician to try to resolve this but, in the end it was not affordable to do so. I returned the turbine in the timescale of the terms and conditions at my cost which was £22.07p. When the refund was processed it was £21.60p short. I questioned this and was told that the “warehouse had deducted a restocking fee”. There was no mention in the Terms and Conditions that such a fee would be charged if an item was returned. So, now I am over £40 out of pocket! Disappointing as I made a phone call before I placed my order to check that this product was suitable for me.

6 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MR196 Ride On Scheppach Lawnmower

MR196 Ride On Scheppach Lawnmower
ABSOLUTE ***t MACHINE YOU'RE AN IDIOT IF YOU BUY IT
THE INSTRUCTIONS ARE A JOKE I'VE HAD CHINESE ONES FAR BETTER THAN THE ONE SUPPLIED. THE PICTURES ARE POOR QUALITY AND INDISTINCT AND FRANKLY NOT WORTH THE PAPER IT IS PRINTED ON
Bought new June 10 assembled and ran for 8 min. The mower deck lever on/off jammed. Asked for help from Generatorpower who I bought it off absolutely appalling it's 10 days and no help. Considering it only worked for 8 minutes. Fortunately my son helped me and he removed the foot deck and had to use a hammer to unjam it. It's a real pain as you have to not only the screws holding down the deck but the bloody steering wheel has to be taken off and if you used the pin then you have to knock it out, the mower start handle and the knobs. He started the mower, deck off worked, 3\ times then all things put back then bloody thing would not start. Again absolutely no help from the seller just excuses. You have to remove the bloody knobs from the seat deck to get to the pull start. The handles without the knobs scraped the hell out of the plastic deck.The motor started on pull start, big deal as the mower deck on/off lever keeps on jamming which cuts the engine. Which means jamming the bloody thing and then pull start because the electric start doesn't work. so all the knobs off the foot deck not screwed down just to mow my bloody lawn.
Its a gutless engine and really struggles with grass over 2" in height. Not only that the bloody accelerator reduces as you drive along so your continually having to push it. Service department has been totally hopeless and treated like an idiot.
I STRONGLY RECOMMEND YOU DO NOT BUY THIS MACHINE
The "Service Department" took over 3 weeks to contact me , this on a brand new machine. I gave clear indication of the faults yet all their " help" was to tell me I had to palletise and wrap up the machine for collection instead of giving some advice as to the possible solutions. It is absolutely ridiculous to expect to immediately send back especially on a new machine, with the then expected delays. Would, seem that the service department has NO CLUE about how the machine works of more importantly why they do not have support from Scheppach if they have problems with the machine.
What I find objectionable is that their website states 24/7 yet the email from their service department clearly states 9 to 5 Mon to Friday. False advertising?
I also contacted scheppach Germany the manufacturers and they could care less. Because I bought from third party they wouldn't help. This I find indicative that they couldn't care less about their products once sold. So once again do not buy.

10 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Generator Pro

Antwoord van Generator Pro

Dear Finntastic, We are very sorry that you are not happy with the Ride-on Lawnmower. This machine has proved to be a very popular product and we have had very few issues with it. As you have indicated in your message the after sales team have been working with you to resolve the problems you have, including having the machine back for the engineers to check for you. Please can you let us know if you have a still have a specific problem. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recently had a dismal experience with…

I recently had a dismal experience with generator-pro and felt compelled to share my thoughts. In my opinion, this company is utterly disappointing, as they failed to provide even the most basic level of customer service and product quality.

First and foremost, the warranty offered by generator-pro turned out to be entirely meaningless. When I encountered an issue with their product, the company was unresponsive and uncooperative, leaving me stranded with a faulty item and no recourse for resolution. This blatant disregard for their warranty policy reflects poorly on their integrity and commitment to customer satisfaction.

Furthermore, my interactions with the company's staff were consistently negative. From top to bottom, I encountered incompetence, disinterest, and a lack of professionalism. It was clear that customer satisfaction was not a priority for this company, as my concerns were dismissed and ignored at every turn.

Overall, my experience with generator-pro was nothing short of abysmal. I would strongly advise potential customers to steer clear of this company, as their disregard for quality, service, and customer support is truly appalling. I regret ever engaging with them and hope that others can learn from my unfortunate experience.

