MTC Kitchen Home NY Reviews 

148
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a cutting board, realized it was too small and reached out to them to change the order. They were SUPER helpful, friendly, and professional (looking at you Coco) and best of all out everythi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The experience of shopping at MTC Kitchen Home NY was a milestone. I connected with people who where there for me on every step of the way. That support and communication was more valuable than a stor... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’d tried to order a manual Japanese style can opener from another company through Amazon and twice tracking showed it as delivered but it never turned up, so found this store while searching on... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The bowls I purchased from the site are gorgeous, especially for the price. I had placed my order Saturday night and it arrived Monday morning! The delivery person was very friendly. The bowls were so... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Japanse kruidenierswinkel

Geschreven door het bedrijf

MTC Kitchen NY Home is a Japanese Grocery, Kitchen and Tableware store to be delivered to your door. We strive to bring Japanese culture directly to your table at home. MTC Kitchen Home delivery is available to NYC, Westchester & parts of NJ.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

148 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(148)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Frustrating experience, but quality wares.

Ordered three items around Black Friday. Great prices. However, one week after the expected delivery date, still no confirmation of shipment. No reply from their customer service via email. Voice mail full. One day after this rating was posted and charge was disputed, the package was finally shipped. Items were well wrapped and looked great! Dispute withdrawn, all ended well, but the experience was less than stellar. I have updated my rating in response (from 1 to 3 stars).

13 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A culture through it's dishes.

The experience of shopping at MTC Kitchen Home NY was a milestone. I connected with people who where there for me on every step of the way. That support and communication was more valuable than a store experience. Of course the website was easy to navigate and well organized. I changed all my dishes over 2 years from Scandinavian to Japanese. I love my new dishes and the experience of shopping at MTC Kitchen NY!

21 december 2022
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My first try

My first try, it’s Fast and follow my special instruction to the dot!

Especially love the packaging, you can feel the attention and warmth your staff out into it.

16 december 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Next day delivery

Next day delivery for a small order is incredible. I had my product a week before anyone else could send it. The price was a little more than other sellers however it was well worth it due to time restrictions on my end.

2 december 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best pans ever!

Products are fantastic, delivery driver was super prompt and professional. Overall extremely satisfied. These are the best pans I've ever purchased. Will definitely purchase more goods from MTC.

8 december 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Neat way to try new products

I only ordered a few things as this was my first time ordering and I wasn’t sure what to expect, but my order arrived next day and the few food products I ordered were delicious! Definitely looking forward to trying more things.

30 november 2022
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Prompt delivery to the door

Prompt delivery to the door. Only took 2days after ordering. Good communication. Would be even better if their food offerings were more varied and in stock.

29 november 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst Customer Service

MTC kitchen sent me a defective item a refused to give me a refund or exchange it for the same item. I contacted the Better Business Bureau (BBB) and a representative at MTC kitchen wouldn’t speak w the BBB after multiple attempts.

Updating to reflect MTC kitchens reply..

Yes, I did contact you after the grace period of returns and exchanges - that is correct. But this item was a gift and it wasn’t opened in the grace period/ it was defective. It’s not like the customer changed their mind and/or didn’t want it. We couldn’t use the product at all!! It’s an overall bad business strategy to send customers defective items and not replace them regardless of the “return policy.” On top of that, a representative from your company wouldn’t even reply to the BBB. Horrible customer service, horrible business practice and horrible defective products.

19 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo MTC Kitchen Home NY

Antwoord van MTC Kitchen Home NY

Hi London, Thank you for taking the time to leave this review and I apologize that we could not give you the outcome you were looking for. As mentioned in our response to you in August 2022, we received your claim for a refund or exchange, but it was 10 months after you received the item.

We try our best to resolve any issues a customer might experience with their order, but too much time passed from when you received the item until you reported the claim 10 months later. We must be notified within 48 hours for any damage or defects as stated in our return policy https://mtckitchen.com/returns-exchanges/

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer