Grachtenmuseum Amsterdam
Als je op tv het ontstaan van Amsterdam hebt gezien is dit een slap aftreksel.
Zeer kleine tentoonstelling en met 17,50€ veel te duur Onpersoonlijk ,mensen met kinderen snappen totaal niet hoe het werkt dus er wordt doorheen gepraat terwijl je probeert te luisteren.
Je betaalt onderhoud pand. Zoals alles in Amsterdam is dit ook overrated
Geen aanrader.