In conclusion, I urge consumers to exercise caution when considering Generator pro for their products or services. Based on my personal experience, I cannot in good conscience recommend this company to anyone seeking a reliable and reputable provider.

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Generator Pro

Antwoord van Generator Pro

Dear David, We are very concerned that you are so disappointed. Please can you provide the order number and we will look in to it for you. Unfortunately in the last week we have had some bad reviews all originated from one person with malicious intent. So we are keen to verify you are genuine and resolve your issue if you are.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company are clowns from start to…

This company are clowns from start to finish... opened a catering van , got advised what to use and opening day it blew, no apology nothing, contacted them & they said "why not sell it on eBay"
They have not tried to help whatsoever, I have multiple emails, they are awful, £700 generator (they said it would cost up to £250 to fix)
I have all messages.. came with a dent, they said it didn't.
The warranty means absolutely nothing. This has probably been a blessing in disguise, spoke to some really nice company's and had different ideas, they just wanted to take money. I wouldn't
Use this company if i was paid, woeful , unprofessional, not nice people.
Ignore emails & warranty means absolutely nothing, wish I could upload pictures on here.
JUST USE ANOTHER COMPANY, these have not god a clue!!!! This is not me being bitter, but this is the truth.
And if you are silly enough to use this company, don't extend warranty

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Generator Pro

Antwoord van Generator Pro

We have tried to help you all week as you know. We have made many suggestions to get you up and running. We stand by our products and try to resolve problems as best way we can where possible. We operate a standard procedure for returns which we have offered you. You have stated you will give multiple bad reviews over this one issue if we do not do what you want.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a generator off this company it…

Bought a generator off this company it blew the first day on the van!I had a grill on and a Bain Marie!they are telling me I have overloaded it?!i hadn’t overloaded it.they are telling me I won’t get a refund and that they won’t come out and fix it!

The first problem I had with them was the delivery they said 5 days that was a lie it was 18 days.

This company is a disgrace people should not buy from them.

26 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Generator Pro

Antwoord van Generator Pro

We are very sorry you have had a problem with your generator. As you are aware the generator you ordered is not suitable for your application. You ordered an underpowered 3 phase generator when you should have a single phase generator with an output of around 8kw We have tried to help with an alternative and technical advice as much as we can.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Frightening Blaze on the Lawn? That’ll be a Hyundai “Scary Fire”.

Hyundai’s sexily-titled HYSC1800E scarifier/aerator - okay, it’s not really a name to set pulses racing - is hardly the most exciting gardening tool.
But…
My 250-sq.yd.lawn badly needed a thorough “comb” to rid it of autumn and winter detritus and, thanks to this machine and 90 minutes’ labour, its appearance has been transformed ready for another typical summer’s punishment.
Most bricks-and-mortar stores and online-only retailers were out of stock when I ordered my HYSC1800E from Austin Luce and Co. Ltd., of Crawley, trading as Generator Pro.
The company was advertising healthy stock levels at a delivery-included price of £125, a full £35 less than B&Q, which had none for sale.
The machine was in my hands within seven days and, as other reviewers have testified, it could not be easier to assemble. Twenty minutes is all it took, even using the almost-unnecessary instruction manual.
No tools are required to put everything together - always a sign of innovative design - and each component appears to be of the highest quality.
There are two interchangeable cartridges, one with stainless-steel spring tines (for scarifying) and the other featuring 20 hardened-steel blades to slice into the soil surface to improve drainage and to allow the grass roots to breathe.
Removing/swapping each cartridge, simply by using the supplied Allen key and lifting a flap, takes a matter of seconds, after which the machine is ready for action.
I didn’t employ the so-called grass box, discovering over the decades with other scarifiers and aerators that it’s much more effective just to collect the bits with a rotary mower, which also cuts the already-shortened turf.
The final job was to apply granular fertiliser in the hope, and expectation, that the wet stuff will return within a couple of days. Failing that, it’ll be unkinking time again for that little-used hose reel and sprinkler attachment.
Generator Pro has an enviable reputation for providing good customer service at exceptional prices.
It, in consultation with courier firms, could improve still further by ensuring that buyers are notified of scheduled delivery times.
I can’t remember the last time that I wasn’t advised when a parcel was due to arrive.
It’s a minor criticism, of course, but I’d hate to think that my new and expensive “toy” had gone walkabouts because I wasn’t around to greet its arrival in God’s Own County.

11 mei 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer