Global Bus Rental  Reviews 

151
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jose was fantastic throughout our booking and travel experience. The pricing was competitive but more importantly they are responsive. I truly appreciated their flexibility since I booked for th... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointing experience. I paid £361 for a 16-seater Sprinter transfer on 18 June. Just a few hours before the scheduled transfer, they informed me that they would not provide the service an... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hen party of 14 people in Malta. Francis was an absolute diamond and arranged all of our transport to our activities and returning. One of which being a music festival where we got a bit lost and our... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a brilliant experience with Global Bus Rental as we took a trip to Italy for a week and then 3 shore excursions from Naples, Messina and Cannes. Mr Usman arranged the whole itinerary extremely... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bus- en touringcarbedrijf
  2. ook in
  3. Busreisorganisatie
  4. Vervoer

Geschreven door het bedrijf

Global Transport & Bus Rental – Trusted Travel Across UK, Europe & Asia Experience safe, comfortable, and hassle-free journeys with our modern fleet and professional, VOSA-qualified drivers. We specialize in group tours, weddings, school & university trips, corporate meetings, and long-distance travel. With vehicles across Europe and the UK, we handle small groups or large-scale events with ease. Our 24/7 support, punctual service, and attention to detail ensure every trip is seamless and stress-free. Book with us today and make your journey smooth, memorable, and worry-free.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

151 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(151)

38 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very pleased with the service

I am very pleased with the service, although at first there were some unpleasant moments, our business bus was replaced with a budget one, it was unexpected and extremely unpleasant. However, we were able to come to an agreement and, as a result, our entire stay in Riyadh, Saudi Arabia was successful. They were very attentive to us, accompanied us every day, adjusted the schedule, and took into account all our wishes. This was our first experience with this company and we are sincerely grateful 🙏 We travel a lot and now we can trust this company 100% and not be afraid for our transfer. I recommend.

16 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Global Bus Rental

Antwoord van Global Bus Rental

We strive to provide the highest level of service to our valued customers, and we regret any inconvenience caused. We are pleased to hear that we were able to come to an agreement and resolve the issue to ensure the success of your entire stay in Riyadh.
Our team is committed to being attentive and accommodating to our customers' needs, and we appreciate your acknowledgment of their efforts. It is our goal to provide a seamless and enjoyable experience for all our guests.
We thank you for choosing Global Bus Rental.
We look forward to welcoming you back in the future and providing you with an even better experience.

Kind regards,
Mo Eliyas
Transport Booking Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable

Friendly, efficient and reliable. Great communication when collecting us from the airport.
Will definitely use again.

12 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would rate 0 if I could for this 3rd party

Would rate 0 if I could for this 3rd party platform.

15 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Global Bus Rental

Antwoord van Global Bus Rental

Dear Isla Cullingworth,

I would like to extend my sincerest apologies for any inconveniences you may have encountered in your dealings with our team. We have diligently searched for any booking details associated with your name, and regrettably, we have been unable to locate any such reservation. In order to assist you further, could you kindly provide us with the booking Quote ID? This will enable us to thoroughly investigate the matter and determine the exact issue you have encountered.

According to our meticulous records, there is no evidence of a booking under the name ISLA CULLINGWORTH. Rest assured, we are committed to resolving this matter promptly and efficiently. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we will spare no effort in rectifying any discrepancies.

Please do not hesitate to reach out to us with any additional information or concerns you may have

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently rented a Mercedes Sprinter…

We recently rented a Mercedes Sprinter van on 28 Aug from Trust Pilot agent name is Usman Alee, and I must say it was a great experience. The van was in great condition and had comfortable seating for our group. Usman Alee is very professional and friendly, which made the process quick and easy. Communication throughout was excellent, and I would highly recommend Usman Alee to anyone looking for a reliable and comfortable for this service.

28 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We are delighted to have had the…

We are delighted to have had the pleasure of booking our tour in Scotland with Usman. He was incredibly pleasant and always responded promptly to our queries. The coach he provided us with was extremely comfortable, making our journey all the more enjoyable. We highly recommend this service, especially with Usman at the helm. He made our tour truly memorable with his flexibility and accommodating nature. We are already looking forward to booking with them again in the future. Thank you, Usman, for making our trip to Scotland an unforgettable experience.

24 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

So, we were totally screwed when someone bailed on us at the last minute. But thank goodness we stumbled upon Globalbusrental! They totally saved the day and made our trip happen. Mr. Usman hooked us up with exactly what we needed and our driver was super cool and chill. We even ended up delaying our return journey by a couple hours, but Usman was on top of it and made sure everything was taken care of. We seriously can't thank them enough and will definitely be booking with them again. Highly recommend these guys!

12 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Creamfields!

We booked with this company to go to Creamfields & back.. Usman the sales rep was really lovely & very helpful! Coach driver on the way there were really nice but one on the way back was a little mardy due to us being quite muddy because of the weather which of course this couldn’t be helped but other than that the journey there & back was fine. Would use this company again & would recommend to others.

25 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrific!!!

Horrific!!!
Globalbusrental.com is a joke of a company. Me and my friends were going to a festival for the weekend and had a confirmed booking for an 8seater car to take us there and back. On the morning of the festival a 5 seater arrived without any warning or explanation. Once I spoke with them they agreed to reimburse me for the extra cab needed, I bought the other cab and expected paying as I had all this saved on a WhatsApp chat. The price of the cab was 130 pounds and from the get go the agent I was dealing with told me it would be in right away . He lied and delayed every day until afew days after the festival said he wouldn’t pay me as we left the cab waiting half an hour on the return journey. I said how irrelevant this was as there mistake on the way here cost us atleast an hour and a half making us late for the festival. We then argued and I managed to get it so that I would get a 60 pound refund, this wasn’t ideal but I could tell from the service I was getting that it was the best I could hope for. I gave my details over and then was blanked for the next few days and my calls seemed to be blocked. They only replied again once I posted a bad review about them. They phoned me up saying the payment wouldn’t be in the next day as long as I took down the review . It’s been a week now and still nothing , the agent I’m dealing with is constantly lying to me saying tomorrow etc and I highly recommend that everyone stay away from this service!!!!!!!

10 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Global Bus Rental

Antwoord van Global Bus Rental

Thank you for reaching out to us regarding the issues you encountered during your recent booking. We understand that there was some inconvenience and we apologize for any inconvenience caused.

Upon reviewing the details of your booking, it appears that you had initially requested a vehicle that could accommodate 5 passengers with 6 large suitcases and 2 small suitcases. As Per our policy, we informed you that if the vehicle could not accommodate all the luggage and passengers, we would provide you with a 1x8 seater instead of a 6 seater. However, it seems that a 6-seater was sent to you instead with boot space

Regarding the number of passengers, you mentioned that there were 8 people instead of the initially stated 5. In such cases, it is important to inform us in advance so that we can make the necessary arrangements to accommodate the additional passengers. which you have not informed us That is why we were not able to accommodate additional passengers because you never informed us that there would be 8 passengers The price which was given to you was for a 6 seater minibus not for 8 seater but we have sent you the 8 seater at the time of return journey without any additional payment

Furthermore, at the time of the return journey, most of the passengers arrived approximately 2 hours late for the return journey and they messed up the whole bus we have already sent you the videos and pictures on your WhatsApp As per our terms and policy, any additional waiting charges incurred by the driver and the cleaning charges for the bus are the responsibility of the passengers. These details were clearly outlined in the email you received at the time of book.

we have charged you £275 for 65 miles on different day return journey

You have not paid £50 waiting charges for 2 hours
You have not paid the bus cleaning charges at the day of return £70 mounds

you owe the company £130 pounds and you are asking for a refund from the company for your additional cost.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Transport organizer

I have been arranging the transport service for my fellow mates coming from Bhutan to York. Till date I have used airport to York transfer for around 2 groups and the feedback from my fellow mates very delighting. The told me driver are good and experienced one. So as an organizer I found your staff who I have beening contacting very polite and smart with customer oriented being a service provider. I loved the immidate response from your staff to mention the name Ms. Rida Fatima, I personally thank you for your service and I am still working with her.

22 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely experience

The drive down from Scotland to Shrewsbury, England was of course very long but also very enjoyable! Our drivers were lovely and Mr Usman (our representative) was very efficient, responding to any questions very quickly. Would highly recommend

18 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good service

Really good service. We travelled by coach from Edinburgh to Shrewsbury and made the return journey a few days later. Everything went smoothly. Thankyou Usman.

18 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time experience with this coach company

We travelled from Edinburgh to Shrewsberry the journey although long was pleasant, the coach was nice and clean and had a toilet facility.. Mr Usman ALee was excellent in handling our group travel arrangements. He responded to every query quickly and efficiently. Would recommend.

18 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was a very enjoyable experience

The journey was from Edinburgh to Shrewsbury and back, which obviously was a long ride but to our surprise, turned into a very enjoyable experience. We were all comfortably seated and the driver was friendly. The bus had toilet facility and everyone of us was happy throughout the entire ride. The representative was Mr. Usman who responded to our queries efficiently.
Overall a very pleasant experience. Definitely would recommend to others.

18 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used them on several occasion…

I have used them on several occasion this summer holiday. Usman was very efficient and accommodating in liasing with me. Still have another booking with them and I highly recommend their services.

26 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Global Bus Rental

Antwoord van Global Bus Rental

You're very welcome and we'll let usman know how happy the client is with your services

We are committed to providing our customers with the best service and will continue to strive for excellence in all our operations.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommend their services

Recommend their services

Driver was late however he was very polite and apologetic.

Driver was pleasant and accommodating in all ways.

Looking forward to book with him again

4 augustus 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer