Heron Copier Reviews 

60
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Heron Copier is doing a great job. Maybe it is the "tech limitations", but if you copy high volatility pairs like XAUUSD, a small delay can cause a big difference, unfortunately. I guess if you run... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my second review. This copier solution is absolutely legit and has worked just fine for nearly 2 months now. The main point of contact/support (I will not drop his name here) has been... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been using Heron Copier for about 8 months (cloud version) with a master/7-8 slave set up and everything runs smoothly. The dev is responsive too, which was important for me because I hadn't muc... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The copier functions exactly as advertised. Although I had a few difficulties setting it up with cTrader, support was awesome: not only did Agastya respond swiftly to my request, he even gave me 30-mi... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Softwarebedrijf

Geschreven door het bedrijf

Heron Copier is a cross-platform trade copier that allows traders to replicate trades between different trading accounts across multiple platforms, including MetaTrader 4/5, cTrader, TradeLocker, MatchTrader, and DXtrade. We offer both local and cloud-based trade copiers, providing options for different user needs, from those who prefer running it on their own virtual private server (VPS) to beginners who want an instant, no-installation setup.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

60 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(60)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my second review

This is my second review. This copier solution is absolutely legit and has worked just fine for nearly 2 months now.

The main point of contact/support (I will not drop his name here) has been nothing but a pleasure to work with and is super helpful making sure the copier is functioning at all times. And will even reach you on zoom if troubleshooting technology settings is outside of your skillset

Do not pay attention to any of the negative feedback with Heron Copier, this is the real deal!

Thanks again brother!!

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They absolutely lead by example

This is by far the best experience I’ve had with any company. The programs are incredibly easy to use and if you’re having any issues whatsoever (even if you are the only one) the customer service will go above and beyond to help you find a solution. The programs are amazing and very easy to use as well.

18 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dont go anywhere else !

I purchased this copier after going through several others and finding nothing but issues. Happy to find a copier that actually works, super fast, support is like none other.
Do not buy any other copier trust me.

11 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great overall

Efficient Software! Very reasonable Prices! Fast & Special Support!

Thank U Agastya :)

12 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Heron Copier is a great tool

The Heron Copier is a great tool.

There is no doubt about that. If I would have any issue, it would be with the set up documentation. I think that is lacking. However, the support from Agast is probably the best I have ever received. I was able to accomplish everything I ever wanted to do with a trade copier (and my requirements are extensive).

Heron Copier can do anything you need it to do, and with the help of Agast, I was able to achieve this.

One final comment. If it wasn't for Agast's comprehensive / detailed support, I would have requested a refund, but that is simply down to the lack of set up instructions. I should really have given a 4 star review, but Agast made all the difference and pushed it to a 5 star.

Heron, you have a real gem with Agast. I hope you realize this!

24 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Simply liars and thieves, read everything on the website before spending a dollar

Only available for windows and they REFUSE TO give me a refund, even though I ONLY have apple devices, terrible company…UPDATE (they replied to my comment)

First off, the first thing I tried to do was contact you guys for a refund and guess what I got… “no we don’t do refunds” so I go take a look at the FAQ, there I also see “NO REFUNDS”… I wonder why not a single customer is available for a refund ? Obviously I’m going to dispute my charge 40 minutes after the purchase if I’m told I can’t get a refund after making a simple mistake.. I like how y’all tried to make me look bad though, like I wouldn’t update my review lmaoo.. nice try but once again a terrible company, I wish I could upload pictures/ screenshots

22 juni 2024
Logo Heron Copier

Antwoord van Heron Copier

You NEVER contacted us for a refund. Instead, you disputed the payment 40 minutes after your purchase. Furthermore, in the dispute description, you wrote that you were being scammed, when in fact, that is not true at all.

We take disputes and chargebacks seriously, especially since your dispute report was unfounded and harmful to our business.

It is worth noting that we offer an unlimited free trial, and information regarding OS compatibility is clearly outlined in our FAQ section on our website, which you did not read.

If you had contacted us and briefly asked for a refund, we would have gladly provided one, even though it was your mistake for not reading our Terms of Service and Refund Policy. Unfortunately, you chose not to do so and instead resorted to falsely reporting us. Once again, we do not appreciate what you did.

Update: No, you did NOT contact us. You were talking to our AI Assistant instead. Moreover, you simply wrote "agent" in the AI Assistant chatbox, which the bot mistook as "agent" in the technical context of the copier. If you had emailed us or at least tried to use the contact form, we would have received your query and would have refunded you.
We try not to be so black and white regarding the refund; the Refund Policy is there to protect us legally, but depending on the case, we could still give a refund.
However, this is not applicable in your case since you decided to dispute the payment before contacting us and, moreover, you provided false information to the payment processor.
Here's the logs of your chat that you made with the AI Asisstant chatbot for your reference: https://dl.heroncopier.com/chatlog_23_06_2024.png

This should have been a simple misunderstanding, and you could have gotten your refund if you had simply contacted us. But claiming that you were scammed in your dispute report just because you did not read the OS compatibility and did not contact us via a proper channel is something that we do not take kindly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

good product

good product, only improvement potential would be maybe UI. support turnaround times and competence were also great

30 mei 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Expectations more than fulfilled

The copier functions exactly as advertised. Although I had a few difficulties setting it up with cTrader, support was awesome: not only did Agastya respond swiftly to my request, he even gave me 30-minutes remote support - and that on a Sunday!! Truly outstanding

10 mei 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous piece of software

I used the Heron copier around 7 months ago, it worked well, due to my own circumstances I stopped using it.

Now I’m back using it and my goodness me, it’s amazing. A lot of work has obviously been going on. Absolutely love the dashboard that allows me to view the status of my accounts without logging into my VPS.

Setting up the EA’s was super easy with the installer app. I had a small issue were by it showed me an invalid licence but it super easy to sort without the need to put a support ticket in. The discord has a bank of prior support tickets, so I was able to simple look at those to sort it out.

So far it hasn’t missed a beat entering and copying to the slave accounts, that’s both from VPS and entering from my phone. Modifying TP’s and SL’s works perfect too.

Only thing I could possibly wish for with it maybe would be the ability to mange trades from the dashboard but not really needed.

Thanks a lot, I hope to be using it for a long time to come.

5 mei 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rock solid performance

After trying different copiers, Heron is the most stable I came across. The price is very good as well and even more importantly, the support is super fast and effective.

19 april 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Copier failed to copy trade from mt5 to…

Copier failed to copy trade from mt5 to ctrader

6 april 2024
Logo Heron Copier

Antwoord van Heron Copier

Hi Michael, it would have been great if you could provide more information or reach out to us first. For any trades that didn't get copied, the error log should be printed in "Automate" or "Expert" tab. Either the EA/cBot was not configured properly, or it was caused by something else, the reason should be printed there.

Please remember that the copier can only do what you can do manually. In most cases, failed trades due to requote or market closed would have failed to be opened too if you had opened the position manually.

If there is a connection problem between the master and slave account, you can always reach out to us. But to verify this we'd need more details of course.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really great copier

I've been using it for almost a month now and the execution is super fast, the support is great & pricing is fair.

I can only recommend the copier!

12 april 2024
Logo Heron Copier

Antwoord van Heron Copier

Hi Diyar, thanks a lot for your review! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent trade copier for Metatrader to/from cTrader

With all the recent upheavals in the prop firm space involving Metaquotes, many of us have had to make a sudden transition to previously unexplored and unfamiliar platforms. The prop firm I use offered cTrader and, I have to admit I'm pleasantly surprised with it. I've found it to be a very accomplished trading environment compared against MT4/MT5. Of course there is a learning curve but it doesn't take more than a day or two to conquer the basics.

So the problem remaining is, what happens to all those metatrader-based strategies you've been developing and testing for ages, and hopefully running profitably? I have long used the FXBlue Personal Trade Copier to replicate trades between MT4 and MT5 accounts and it is excellent. It's also free!

There happens to be a free product available to copy between Metatrader and cTrader - it's called cMAM. Unfortunately, the setup instructions fried my simple brain and I gave up. Perhaps you have a more logical mindset and will succeed where I failed.

That's when I started looking at the paid solutions and settled on Heron. I've only used it for two days, so will update this review if my experience changes but, so far, my impression is: 1. really simple to set up; 2. fast execution; 3. one of the more affordable copiers.

28 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heron Copier

Antwoord van Heron Copier

Hi Stephen, thank you very much for your review! Glad you like the copier 😊

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer