We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY THEIR HARNESS. Lifelong dog owner, bought one in June 2024, metal ring where you attach your leash broke in February 2026. Less than a year of once day walks with am old dog. Email what h... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have true buyers remorse. I have a large dog and ordered a harness for him, I had to use the harness to find out that it caused sores under my dogs legs. I contacted the company and they told me tha... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam. They've sent me two different tracking numbers and neither carrier has received the package nor have I. Multiple emails saying the same thing over and over. They refused to refund sayin... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We couldn't be any more pleased with the harness we ordered! It fits perfectly (unlike prior ones we had purchased), is super easy on/off and the personalization looks so great and visible. In addi... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

133 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(133)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY THEIR HARNESS

DO NOT BUY THEIR HARNESS. Lifelong dog owner, bought one in June 2024, metal ring where you attach your leash broke in February 2026. Less than a year of once day walks with am old dog. Email what happened, told me, “they would get to my problem when they had time.” Couple of weeks later they told me the harness was put of warranty. Warranty is only 60 days, beware. Did not offer to exchange. Did not offer to repair it. How does that ring break, simple cheap materials, and lousy welding of the two ends of the ring. Customer service was no help, not interested.
DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have true buyers remorse

I have true buyers remorse. I have a large dog and ordered a harness for him, I had to use the harness to find out that it caused sores under my dogs legs. I contacted the company and they told me that since my order was over 21 days that they would issue me a new harness at 50% off, which I declined. The customer service at this company is horrible. I will not recommend this harness for anyone.

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Do business only if you are a gambler

I have actually purchased a couple of the harnesses and have been satisfied. While my dog is fairly powerful, she is only 35 pounds so she is not going to put a lot of stress on a harness. My problem began when I order a new harness on sale. On reviewing the order, I noticed an additional charge for a second set of labels. I went through the process of trying to find a contact number without success as others have reported. I opened an email conversation. First, I asked then to just remove the extra labels. I thought that would be simple because I made the request virtually immediately. Their response was to completely ignore my request and instead directed me to verify my shipping address and to follow a particular format. I responded by asking to cancel the order entirely. Their response was to say that their cancellation policy only allowed cancellation within 24 hours. They immediately charged my account for the original invoice amount. A week later, no harness and no indications of an effort to ship it. So, although their website says their customer support is available 24 hours suggesting an interest in their customer's concerns, their actual interest is in collecting money and maybe delivering a product.

21 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a total SCAM… I ORDERED…

This company is a total SCAM… I ORDERED AND PAID 59.95 for a purple harness and a purple leash..The first thing that happened was that it took them 23 days to ship my order… and they only shipped it after I had sent them numerous emails…next they showed me an invoice me that I ordered a BLACK LEASH… WHICH I DISPUTED MY SENDING THEM MY COPY WHICH SHOWED MATCHING LEASH…I requested a refund for the incorrect color… THEY HAVE NO CUSTOMER SERVICE JUST SEEMS LIKE AUTO GENERATED COMPUTER RESPONSES… THE EXACT SAME I HAVE NOW READ ON REVIEWS… NOW THEY OFFER YOU A 10 PERCENT DISCOUNTS IF YOU REPURCHASE ANOTHER LEASH… I DEMANDED A REFUND. NOW I TOLD THEM I WANT TO RETURN IT….. ALSO THIS HARNESS HAS THE QUALITY YOU WOULD FIND AT A JUNK YARD. ABSOLUTELY DISGUSTING… TERRIBLE PLASTIC HORRID STITCHING WOULD NOT HOLD BACK A ANT NEVER MIND A 80 POUND DOG… I HAVE NEVER EXPERIENCED SUCH HORRIFIC SERVICE AND THE MOST ABSURD QUALITY AND CUSTOMER SERVICE IN MY LIFETIME… PLEASE BE WARE. THESE PEOPLE ARE SCAMMERS…. I WILL BE REPORTING TO MY CREDIT CARD COMPANY AS FRAUDS…I HAVE SENT THIS COMPANY PROBABLY 10 EMAILS ATTEMPTING TO ADVICE THEM TO DO THE RIGHT THING…
BE WARE….. SCAM COMPANY
AND IT WAS EVEN ADVERTISED ON FACEBOOK AND AMAZON
HOW CAN THIS EVEN BE ALLOWED

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of time

Have been waiting over two weeks for delivery’s. Will likely return if received.

October 20th:

Purchase has still not arrived.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased 2 harnesses a year ago FELL APART

Purchased 2 harnesses a year ago. One of them is perfect, the other had a defect in stitching ( the perfect one is large and used on a golden that pulls) the medium one used on a labradoodle that does not pull. The medium one fell apart. One would think Grip Harness would stand by the product, but do NOT be fooled. They do not in anyway stand by the product. Spend your money elsewhere, lots of options with exactly the same design on the market today. Buy from a company that backs their product for longer than 7 days lol. RESPONSE from Vendor "Thank you for contacting us and letting us know. We are truly sorry for the inconvenience.

As per our policy, we have a 7-day window from the date of delivery to report any product defects and a 60-day return policy for unused items in their original condition. Unfortunately, since your order was placed in March 2024, it is outside of both the warranty and return period, so we are unable to process a replacement at this time.

That being said, we truly value you as a loyal customer and want to make this right in the best way we can. As a gesture of goodwill, we’d be happy to offer you an exclusive 15% discount toward your next GripHarness purchase.

If you’d like to proceed, please let us know, and we’ll provide you with your discount code along with a direct link to place the order.

We truly appreciate your understanding and your continued trust in our products. If you have any other questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help."

8 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my harness in March 2025

I ordered my harness in March 2025, still not recieved it , all excuses about team having rush on orders, I feel like after about 10 emails I'm getting nowhere, I'm in nz and cost was $68 nz dollars, so that's not cheap, I feel like I've been duped, it was advertised on FB

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No delivery of product

May be a scam. Like other reviewers, I have been charged for a harness and it has not arrived over 21 days later. No means to contact seller by phone and emails ignored.

26 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for my order

Still waiting for my order. It's been over a month and like many others, my credit card was charged immediately. I contacted them and was asked to confirm my address which I did. Then came the usual excuses about going to the warehouse to check. Next came the 'wonderful news' email, advising me it was on the way. Tracking does not work either. This so called company is a total scam and the 'warehouse' does not exist. Beware!!

23 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't order from them

If you look at the website, there isn't a phone # to contact. I've had no communication and have not received product even though my credit card has been charged.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

YES!


YES!! It fits wonderful!! Thank you for coming up with such a great idea!!! Here is the new pictures!
That is all she wanted to have taken. Hope this shows how wonderful it is!!
And I used it today. I had better control of her!!! So thankful I bought it!!
Pamela Black



Attachment(s)
DSC02762.JPG
DSC02763.JPG
DSC02764.JPG

10 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Big disappointment

Honestly I don't appreciate the excuses, I ordered at harness with other things at christmas and there's constant excuses why it hasn't arrived. Half a refund is nice but if your gonna screw somebody over and just take money with no delivery I find that to be quite the scam! I wouldn't trust ordering if you expect to reciev3 anything but excuses!

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Harness is perfect

The Harness is perfect. It fits my giant hound great. First time I have had the nerve to take my 100 lb Dalmation for a walk. She is still trying to pull us down but with this Harness she has to mind us. I really like the Name tags and phone number on the Harness.

21 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered and paid for this harness…

I ordered and paid for this harness November 15 2024.. paid for on my Visa which was debited by this company. To date no harness received and despite contacting this company.. no satisfaction yyo date.
This is a scam company.

15 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely junk

Absolutely junk. Handle on harness just unexpectedly tore off as I was holding my dog. My dog could have been attacked by another nearby dog or he could have run off. This product puts your dog at great risk. The company refuses to replace it. I had bought two including one for my second dog. Now I cannot use even the second harness out of fear that it will also fail. So, I have two worthless harnesses. Do not buy this defective and dangerous product.

29 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very comfortable and easy to out on

Great company, had concerns about my delivery they responded very quickly and insured me it was on the way. The next day it arrived. My golden loves this harness easy to put on and very comfortable so my golden tells me. Thanks for the great service.

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love gripharness

I love gripharness! I'm a senior and it is so easy to put on with one simple click. The harness is more comfortable as it doesn't go around the neck. I walk my dogs all year round, all hours. The reflective strip makes me feel safer (many vehicles on my route). I chose to have the name and phone number on their harness. I have 2. Definitely recommend! Kathy, Birchwood, WI

3 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Putting our dog's safety at risk

We purchased a GripHarness receiving it the end of April. The strap buckle keeps loosening on its own, making it so our dog can slip out of the harness. This gets scary as we walk in a high traffic areas and all of a sudden the dog is lose. Emailed GripHarness in July, while very polite they kept asking for more information and pictures of issue. Finally receive a email telling me to sew the strap to secure it. This is not helpful as I need it adjustable for when his fur is longer as well when wearing over a winter coat. Last email from company was snarky, referring me to their policy stated on website and fact I was past their 7 day return policy. This harness is a safety hazard as the dog can very easily get out of it. I like the look of the vest and especially how reflective it is at night. I am very disappointed they would not be willing to make this right and replace a faulty product. I tried to resolve nicely through their customer service contacts however no success and I am left with a harness I won't use.

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer