Hampshire Generators Reviews 

306
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a EcoFlow 3 years ago and it broke recently. I got in touch with Hampshire Generators about a warranty repair and they sorted everything out with EcoFlow and after a few weeks it’s now back and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased an Excel XL3500iD-F generator from Hampshire Generators EBay store and it was delivered just two days later. The only hiccup I had was on how to register it for the extended warranty... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to return an EcoFlow generator for repair. The service I received from Lucy Miller was top class and very efficient. Many thanks Lucy!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased a solar generator last week Hampshire generators where cheaper than anywhere else I could find (by quite a lot) item was dispatched next day and arrived within a few days. I had a follo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Generatorwinkel

Geschreven door het bedrijf

We specialise in the supply, installation and service of petrol generators, diesel generators and portable power stations. We are not only online resellers - we are engineers that maintain and repair this equipment in our own workshops.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

306 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 40% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(306)

57 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

dependable and proactive

fantastic company and we used to decommission an old oil tank and remove excess dirty oil and make safe tank by cutting and cleaning.- paperwork as in RAMS and environmental data and waste disposal management certification outstanding.

11 november 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely Brilliant Company I with I…

Absolutely Brilliant Company I wish I had bought my eco delta pro 3 from them rather than direct from Ecoflow . I have ordered a few add ons and the speed of service is fantastic. I would recommend This company 100%. DO NOT go direct to manufacturer this company know their stuff a real pleasure to deal with and in many cases less expensive with super support thrown in. WOW

7 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warning. Do not use this company.

Hello all,

Please let this be a warning to anyone who considers doing business with this company.

I've just taken the company to court because of two faulty Greengear generators that they supplied which they wouldn't refund.

I lost the court case because I'd modified one of the generators to use a larger (same voltage) battery that i had on trickle charge. Hampshire Generators stated that this could burn out the starter motor which is untrue.

Hampshire Generators also stated that I'd swapped parts between the two Generators which was not true and thet were unable to prove.

Without an expert witness I was unable to show that these statements from Hampshire Generators were not truthful.

I just wanted my money back. I now have two broken substandard Greengear generators that do not work.

Please I beg you. Do not use this company.

Thanks,

Bailey

6 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hampshire Generators

Antwoord van Hampshire Generators

This is not a true description of the actual events, this customer was treated fairly and offered replacements and refunds even though not entitled to them - they insisted on a 'day in court'.

The court decided in our favour. We are truly sorry it ended up in this situation but this customer refused to accept anything less than a court appearance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BE VERY WARY ABOUT USING THIS COMPANY

We placed an order with Hampshire Generators totalling over £14k for one specific customer of ours. However, due to numerous delays the delivery in the end had to be refused by our customer.

The order was placed on 11th July and delivery was eventually attempted on 5th August. Despite all the delays and failed delivery dates given, Hampshire generators have held back restocking fees of £2.5k. They felt this acceptable, despite all the delays on their part, and we haven’t even signed up to any terms and conditions with them.

Funny thing is during this whole process, the item we ordered was still showing in stock on their website!

We are now having to go through our solicitors and the courts to get our money back.

#REPLY TO THEIR RESPONSE#

1. This was not a special item order, the item we ordered was showing in stock on your website throughout this whole process.

2. We have never entered a contract or signed anything with regards to this order.

3. The delivery of our order was delayed 4 or 5 times, we have evidence of all these delays and failed delivery dates which resulted in us requesting the cancellation.

5 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hampshire Generators

Antwoord van Hampshire Generators

Hello, this review is from a company called Site Box Ltd who ordered products from us and then cancelled when we attempted delivery.

These were special order and we charged a restocking fee rather than charge for the full order, which we were entitled to do.

We are happy to waive the restocking fee and deliver the items if you would like to continue with your official order and contract? Please get in touch to make the arrangements.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

Excellent speedy service from this company. After my first purchase I was so impressed that I wanted to give them future custom but the item I wanted was out of stock. I phoned them and my call was answered quickly, courteously and they told me what I needed to know.
Would 100% use again. If only all companies were like this.

8 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely terrible company

Extremely terrible company, website processed an order I didn’t want as I was just checking on the monthly cost the company won’t take responsibility for this error so they sent out my item and I didn’t accept the delivery of it so sent it straight back! They are now saying they have not received it and are trying to charge me for it biggest scam ever as I have tracking ID for the item and they have received it and signed for it so they are now trying to steal my money. Avoid at all cost terrible company.

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Hampshire Generators

Antwoord van Hampshire Generators

The equipment was ordered and confirmed by you on our website. You have returned the goods and the credit agreement has been cancelled. You have not paid any installments so no money has been withheld by us.

Sorry you feel the need to put 1 star reviews but this was sorted as fast as possible after you let us know.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely Disappointed with the Service

I am extremely disappointed with the service I have received regarding my order of the EcoFlow DELTA Max Portable Power Station. I placed my order (#88968) on July 15, 2024, when the item was listed as in stock. However, it has now been over two weeks, and my order still has not been shipped.

I reached out to customer service multiple times, and while the responses were polite, they were not helpful. I was informed that a delivery was expected, but not enough units arrived to fulfill all orders. Despite being promised that my order would be shipped with the next delivery, there has been no further update or shipping confirmation.

The lack of transparency and the failure to meet promised delivery timelines are unacceptable. I am highly dissatisfied with this experience and would not recommend ordering from this company based on my experience.

29 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a Eco Flow solar panel from…

I purchased a Eco Flow solar panel from Hampshire Generators on 27th June. I received it on 28th June. When opening the box I noticed one of the main leads to connect to the panel to the Generators was missing. I phoned them up. Initially I felt like I was just being messed around. I then spoke to a guy. He said to me he would send the lead in the post. I asked if he could send it so I could receive it on Satruday 29th, however, he said he was not sure this was possible at their end and that he would need to check. Shortly After the call I receive a tracking number and date for Monday 1st for the cable to get to me. I was really annoyed as this would mean I had to wait 3 days to be able to use the item. I then rang again. I spoke with Andy again. I explained to him that it was coming on the 1st July. I know that they can send next day. I believe this was a cost saving issue with no regard for myself the customer. I said to Andy that if I don't receive it by Monday I will return the item for a refund. He then became rude and he said I could return it but that I would have to pay the cost of postage. I told Andy this was very odd as I have an item I'm unable to use. I also mentioned that if I had brought this to go on holiday with I would be pretty screwed. He did not seem bothered. The call then ended. I then had another call from Lucy. I explained the issue to her and she then said she will speak to her manager and put me on hold. The call got disconnected my end and Lucy phoned back. She told me for a definite that the cable will now be sent next day delivery for the Saturday and that this will be changed on their system to reflect this. I asked her is that a definite and she said yes. Shortly after this call I get an email with a cancel notification for the old postage and a new postage with new tracking info for guess what date. Yeah you guessed correct. MONDAY 1ST OF July and not Saturday 29th as promised. I then realised I was just being lied to by staff. I phoned back and spoke to Lucy again and explained the situation and that a new label had been generated with Monday 1st of July on. She reassured me not to worry and said that maybe Fed Ex system has not been updated. She said I would definitely receive the item for Saturday 29th June and not Monday. I disconnect.
Saturday comes and I wait in until 12pm. Guess what. No Fed Ex post. I check tracking and it STILL states delivery on Monday 1st of July. I believe they just told me a bold faced lie just to keep me happy. Well this is a disgusting company that does not give a crap about its customers as long as they are getting money comeing in. They could have quite easily sent this to me for Saturday rather than lying to me. If I do not receive the item by Monday 1st July I will be contacting trading standards and the Adverting Standards Authority as the item clearly advertised is not the item I received. I wanted to support local businesses rather than Amazon but the thing is some local businesses just do not value their customer hence the reason lots are closing down. This is a classic example of that. Customer service and honesty are very basic things I expect from a company I give my hard earned cash to. I would NEVER EVER BUY FROM THIS COMPANY AGAIN!!!!!. Use Amazon as they really value their customers. That's why they are going strong. AVOID. You will be told a pack of lies. And get stresses because of incompetent people. It's not worth it.

28 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not in stock

Bought Ecoflow online, advertised 5-7 day supply, no communications at all and when did eventually answer emails told me they were waiting delivery
Refunded money
I understand not having items in stock , but why not at least communicate with customers ?

29 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The starter battery failed on our Excel…

The starter battery failed on our Excel Power XL11000V 8KW in under a year with little to no residential use as a back up. It was sitting on a maintenance charger for most of the time but none the less still failed. Impossible to charge with intelligent or “dumb” charger.
The CS advisor noted the battery was excluded (along with pretty much everything else in their “catch all” warranty) which probably wouldn’t pass statute law under 6 months but in my case the failure occurred after this point in time. Totally intransigent and unhelpful. The failure happened in under a year and they should have been willing to replace.

15 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hampshire Generators

Antwoord van Hampshire Generators

Many thanks for taking the time to write a review - obviously we don't like seeing a 1 star review so we have checked this out.

We can see that you have had the generator for over a year (purchased on the 11/11/2022) but it is still within the warranty period for this machine.

We can also see that we offered to look at this for you and check the warranty claim but you refused to let us collect it or drop it back into us. This is surprising as you are quite local to us.

This review is inaccurate and not a reflection on the service we provided.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These guys are the real deal.

Great company ....called for some advice pre-purchase and the staff member was excellent. Ordered my Jackery Explorer 1000 which arrived in perfect condition, earlier than expected. Always good to under promise and over deliver. Thanks guys, great job. Keep it up. Loads of companies sell the same product, but what separates the wheat from the chaff is customer service. This company understands that. First class!

25 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didn’t want my business

Bought an eco flow power pack , reasonable price ,they took money then radio silence. Honestly thought this was a scam company as it was so disorganized. Website said 5-7 delivery but no sign of anything and no email follow up explanation
First email I sent ignored , spoke on telephone to disinterested staff who explained it “might” come next week.. second email I sent, wow they replied ! similar vague reply . No sign of product or even that it has been dispatched after seven days so requested a refund and bought elsewhere for seventy quid cheaper and tracked delivery. Strange company - obviously didn’t want my £700+ 🤷‍♂️

17 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Hampshire Generators

Antwoord van Hampshire Generators

Thanks for the review - we worry when we get a 1 star review so needed to check this out. Obviously as the most highly reviewed and established company in this market we are not a scam and aim to provide the best possible service.

Our website showed a 5 to 7 day despatch time and you received a confirmation email when you ordered it.

You called on day 7 and were told the unit would be despatched that day but you insisted we cancel your order - which we did and refunded your money immediately.

Not sure why the harsh review but I guess that's the way it is nowadays!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professionally and courtesy

Recently I have purchased several items from Hampshire Generators which includes cables, solar panel and 2 x Generators, usually direct but once through Ebay.

Each and every time I have experienced fast delivery, good, professional communication either by phone or messaging and prices on par with the industry standard or cheaper.

My personal opinion on Hampshire Generators is that this company has shown consistently how to operate professionally and with courtesy.

10 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

the never ending story

I thought it would be a simple warranty replacement or refund but instead, it has been lots of emails and 'out of our hands' issues. From known faults with no recall, missed emails, supplier barcodes being corrupt, (which again was a known issue but they sent them out to try anyway?) someone leaving the company and their cases not being passed on, packages not being delivered to manufacture so technically they are out of warranty as they have been waiting for months, emails not responded to for weeks and now just waiting for someone to get back from holiday as they investigate why they didn't see email attachments that they said they saw . - super boring to deal with with no empathy for the customer and a lot of blaming everyone else. I think what must be happening is that the people on the after sales team don't have authority to say when enough is enough, we should probably just give this customer a credit note and let them get on with it. Instead I am here waiting fro the fourth person to start looking into it to get back from holiday who is apparently the operations manager......the mundane story continues. I don't even want the generator now as it was unreliable and cost me sales when I took it out on markets.

24 oktober 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer