Banner for Home Pool Tables Direct

Home Pool Tables Direct Reviews 

212
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really good company to work with - excellent product (we got a collapsable leg pool table which is really good!) but also when things didn't go according to plan ( a slight fault with the table) they... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The two fellas were immediately chatty and friendly. They also knew a lot about the table construction and explained everything very well. They went above and beyond by brushing and cleaning t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jimmy was absolutely superb through his whole visit. Very knowledgeable and immaculate in both his preparation work and whole recovering process. He was telling me he was son in law of Marty Johnson w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They were so helpful giving us different options of tables, colour of cloth & balls etc You could go for something in stock or if not then one gets made for you, nice guys on phone very friendly

Bedrijfsgegevens

  1. Biljartbenodigdheden winkel
  2. ook in
  3. Kansspelaanbieder
  4. Spellenwinkel
  5. Tafeltenniswinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Home Pool Tables, a family-owned business offering top-quality British-made slate bed pool tables at affordable prices delivered and installed anywhere in the United Kingdom. Established in 1974, we started by manufacturing and supplying coin-operated pool tables to pubs, youth clubs, and leisure centres. Our late father helped design the early Super League 7 x 4 pool table, which evolved into the UK 8-ball pool table. By the 1990s, we operated over 2,000 amusement machines and provided snooker table installation, recovering, and refurbishment services nationwide. As the domestic pool table market grew, we shifted focus to producing high-quality tables for home use, with custom design options. In 2016, we opened Scotland's largest Pool and Snooker Showroom in Hamilton, South Lanarkshire. We offer a wide range of games room products, including air hockey, football tables, and accessories. We have since expanded into eCommerce and can now offer the same range, customisation and ease of use to anyone in the UK. Our experienced team is available to assist with product advice, and we provide nationwide delivery and ongoing support through multiple distribution hubs around the country. One of the things we pride ourselves on is the amount of control and freedom we offer each customer. We stock a wide range of pool table types beyond standard (all full-size) such as commercial pool tables, pool dining tables, outdoor pool tables and foldable pool tables. All of which are customisable in the finish, cloth type and colour and further details like the legs or corners. We also offer an extensive range of accessories, a standard set with everything you need to play included for free - but also more high-end specialist level balls and cues.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

212 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(212)

98 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Company

Ordered a pool table refurbishment for a large university accommodation. The work was done very quickly, to a top standard, and we have had glowing reports from residents regarding the table quality. Could not recommend these guys enough

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Read if you are a 1st time buyer & are unsure.

Bought a Supreme pool table for my pub from Olly and the team at Home Pool Tables Direct. It was my first time buying a pool table and did not really have an idea of what I was looking for. When I explained it was for a VIP private hire function room for up to 20 people, Olly's advice was fantastic. No hard sell, just lots of information for me to consider and the package bought turned out to be exactly what I needed.
Kept in touch throughout the whole process of my renovations for a delivery date, despite me changing this a couple of times, The team where happy to hold the table for me until I was ready to have it delivered.
The guys that delivered, where efficient and professional as they had to deliver to a first floor level.
I could not recommend them highly enough.
Thanks Olly and the team.

23 april 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

poor customer service

I never leave reviews as usually I do not experience any issues with businesses/products however this case is totally different and I felt like I should share my personal experience.I placed an order in November 2025, including paid installation, and from the moment it was delivered the issues began. The product arrived incomplete and damaged, the bolts for the bench legs were missing, meaning the installers I had paid for were unable to complete the job. On top of that, there was visible damage to the bench legs and a big chip on the table’s ball drawer.I informed customer service the next day. What followed ended up being months of back-and-forth communication, delays, and chasing for updates, at one point I had no response for 3 weeks despite no resolution or timeframes given. Apparently "small imperfections sometimes occur" from the supplier, as if this should be accepted by the customer? The company also attempted to downplay the damage as “minor” or “not visible,” which did not reflect the actual situation or the inconvenience caused. As a result, I was left with unusable furniture and an installation service that I had paid for but was not fulfilled for months.

While goodwill items and a partial refund were eventually offered, these only came after significant persistence. Even then, the initial compensation offered did not reflect the scale of the delay or inconvenience.
To summarise the key issues in my experience:
Missing bolts on delivery, preventing use of the product as intended
Damaged components acknowledged at delivery (by myself and the delivery team)
Paid installation service not completed as agreed
Long delays in resolving issues (informed customer service 23rd Jan 26, final resolution 13th April 26, so nearly 3 months which is longer than the initial order took!)
Poor communication and lack of proactive updates
Repeated need to chase for responses
Solutiions requiring additional time off work

The outcome:
i Was told missing items and AND the damaged ball drawer would be sorted in March, along came April with no update from the company so once again i chased them, i was then told the 9th of April. On the 9th of April trhe bolts were fitted asnd the benched were finally put together however, the damaged ball drawer was not fixed as they could not remove the damaged piece which was apparently the company getting "incorrect information" which suggests they don't know their own products. After this they told me it would be another minimum 2-4 weeks before anything, this was still deemed reasonable by them even after 80 days of me waiting for a resolution. I eventually accepted a settlement purely to bring the matter to a close as i had enough of my time wasted and not because I felt it was a fair outcome.

Overall, this was a stressful, time-consuming, and frustrating experience. The product quality at delivery and the customer service both fell well below any reasonable expectations. Others may have a different experience, but I would recommend factoring in potential delays and follow-ups if issues arise.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Home Pool Tables Direct

Antwoord van Home Pool Tables Direct

Hi Arnie,

We take all feedback seriously, but your review does not fully or accurately reflect the nature of the issues or how they were handled.

From the outset, we acknowledged the concerns raised and acted quickly. The damage referenced to the bench ends was extremely minor—approximately 1–2mm and not material to the structure or function of the product. Similarly, the ball drawer you mention is a concealed feature, not visible during normal use. While we understand any imperfection can be frustrating, it is misleading to present these points as significant defects impacting the overall usability of the table.

Replacement parts and a follow-up installation visit were arranged, and a goodwill gesture was offered early in the process to recognise the inconvenience caused. Additional compensation was then offered after the second visit, once it became clear that the ball drawer issue could not be resolved on-site.

Regarding the ball drawer, during the second visit it emerged that the component had been assembled differently than expected (glued rather than screwed), based on incorrect technical information from the manufacturer. This meant the repair could not be completed during that visit. As soon as this was identified, we communicated the situation and next steps.

At this stage, you requested that the matter be fully resolved within a very short and, given the circumstances, unrealistic timeframe. In addition, the level of compensation you sought was significantly higher than what would be considered reasonable or proportionate to the issues involved.

Despite this, we continued working towards a resolution and ultimately reached a settlement, which you accepted as full and final closure of the matter.

We do acknowledge that the process took longer than anticipated, and for that we apologise. However, the delays were largely due to supplier constraints and the unexpected construction of the component in question, rather than any lack of effort or communication on our part.

We stand by the way this case was handled, including the goodwill gesture, subsequent compensation, and the steps taken to resolve the matter. While we respect your right to share your experience, it is important that it is presented in a fair and balanced way.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent!

Communication was excellent from start to finish, with quick responses to any questions both prior to and after ordering. The pool table arrived earlier than planned, and the delivery team were outstanding in getting everything set up perfectly.

4 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great set up.

Ordering my pool table was pretty straightforward, I was told it would be delivered in 4 weeks,which it was.
The delivery guys Stuart and Callum were very professional, from the setting up of my table, to how to care for the table was excellent, these guys know their stuff, I would recommend this company, Stuart and Callum thanks again.

23 maart 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from start to finish

Great service from start to finish. There were delays over the Christmas period but Daniel kept me informed of the progress. I went for the Goodwood white gloss which had to be made on demand. Fantastic table.Ash cues are superb. The install team were polite and efficient and were very patient with me on the final position. Very pleased. Thank you.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I rarely take the time to leave…

I rarely take the time to leave reviews, but I feel compelled to share my experience after purchasing a pool table from this company. Unfortunately, I have to say that the after-sales service has been quite disappointing.

When my table arrived a few weeks ago, it was set up correctly, and I was informed that an exchange would happen later for the correct order. I thought that sounded fair, so I waited. After two weeks, I reached out to find out what was happening. I was promised that someone would get back to me to resolve the issue, but no one ever did.

I decided to send an email expressing my frustration, hoping to get some clarity. But again, no one responded. I made two more phone calls, and still, I was met with the same promises of getting things sorted, but no follow-up came. Now, I’m stuck with a pool table that’s not what I ordered.

It’s really disheartening, especially considering how much these tables cost. You’d expect better attention to customer satisfaction. I wish this review could be more positive, but I can only reflect the reality of my experience. I’m left feeling disappointed and quite let down.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Home Pool Tables Direct

Antwoord van Home Pool Tables Direct

Hi Stephen,

We’re genuinely sorry to hear that you’ve felt disappointed with your experience — that’s certainly not the impression or level of service we aim to provide.

We’d like to clarify a key part of what happened. During the process, you were in contact with the factory directly regarding the replacement table legs as the ones supplied were the wrong colour back in January of this year. Unfortunately, the black legs required for your order were out of stock at the factory at that time. This caused an unexpected delay that was outside of our immediate control.

That said, we fully acknowledge that the follow-up communication you received from the factory and indirectly us did not meet the standard it should have. For that, we sincerely apologise.

There was never any intention to leave you without a resolution. The plan was always to exchange the legs as soon as the factory restocked them, and we regret that this wasn’t communicated clearly or consistently enough, leading to understandable frustration.

I can confirm a new date has been offered to you in March within a fortnights time to exchange the grey legs for the black version.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer