Heavencanwait Reviews 

146
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have ordered 6 months ago for 500$ of clothes. I have never received anything from them, no text no email. After month of trying to contact them, they finally sent me an email telling me that my ord... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful, no way of contacting them due to not being responsive through socials or email. Payed for next day shipping extra £5 and received the parcel 3 weeeka after that with tho update on way or how th... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item ordered early July, first week and item delivered mid August despite 3day delivery paid for. Zero response from customer service and zero apologies or assurance order was being fulfilled. Remarka... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Items missing and then was just ignored by customer service and their insta page. Please boycott this brand so that they’ll actually try and improve! Even messaged someone that is helping ru... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Modeontwerper

Geschreven door het bedrijf

UK Clothing brand


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

146 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(146)

43 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TERRIBLE

Ordered a mystery box in a size small, got it today and came in a size large. Was really looking forward to it but I’m NOT IMPRESSED

8 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Emily,

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused.

Please reach out to us at help@heavencanwait.store, and we will be happy to assist you with a free return so that we can send you the correct size items.

We truly regret any frustration this situation may have caused.

Best regards,
The HCW Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

I really like the brand especially the track jeans series and i was lucky enough to win the mystery box giveaway on instagram, and I was a bit skeptical at first but they actually responded and are shipping the product. Great brand.

1 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Yoshiboy,
Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our product and service.-Team HCW

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I bought HCW camo track jeans

I bought HCW camo track jeans, I was shocked by the quality of the "jeans", espeically for the price, was horrendus. The stiching was half baked and the pocket was at an angle. I attempted to return the product and followed instructions however I am still wating any further news for over a month. However communications was okay customer services did provide instructions.

17 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi George,
We are sorry to hear that you are not happy with the quality of the jeans, this is not the experience we want our customers to have! Please email us further with the tracking details of your return and we can get this looked into for you.-Team HCW

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Jeans do fit perfectly and true to size…

Jeans do fit perfectly and true to size however a bit of loose stitching and the jeans had grey instead of white lines ,did look a bit dirty .I have contacted support twice about this because I do value this brand so hopefully it can be sorted out

28 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Leah,
We are happy to hear that you are happy with the fit of the jeans! We did inspect the images you sent across and confirmed to you that the stripes didn't appear to be grey and you received the product as designed. Whilst there was no fault with the item, we did advise that you would be welcome to make a return but we are yet to receive a response.-Team HCW

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

cool jeans

I got these a while ago but I forgot to write a review.
The fit is amazing, great quality denim, wear these all the time, came on time.
It's on the pricey side but getting these on sale is great. I recommend

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Adriano,
We're pleased to have provided a positive experience for you. Thank you for your feedback! - Team HCW

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

ordered a pair of jeans on thursday…

ordered a pair of jeans on thursday evening they came on saturday morning ! good quality however one or two loose threads other than that they are very nice

30 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Tom,
We are sorry to hear of the issue you have reported. If you would like to contact us at help@heavencanwait.store then our team would be more than happy to take a look at this for you. We are sorry you did not receive a positive experience with us.- Team HCW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT PURCHASE FROM HERE!

DONT PURCHASE FROM HERE!!

Terrible Customer Service, Situation handled very unfairly.

My parcel was left outside my door, I live in a dodgy estate, someone stole it and I never received my goods that I paid for, upon speaking to Heaven can wait customer service team they told me actually because the parcel was left outside my door it counts as a successful delivery, they are breaking the consumer acts and lied repeatedly in emails when i was trying to clarify what was happening.

1 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hello Damir,

The proof of delivery image shows that your parcel was left outside your flat door within your building. You confirmed that your building is secure, and from Google imagery, we can see that the delivery driver would have needed to be buzzed in. Since the parcel was not left outside, delivery to your flat door falls within our safe delivery guidelines.
We’re sorry to hear that your experience with us wasn't a positive one- Team HCW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing Experience – Poor Communication and Delayed Delivery

I ordered from this store over a month ago, and the experience has been nothing short of frustrating. My item arrived a full month later than expected, and I received absolutely no communication from the store regarding the delay until I reached out myself. Even though they failed to fulfill the delivery within the expected time, I was still charged the full delivery fee, which is completely unacceptable.

To make matters worse, I had another item in the same order that I had to return. Instead of refunding the money to my bank account as expected, they only offered a gift voucher, which is not what I wanted and feels like a way to force customers to continue shopping with them despite the poor service.

I would strongly caution anyone considering buying from this store. The lack of communication, delayed shipping, and inflexible refund policy made this a frustrating and disappointing experience. Be prepared for long waits and poor service.

I've ordered from HCW so many times before and this has really put me off.

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

We're really sorry to hear this, thank you for taking the time to share your feedback. We would love to look into this further for you. Please email our customer service team -help@heavencanwait.store and we will assist you with this matter. - Team HCW

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Tiny shorts

I'm a size 34 waist, I ordered an XL (which is the size they sent) pair of shorts, and they are that small I can't even wear them

Not only is the waist no larger then a size 30, the length is well above the knees

For the price they charge, I would avoid purchasing

3 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Hunna,
We are sorry to hear that you did not receive a positive experience with our products. We do provide a size guide within each product page to advise which size would be recommended with your measurements. If you reach out to us at help@heavencanwait.store, our team would be more than happy to assist you further. -Team HCW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not shipping + No communication

I ordered on 1/9/2024 and never got anything. They don’t respond to dm’s nor emails, and remove Instagram comments when people are genuinely asking about their missing orders. I’ve spoken to multiple people that ordered at the same time as myself and they also have the same problems. They’re promoting a car giveaway and teasing a new collection while people haven’t got any information about their order. They simply don’t give a crap, and i’d strongly advise not to order from them EVER, no matter how hard the clothing looks on their socials. This is just an example of a brand that revolves around quick cash grabs. now I’m gonna have to open a paypal case to get my money back because they just refuse to reply simply because THEY DON’T CARE. If you don’t want a headache, don’t order.

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Chakiryvl,
We’re sorry to hear that your experience hasn’t been positive. We have responded to all emails regarding the delay in receiving stock at our warehouse. Unfortunately, we couldn’t locate your order using the name provided here. If you reach out to us at help@heavencanwait.store, our team would be more than happy to assist you further. -Team HCW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please ignore them

my son ordered and paid for 2 shirts. the shirts were delivered to the wrong house number and returned to the sender. Heaven Clothing simply says 'we can't help you any further'. that's nice and easy! My son now has no shirts and has lost his money. pure theft!

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Loes,
We’re sorry to hear that your experience hasn’t been positive. If your order is being returned to us because the courier was unable to deliver it, we’ll need to wait for it to arrive back at our warehouse before we can process a refund or reship it to you. Please feel free to reach out to us at help@heavencanwait.store, and our team will be happy to help you find a resolution.-Team HCW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Give me my clothing

I ordered a shirt, a pair of shorts and a pair of pants about a month ago. They were meant to be used in the summer but it is now autumn and i havent received my package yet. I have payed VAT for almost the same amoumt of money as the clothing cost. The clothing i bought was a part of a so called “warehouse sale” which initiates that they sell what they have in theyre warehouse. Two weeks after ordering i sent them an email about me not getting my stuff and they answer that they dont have it in theyre warehouse. Then what is the point of a warehouse sale.

30 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Noah,

We're sorry to hear that your experience hasn't been positive. When you reached out about your order from September 7th, we mentioned that we were waiting for our stock to arrive. We apologise for any confusion regarding the sale name. Since we didn’t hear back from you, we were unaware of your concerns. Your order has now been delivered, and we hope you enjoy the items!- Team HCW

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

cool clothes

all good, cool clothes. very late delivery

25 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Ignacio,
It was advised that there was an unforeseen delay with the stock arriving to our warehouse but your order has now been delivered. All emails you sent to us were responded to within 48 hours. We are sorry you did not receive a positive experience with us.- Team HCW

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Expensive ass fees

Expensive ass fees not worth had to pay 36 euro
But clothes rocked except for the pockets in the pants they’re too small

17 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Ludvig,
We are sorry to hear you have not received a positive experience with us. Unfortunately, when you place an international order, you will likely be liable for paying customs duties, taxes and processing fees once your package reaches your country.
These fees are determined by your country’s customs regulations and are out of our control.-Team HCW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The clothes were fine but the pocket…

The clothes were fine but the pocket from the pants are a little thight at the beginning. There are not mentioned fees . I needed to pay 77 euro extra and waited for my package a month .

7 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi Bartosz,

Thank you for your positive review regarding our items!

When you place an international order, you will likely be liable for paying customs duties, taxes and processing fees once your package reaches your country.

These fees and their processing times are determined by your country’s customs regulations and are out of our control, unfortunately.

We do apologise that you have not had a positive experience with us.- Team HCW

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dont order here if ur not from UK

It got worse this is one of the worst brands i ever ordered from in my entire life the order took nearly 2 months to ship to me and now i need to pay 60 euro to get because it wasn't cleared customs i wish i could get my money back

19 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Hi, we would like to apologise that there was a delay with your order. Unfortunately, when it does arrive at a customs, they don't provide a timeframe for processing and the cost is out of our control as we are shipping from the UK. We are sorry to hear you have not had a positive experience with us although we do hope you are happy with what you ordered. -Team HCW.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Slow delivery and unexpected custom fees

After order confirmation that was no other communication. After 2 weeks I contacted customer service with a view to making a charge back on my credit card. Had a quick response stating that the product was out of stock and should be available in the next 2 weeks. A refund was also offered. I waited another 3 weeks and received notification that the product was en route. I was disappointed to then receive a message from the postal service that custom taxes needed to be paid which was another EUR20. Having said all that my son is very pleased with the product and has had a lot of compliments on it.

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

We would like to apologise for the delay of you receiving your product. In regards to the custom fees, unfortunately, this is out of our control as we are shipping from the UK. We are really happy to hear your son loves his jeans!- Team HCW

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

fav brand

my fav brand of all time. love the pieces, the quality, just everything. the only thing is get upset about is the prices i get from the customs (i live in germany) but thats just my country i think.

6 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Thank you for your kind words! We're glad you had a positive experience with us. We appreciate your understanding regarding the customs-Team HCW

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

HCW really great brand with unique…

HCW really great brand with unique designs and fast shipping, would highly recommend checking them out one thing though that bothers me is that the clothes come with loose threads but other than that 10/10.

4 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

Thank you for your support and for sharing your positive feedback. We will take this on board-Team HCW

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The material and fit are unmatched

The material and fit are unmatched. They are exceptionally comfortable and the track design is amazing. This is my favourite pair of denim by far

3 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heavencanwait

Antwoord van Heavencanwait

We love to hear that we are your new favourite denim!- Team HCW

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer